abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220264567
@Barreltje nu je meer achtergrond geeft, is Kaatjes advies een goeie:
ga zelf naar de huisarts. Die kent vast de weg.
En op zoek naar ritme: samen aan de wandel op een vast tijdstip?
Mijn schoonzus doet dat dagelijks met zwager en in het weekend langer.
pi_220264593
Guttegut. Op weg naar een kookwinkel in De Bilt 😉
Belt oudste zwager…dat wordt een uur leuteren anders is de man beledigd.
Man man man.
#lange tenen.
pi_220264967
Wie wat bewaart heeft wat. Ik had het idee om iets te doen met de afscheiding van het balkon, maar dat ding is van kunststof dus kan je niet zoveel. Toen dacht ik om er een klimrek voor planten aan te hangen. Bleek dat ik er nog een in de schuur had. Straks maar eens schoonmaken en aan haakjes ophangen.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 5 maart 2026 @ 16:37:03 #244
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220265511
Sterkte @Barreltje , lijkt me wñerg zwaar. Voor hem naruurlijk, maar vooral ook voor jou, daar staat men meestal niet bij stil. Pas goed op jezelf :*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220265596
quote:
80s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:37 schreef flipsen het volgende:
Sterkte @:Barreltje , lijkt me wñerg zwaar. Voor hem naruurlijk, maar vooral ook voor jou, daar staat men meestal niet bij stil. Pas goed op jezelf :*
Dit, knuffel @Barreltje :*
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 16:57:53 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220265628
Ik weet nu ook waarom we allemaal vlondertje zeggen
https://nos.nl/artikel/26(...)indernamen-gewijzigd
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 5 maart 2026 @ 16:58:36 #247
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220265630
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:57 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet nu ook waarom we allemaal vlondertje zeggen
https://nos.nl/artikel/26(...)indernamen-gewijzigd
_O-
pi_220265692
:D

Verder eindelijk goed nieuws :Y
SPOILER: niet quoten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 05-03-2026 17:13:07 ]
pi_220265710
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:24 schreef AnneX het volgende:
Guttegut. Op weg naar een kookwinkel in De Bilt 😉
Belt oudste zwager…dat wordt een uur leuteren anders is de man beledigd.
Man man man.
#lange tenen.
Bluesnichtje kookwinkel?
pi_220265716
En aparte post voor de bijlees.
@Barreltje, dat lijkt me heel pittig om bij 'aan de zijlijn te staan'. Ik vind de tip van Kaatje ook een goede. Ik hoop voor je dat er snel passende hulp komt :* sterkte.

@Blues wauw komt echt dichtbij nu! *O*

@sigme wat zei de dierenarts over de groei van de minimooitjes?
pi_220265740
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 5 maart 2026 @ 17:22:28 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220265779
Blues nog een weekje!!
Dan kan jij ook heerlijk de hele dag in de supermarkt de gangpaden blokkeren en met gepast geld betalen bij de kassa om anderen te irriteren *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_220265837
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:06 schreef vlindertje89 het volgende:
:D

Verder eindelijk goed nieuws :Y

Dat was efkens spannend. Mooi zo.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:09 schreef Blues het volgende:

[..]
Bluesnichtje kookwinkel?
Hartelijke groeten van de twee zussen. :W
pi_220265904
Prioriteiten. Oogjes!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220265947
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@sigme wat zei de dierenarts over de groei van de minimooitjes?
Dat mijn fraaie sheet, waarin per pup de absolute & percentuele groei per dag, de percetuele totaalgroei almede de gemiddelde groei per dag wordt berekend haar veel werk bespaard had _O-

Oh, en dat de pups het prima doen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220265952

Ik ben geen @Dr_Flash, dus geen flitsende grafiekjes. Ik ben geen plaatjesliefhebber, doe mij maar cijfers & letters.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 5 maart 2026 @ 17:47:30 #258
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220265965
Hoe kan je hier nou niet mooie grafiekjes bij maken :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220266040
Ach, zo’n lodderig oogje. Een hele nieuwe wereld voor het beestje
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 18:00:15 #260
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220266065
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan je hier nou niet mooie grafiekjes bij maken :o
Mooie lijngrafieken, pup 2 haalt pup 5 in maar wordt op de valreep van week 3 ingehaald door nummer 3

Maar ze doen het allemaal nog @sigme - wat is het uitvalpercentage van pups?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 18:01:55 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220266075
Mooie berichten @vlindertje89 *O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 5 maart 2026 @ 18:05:10 #262
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220266095
Meer foto's van de pups!!
pi_220266345
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:46 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen @:dr_flash, dus geen flitsende grafiekjes. Ik ben geen plaatjesliefhebber, doe mij maar cijfers & letters.
Oh, fantastisch. Hier hou ik van _O_ . Dit zou ik ook kunnen doen. Of nou ja, heb ik gedaan, de eerste paar weken dat de katten nog net-nieuw als kitten hier in huis waren dagelijks, daarna wekelijks tot een half jaar ofzo. Met zowel tabellen als grafiekjes :+
pi_220266476
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 10:55 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 Heb je wel eens in kringloopwinkels gekeken naar statieven?
MnX scoorde daar meerdere 😎 vanwege specs en verloopstukken(?).
MnX gaat ‘altijd’ na 13 uur.

@:derLudolf Fijn dat ik al hoorde van de Fotografica beurs.
Anders hoorde ik het zaterdagavond of zondagmorgen.
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statief ;) ben juist geïnteresseerd in tas, statief en flitser heb ik al. Noemde die in mijn vraag aan derLudolf omdat ik vermoedde dat je die er sowieso wel zou hebben.

Goed om te weten dat om 13u pas komen in elk geval niet per se een probleem is. Ik kijk even aan hoeveel zin ik nog heb na hockey en misschien ga ik dan nog wel die kant op.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 18:50:52 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220266490
Leuk, laat je even weten als je gaat?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 5 maart 2026 @ 18:51:46 #266
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220266504
Puppytabellen in excel, brings back memories O+

Met grafieken uiteraard :{w
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220266506
Zal ik doen!
pi_220266515
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:48 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statief ;) ben juist geïnteresseerd in tas, statief en flitser heb ik al. Noemde die in mijn vraag aan derLudolf omdat ik vermoedde dat je die er sowieso wel zou hebben.

Goed om te weten dat om 13u pas komen in elk geval niet per se een probleem is. Ik kijk even aan hoeveel zin ik nog heb na hockey en misschien ga ik dan nog wel die kant op.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:48 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statief ;) ben juist geïnteresseerd in tas, statief en flitser heb ik al. Noemde die in mijn vraag aan derLudolf omdat ik vermoedde dat je die er sowieso wel zou hebben.

Goed om te weten dat om 13u pas komen in elk geval niet per se een probleem is. Ik kijk even aan hoeveel zin ik nog heb na hockey en misschien ga ik dan nog wel die kant op.
Mocht je een slingtas zoeken, ik heb er een die niets te doen heeft (en misschien nog wel meer maar dan moet ik even zoeken)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220266567
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
[..]
Mocht je een slingtas zoeken, ik heb er een die niets te doen heeft (en misschien nog wel meer maar dan moet ik even zoeken)
Lief van je!
Maar een slingtas heb ik al. Ik heb nu een nogal grote lens, dus ik zoek een echte rugzak, want de camera+lens past niet in de slingtas die ik nu heb :). En ook niet in de andere twee kleinere fototassen die ik heb :+
pi_220266604
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 19:00 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Lief van je!
Maar een slingtas heb ik al. Ik heb nu een nogal grote lens, dus ik zoek een echte rugzak, want de camera+lens past niet in de slingtas die ik nu heb :). En ook niet in de andere twee kleinere fototassen die ik heb :+
Ah, zou zonde geweest zijn om er een te kopen wanneer er een voor verzendkosten beschikbaar was, maar twee is nogal overdreven. En mocht ik nog een tas hebben is die ook vrij klein (ik ga dus niet op zoek)
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')