Dit, knuffel @Barreltjequote:Op donderdag 5 maart 2026 16:37 schreef flipsen het volgende:
Sterkte @:Barreltje , lijkt me wñerg zwaar. Voor hem naruurlijk, maar vooral ook voor jou, daar staat men meestal niet bij stil. Pas goed op jezelf
quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:57 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet nu ook waarom we allemaal vlondertje zeggen
https://nos.nl/artikel/26(...)indernamen-gewijzigd
SPOILER: niet quotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 05-03-2026 17:13:07 ]
Bluesnichtje kookwinkel?quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:24 schreef AnneX het volgende:
Guttegut. Op weg naar een kookwinkel in De Bilt 😉
Belt oudste zwager…dat wordt een uur leuteren anders is de man beledigd.
Man man man.
#lange tenen.
Dat mijn fraaie sheet, waarin per pup de absolute & percentuele groei per dag, de percetuele totaalgroei almede de gemiddelde groei per dag wordt berekend haar veel werk bespaard hadquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@sigme wat zei de dierenarts over de groei van de minimooitjes?
Mooie lijngrafieken, pup 2 haalt pup 5 in maar wordt op de valreep van week 3 ingehaald door nummer 3quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan je hier nou niet mooie grafiekjes bij maken
Oh, fantastisch. Hier hou ik vanquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:46 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen @:dr_flash, dus geen flitsende grafiekjes. Ik ben geen plaatjesliefhebber, doe mij maar cijfers & letters.
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statiefquote:Op donderdag 5 maart 2026 10:55 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 Heb je wel eens in kringloopwinkels gekeken naar statieven?
MnX scoorde daar meerdere 😎 vanwege specs en verloopstukken(?).
MnX gaat ‘altijd’ na 13 uur.
@:derLudolf Fijn dat ik al hoorde van de Fotografica beurs.
Anders hoorde ik het zaterdagavond of zondagmorgen.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statiefben juist geïnteresseerd in tas, statief en flitser heb ik al. Noemde die in mijn vraag aan derLudolf omdat ik vermoedde dat je die er sowieso wel zou hebben.
Goed om te weten dat om 13u pas komen in elk geval niet per se een probleem is. Ik kijk even aan hoeveel zin ik nog heb na hockey en misschien ga ik dan nog wel die kant op.
Mocht je een slingtas zoeken, ik heb er een die niets te doen heeft (en misschien nog wel meer maar dan moet ik even zoeken)quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statiefben juist geïnteresseerd in tas, statief en flitser heb ik al. Noemde die in mijn vraag aan derLudolf omdat ik vermoedde dat je die er sowieso wel zou hebben.
Goed om te weten dat om 13u pas komen in elk geval niet per se een probleem is. Ik kijk even aan hoeveel zin ik nog heb na hockey en misschien ga ik dan nog wel die kant op.
Lief van je!quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
[..]
Mocht je een slingtas zoeken, ik heb er een die niets te doen heeft (en misschien nog wel meer maar dan moet ik even zoeken)
Ah, zou zonde geweest zijn om er een te kopen wanneer er een voor verzendkosten beschikbaar was, maar twee is nogal overdreven. En mocht ik nog een tas hebben is die ook vrij klein (ik ga dus niet op zoek)quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lief van je!
Maar een slingtas heb ik al. Ik heb nu een nogal grote lens, dus ik zoek een echte rugzak, want de camera+lens past niet in de slingtas die ik nu heb. En ook niet in de andere twee kleinere fototassen die ik heb
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |