Het is het begin van het einde; door de toestroom van mainstream komen er meer en meer regeltjes, en uiteindelijk schrappen van content, en dan haken de veelgebruikers af.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:26 schreef Blues het volgende:
En een stuk in de VK vandaag over het succes van Reddit. Het kán wel
Ik heb 'm voor de goeie interviewsquote:
Daar heb je zeker een punt. Voor de meer doordeweekse arbeidsongeschiktheid kom je in 104 weken waarschijnlijk nog best een heel eind!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:20 schreef Clubsoda het volgende:
Klopt, maar in die 104 weken doorbetaald worden ontstaat ook ruimte natuurlijk om afstand te nemen en bij te komen dat kan zomaar dingen oplossen. Ruimte die je als ondernemer die door "moet" (of dat nou echt zo is of zo voelt) niet hebt.
Dat herken ik bij onze situatie. Toen ons eerste kind overleed was mijn toenmalige werkgever niet zo heel meewerkend. Samen met andere redenen besloten weg te gaan. Terecht gekomen waar ik nu zit. Op dag 2 van mijn proeftijd overleed ons tweede kind. Het verschil? Zelfs in mijn proeftijd kreeg ik alle tijd en ruimte. Geen zorgen. Rust. Dat heeft mij zeker geholpen verder te kunnen. Ik zit er nu nog, met plezier.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:16 schreef Clubsoda het volgende:
Dat zou best kunnen denk ik. Ik begeleidde een rouwende collega. Geen kind verloren door suïcide maar wel een heel heftig en ontwrichtend verlies met ook heel veel praktische consequenties. Die zette in 1,5 jaar tijd zo moedig steeds weer stappen naar terugkeer, heel geleidelijk en in goed overleg. Juist ook omdat er heel veel ruimte was voor dit proces. Dus ik geloof absoluut dat de (tijdelijke) zekerheid van een inkomen, steunende collega's en leidinggevenden en de wetenschap dat je het werk echt even mag laten liggen, een wereld van verschil kunnen maken als er zoveel chaos en verdriet is.
Ik begrijp dat het huidige Libelle-aanbod je meer aanspreekt?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:17 schreef Clubsoda het volgende: [..] Nou ja, als de Libelle het abonnementsgeld verhoogt om elke week een boeiende bijlage te leveren over vliegvissen, of de bakker een crowdfunding doet om een mooie muur met opgezette dieren te realiseren in de bakkerij, dan trek ik daar wel mijn conclusies uit
![]()
Beetje optimistisch bekeken. Als je de volle 104 weken nodig hebt, ben je ws een significant deel daarvan druk met overleven. Weinig dingen die zo weinig ruimte bieden om afstand te nemen als dat.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klopt, maar in die 104 weken doorbetaald worden ontstaat ook ruimte natuurlijk om afstand te nemen en bij te komen dat kan zomaar dingen oplossen. Ruimte die je als ondernemer die door "moet" (of dat nou echt zo is of zo voelt) niet hebt.
QFT. Topwerkgever. Dat maakt het verschil.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat herken ik bij onze situatie. Toen ons eerste kind overleed was mijn toenmalige werkgever niet zo heel meewerkend. Samen met andere redenen besloten weg te gaan. Terecht gekomen waar ik nu zit. Op dag 2 van mijn proeftijd overleed ons tweede kind. Het verschil? Zelfs in mijn proeftijd kreeg ik alle tijd en ruimte. Geen zorgen. Rust. Dat heeft mij zeker geholpen verder te kunnen. Ik zit er nu nog, met plezier.
Dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:40 schreef Vanyel het volgende:
QFT. Topwerkgever. Dat maakt het verschil.
Elke keer als er toch weer wat sentiment weer aangeboord wordt, weer zo iets. Helder weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:39 schreef flipsen het volgende:
Danny in FB / FOK! MOET BLIJVEN! #9 omdat FOK!
I rest my case
Wow stockholm syndroom much?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:55 schreef Blues het volgende:
En verder vond ik dit wel geinig genoeg om te posten
[ afbeelding ]
Tjee, heeft ze slechte ervaringen of kent ze zichzelf zo slecht? Heb je goed gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues over "veren" gesproken. Mijn vorige teamleider heeft een soort functioneringsgesprek binnenkort en daarvoor moet ze ook diverse mensen vragen haar te beoordelen. Omdat ze nog maar net in haar nieuwe functie zit werd ik gevraagd onder het kopje "commentaar van een vrijwilliger". Ook haar flink wat veren toebedeeld, ze mailde terug, tranen in haar ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kostte me wat denk werk en veranderingen, wie/wat/ wanneer maar zo voelt het goed.
Oh en voor mn stagiaire een heel toepasselijke 'student &succes' beker gevonden bij de kringloop door g!
Die krijgt ze (met zo'n zakkie minthartjes erin) vlg week woensdag. Dan zie ik haar voor t laatst.
[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 03-03-2026 17:03:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk die cadeautjes. Allemaal heel persoonlijk. Toen ik bij Akzo Nobel wegging heb ik een grote groep een (die had je toen nog nodig) mousepad gegeven maar dan met een foto van een boeket bloemen erin en voor iedereen een tekstje op de foto geschreven.
Daarna ging ik minder leuk weg (of corona) dus heb ik cadeautjes achterwege gelaten![]()
TL denkt nog heel vaak "doe ik het wel goed" Ze had hiervoor nog nooit met vrijwilligers te maken gehad en vond dat best lastig benaderen. Wat kan je wel en wat kan je niet vragen.
Op het admin deel heb ik nu ook een soort TL en die zou van mij niet zulke complimenten krijgen. We moeten ons volledig aan de instructies houden en dat ook allemaal doen Voor mij (grote locatie) zou dat betekenen dat ik meer dan 30 uur per week aan de admin kwijt benEen regels zijn regels TL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:55 schreef Barreltje het volgende:
slaap werd niet beter, en ik werkte dus thuis.. dat wild ook niet echt flotten, dus maar de dag afschrijven als ziek![]()
hopelijk vannacht een goede nacht..Oh?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vaak bij tijden onrustig. Qua slaap, concentratie bijv.
Kan dat met Maan te maken?
Maar hoe dan?
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:55 schreef Barreltje het volgende:
slaap werd niet beter, en ik werkte dus thuis.. dat wild ook niet echt flotten, dus maar de dag afschrijven als ziek![]()
hopelijk vannacht een goede nacht..Same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
Meer een "ik doe het ook en iedereen moet het zo doen". Maar zij heeft een 32 uur betaalde baan. Ik krijg 1.20 per dag reiskostenquote:
IK heb er last van.. niet iedereenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh?!
Maar hoe dan?
Slechte gordijnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh?!
Maar hoe dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Kom je er nu achter! Ook weerwolven toch met volle maan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:44 schreef Blues het volgende:
Het maaneffect
Ik kom al 2 dg moeilijk in slaap en megavroeg wakker![]()
![]()
Sta er gewoon niet bij stil qua korte nachtenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:50 schreef AnneX het volgende:
Kom je er nu achter! Ook weerwolven toch met volle maan?
Wat maak je een geweldig project van je werk afscheid, dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |