https://www.nu.nl/midden-(...)-revolutie-kent.htmlquote:Volgens president Donald Trump is een Amerikaanse "armada" op weg naar het Midden-Oosten. Hij zegt dat de VS de situatie in Iran nauwlettend in de gaten blijft houden. Volgens de VN is er in Iran inmiddels sprake van het "dodelijkste geweld" sinds de revolutie in 1979.
"Er zijn een hoop schepen die kant op, gewoon voor het geval dat", zei Trump in de nacht van donderdag op vrijdag aan boord van regeringsvliegtuig Air Force One. "Ik zou liever zien dat er niets gebeurt, maar we houden ze nauwlettend in de gaten."
The Guardian meldt dat vliegdekschip USS Abraham Lincoln met meerdere geleide luchtafweerraketten op weg is naar het Midden-Oosten. Het schip komt ergens in de komende dagen aan.
Ook worden verschillende luchtafweersystemen opgetuigd in bestaande Amerikaanse bases in Israël. Het Verenigd Koninkrijk meldt dat het op verzoek van Qatar enkele gevechtsvliegtuigen naar dat land stuurt.
Trump dreigt al langer met geweld in Iran, dat te maken heeft met de hevigste en dodelijkste protesten in lange tijd. Iraniërs gaan sinds december massaal de straat op vanwege economische malaise in dat land. De demonstraties, die met harde hand worden neergeslagen, worden gezien als een van de grootste uitdagingen ooit voor het regime van ayatollah Ali Khamenei.
Dodelijkste geweld in Iran sinds 1979
Tot nu toe zijn volgens schattingen van mensenrechtenorganisaties meer dan vijfduizend doden gevallen door het optreden van het regime, onder wie tientallen kinderen. Een verkenningsmissie van de Verenigde Naties in Iran spreekt van het dodelijkste geweld tegen demonstranten sinds de Iraanse revolutie van 1979.
De VN-verkenningsmissie zegt bewijs te hebben dat het dodental door overheidsgeweld veel hoger ligt dan de officiële cijfers die Iran naar buiten heeft gebracht. Woensdag zei de regering dat er 3.100 doden zijn gevallen.
Trump dreigt met militaire actie als de Iraanse regering demonstranten blijft doden, al blijft het vooralsnog vooral bij dreigen. Volgens experts hebben de Amerikanen ingecalculeerd dat een Amerikaanse militaire interventie waarschijnlijk geen val van het regime teweegbrengt. Bovendien zouden omliggende Golfstaten druk hebben uitgeoefend om niet tot geweld over te gaan.
Iran ontkent dat onder druk VS achthonderd executies zijn uitgesteld
Trump claimde vorige week een succes door te stellen dat Iran achthonderd executies van demonstranten had uitgesteld vanwege de Amerikaanse dreiging. Iran zegt vrijdag dat dat niet het geval is. Er waren überhaupt geen executies gepland, is de Iraanse lezing.
Het regime zei eerder dat demonstranten die betrokken zijn bij geweld, de doodstraf riskeren. Volgens de Iraanse Revolutionaire Garde - het militaire elitekorps van het regime - lokt een "buitenlands commandocentrum van inlichtingendiensten" geweld uit bij protesten. De Iraanse regering denkt dat vooral Israël en de VS met behulp van geweld van groepjes in Iran een staatsgreep beogen.
NOS.nlquote:Bahrein: woongebouwen getroffen door Iraanse aanvallen
Volgens het ministerie van Binnenlandse Zaken in Bahrein zijn meerdere woongebouwen in de hoofdstad Manama getroffen door Iraanse aanvallen. De autoriteiten zouden nog steeds bezig zijn met blus- en reddingswerkzaamheden.
Yup, ze weten ook dat ze meer dan goed moeten zijn, op elk militair terrein en dat zijn ze dus ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben niet per se een grote fan van Israël ofzo, maar die lui zijn eng goed.
Ok nu ben je grappig genoeg geweest <Knip>quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:31 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Viesdik stuurt de achterlijke Ayatollahs een dickpic.
Het zijn wederom de marxisten die de islamisering mogelijk maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:32 schreef Hathor het volgende:
Wat in Iran in de jaren 70 is gebeurt is hier in Europa nu ook langzaam maar zeker aan het gebeuren, maar je kan mensen geen geloof door de strot duwen tegen hun zin in, vroeg of laat komt dat eruit. Iraniers zijn nooit moslim geweest, het is ze opgedrongen en onder dreiging van geweld doorgedrukt. Dat ze het in andere delen van de wereld ook gewoon blijven proberen is gewoon een teken dat die lui niet sporen.
The Islamic revolution of Iran that saw biggest massacre of Communists – Why Communism & Islamism can’t coexist......quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het zijn wederom de marxisten die de islamisering mogelijk maken.
En zullen tevens de eersten zijn die bij het grof vuil worden gezet zodra de macht in handen is. Sommige mensen leren nooit van hun fouten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het zijn wederom de marxisten die de islamisering mogelijk maken.
Ja dat is het ironische.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:36 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
The Islamic revolution of Iran that saw biggest massacre of Communists – Why Communism & Islamism can’t coexist......
https://organiser.org/202(...)etrayal-of-the-left/
Logica zoeken in moslim denkwijze is als een scheet in een vlindernet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:36 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Wat is de logica dat Iran tig buurlanden aanvalt?
Dat Amerika overal militaire bases heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:36 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Terroristisch regime doet terroristische dingen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:36 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Daar is niks vreemd aan dat gaat als mod wel eens mis, wil ik je wel eens uitleggen maar niet hier
Ik heb je uitgelegd waarom ik het prima is, hij moet sowieso reageren en dit is gewoon een prima reactie waar letterlijk iedereen behalve Iran zich wel in zou moeten kunnen vinden zonder dat we ons er als Nederland direct in
Dus prima
Amerikaanse doelen..quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:36 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Ben je er op voorbereid dat je haar verdwijnt?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ok nu ben je grappig genoeg geweest psychopaatje
Samenwerking met het westenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:36 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Tegelijkertijd zijn dit bases in landen die in principe Amerika ondermijnen met immigratie, ik zie dit meer als een win win situatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat Amerika overal militaire bases heeft.
Ze kunnen Amerika zelf niet rakenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:36 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Mooi, hij zal niet gemist worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:19 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Nou die is wel met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zo dood als een pier.
Sodeju 😱quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:43 schreef Doler12 het volgende:
Deze man weet het, de cameraman gaat nooit dood!![]()
[ x ]
Jawel, gewoon geen coca cola meer kopen.quote:
Dudequote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zijn dit bases in landen die in principe Amerika ondermijnen met immigratie, ik zie dit meer als een win win situatie.
Wat?quote:
Ik wou deze net posten, wat een klap man. Zit je lekker thuis, krijg je dit op je muil.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:43 schreef Doler12 het volgende:
[ x ]
Dat is wel even schrikkenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:43 schreef Doler12 het volgende:
[ x ]
Ja, deze beelden ken ik nog van de aanval op Irak. Ook zo’n doorslaand succes. Al dat brengen van stabiliteit en vrijheid is toch wel echt op alle fronten een succesverhaal hè? Guttegut wat een helden.quote:
Kati Piri heeft een paar bedenkelijke tweets de wereld ingeslingerd die goed resoneren bij de achterban.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:45 schreef michaelmoore het volgende:
Is Groen Links al de straat op gegaan met de Palestijnse sjaaltjes om te protesteren ?
Ik snap je denkwijze maar dit regime moet gewoon ten val gebracht worden. Wat er daarna komt zien we dan wel weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, deze beelden ken ik nog van de aanval op Irak. Ook zo’n doorslaand succes. Al dat brengen van stabiliteit en vrijheid is toch wel echt op alle fronten een succesverhaal hè? Guttegut wat een helden.
Ja dat is wel een schone onderbroek pakken momentjequote:
Ziek hoe mensen alles maar dan ook werkelijk ALLES aan migratie/asielzoekers/blah weten te koppelenquote:
Vind ik ookquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:45 schreef nostra het volgende:
b j jlnnc'p zzvd';?/'
[.ol
,kjól;yigfduy6
Oh lol, dat was mijn neefje van 2. Lichtjes en toetsen zijn leuk. Bovendien Pakistaans dus een mening hierover.quote:
Ja maar die drones komen uit het buitenland en zijn illegaal de grens overgestokenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ziek hoe mensen alles maar dan ook werkelijk ALLES met migratie/asielzoekers/blah weet te koppelen
Oorlog is kut enzo maar man. Dit is wel indrukwekkend.quote:
Dat.gaat.niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik snap je denkwijze maar dit regime moet gewoon ten val gebracht worden. Wat er daarna komt zien we dan wel weer.
Ga eens googelen op Dearborn Michigan, en kom dan nog eens terug. En dit word gepushed door Qatar. Ik noem dat staatsondermijnend.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ziek hoe mensen alles maar dan ook werkelijk ALLES aan migratie/asielzoekers/blah weten te koppelen
Niet als het volk de macht grijpt, en die kans hebben ze nu.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat.gaat.niet.
Dit regime houdt zich aan geen enkele wet, doet niet aan mensenrechten maar onderdrukt, moordt en foltert zijn gehele bevolking. Nu flikker je er een shitload aan bommen op, totale chaos en volgende week zit de opvolger aan de knoppen. Het is kansloos.
En die opvolger weet dat dat ook met hem kan gebeuren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat.gaat.niet.
Dit regime houdt zich aan geen enkele wet, doet niet aan mensenrechten maar onderdrukt, moordt en foltert zijn gehele bevolking. Nu flikker je er een shitload aan bommen op, totale chaos en volgende week zit de opvolger aan de knoppen. Het is kansloos.
Die deal was nog niet helemaal rond, volgens nieuwsberichten van gisteren of eergisteren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:49 schreef MichaelScott het volgende:
Zouden die anti-scheepsraketten van Iran nog in China liggen?
Spreekt Timmermans geen Farsi? Ongetwijfeld. Mooie nieuwe uitdaging.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat.gaat.niet.
Nou doe je het weerquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:38 schreef sp3c het volgende:
Daar is niks vreemd aan dat gaat als mod wel eens mis, wil ik je wel eens uitleggen maar niet hier
'Gewoon' is geen motivatie. Jetten reageert om het reageren maar beseft niet dat hij juist olie op het vuur gooit door dezelfde retoriek als Trump te gebruiken. Van Trump weet Iran dat het niet gaat om te onderhandelen maar het creëren van een casus belli om aan te vallen. Dan is het niet zo handig dat er vanuit de EU een nagenoeg hetzelfde geluid komt. We zien nu al dat werkelijk alles wat ook maar een beetje relatie met de VS heeft wordt aangevallen, zelfs burgerdoelenquote:Ik heb je uitgelegd waarom ik het prima is, hij moet sowieso reageren en dit is gewoon een prima reactie waar letterlijk iedereen behalve Iran zich wel in zou moeten kunnen vinden zonder dat we ons er als Nederland direct in
Dus prima
Doelen zijn vaak de Amerikaanse militaire installaties, niet van de landen zelf. Laten we zeggen dat Uncle Sam niet echtpopulair is in het Midden-Oosten. Ja ze hebben vazal mannetjes in zak, maar de gewone burger die is wat minder blij.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:36 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Er zijn inmiddels al wel genoeg beelden van pro-Hamas-keffiyehs die Iraanse demonstranten lastigvallen dus het is niet echt een raadsel hoe de lijnen lopen in deze.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:45 schreef michaelmoore het volgende:
Is Groen Links al de straat op gegaan met de Palestijnse sjaaltjes om te protesteren ?
De groenteboer en dakdekker gaan nu even een regime omver werpen. De wapens en het onderdrukkende leger zijn op magische wijze verdwenen met deze bombardementen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet als het volk de macht grijpt, en die kans hebben ze nu.
Burgerdoelen aanvallen is wel een islamitisch trekje.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou doe je het weer
[..]
'Gewoon' is geen motivatie. Jetten reageert om het reageren maar beseft niet dat hij juist olie op het vuur gooit door dezelfde retoriek als Trump te gebruiken. Van Trump weet Iran dat het niet gaat om te onderhandelen maar het creëren van een casus belli om aan te vallen. Dan is het niet zo handig dat er vanuit de EU een nagenoeg hetzelfde geluid komt. We zien nu al dat werkelijk alles wat ook maar een beetje relatie met de VS heeft wordt aangevallen, zelfs burgerdoelen
Toch ook maar eens zo'n bootje regelen voor Oud en Nieuw volgend jaarquote:
Ik ben er van overtuigd dat er ondergronds in Iran wel degelijk een verzetsbeweging is, en die kunnen wel een steuntje gebruiken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De groenteboer en dakdekker gaan nu even een regime omver werpen. De wapens en het onderdrukkende leger zijn op magische wijze verdwenen met deze bombardementen?
Veel fog of war natuurlijk en in Iran ligt het internet eruit?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ligt het aan mij of is het redelijk stil? Of komt er gewoon niets naar buiten vanuit Iran
Oei die Patriot kan wel een software update gebruiken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:57 schreef Perrin het volgende:
Sjezus en dat zit je dan vanaf thuis te bekijken.
[ x ]
Dat ligt vast aan jou.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ligt het aan mij of is het redelijk stil? Of komt er gewoon niets naar buiten vanuit Iran
Ja, daar zul jij ongetwijfeld wa-ter dicht bewijs voor hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat er ondergronds in Iran wel degelijk een verzetsbeweging is, en die kunnen wel een steuntje gebruiken.
dit is nog niet afgelopen dit kan maar zo jaren gaan durenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De groenteboer en dakdekker gaan nu even een regime omver werpen. De wapens en het onderdrukkende leger zijn op magische wijze verdwenen met deze bombardementen?
2x misquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:58 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Oei die Patriot kan wel een software update gebruiken.
Bizar, ik dacht dat die zo om mensenrechten gaven en dat het niet religieus was. Dan zou je toch verwachten dat ze ook strijden voor onderdrukte Iraniërs. Ik ben hier even stil van.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al wel genoeg beelden van pro-Hamas-keffiyehs die Iraanse demonstranten lastigvallen dus het is niet echt een raadsel hoe de lijnen lopen in deze.
Geschiedenis zit vol van momenten waar de groenteboeren en dakbedekkers dictators opknopen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tirannie heet zoiets. Daar is Netanyahu ook niet vies van ondanks dat hij joods is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Burgerdoelen aanvallen is wel een islamitisch trekje.
Beter dan daar zitten, denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:57 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
quote:Verschillende grensovergangen naar de Gazastrook zijn gesloten,
Brrr, krijg er bijna rillingen van.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:57 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Ja maar toen was CNN het ermee eens, nu niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:58 schreef nostra het volgende:
Konden ze verdomme in 1994? een stuk beter, gewoon livestream bij CNN.
Nee dat heb ik niet, maar ik twijfel er niet aan gezien de massale protesten de laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, daar zul jij ongetwijfeld wa-ter dicht bewijs voor hebben.
Ach, schei toch uit. Als je de staat van Iran nu bekijkt is de bevolking kansloos tegen zo’n regime. Ze schieten op dit moment nota bene met balistische raketten lukraak doelen in de omgeving naar de tyfus. Alsof de bevolking van Iran ook maar een seconde kans maakt tegenover een regime wat zonder enige aarzeling hetzelfde geweld op burgers gebruikt om te blijven zitten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Geschiedenis zit vol van momenten waar de groenteboeren en dakbedekkers dictators opknopen.
CNN / Warner Bros. is net gekocht door Larry Ellison, dus die zullen binnenkort ook een pro Trump/Israel agenda hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:02 schreef Oliver_Klozov het volgende:
[..]
Ja maar toen was CNN het ermee eens, nu niet.
Volop zeiken over hoe Amerikanen moeten sterven in zo’n oorlog, terwijl er nog geen Amerikaans slachtoffer is gevallen.
Ja, iedereen die niet meegaat in jouw fanatasietjes is natuurlijk zuur. Bla bla.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet, maar ik twijfel er niet aan gezien de massale protesten de laatste tijd.
Waarom ben jij zo'n zure kerel trouwens, lang niet geneukt?
Remember Ceauscescu?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, schei toch uit. Als je de staat van Iran nu bekijkt is de bevolking kansloos tegen zo’n regime. Ze schieten op dit moment nota bene met balistische raketten lukraak doelen in de omgeving naar de tyfus. Alsof de bevolking van Iran ook maar een seconde kans maakt tegenover een regime wat zonder enige aarzeling hetzelfde geweld op burgers gebruikt om te blijven zitten.
Raketten zullen ze nog wel hebben, lanceerinstallaties is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:02 schreef Frutsel het volgende:
Is er nu 1 reeks aanvallen geweest of meerdere ? Is het nu al een tijd 'rustig'
Iran met een matige reactie
1. Leiding onbereikbaar of dood
2. Geen raketten meer
3. Combi
In oekraine schoten ze ook met kweenie wat op het volk. Toch mocht die putin paladijn moven.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, schei toch uit. Als je de staat van Iran nu bekijkt is de bevolking kansloos tegen zo’n regime. Ze schieten op dit moment nota bene met balistische raketten lukraak doelen in de omgeving naar de tyfus. Alsof de bevolking van Iran ook maar een seconde kans maakt tegenover een regime wat zonder enige aarzeling hetzelfde geweld op burgers gebruikt om te blijven zitten.
Maar gebeurd er momenteel überhaupt iets? Aanvallen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Raketten zullen ze nog wel hebben, lanceerinstallaties is een ander verhaal.
Jaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:08 schreef Tjacka het volgende:
Wat wil de USA nu eigenlijk écht in Iran?
Alleen het nucleaire programma afremmen?
Of het regime structureel verzwakken?
Of gewoon laten zien dat ze nog steeds de sheriff van de regio zijn, ook richting Israël en de rest?
En als Iran via al zijn netwerken terugduwt… is dat dan ingecalculeerd? Of hopen ze dat het bij druk uitoefenen blijft?
Willen ze afschrikken? Of zijn ze aan het testen hoe ver ze kunnen gaan?
Dat had ook niks te maken met een tiranniek, ongekend gewelddadig regime wat in de afgelopen decennia enorme cijfers van doden onder de eigen bevolking kan toekennen. Het is geen vergelijking.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
In oekraine schoten ze ook met kweenie wat op het volk. Toch mocht die putin paladijn moven.
Dat was ook een regime met een verwurgende grip op het volk, iedereen kon je vijand zijn, niemand was veilig en iedereen was bang. Totdat iedereen massaal over de rooie ging en er een eind aan maakten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, echt een topvergelijking. Identieke situatie.
Israel blackmailed Trump met Epstein files, dus hij moet wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:08 schreef Tjacka het volgende:
Of gewoon laten zien dat ze nog steeds de sheriff van de regio zijn, ook richting Israël en de rest?
En als Iran via al zijn netwerken terugduwt… is dat dan ingecalculeerd? Of hopen ze dat het bij druk uitoefenen blijft?
De newscycle als het ff kan een paar keer niet meer over de epstein files laten gaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:08 schreef Tjacka het volgende:
Het regime vernietigen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:08 schreef Tjacka het volgende:
Een Trump toren in Teheran.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:08 schreef Tjacka het volgende:
Zijn Urdu is nog wat roestigquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Oh lol, dat was mijn neefje van 2. Lichtjes en toetsen zijn leuk. Bovendien Pakistaans dus een mening hierover.
Jahoor. Kan blijven roepen dat het niet zo is, maar is dus wel zo.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat had ook niks te maken met een tiranniek, ongekend gewelddadig regime wat in de afgelopen decennia enorme cijfers van doden onder de eigen bevolking kan toekennen. Het is geen vergelijking.
kan is groot met mossad epsteinquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:10 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Israel blackmailed Trump met Epstein files, dus hij moet wel.
Soldaten blijven soldaten. Hoor ze lachen haha.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:57 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |