Er zijn inmiddels al wel genoeg beelden van pro-Hamas-keffiyehs die Iraanse demonstranten lastigvallen dus het is niet echt een raadsel hoe de lijnen lopen in deze.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:45 schreef michaelmoore het volgende:
Is Groen Links al de straat op gegaan met de Palestijnse sjaaltjes om te protesteren ?
De groenteboer en dakdekker gaan nu even een regime omver werpen. De wapens en het onderdrukkende leger zijn op magische wijze verdwenen met deze bombardementen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet als het volk de macht grijpt, en die kans hebben ze nu.
Burgerdoelen aanvallen is wel een islamitisch trekje.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou doe je het weer
[..]
'Gewoon' is geen motivatie. Jetten reageert om het reageren maar beseft niet dat hij juist olie op het vuur gooit door dezelfde retoriek als Trump te gebruiken. Van Trump weet Iran dat het niet gaat om te onderhandelen maar het creëren van een casus belli om aan te vallen. Dan is het niet zo handig dat er vanuit de EU een nagenoeg hetzelfde geluid komt. We zien nu al dat werkelijk alles wat ook maar een beetje relatie met de VS heeft wordt aangevallen, zelfs burgerdoelen
Toch ook maar eens zo'n bootje regelen voor Oud en Nieuw volgend jaarquote:
Ik ben er van overtuigd dat er ondergronds in Iran wel degelijk een verzetsbeweging is, en die kunnen wel een steuntje gebruiken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De groenteboer en dakdekker gaan nu even een regime omver werpen. De wapens en het onderdrukkende leger zijn op magische wijze verdwenen met deze bombardementen?
Veel fog of war natuurlijk en in Iran ligt het internet eruit?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ligt het aan mij of is het redelijk stil? Of komt er gewoon niets naar buiten vanuit Iran
Oei die Patriot kan wel een software update gebruiken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:57 schreef Perrin het volgende:
Sjezus en dat zit je dan vanaf thuis te bekijken.
[ x ]
Dat ligt vast aan jou.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ligt het aan mij of is het redelijk stil? Of komt er gewoon niets naar buiten vanuit Iran
Ja, daar zul jij ongetwijfeld wa-ter dicht bewijs voor hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat er ondergronds in Iran wel degelijk een verzetsbeweging is, en die kunnen wel een steuntje gebruiken.
dit is nog niet afgelopen dit kan maar zo jaren gaan durenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De groenteboer en dakdekker gaan nu even een regime omver werpen. De wapens en het onderdrukkende leger zijn op magische wijze verdwenen met deze bombardementen?
2x misquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:58 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Oei die Patriot kan wel een software update gebruiken.
Bizar, ik dacht dat die zo om mensenrechten gaven en dat het niet religieus was. Dan zou je toch verwachten dat ze ook strijden voor onderdrukte Iraniërs. Ik ben hier even stil van.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al wel genoeg beelden van pro-Hamas-keffiyehs die Iraanse demonstranten lastigvallen dus het is niet echt een raadsel hoe de lijnen lopen in deze.
Geschiedenis zit vol van momenten waar de groenteboeren en dakbedekkers dictators opknopen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tirannie heet zoiets. Daar is Netanyahu ook niet vies van ondanks dat hij joods is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Burgerdoelen aanvallen is wel een islamitisch trekje.
Beter dan daar zitten, denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:57 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
quote:Verschillende grensovergangen naar de Gazastrook zijn gesloten,
Brrr, krijg er bijna rillingen van.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:57 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Ja maar toen was CNN het ermee eens, nu niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:58 schreef nostra het volgende:
Konden ze verdomme in 1994? een stuk beter, gewoon livestream bij CNN.
Nee dat heb ik niet, maar ik twijfel er niet aan gezien de massale protesten de laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, daar zul jij ongetwijfeld wa-ter dicht bewijs voor hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |