Dudequote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zijn dit bases in landen die in principe Amerika ondermijnen met immigratie, ik zie dit meer als een win win situatie.
Wat?quote:
Ik wou deze net posten, wat een klap man. Zit je lekker thuis, krijg je dit op je muil.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:43 schreef Doler12 het volgende:
Deze man weet het, de cameraman gaat nooit dood!![]()
[ x ]
Dat is wel even schrikkenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:43 schreef Doler12 het volgende:
Deze man weet het, de cameraman gaat nooit dood!![]()
[ x ]
Ja, deze beelden ken ik nog van de aanval op Irak. Ook zo’n doorslaand succes. Al dat brengen van stabiliteit en vrijheid is toch wel echt op alle fronten een succesverhaal hè? Guttegut wat een helden.quote:
Kati Piri heeft een paar bedenkelijke tweets de wereld ingeslingerd die goed resoneren bij de achterban.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:45 schreef michaelmoore het volgende:
Is Groen Links al de straat op gegaan met de Palestijnse sjaaltjes om te protesteren ?
Ik snap je denkwijze maar dit regime moet gewoon ten val gebracht worden. Wat er daarna komt zien we dan wel weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, deze beelden ken ik nog van de aanval op Irak. Ook zo’n doorslaand succes. Al dat brengen van stabiliteit en vrijheid is toch wel echt op alle fronten een succesverhaal hè? Guttegut wat een helden.
Ja dat is wel een schone onderbroek pakken momentjequote:
Ziek hoe mensen alles maar dan ook werkelijk ALLES aan migratie/asielzoekers/blah weten te koppelenquote:
Vind ik ookquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:45 schreef nostra het volgende:
b j jlnnc'p zzvd';?/'
[.ol
,kjól;yigfduy6
Oh lol, dat was mijn neefje van 2. Lichtjes en toetsen zijn leuk. Bovendien Pakistaans dus een mening hierover.quote:
Ja maar die drones komen uit het buitenland en zijn illegaal de grens overgestokenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ziek hoe mensen alles maar dan ook werkelijk ALLES met migratie/asielzoekers/blah weet te koppelen
Oorlog is kut enzo maar man. Dit is wel indrukwekkend.quote:
Dat.gaat.niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik snap je denkwijze maar dit regime moet gewoon ten val gebracht worden. Wat er daarna komt zien we dan wel weer.
Ga eens googelen op Dearborn Michigan, en kom dan nog eens terug. En dit word gepushed door Qatar. Ik noem dat staatsondermijnend.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ziek hoe mensen alles maar dan ook werkelijk ALLES aan migratie/asielzoekers/blah weten te koppelen
Niet als het volk de macht grijpt, en die kans hebben ze nu.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat.gaat.niet.
Dit regime houdt zich aan geen enkele wet, doet niet aan mensenrechten maar onderdrukt, moordt en foltert zijn gehele bevolking. Nu flikker je er een shitload aan bommen op, totale chaos en volgende week zit de opvolger aan de knoppen. Het is kansloos.
En die opvolger weet dat dat ook met hem kan gebeuren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat.gaat.niet.
Dit regime houdt zich aan geen enkele wet, doet niet aan mensenrechten maar onderdrukt, moordt en foltert zijn gehele bevolking. Nu flikker je er een shitload aan bommen op, totale chaos en volgende week zit de opvolger aan de knoppen. Het is kansloos.
Die deal was nog niet helemaal rond, volgens nieuwsberichten van gisteren of eergisteren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:49 schreef MichaelScott het volgende:
Zouden die anti-scheepsraketten van Iran nog in China liggen?
Spreekt Timmermans geen Farsi? Ongetwijfeld. Mooie nieuwe uitdaging.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat.gaat.niet.
Nou doe je het weerquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:38 schreef sp3c het volgende:
Daar is niks vreemd aan dat gaat als mod wel eens mis, wil ik je wel eens uitleggen maar niet hier
'Gewoon' is geen motivatie. Jetten reageert om het reageren maar beseft niet dat hij juist olie op het vuur gooit door dezelfde retoriek als Trump te gebruiken. Van Trump weet Iran dat het niet gaat om te onderhandelen maar het creëren van een casus belli om aan te vallen. Dan is het niet zo handig dat er vanuit de EU een nagenoeg hetzelfde geluid komt. We zien nu al dat werkelijk alles wat ook maar een beetje relatie met de VS heeft wordt aangevallen, zelfs burgerdoelenquote:Ik heb je uitgelegd waarom ik het prima is, hij moet sowieso reageren en dit is gewoon een prima reactie waar letterlijk iedereen behalve Iran zich wel in zou moeten kunnen vinden zonder dat we ons er als Nederland direct in
Dus prima
Doelen zijn vaak de Amerikaanse militaire installaties, niet van de landen zelf. Laten we zeggen dat Uncle Sam niet echtpopulair is in het Midden-Oosten. Ja ze hebben vazal mannetjes in zak, maar de gewone burger die is wat minder blij.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:36 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Wat is de logica dat Iran tig buurlanden aanvalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |