Er zit echt geen enkele motivatie in om iets te doen, of even door te werken. Je bent er nu, kom op chopchop. Ze is alleen maar bezig met bijzaken, lekker straks die dweil bestellen, dan heeft ze in ieder geval haar geluksmomentje weer gehad, kan ze er voorlopig een paar uur tegenaan, daarna snel weer instorten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Vier uur geleden moest Sanneke nog beginnen met klussen en nu is ze weer klaar. Morgen gaat ze niet.
Morgen zal ze wel janken omdat ze jarig is en haar verjaardag niet gevierd wordt.
Ik zeg het steeds: kan wel/wil niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
Er zit echt geen enkele motivatie in om iets te doen, of even door te werken. Je bent er nu, kom op chopchop. Ze is alleen maar bezig met bijzaken, lekker straks die dweil bestellen, dan heeft ze in ieder geval haar geluksmomentje weer gehad, kan ze er voorlopig een paar uur tegenaan, daarna snel weer instorten.
Moe van vandaag. En geen zin.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:39 schreef Earring het volgende:
In de tijd dat ze een storie volkletst had ze de roze vlek uit het plafond even kunnen bijtippen met witsel.
En hoezo is ze er morgen niet bij? Laat Mijan lekker bij je moeder als je daar toch aan gaat schuiven voor het eten
Niemand heeft dit haar verteld 🫣quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Er komen morgen veel mensen helpen en Sanneke zit eraan te denken om dan even taart te halen.
Sanneke: als mensen komen helpen is het niet meer dan normaal dat jij voor de catering zorgt. Maak een grote pan soep, haal broodjes etc. Die mensen zijn daar op hun vrije zondag bezig zodat JIJ daar over twee weken op de bank kunt ploffen.
En die taart? Dat je daarover nadenkt zegt genoeg. Het is éénrichtingsverkeer. Alles richting Sanneke.
Dan weet ze het nu🙂quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Niemand heeft dit haar verteld 🫣
Ze komen aanlopen in lege boekwinkels, er staat nog geen rij te wachten. Net als in Maastricht. En ze filmt wel, maar zo dat je niet ziet dat er geen kip op af komt, zelfs geen volgmoeke. En de uitgever was er ook. Die heeft dan ook gelijk gezien hoe druk het is ...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:46 schreef Lodelie het volgende:
Vorig jaar waren iedere keer, foto's en filmpjes van de rijen bij Am.
Dit jaar is er nog geen enkel filmpje of foto gepost, behalve dan een enkele selfie waarbij je niks ziet van de winkel of de aanloop.
Zegt mij genoeg.
Ik weet van bijv Roy Donders en Lelsie van Gooische moeders, dat er geen hond op hun signeersessie af kwam. Dat hebben ze met de nodige zelfspot of nederigheid gepost.
Daar heb ik wel respect voor.
Dwarrelen door de Xenox 🤣quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:14 schreef Moppie1982 het volgende:
Nu dwarrelen ze weer in de Xenos, echt had die tijd gebruikt om te schuren
Tis een stel hoor
Ja zo noem ik het maar, zie ze ook echt dwarrelenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:18 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dwarrelen door de Xenox 🤣
Maar hè, daar hebben ze glitter kroozants hoor, dat mag je niet missen natuurlijk.
Nee hoor, want ik geef geen geld waarmee iets specifieks gekocht moet worden. Ik geef geld als steuntje in de rug. Wat ze met het geld doet, moet ze zelf weten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:05 schreef Nieve het volgende:
Vraag me af of degene in ons topic (sorry, username even kwijt) al spijt heeft van haar donatie aan Sanneke...
Die heeft ze niet he, ze heeft nog nooit gedweild nl 🫢quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:01 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het ook te bizar voor woorden dat zij een tikkie opent en er dan van die veel te dure glazen voor gaat kopen en twijfelt over zo'n veel te dure dweil. Meid, ga zorgen dat je de basisdingen regelt! Neem je oude glazen, borden, dweil mee uit je vorige huis en kijk vanuit daar weer verder.
Zodra er weer (zelf verdiend) geld is, dan kan je kijken naar dit soort dingen.
Die is toch niet goed, wat een figuur.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:41 schreef Jippiejappie het volgende:
Zo, schrokken jullie ook allemaal even t hoedje toen Sanneke, “je moeder” schreeuwde met grote ogen naar Mijan
Heb afgelopen week bijna niet bij de fluflus's op hun Insta gegluurd vanwege vakantie. Had alweer spijt dat ik net gekeken heb. Meine gute, zij is echt raar. Dat geschreeuw tegen die kleine jongen, het wanhopig jengelen en hengelen over haar verjaardag en die tompoucen. En laten we het maar niet hebben over haar klus-inspanningen 🫣quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:41 schreef Jippiejappie het volgende:
Zo, schrokken jullie ook allemaal even t hoedje toen Sanneke, “je moeder” schreeuwde met grote ogen naar Mijan
Sprakeloos. Echt... Het is een vrouw met autisme maar loopt de hele dag te schreeuwen en te blèren tegen haar kind. Echt niet 100. Ik gun haar echt goede therapie en een goede psycholoog.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:41 schreef Jippiejappie het volgende:
Precies, in ons klushuis stond meteen een airfryer voor de worstenbroodjesquote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:52 schreef Lodelie het volgende:
"misschien ik wel taart ofzo regelen"
Als mensen komen helpen dan moet je altijd van alles regelen: drinken, broodjes, lekkers.
Dat deed ik zelfs voor de werklui.
Mensen komen jou helpen in hun vrije tijd, die moet je in de watten leggen!
Maar er is toch wel iemand die ze iets kan vertellen, uitleggen. Om mijn part voordoen: kijk Sanneke, een zak bolletjes, die maak je open, je snijdt de broodjes open, boter en beleg erop. Op een schaal en uitdelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:03 schreef LeSage het volgende:
[..]
Precies, in ons klushuis stond meteen een airfryer voor de worstenbroodjes![]()
Flessen fris, verse broodjes in het weekend, koeken voor tussendoor en een krat bier om de dag af te sluiten samen (liefst in de zon buiten, in zo’n zandbak die voor tuin moest doorgaan).
Zij overzien ook dit soort dingen niet denk ik
Ze is gewoon aartslui, dat is allemaal veel te veel moeite.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar er is toch wel iemand die ze iets kan vertellen, uitleggen. Om mijn part voordoen: kijk Sanneke, een zak bolletjes, die maak jr open, je snijdt de broodjes open, boter en beleg erop. Op een schaal en uitdelen.
Ik kan mij niet voorstellen dat ze beiden niks geleerd hebben van hun ouders.
Het is ook niet alleen autisme, er speelt meer vermoed ik als ik dit zo lees.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Sprakeloos. Echt... Het is een autist maar loopt de hele dag te schreeuwen en te blèren tegen haar kind. Echt niet 100.
Gister in een storie versprak ze zich bijna, ze zei wat en kwam uiteindelijk toch op autisme, wellicht heeft ze meer en vertelt ze niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen autisme, er speelt meer vermoed ik als ik dit zo lees
Ze heeft autisme en het zal allemaal wel overweldigend zijn daardoor maar alle innerlijke stuiterballen zijn na bijna twee weken neem ik aan toch wel gestopt zijn met stuiteren. Ze heeft al met Dion kunnen praten, met haar moeder en zelfs met het kleine mannetje (Al zal die niet veel terug gezegd hebben) dus dan zou er toch wel iets van besef moeten komen hoe zij kan bijdragen aan het klussen. (Desnoods alleen koffie/thee/Limonade en wat lekkers)quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen autisme, er speelt meer vermoed ik als ik dit zo lees.
Laten we niet verzanden in schelden.
Kom op zeg ze is niet achterlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar er is toch wel iemand die ze iets kan vertellen, uitleggen. Om mijn part voordoen: kijk Sanneke, een zak bolletjes, die maak jr open, je snijdt de broodjes open, boter en beleg erop. Op een schaal en uitdelen.
Ik kan mij niet voorstellen dat ze beiden niks geleerd hebben van hun ouders.
Zo gedraagt ze zich wel. En als het mijn dochter/vriendin/schoondochter zou zijn zou ik haar er gewoon bijgehaald hebben. Hup, eten en drinken verzorgen, je kind scharrelt wel even rond.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:56 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Kom op zeg ze is niet achterlijk
Ik bedoelde overigens autist niet beledigend, maar ik had eigenlijk moeten zeggen: als vrouw met autisme. Mijn excuus, ik hoop niet dat ik iemand hiermee geraakt heb met een zelfde soort diagnose, absoluut niet mijn bedoeling geweest!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen autisme, er speelt meer vermoed ik als ik dit zo lees.
Laten we niet verzanden in schelden.
Sociale batterij is te snel leeg. Misschien kan ze Debbie vragen of ze dat speldje met die sociale batterij indicatie mag lenen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom zo’n gedoe over die verjaardag? Waarom is ze ‘dus’ niet aanwezig?
Waarom hecht ze er (dit jaar) zoveel waarde aan terwijl er nog zo veel moet gebeuren?
Doe als je er zit een 37-en-3 weken dag ofzo. Of een housewarming. En dat geef je dan op tijd door aan al je vrienden (..) en familie, zodat ze niet afhankelijk zijn van het omdraaien van een kalender.
Ot en Sien is een van de bedrijven waar ik echt zo’n pest pleuris hekel aan heb. Als je ziet wat die influencers daar mogen graaien en de betalende klant krijgt 10% korting?!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:39 schreef Jenn1806 het volgende:
JVP met haar spaghetti ruggengraat 🫠 Ze is even vergeten dat ze precies niks van die kleding zelf heeft betaald?
Viervankim is ook lekker met haar bacillen naar Ot&Sien.. Ze gaat wel door qua zorgen voor haar kinderen enz maar dit soort uitjes zou ik dan even uitstellen.
Wat een clown hè, wereldvreemd die vrouwquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:14 schreef Sushirijst het volgende:
AM heeft lekkere snijbonen al voorgerecht 🤡😂
Ze gingen sushi eten dus dit weet ze echt wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:46 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Wat een clown hè, wereldvreemd die vrouw
Is altijd al geweest. Maanden vantevoren al bezig mer haar verjaardag op 1 maart. Ik volg haar best lang en ik verbaasde me daar altijd over. Echt, niemand is maanden daarvoor bezig met je verjaardag! Sowieso boeit mijn eigen verjaardag mij totaal niet.ieder zijn ding!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom zo’n gedoe over die verjaardag? Waarom is ze ‘dus’ niet aanwezig?
Waarom hecht ze er (dit jaar) zoveel waarde aan terwijl er nog zo veel moet gebeuren?
Doe als je er zit een 37-en-3 weken dag ofzo. Of een housewarming. En dat geef je dan op tijd door aan al je vrienden (..) en familie, zodat ze niet afhankelijk zijn van het omdraaien van een kalender.
Wat is haar insta?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef Jippiejappie het volgende:
Het lijkt steeds normaler te worden onder de flu’s
Kennen jullie Yentl. Alleenstaande moeder, onlangs baan kwijt geraakt. Heeft huis toegewezen gekregen en heeft dus ook een go fund me aangemaakt. Inmiddels 700¤ opgehaald. Low key ook pm spullen aan het vragen. Heeft geen potje, maar wel onlangs motor rijbewijs gehaald.
Make that make sense
Het staat toch ook gewoon op de kaart wat de naam is van het gerecht, gewoon weer egagement uitlokken. En nog wel even vermelden bij een foto samen met welgeteld één fan dat het een hele drukte was hoor! Geloof helemaal niets van wat die vrouw in de ruimte kletst. Niet van die drukte in de boekwinkels en niet van de snijbonen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze gingen sushi eten dus dit weet ze echt wel.
Dit zegt dan ook duidelijk iets over het niveau.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:13 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Is altijd al geweest. Maanden vantevoren al bezig mer haar verjaardag op 1 maart. Ik volg haar best lang en ik verbaasde me daar altijd over. Echt, niemand is maanden daarvoor bezig met je verjaardag! Sowieso boeit mijn eigen verjaardag mij totaal niet.ieder zijn ding!
En dat 2 keerquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Miepje77 het volgende:
Slim van Judith om eerst een verkeerde link te plaatsen. Extra kliks!
Klinkt als een pareltje.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef Jippiejappie het volgende:
Kennen jullie Yentl. Alleenstaande moeder, onlangs baan kwijt geraakt. Heeft huis toegewezen gekregen en heeft dus ook een go fund me aangemaakt. Inmiddels 700¤ opgehaald. Low key ook pm spullen aan het vragen. Heeft geen potje, maar wel onlangs motor rijbewijs gehaald.
Make that make sense
Dit was precies wat ik ook wilde schrijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:53 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Klinkt als een pareltje.
Edit: maar wel tussen 1 juni en 13 augustus ergens een enorme rugtattoo (echt helemaal bedekkend) van een draak of zoiets laten zetten. Ik heb niets tegen tattoo's laten zetten maar doe dat vooral als je financiële zaken ook echt op orde zijn..
Bestaat dit programma eigenlijk nog 🫣quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:42 schreef Zeeschelp het volgende:
Het is toch potverdomme net een aflevering van Knoop in je zakdoek waar we naar zitten te kijken. Jezus christus te paard
Zo wereldvreemd kan iemand toch niet zijn hè ! Om te janken is hetquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:14 schreef Sushirijst het volgende:
AM heeft lekkere snijbonen al voorgerecht 🤡😂
Joh, het is gewoon een grapje.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:18 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Zo wereldvreemd kan iemand toch niet zijn hè ! Om te janken is het
Elke avond pizza viel mij ook op. Volgens mij durft ze niks anders te eten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:15 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie is echt avontuurlijk: elke ochtend een ei en 's avonds pizza. Gelukkig heeft ze ook de reclame repen mee. Valt me nog mee dat ze vandaag de gorillatrack heeft volbracht.
Lijkt wel een blauwe plek op die wangen johquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:58 schreef Lostit het volgende:
MCW is ook weer uitgeschoten met de rouge.
Het zijn altijd een bepaald soort type mensen die dit soort dingen doen he. De mensen die niet weten om te gaan met hun geld. Sanneke en deze meid kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef Jippiejappie het volgende:
Make that make sense
michellecarolinawalkquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:26 schreef Earring het volgende:
Wat tik ik in als ik michelle anoniem wil kijken
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dit echt mooi vindquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:00 schreef Avea het volgende:
MCW heeft zichzelf ook weer overtroffen met de rouge op haar wangen, in de story met De dag van Ollie's feestje. Meine gute het lijkt wel een blauwe plek 🥴
Ik denk toch echt dat ik volgende week ff ga kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:46 schreef Lodelie het volgende:
Vorig jaar waren iedere keer, foto's en filmpjes van de rijen bij Am.
Dit jaar is er nog geen enkel filmpje of foto gepost, behalve dan een enkele selfie waarbij je niks ziet van de winkel of de aanloop.
Zegt mij genoeg.
Ik weet van bijv Roy Donders en Lelsie van Gooische moeders, dat er geen hond op hun signeersessie af kwam. Dat hebben ze met de nodige zelfspot of nederigheid gepost.
Daar heb ik wel respect voor.
Ik was echt verbaasd, kwam geen einde aan die tassen vol.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:40 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Ot en Sien is een van de bedrijven waar ik echt zo’n pest pleuris hekel aan heb. Als je ziet wat die influencers daar mogen graaien en de betalende klant krijgt 10% korting?!
Hoe durf je er reclame voor te maken!
En ineens blijkt Koen toch mannelijk(er)quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:36 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik dacht waarom heeft Tim een rokje aan met legging maar was korte broek
Maar hij schrikt er niet van.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:26 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik heb het filmpje van Sanneke nogmaals bekeken waarin ze in Mijan zijn oor schreeuwt; JE MOEDER!
Ze lijkt wel een bezetene joh, wat een gek om zo in het oor van je kind te schreeuwen.
Ik kwam hiervoor, hier kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:00 schreef Avea het volgende:
MCW heeft zichzelf ook weer overtroffen met de rouge op haar wangen, in de story met De dag van Ollie's feestje. Meine gute het lijkt wel een blauwe plek 🥴
Volgens mij gooit ze een filter over al haar foto's, vind de kleuren allemaal wat vreemd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:45 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik kwam hiervoor, hier kijken.
Het lijkt echt net alsof ze blauwe plekken heeft en daarover blush heeft gedaan.
Volgens mij is Maarten een heel lieve vader.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:01 schreef AnnArt het volgende:
En toch, hoe een pipo ik die Maarten ook vind, ik vond hem ontwapenend liefdevol toen Lot opnoemde wie ze allemaal miste...ja, dat snap ik. Gewoon invoegen bij haar, zoals een lieve vader doet.
Als ik dan die neppe grinnik van die camerabewuste AM hoor, is mij wel duidelijk wat echt en nep is.
Sorry, ik moet meuk struinen bij de Action.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:27 schreef Jippiejappie het volgende:
Gefeliciteerd allen, met jullie vriendin Sanneke. 🥳
Wie komen er klussen?
🤡🤡🤡😂😂😂quote:Op zondag 1 maart 2026 07:40 schreef Maremare het volgende:
DBM op Threads:
Jongens ik ga even eerlijk met jullie zijn:
Ik ga echt onwijs van deze deload genieten na morgen. Geen squat, geen deadlift, en gewoon lekker chillen. I NEED IT.
Volgens mij heeft ze de laatste tijd alleen maar deload weken 😂
Ze gelooft haar eigen leugensquote:Op zondag 1 maart 2026 07:40 schreef Maremare het volgende:
DBM op Threads:
Ik ga echt onwijs van deze deload genieten na morgen. Geen squat, geen deadlift, en gewoon lekker chillen. I NEED IT.
Ze is dan toch niet tour?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ik volgende week ff ga kijken
Hebben mensen met een laag ig/eq dat vaak niet? Je verjaardag nog vieren als een klein kindquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:13 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Is altijd al geweest. Maanden vantevoren al bezig mer haar verjaardag op 1 maart. Ik volg haar best lang en ik verbaasde me daar altijd over. Echt, niemand is maanden daarvoor bezig met je verjaardag! Sowieso boeit mijn eigen verjaardag mij totaal niet.ieder zijn ding!
Haha ja daar moest ik ook om grinniken. Zo weinig zelfinzicht heeft AM.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:25 schreef Lostit het volgende:
Ik vind het ook wel heel grappig dat AM zegt dat Juul aan het wifi infuus ligt (ligt te scrollen op bed), terwijl zij zelf notabene 100 stories per dag plaatst 😂
Ik las dat ze hier in de buurt een lezing komt geven, in een prachtig hotel dacht volgende week zondag.quote:
Op zondag 1 maart 2026 05:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze heeft toch afgelopen week geen één keer gesport? En dan zeggen I need it 😳quote:Op zondag 1 maart 2026 07:40 schreef Maremare het volgende:
DBM op Threads:
Op zondag 1 maart 2026 09:59 schreef Snaky het volgende:Ik denk dat hij niet veel te vertellen heeft thuis.quote:[ afbeelding ] Op zondag 1 maart 2026 05:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Volgens mij is Maarten een heel lieve vader.
Dat denk ik ook, maar hij ondersteunt wel het exploiteren van zijn kinderen voor geld.
Hij is niet tegen zijn dominante vrouw opgewassen of hij vindt het wel handig om gecommandeerd te worden.
Nou dat, ik zag ook een leuk plaatje, de volwassenen die ik zag op foto en film hadden een lach op het gezicht.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het feestje van O. zag er prima uit. Die kinderen vonden die prinsessen vast fantastisch. Een droom van menig kleuter. Ik heb veel slechter verkleedde prinsessen gezien. Het zag er fijn uit voor O.
De dictator daar is Lotquote:Op zondag 1 maart 2026 10:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet veel te vertellen heeft thuis.
Maar vind hem altijd wel een lieve vader wat hij laat zien.
AM heeft de broek aan, de dictator van het gezin.
Zij heeft het chillen uitgevonden toch? Ze doet in mijn ogen niet anders.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:17 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ze heeft toch afgelopen week geen één keer gesport? En dan zeggen I need it 😳
Eens. Eindelijk een stukje inzicht. Ze geeft eigenlijk toe wat wij hier al een lange tijd riepen. De eerste maanden gefeest, op stap gaan, vluchten.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:56 schreef Loveischocolala het volgende:
Heel verstandig van mcw om ook op andere manieren aan haar zelf te werken en kijken waar patronen wegkomen denk ook deels opvoeding het doorgaan en doorgaan ook niet mee werkt. Vind het een leuke podcast verder hoop voor mcw dat ze de valkuilen samen voor kunnen zijn.
Dan lijkt ze op haar moeder.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:22 schreef Earring het volgende:
[..]
De dictator daar is Lot
En dat zijn AM haar eigen woorden dus niet mijn verzinsel. Ik geef AM hierin wel gelijk trouwens
Als er geen catering is dan kom ik niet 😆quote:Op zondag 1 maart 2026 07:27 schreef Jippiejappie het volgende:
Gefeliciteerd allen, met jullie vriendin Sanneke. 🥳
Wie komen er klussen?
Ik denk idd dat m heel blij moet zijn met jvp als bonusmoeder . Fijn dat de kinderen zich geliefd voelen bij de partners van vader en moeder.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Eens. Eindelijk een stukje inzicht. Ze geeft eigenlijk toe wat wij hier al een lange tijd riepen. De eerste maanden gefeest, op stap gaan, vluchten.
Ik blijf er wel bij dat Iris geen goede invloed heeft op Mies. Ik krijg helemaal de kriebels van de zelfverheerlijking van die vrouw. Doet alsof ze de zaligmaker is voor Michelle.
En een heel gemakkelijk moment toen MCW zei: Ik weet dat ze het goed hebben bij papa en zijn vriendin (oftewel Sjaak - je weet wel de vrouw waar ze hoteldebotel op was) Het lijkt erop dat met name die verhouding nogal ingewikkeld is. (Sjaak - Mies)
Neem dan een kadootje mee voor Jet want wat ze liet zien was weer voor Lot.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dan lijkt ze op haar moeder.
Misschien ga ik vanmiddag toch even naar die lezing, ben best nieuwsgierig.
Het is echt op een mooie locatie, prachtig hotel. Hoop dat ze haar schoenen aan doet i.p.v. pantoffels
Ik weet ook niet hoe het is om een scheiding door te maken en wat ik dan zou doen.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Eens. Eindelijk een stukje inzicht. Ze geeft eigenlijk toe wat wij hier al een lange tijd riepen. De eerste maanden gefeest, op stap gaan, vluchten.
Ik blijf er wel bij dat Iris geen goede invloed heeft op Mies. Ik krijg helemaal de kriebels van de zelfverheerlijking van die vrouw. Doet alsof ze de zaligmaker is voor Michelle.
En een heel gemakkelijk moment toen MCW zei: Ik weet dat ze het goed hebben bij papa en zijn vriendin (oftewel Sjaak - je weet wel de vrouw waar ze hoteldebotel op was) Het lijkt erop dat met name die verhouding nogal ingewikkeld is. (Sjaak - Mies)
O dat staat er niet bij, slecht!quote:Op zondag 1 maart 2026 10:29 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja! Veel plezier! Kost ¤10 dacht ik🤣🤣🤣
Opzich ook niet heel gek, ik heb nooit geloofd in een gelijkwaardige relatie en ik denk dat MW aant eind van de rit aan het kortste eind trok.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en was vooraf door velen voorspeld.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:32 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Opzich ook niet heel gek, ik heb nooit geloofd in een gelijkwaardige relatie en ik denk dat MW aant eind van de rit aan het kortste eind trok.
Maximaal overdrijven is haar niet vreemd. Ze zal wel rust nodig hebben omdat ze zichzelf zo opnaait over alles.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:17 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ze heeft toch afgelopen week geen één keer gesport? En dan zeggen I need it 😳
Dit doet Sanneke dus werkelijk al jaren. Zolang ik haar volg.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:36 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Hebben mensen met een laag ig/eq dat vaak niet? Je verjaardag nog vieren als een klein kind
Heb even gezocht maar helaas 🤭 staat wel wanneer ze aan de beurt is/is geweest enzo maar geen live beeldenquote:Op zondag 1 maart 2026 10:33 schreef opwegnaar het volgende:
Kunnen we DBM,net als bij de vorige wedstrijd, nog ergens live met gewichten zien gooien? 😂
En Sanneke is dit jaar thuis. Geen leuk uitje en heel veel dierbaren zijn aan het klussen in hun huis. Ze gaat dus ook niet even op de fiets langs om eten te brengen bij die mensen die doen wat zij niet wil.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dit doet Sanneke dus werkelijk al jaren. Zolang ik haar volg.
Als ik haar was zou ik me kapot schamen. Hoeveel moeite is het om met een paar zakken broodjes, wat verschillende soorten beleg en een paar pakken melk en wat frisdrank alle harde werkers een hart onder de riem te steken en je dankbaarheid te tonen?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
En Sanneke is dit jaar thuis. Geen leuk uitje en heel veel dierbaren zijn aan het klussen in hun huis. Ze gaat dus ook niet even op de fiets langs om eten te brengen bij die mensen die doen wat zij niet wil.
Ik wist ook niet dat ze vandaag jarig is. Heeft ze ook nooit vermeld in haar stories. Hopelijk deelt ze een open tikkie zodat we toch iets kunnen bijdragen.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:21 schreef Jenn1806 het volgende:
Nou hiep hiep hoera voor Sanneke! Eindelijk is de dag gekomen waar ze een heel jaar op heeft gewacht!
Ik heb helaas niet goed op de verjaardagskalender gekeken dus ik moet vandaag werken ipv feest vieren 🤭
Al die dierbaren waarop ze zit te zaniken omdat ze niet op kraamvisite kwamen?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
En Sanneke is dit jaar thuis. Geen leuk uitje en heel veel dierbaren zijn aan het klussen in hun huis. Ze gaat dus ook niet even op de fiets langs om eten te brengen bij die mensen die doen wat zij niet wil.
Daar had ze ook allemaal geen kraskaarten voor.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:21 schreef Maremare het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik me kapot schamen. Hoeveel moeite is het om met een paar zakken broodjes, wat verschillende soorten beleg en een paar pakken melk en wat frisdrank alle harde werkers een hart onder de riem te steken en je dankbaarheid te tonen?
Oh wacht, voor haar onhaalbaar. Niemand heeft het haar verteld en waarschijnlijk waait het. Echt het toonbeeld van egoïstisch, anti-sociaal en nul empathisch vermogen. En hopelijk gebeurt het klussen wel naar haar zin, want achteraf lopen klagen is ze ook niet vies van.
Het zegt genoeg dat deze mensen alsnog wel komen helpen, denk dat Sanneke het zelf echt niet wil/kan/overziet. Kanne voorstellen dat mensen dan hulp biedenquote:Op zondag 1 maart 2026 11:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Al die dierbaren waarop ze zit te zaniken omdat ze niet op kraamvisite kwamen?
Ja ik ook, ze heeft niet zoveel nodig met haar mooie koppie , jonge huid .quote:Op zondag 1 maart 2026 11:09 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik vind Michelle dus veel mooier zonder veel make-up (nu te zien in haar stories)
Inderdaad, ik vind haar een prachtige vrouw zo!quote:Op zondag 1 maart 2026 12:03 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja ik ook, ze heeft niet zoveel nodig met haar mooie koppie , jonge huid .
Oh chips ja, helemaal vergeten. Dan is het niet gratis. Nou ja open Tikkie dan maar voor de harde werkers lunch 😂😂😂quote:Op zondag 1 maart 2026 11:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daar had ze ook allemaal geen kraskaarten voor.
Waarschijnlijk hebben ze een groepsapp met zijn allen! Vind het ook bizar hoorquote:Op zondag 1 maart 2026 12:31 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wauw Ot en Sien is nu helemaal door de mand gevallen. Ik heb ze een bericht gestuurd met vragen over samenwerkingen met influencers en wat daar de afspraken voor zijn en waarom betaalde klanten maar 10% korting krijgen. Gewoon oprechte interesse waarom deze verhoudingen zo scheef liggen.
Geen reactie en binnen een half uur geblokkeerd door meerdere influencers die samenwerken met hen.
Wauw, oprecht wauw!
Dan heb je het als winkel ook niet begrepen hoor. Je moet het toch hebben van klanten die betalen zou je denken. Kennelijk niet.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:31 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wauw Ot en Sien is nu helemaal door de mand gevallen. Ik heb ze een bericht gestuurd met vragen over samenwerkingen met influencers en wat daar de afspraken voor zijn en waarom betaalde klanten maar 10% korting krijgen. Gewoon oprechte interesse waarom deze verhoudingen zo scheef liggen.
Geen reactie en binnen een half uur geblokkeerd door meerdere influencers die samenwerken met hen.
Wauw, oprecht wauw!
Schijnbaar mag je geen kritische (nette) vragen stellen.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dan heb je het als winkel ook niet begrepen hoor. Je moet het toch hebben van klanten die betalen zou je denken. Kennelijk niet.
Ik zou afhaken als ze me publiekelijk zou afzeiken, maar dat zal dan mijn tekortkoming zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:02 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat deze mensen alsnog wel komen helpen, denk dat Sanneke het zelf echt niet wil/kan/overziet. Kanne voorstellen dat mensen dan hulp bieden
Nog nooit iets besteld daar en dat gaat na jouw bericht zeker niet veranderen. Wat een ballentent. Maar ja blijkbaar wordt er al genoeg verdiend en boeit een paar klanten minder ze niet.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:31 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wauw, oprecht wauw!
Denk dat Julia er ook gewoon flink voor betaald wordt, kan me niet voorstellen dat je als “puber” hier vrijwillig mee naar toe gaat om vreemde te entertainenquote:Op zondag 1 maart 2026 12:59 schreef Cindyni het volgende:
Ik ben gisteren bij de boekhandel geweest waar AM en J waren om te signeren. Am praatte vooral over zichzelf. Over hoe fantastisch ze is en hoe goed M het allemaal doet. J kwam over als verveeld. Deed niet mee met de entourage.
Toen ik er was, waren er maar weinig mensen. Wat AM heel goed doet is wanneer er geen wachtenden zijn, dat ze dan vooral heel lang in gesprek blijft met de mensen die voor haar komen. Zodra er nieuwe staan, dan kapt ze het snel af. Bijzonder tafereel was het.
Nooit meer wat kopen daar. Wat Ot en Sien telkens weggeeft aan flu’s is echt gewoon belachelijkquote:Op zondag 1 maart 2026 12:31 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wauw, oprecht wauw!
Nee joh....dat fluflu's onderdeel dingen delen is 1.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:31 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wauw, oprecht wauw!
Ook content he? Woorden als 'ondergedoken' Terwijl het hotel gewoon heel netjes alles faciliteert in de parkeergarage inclusief matrassen, dekens enz.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:01 schreef Lalaland79 het volgende:
Er zitten ook een aantal fluflu vast in Abu Dhabi als ik het zo lees. Lijkt me een enge onzekere situatie. Ook al posten sommige er erg nonchalant over.
Als je noodgedwongen in een parkeergarage moet overnachten denk ik dat je wel kan spreken van ondergedoken zittenquote:Op zondag 1 maart 2026 14:03 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ook content he? Woorden als 'ondergedoken' Terwijl het hotel gewoon heel netjes alles faciliteert in de parkeergarage inclusief matrassen, dekens enz.
En er is daarnaast al enige tijd code geel, waarom ga je dan? Omdat je denkt dat je daar boven staat. Oh ik heb zo'n mn buik vol van al die fluflu's.
En onze kinderen zien zulke mensen als voorbeeld he?!
So dat was weer genoeg om me over op te winden op deze vredige zondagmiddag.
Laten we even naar de essentie van onderduiken gaan.....Dan deel je je locatie niet. Ik zie al menig storie van influencers aldaar voorbijkomen van hotels, parkeergarages en alle overige details. TikTok na TikTok over de situatie.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je noodgedwongen in een parkeergarage moet overnachten denk ik dat je wel kan spreken van ondergedoken zitten
Nou trekt dat hele Dubai mij niet, maar dat terzijde.
Ik las even "waarom gaat ze niet in haar bikini in de bakfiets" 😂quote:Op zondag 1 maart 2026 12:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
s: Het is schitterend weer. Waarom gaat ze niet met binkie in de bakfiets naar de supermarkt
Onderduiken betekent gewoon dat je verborgen houdt om aan gevaar te ontsnappen, ik kan me niet voorstellen dat het kwaad kan om hun locatie te delen, het is de Israeliers niet te doen om Nederlandse fluflu's en Boef.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:14 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Laten we even naar de essentie van onderduiken gaan.....Dan deel je je locatie niet. Ik zie al menig storie van influencers aldaar voorbijkomen van hotels, parkeergarages en alle overige details. TikTok na TikTok over de situatie.
Die heeft ze verkocht via Vinted 😂quote:Op zondag 1 maart 2026 14:14 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik las even "waarom gaat ze niet in haar bikini in de bakfiets" 😂
In dat geval: schaamteloos. Haar grootste cadeau zou moeten zijn dat ze willen helpen om (ook) haar huis op orde te krijgen. En daar zou ze die dierbaren heel dankbaar voor moeten zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:40 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik denk dat sanneke veel cadeaus verwacht vd kennissen die nu hard ah klussen zijn.
Ik zit er denk iets iets beter in dan jij. Mijn broer woont daar al 20 jaar. Er wordt expliciet opgeroepen om verder niets te delen en al helemaal geen locaties. Die fluflu's worden uitgekotst daar.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onderduiken betekent gewoon dat je verborgen houdt om aan gevaar te ontsnappen, ik kan me niet voorstellen dat het kwaad kan om hun locatie te delen, het is de Israeliers niet te doen om Nederlandse fluflu's en Boef.
Typisch iets voor fluflu's en (wannabee) BN-ers om dit op hun soclal media te posten.
Het zou mij idd ook niks verbazen als ze hier flink voor wordt betaald. Als je de leeftijd hebt van J, dan heb je toch wel wat beters te doen dan hele weekenden samen met je moeder mee te gaan naar signeer sessies.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:06 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Denk dat Julia er ook gewoon flink voor betaald wordt, kan me niet voorstellen dat je als “puber” hier vrijwillig mee naar toe gaat om vreemde te entertainen
En AM zal dat wel weer af kunnen trekken als personeelskosten ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:40 schreef Cindyni het volgende:
[..]
Het zou mij idd ook niks verbazen als ze hier flink voor wordt betaald. Als je de leeftijd hebt van J, dan heb je toch wel wat beters te doen dan hele weekenden samen met je moeder mee te gaan naar signeer sessies.
Dat lijkt me geen pretje, sterkte voor je broer.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:35 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik zit er denk iets iets beter in dan jij. Mijn broer woont daar al 20 jaar. Er wordt expliciet opgeroepen om verder niets te delen en al helemaal geen locaties. Die fluflu's worden uitgekotst daar.
Fijn voor haar.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:49 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM:
"Wooohooo overal een PR en 4e van de 7"
Heftig en het laat maar weer eens zien hoe erg sommige flu's bezig zijn met hunzelf en de contentquote:Op zondag 1 maart 2026 14:35 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik zit er denk iets iets beter in dan jij. Mijn broer woont daar al 20 jaar. Er wordt expliciet opgeroepen om verder niets te delen en al helemaal geen locaties. Die fluflu's worden uitgekotst daar.
Daarom heeft Boef gisteren ook alles verwijderd, en hij zei ook dat de staat dat gevraagd heeft aan de bewoners, Mirthe heeft ook geen locatie gedeeld maar een Gio enzo delen allesquote:Op zondag 1 maart 2026 14:35 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen om de insta van ‘howcanimakethisaboutme’ vandaag, al die flu’s in Dubai en de content die ze nu nog maken…quote:Op zondag 1 maart 2026 14:01 schreef Lalaland79 het volgende:
Er zitten ook een aantal fluflu vast in Abu Dhabi als ik het zo lees. Lijkt me een enge onzekere situatie. Ook al posten sommige er erg nonchalant over.
haha ja zij snappen het!! Alle fluflu's die er de afgelopen weken naartoe zijn gevlogen zijn gewoon dom en egoïstisch.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:00 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen om de insta van ‘howcanimakethisaboutme’ vandaag, al die flu’s in Dubai en de content die ze nu nog maken…
Net gekeken, heel grappig en heel triest tegelijkquote:Op zondag 1 maart 2026 16:00 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen om de insta van ‘howcanimakethisaboutme’ vandaag, al die flu’s in Dubai en de content die ze nu nog maken…
Nou inderdaad. Fijn dat ze zo blij is. Dat geeft weer even een opkikker hopenlijkquote:Op zondag 1 maart 2026 16:24 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind knap van dbm doe haar niet na!
Super knap van DBM, ze doet het toch maar.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:49 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM:
Een kledingwinkelquote:Op zondag 1 maart 2026 17:11 schreef Miepje77 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat jullie bedoelen met Ot en Sien? Dank vast!
Zoals ik de uitslag lees is ze 5e van de 7. 🙈quote:Op zondag 1 maart 2026 14:49 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM:
Misschien een type fout of verkeerd gezien. Doet niet af aan de prestatie vind ik.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:36 schreef Post-its het volgende:
[..]
Zoals ik de uitslag lees is ze 5e van de 7. 🙈
Naast spellen kan ze dus ook niet tellen...
https://knkf-sectiepowerliften.nl/t/2026-nb-cup/
Ik zou het schuilen noemen (schuilkelder). Onderduiken is iets anders (Anne Frank).quote:Op zondag 1 maart 2026 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onderduiken betekent gewoon dat je verborgen houdt om aan gevaar te ontsnappen, ik kan me niet voorstellen dat het kwaad kan om hun locatie te delen, het is de Israeliers niet te doen om Nederlandse fluflu's en Boef.
Typisch iets voor fluflu's en (wannabee) BN-ers om dit op hun soclal media te posten.
Ze heeft er plezier aan en wat boeit de stand nuquote:Op zondag 1 maart 2026 18:36 schreef Post-its het volgende:
[..]
Zoals ik de uitslag lees is ze 5e van de 7. 🙈
Naast spellen kan ze dus ook niet tellen...
https://knkf-sectiepowerliften.nl/t/2026-nb-cup/
Ik vind het vooral opvallend wat ze niet laat zien (en wat dus volgens mij ook niet plaatsvindt want ze is wel van het "zie mij mijzelf eens even geen schouderklopje geven terwijl ik mezelf schouderklopjes geef");quote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Inmiddels kunnen de stories van MCW ook wel samengevat worden per week.
Nira vind ik ongeveer de irritantste fluflu die er bestaat. Zij is zo ongelooflijk fan van zichzelf en kan echt nooit sorry zeggen. Ze had laatst zich ook nogal laagdunkend uitgelaten over de doula van Celine Charlotte.... De dag erna plaatst ze dan een heel verhaal waaruit blijkt dat ze spijt heeft, maar draait er dan zo om heen dat het absoluut niet haar schuld is. Vervelend dat soort mensen. Nu ook weer met haar: heb geen ruimte om shit over mij heen te krijgen. Pffff....quote:Op zondag 1 maart 2026 16:02 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Net de stories van Nira gekeken. Ik vind dat ze er ontzettend onverschillig mee omgaat. En geef gewoon toe dat je post over boom boom boom en hamburgers misplaatst was. En fluflu life gaat door, ook in een oorlog, want er moet een Dilling code geplaatst worden. Ongelooflijk
Ohhh wat erg. Allemaal "oorlogsverslaggevers" 🤡. Beter zouden ze gewoon even niks posten uit respect (hooguit dat ze zelf veilig zijn). Zo triest.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:00 schreef LeSage het volgende:
[..]
Nou dit. Dat je zolang je daar zit elke dag 1 storie plaatst met dat je veilig bent snap ik. Maar gewoon dood leuk door blijven posten en reclame maken??? Schaamteloos.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:22 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ohhh wat erg. Allemaal "oorlogsverslaggevers" 🤡. Beter zouden ze gewoon even niks posten uit respect (hooguit dat ze zelf veilig zijn). Zo triest.
Niet voor het eerst.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:49 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Oef. Dat vind ik toch echt niet nodig van haar zeg! Ze laat even haar echte aard zien.....
nee joh! dat vind ik echt bizar. Aan welke grote klok kunnen we dat hangen.....quote:Op zondag 1 maart 2026 12:31 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wauw, oprecht wauw!
Ze moest die 10 kaartjes nog kwijt. Stel je voor dat het niet vol zitquote:Op zondag 1 maart 2026 20:15 schreef Ouder1980-3de het volgende:
AM gister: ik ben morgen de hele dag offline op mijn kanaal.
AM vandaag: de lezing begint om 15.00 en de inloop is om 14.30, er zijn nog kaarten!
Als het er niet meer waren, je kon ze per 10 tegelijk bestellen.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:23 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze moest die 10 kaartjes nog kwijt. Stel je voor dat het niet vol zit
Wat stond er? Ik denk dat het verwijderd is nuquote:Op zondag 1 maart 2026 20:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Niet voor het eerst.
Blijkbaar luistert ze de podcast wel. Dit is geen toeval.
Het staat er nog, als je op haar laatste post klikt. Deze begint met: what’s the name of your therapist?quote:Op zondag 1 maart 2026 20:41 schreef VoetbaltJ.. het volgende:
[..]
Wat stond er? Ik denk dat het verwijderd is nu
37quote:Op zondag 1 maart 2026 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Hoe oud is Sjaak? Ze praat in die ene story alsof ze al tegen de 50 is
Maar Koen ook niet. Die lekker in zn neus zit te graaien op het moment dat de zin over de therapeut in beeld staat. Alsof hij daarmee wil zeggen hoe hij over MCW denkt.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Blijf erbij Jacqueline is niet zo onschuldig als ze doet/lijkt.. ze doet net zo hard met alles mee
Zoiets dacht ik ook al, zij zegt dat vrouwen die ouder worden blij worden van het product, net als zij. Ik vind 37jong, maar dat kan ook komen omdat ik een oud wijf benquote:
Hahaha, ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook al, zij zegt dat vrouwen die ouder worden blij worden van het product, net als zij. Ik vind 37jong, maar dat kan ook komen omdat ik een oud wijf ben
Een ban? Hier? Why??quote:Op zondag 1 maart 2026 20:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik ben vast te laat voor het feestje van Sanneke (ik had een ban) maar alsnog gefeliciteerd! 🎉
In de policy staat dat bans niet besproken wordenquote:
😱 waarom een ban?quote:Op zondag 1 maart 2026 20:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik ben vast te laat voor het feestje van Sanneke (ik had een ban) maar alsnog gefeliciteerd! 🎉
Ik heb wel een vermoeden. Ik heb trouwens nooit geweten dat er hier ook bans worden uitgedeeld🙈quote:Op zondag 1 maart 2026 21:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik dat hier weer schrijf krijg ik weer een ban ben ik bang😂
quote:Op zondag 1 maart 2026 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de policy staat dat bans niet besproken worden
Ik ook niet. Vandaar mijn vraagtekensquote:Op zondag 1 maart 2026 21:26 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden. Ik heb trouwens nooit geweten dat er hier ook bans worden uitgedeeld🙈
Helemaal eens hoor! Zijn allemaal kleutersquote:Op zondag 1 maart 2026 21:13 schreef Applepony het volgende:
[..]
Maar Koen ook niet. Die lekker in zn neus zit te graaien op het moment dat de zin over de therapeut in beeld staat. Alsof hij daarmee wil zeggen hoe hij over MCW denkt.
Koen valt hiermee de moeder van zijn kinderen ontzettend af.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:39 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor! Zijn allemaal kleuters
Jvp reageert wel met hartjes 🙊quote:Op zondag 1 maart 2026 21:44 schreef Parasolletje89 het volgende:
De schoonzus van MCW is weer zwanger en geen like/reactie van hare majesteit. Zal vast lastig zijn wanneer niet alles om haar draait.
Zij hebben wel echt een prachtig huis gebouwd! Harde werkers.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:44 schreef Parasolletje89 het volgende:
De schoonzus van MCW is weer zwanger en geen like/reactie van hare majesteit. Zal vast lastig zijn wanneer niet alles om haar draait.
Nooit bij stilgestaan, maar hopelijk denkt ze er niet te vaak aan 😅.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:51 schreef Lostit het volgende:
Ik had net een hersenkronkel. Dat MCW dus weet hoe haar exen samen sex hebben. Want daar was ze vroeger ook bij. Lijkt me heel gek.
Volgens mij is ze altijd heel gek geweest op haar nichtje en neefje. Ik verwacht daar echt wel een berichtje over.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:44 schreef Parasolletje89 het volgende:
MCW moest sowieso elke dag. Dus dan zat zij nooit op de bank.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan, maar hopelijk denkt ze er niet te vaak aan 😅.
Ik heb me stiekem wel afgevraagd hoe dat ging tijdens de poly, als 1 geen zin had maar de andere 2 wel, ging nummer 1 dan ff op de bank wachten?
Ik denk niet dat iemand iets tekort wilde komen en dat er dan maar zin gemaakt werdquote:Op zondag 1 maart 2026 21:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan, maar hopelijk denkt ze er niet te vaak aan 😅.
Ik heb me stiekem wel afgevraagd hoe dat ging tijdens de poly, als 1 geen zin had maar de andere 2 wel, ging nummer 1 dan ff op de bank wachten?
Als t jeukt moet je krabben he.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
MCW moest sowieso elke dag. Dus dan zat zij nooit op de bank.
Iedere dag dat hwrinner ik me nog wel van toen ik jong en kinderloos was 😅quote:Op zondag 1 maart 2026 22:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als t jeukt moet je krabben he.
Doodvermoeiend lijkt me dat haha, ik houd echt van mijn man en vindt hem nog steeds aantrekkelijk, maar iedere dag? Pff, laat me met rust alsjeblieft 😂
Dat vertelde ze een keer in de podcast. Mij ook niet bellen.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als t jeukt moet je krabben he.
Doodvermoeiend lijkt me dat haha, ik houd echt van mijn man en vindt hem nog steeds aantrekkelijk, maar iedere dag? Pff, laat me met rust alsjeblieft 😂
Ja! Ik had vandaag hetzelfdequote:Op zondag 1 maart 2026 20:38 schreef Wijkje79 het volgende:
Wat vind ik die Bzzonder toch bijzonder met de stories die zij soms plaatst. Plaatsvervangende schaamte...
En Koen die daarbij in zijn neus peutert waar jvp als een tiener om in een deuk ligt... bijzonderquote:Op zondag 1 maart 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het staat er nog, als je op haar laatste post klikt. Deze begint met: what’s the name of your therapist?
In de podcast van vandaag vertelde MCW dat ze aan zichzelf gaat werken + de titel van de podcast: Therapy talk.
Smerig ook.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:03 schreef Henrike het volgende:
[..]
En Koen die daarbij in zijn neus peutert waar jvp als een tiener om in een deuk ligt... bijzonder
Vind die sneren zo kinderachtig, houd het gewoon ff netjes met elkaarquote:Op zondag 1 maart 2026 23:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Smerig ook.
Maar je had er vast bij moeten zijn ofzo 🙈
Michelle later ook, Jacqueline moet er natuurlijk als de kippen bij zijn, vrouwtje is slinks geloof mequote:
Denk nu achter Jacqueline aanlopen kijken wat zij binnenharkt… je ziet haar behalve influencer spelen ook niets anders doenquote:Op zondag 1 maart 2026 22:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zou Koen nu eigenlijk doen qua werk?
Ja ik heb ook mijn twijfels bij jvp, of ze niet vanaf het begin Koen heeft willen hebben. Ik weet het niet maar iets in mij zegt me dat .quote:Op maandag 2 maart 2026 07:26 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Michelle later ook, Jacqueline moet er natuurlijk als de kippen bij zijn, vrouwtje is slinks geloof me
Ik heb haar nooit onschuldig gevonden maar dat is mijn mening, en dat ze kleuters zijn bewijst Koen maar weer door in zijn neus te peuteren eeuwig afgeknapt op die man
Het is te opzichtig inderdaad. Kinderachtig van ze. Snap dat je dit grapje onderling maakt en dat ze wellicht zo hun bedenkingen hebben bij MCW's therapie ideeen, maar knal dat dan gewoon niet online.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:05 schreef Linnen het volgende:
Heel flauw als het inderdaad bedoeld is richting MW. Timing is in ieder geval opvallend. Het blijft nog altijd de moeder van zijn kinderen en die hebben er niks aan als ouders over en weer worden zwartgemaakt.
Dat, en dat stomme overdreven gelach in die camera daarbij, niet leukquote:Op maandag 2 maart 2026 08:05 schreef Linnen het volgende:
Heel flauw als het inderdaad bedoeld is richting MW. Timing is in ieder geval opvallend. Het blijft nog altijd de moeder van zijn kinderen en die hebben er niks aan als ouders over en weer worden zwartgemaakt.
Overal komt ze voorbij, moet zeggen dat ze me nooit overtuigd, maar dat ben ik niet snel omdat ik weet hoe het werkt.quote:Op maandag 2 maart 2026 07:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Denk nu achter Jacqueline aanlopen kijken wat zij binnenharkt… je ziet haar behalve influencer spelen ook niets anders doen
Ik hoor Lot wel bedankt zeggen als ze het cadeautje heeft uitgepakt.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het bijzonder dat er uitgebreid wordt gefilmd hoe de tas vol cadeautjes voor L en J geopend wordt, maar er niet even ‘dank je wel’ wordt gezegd tegen de gever(s)?
Natuurlijk niet, ze heeft denk ik de hele dag in pannetje 5 op de bank gezeten omdat niemand haar verrast heeft.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:14 schreef JeOmaJa het volgende:
Ik ben zo benieuwd of Sanneke gister haar dierbaren heeft verrast met taart en lekkere broodjes terwijl ze hard aan het klussen waren in haar paleis in wording.
(Spoiler alert; ik denk dat we het antwoord wel kunnen invullen.)
Ik keek even ivm de cadeautjes, zonder geluid dus geen idee of er bedankt is. De volgende storie hoe mij op:quote:Op maandag 2 maart 2026 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het bijzonder dat er uitgebreid wordt gefilmd hoe de tas vol cadeautjes voor L en J geopend wordt, maar er niet even ‘dank je wel’ wordt gezegd tegen de gever(s)?
Ik verwacht vandaag wel een aantal klaagstories dat er niemand op haar verjaardag kwam🤡 en ze geen cadeautjes heeft gekregen🤡quote:Op maandag 2 maart 2026 08:40 schreef LALAA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze heeft denk ik de hele dag in pannetje 5 op de bank gezeten omdat niemand haar verrast heeft.
Dit! Het ziet er gewoon uit dat kind er totaal geen zin in had en om hem af te lijden zijn handen vol met speelgoed gepropt kreeg iemand zijn naam hard riep zodat hij de camera in keek en daarna het op het brullen gezet heeft ... je zou toch bijna die winkel vragen waarom ze dit kinderen aan doenquote:Op zondag 1 maart 2026 22:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
De foto van L (HVK) voor de Terstal reclame: was er nou echt geen leukere foto van hem?
Oh, excuus.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:39 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Ik hoor Lot wel bedankt zeggen als ze het cadeautje heeft uitgepakt.
Dat laatste siert je maar ik begrijp ook helemaal dat je jouw kant ook een keer hebt verteld.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:01 schreef Maretakje het volgende:
Ik volg MCW en JVP NIET, alleen wat ik hier lees.
Ik vind het kinderachtig gedrag over en weer wat ik hier lees.
Ze zullen allemaal hun fouten maken, de een gooit dat open (met steken) in de podcast, de ander wordt dat zat en reageert er met een stom filmpje op.
Hoewel ik mij goed kan voorstellen dat het wel allemaal van 1 kant komt. Wie er dan de pester is, zou ik niet weten.
Persoonlijke situatie, na 4 jaar door mijn ex continu in zwart daglicht te zijn gezet was ik er klaar mee. Toen heb ik tegen gezamenlijke vrienden ook eens gezegd hoe mijn kant was. Ze stonden er van te kijken dat ik al die jaren mijn mond gehouden had.
Hij was die dag moe en ziek, ik vroeg me toen al af waarom je dan in vredesnaam zo'n ventje meesleept naar een fotoshootquote:Op maandag 2 maart 2026 09:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit! Het ziet er gewoon uit dat kind er totaal geen zin in had en om hem af te lijden zijn handen vol met speelgoed gepropt kreeg iemand zijn naam hard riep zodat hij de camera in keek en daarna het op het brullen gezet heeft ... je zou toch bijna die winkel vragen waarom ze dit kinderen aan doen
💸 its all about the money natuurlijk voor moeders.. lekker boeiend dat kind ziek is!quote:Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
Hij was die dag moe en ziek, ik vroeg me toen al af waarom je dan in vredesnaam zo'n ventje meesleept naar een fotoshoot
En maak jezelf niet zo belangrijk. Waarom zou er moeten worden goed gemaakt dat zij weg was?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:29 schreef Latteanais het volgende:
De cadeautjes voor Jet en Lot zijn een mooie goedmaken voor haar afwezigheid zegt AM.
Alsof zij ze die cadeautjes heeft gegeven.....
Ik voel jouw zo!! Ik praat niet slecht tegen me kinderen over hun vader, hij andersom wel, waardoor ik in mijn zoon de slechterik lijk/leek.. ik heb hem uiteindelijk gebeld hij woont al op zichzelf en ook een stukje van mijn kant vertelt.. hoe zeer ik het eigenlijk niet wou, maar was het zo zat! Dat ik ondanks alles nog overal de schuld van kreeg.. online moddergooien zou ik nooit doen. Ik ben zelfs voor een programma gevraagd om te praten over, huiselijk geweld en intiem terreur maar ik heb kinderen en blijf hun moeder dus helaasquote:Op maandag 2 maart 2026 09:01 schreef Maretakje het volgende:
Ik volg MCW en JVP NIET, alleen wat ik hier lees.
Ik vind het kinderachtig gedrag over en weer wat ik hier lees.
Ze zullen allemaal hun fouten maken, de een gooit dat open (met steken) in de podcast, de ander wordt dat zat en reageert er met een stom filmpje op.
Hoewel ik mij goed kan voorstellen dat het wel allemaal van 1 kant komt. Wie er dan de pester is, zou ik niet weten.
Persoonlijke situatie, na 4 jaar door mijn ex continu in zwart daglicht te zijn gezet was ik er klaar mee. Toen heb ik tegen gezamenlijke vrienden ook eens gezegd hoe mijn kant was. Ze stonden er van te kijken dat ik al die jaren mijn mond gehouden had.
Misschien heeft ze een interventie gehad van al haar dierbaren?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke is behoorlijk stil, zou ze nog bezig zijn alle om alle kadootjes uit te pakken? Of zal ze aan het dweilen zijn?
Zo gaat het daar heel vaak. Als J iets wil vertellen, komt L erdoorheen. AM zegt er nooit iets van. En J druipt dan maar weer af.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Bij het uitpakken van de cadeautjes bij AM; Jet wil wat vertellen maar Lot wil de haarbanden laten zien, dus de camera wordt meteen naar Lot gedraaid waardoor Jet haar verhaal maar afkapt, triest..
De hele dag spullen aan het uitzoeken en op Vinted zetten, dat ruimt zo lekker op meteen.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke is behoorlijk stil, zou ze nog bezig zijn alle om alle kadootjes uit te pakken? Of zal ze aan het dweilen zijn?
Ik snap helemaal dat je niet met een tv programma mee doet. Hoewel het natuurlijk wel iets is wat in de openheid zou moeten komen. Alleen als hij (ex) zo’n programma ziet zal hij dat aangrijpen om aan de kinderen te laten zien, zie je wel dat je moeder slecht is. Ik heb bij mijn kinderen ook pas iets losgelaten nadat ze er zelf over begonnen. Online moddergooien is zo fout.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:43 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik voel jouw zo!! Ik praat niet slecht tegen me kinderen over hun vader, hij andersom wel, waardoor ik in mijn zoon de slechterik lijk/leek.. ik heb hem uiteindelijk gebeld hij woont al op zichzelf en ook een stukje van mijn kant vertelt.. hoe zeer ik het eigenlijk niet wou, maar was het zo zat! Dat ik ondanks alles nog overal de schuld van kreeg.. online moddergooien zou ik nooit doen. Ik ben zelfs voor een programma gevraagd om te praten over, huiselijk geweld en intiem terreur maar ik heb kinderen en blijf hun moeder dus helaas
Volgens mij was de opkomst niet groot anders had AM zeker wel die hele volle zaal laten filmen. Zoals ik zag in de story zaten er misschien maximaal 15 mensen. Wie gaat er ook helemaal naar dat landgoed rijden in the middle of nowhere en ¤10 betalen om AM haar standaard riedeltje te horen op dreunen. Dan moet je wel die-hard fan zijn hoor. En ik denk dat zelfs die wel wat beters te doen hebben op hun vrije zondag middag.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Lodelie het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er nu op die lezing zijn er afgekomen.
Er is een korte storie waarin niet de volle zaal wordt gefilmd, alleen 1 klein stukje.
De lege zaal is wel uitgebreid gefilmd
Ik ben er langs gefietst, vertik het om 10 euro te betalen.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Lodelie het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er nu op die lezing zijn er afgekomen.
Er is een korte storie waarin niet de volle zaal wordt gefilmd, alleen 1 klein stukje.
De lege zaal is wel uitgebreid gefilmd
Hihi😉the middle of nowhere, het is een prachtige omgeving , heel veel toeristen in het mooie de Lutte/Oldenzaal.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:03 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Volgens mij was de opkomst niet groot anders had AM zeker wel die hele volle zaal laten filmen. Zoals ik zag in de story zaten er misschien maximaal 15 mensen. Wie gaat er ook helemaal naar dat landgoed rijden in the middle of nowhere en ¤10 betalen om AM haar standaard riedeltje te horen op dreunen. Dan moet je wel die-hard fan zijn hoor. En ik denk dat zelfs die wel wat beters te doen hebben op hun vrije zondag middag.
Wat is die ex poly toch sneu. Van Michelle die zich jankend laat filmen op het verjaardags feestje van haar dochtertje (how can i make this about me) tot JvP en Koen die toch maar al te graag laten zien hoe heerlijk gewoon ze zijn gebleven en hoe gelukkig ze met elkaar zijn. Het enige wat ik kan denken is die arme kinderen... het zullen je ouders zijn hey.. En alles is voor iedereen nog even na te bekijken op de insta accounts van alledrie, van fotos van mama en papa bovenop een vrouw tot YouTube filmpjes waarop mama verteld dat ze iedere dag sex wil met papa en die andere vrouw. Ze moeten zich alledrie schamen vind ik.
The middle of nowhere betekend niet dat het geen prachtige omgeving is hè, juist niet. Ik ben dol op the middle of nowhere 😄 Ik denk alleen niet dat het handige keuze is voor AM om juist daar een lezing te gaan geven.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Hihi😉the middle of nowhere, het is een prachtige omgeving , heel veel toeristen in het mooie de Lutte/Oldenzaal.
En echt prachtig hotel
Als je dat in een bericht naar haar stuurt is dat “haat” zoals ze het ervaart. Dus niemand durft het te zeggen.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM kan niet goed meer lezen in weinig lichtv’en moet de volgende keer maar een zaklamp meenemen’ Haar telefoon zit vergroeid aan haar knuisten, maar niemand heeft haar ooit verteld dat daar ook een zaklamp op zit natuurlijk 🙄
Jij zegt wat ik net dacht. Het is toch te gek dat je geen vangnet hebt met zoveel jonge kinderen.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:18 schreef Clavis het volgende:
De kids van HvK hebben 1,5 week geleefd op chips, koekjes, frikandellen en patat. Dat je het durft te plaatsen vind ik op zich al knap.
Nee en Twentenaren in het algemeen zijn heel nuchter en zitten denk ik niet te wachten op een Annemariequote:Op maandag 2 maart 2026 10:22 schreef Weerikier het volgende:
[..]
The middle of nowhere betekend niet dat het geen prachtige omgeving is hè, juist niet. Ik ben dol op the middle of nowhere 😄 Ik denk alleen niet dat het handige keuze is voor AM om juist daar een lezing te gaan geven.
Of de vader van een van de meiden, waar ze regelmatig verblijven. Een van de ouders van een klasgenootje. Schakel de juf in, want de kinderen zullen ook niet naar school zijn geweest.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Jij zegt wat ik net dacht. Het is toch te gek dat je geen vangnet hebt met zoveel jonge kinderen.
Ik zie daar vaak andere kinderen spelen, nichtje? De ouders daarvan kunnen dan toch wel zorgen dat de kinderen eten krijgen?
Wat een drama
Pas nou op! Voor je het weet heeft AM weer voer voor een ‘stalker’ en onveilig’ verhaal 😂😂quote:Op maandag 2 maart 2026 10:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik ben er langs gefietst, vertik het om 10 euro te betalen.
Laat ik het zo zeggen; er stonden nog geen 3 fietsen of een volle parkeerplaats.
Het was onderin een zaaltje dus ik kon niet zomaar even binnenlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |