abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220219028
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220219086
Sanneke paar stories eerder: alles dit jaar staat in teken van het nieuwe huis.
Ook Sanneke paar stories later: we gaan eerder stoppen in het huis om wat lekkers te eten bij mijn moeder voor mijn verjaardag.

Hoevaak wil je ook benoemen dat je jarig bent morgen. Zodat mensen niet zonder lege handen komen helpen?
pi_220219089
Vier uur geleden moest Sanneke nog beginnen met klussen en nu is ze weer klaar. Morgen gaat ze niet.
Morgen zal ze wel janken omdat ze jarig is en haar verjaardag niet gevierd wordt.
Ik wil blijven.
pi_220219128
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Vier uur geleden moest Sanneke nog beginnen met klussen en nu is ze weer klaar. Morgen gaat ze niet.
Morgen zal ze wel janken omdat ze jarig is en haar verjaardag niet gevierd wordt.
Er zit echt geen enkele motivatie in om iets te doen, of even door te werken. Je bent er nu, kom op chopchop. Ze is alleen maar bezig met bijzaken, lekker straks die dweil bestellen, dan heeft ze in ieder geval haar geluksmomentje weer gehad, kan ze er voorlopig een paar uur tegenaan, daarna snel weer instorten.
pi_220219152
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:17 schreef papierentas het volgende:

[..]
Er zit echt geen enkele motivatie in om iets te doen, of even door te werken. Je bent er nu, kom op chopchop. Ze is alleen maar bezig met bijzaken, lekker straks die dweil bestellen, dan heeft ze in ieder geval haar geluksmomentje weer gehad, kan ze er voorlopig een paar uur tegenaan, daarna snel weer instorten.
Ik zeg het steeds: kan wel/wil niet.
Ze is een dreinende peuter; janken totdat ze haar zin krijgt.
Ik wil blijven.
pi_220219158
Tjongejonge wat een lamlendig gedoe daar bij Sanneke. Ze zijn ook echt beiden liever lui dan moe.....
Als Sanneke vandaag 1,5 uur effectief heeft geklust dan is het veel denk ik.
pi_220219319
En dan heb je vandaag iemand die wil helpen, zet er dan juist vandaag even wat gas op. Helemaal als je morgen ook niet echt van plan bent iets te doen. Die vloer er dit weekend in, gaat hem niet worden.
pi_220219380
Er komen morgen veel mensen helpen en Sanneke zit eraan te denken om dan even taart te halen.
Sanneke: als mensen komen helpen is het niet meer dan normaal dat jij voor de catering zorgt. Maak een grote pan soep, haal broodjes etc. Die mensen zijn daar op hun vrije zondag bezig zodat JIJ daar over twee weken op de bank kunt ploffen.

En die taart? Dat je daarover nadenkt zegt genoeg. Het is éénrichtingsverkeer. Alles richting Sanneke.
Ik wil blijven.
pi_220219385
In de tijd dat ze een storie volkletst had ze de roze vlek uit het plafond even kunnen bijtippen met witsel.
En hoezo is ze er morgen niet bij? Laat Mijan lekker bij je moeder als je daar toch aan gaat schuiven voor het eten
pi_220219427
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:39 schreef Earring het volgende:
In de tijd dat ze een storie volkletst had ze de roze vlek uit het plafond even kunnen bijtippen met witsel.
En hoezo is ze er morgen niet bij? Laat Mijan lekker bij je moeder als je daar toch aan gaat schuiven voor het eten
Moe van vandaag. En geen zin.
pi_220219430
Jeetje, die Sanneke.. Vandaag kan Dion niet klussen want hij wil een paar uurtjes met zn kind zijn. Oke, zou mijn planning niet zijn maar kan ik nog wel een heel klein beetje in mee gaan als die man al alle dagen na zn werk bezig is geweest in dat huis.
Sanneke gaat vandaag met hulp van een vreemde, die ze van insta kent , "knallen" in het huis. Ze heeft geen zin , ze heeft zo geen zin dat ze er buikpijn van heeft. Ze heeft inmiddels 2 uurtjes door gebracht in het huis, ze heeft glazen naar het huis gebracht met kersjes erop.
Morgen is ze jarig, ze gaat dan niet klussen in het huis, ze gaan morgen sowieso eerder stoppen met klussen want Sanneke moet dan wat lekkers gaan eten. Mensen komen morgen helpen klussen in haar huis, misschien moet ze wat taart of zo voor ze halen? Ja!! Dat moet je ja! Is toch wel godnondeju het minste wat je kan doen hè!

AM loopt weer langs wat uitgestorven boekwinkels te leuren met klompjes sleutel hangers en kaartjes waarop Jet en Lot hebben gekrabbeld. Er komt weer een halve kip en paardenkop op af. Gelukkig zijn er wel 2 vrouwtjes op hun vrije zaterdagmiddag langs AM en haar statafel komen rollen, die moeten natuurlijk meteen gefotografeerd worden als bewijs dat er echt nog wel iets van aanloop is. AM, die ons wel even gaat leren hoe we moeten plannen en hoe we ons gezin moeten managen, loopt op sloffen want ze heeft niet kunnen inplannen die even om te wisselen voor normale schoenen.
Je blijft je verbazen met die influencers.
pi_220219442
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Er komen morgen veel mensen helpen en Sanneke zit eraan te denken om dan even taart te halen.
Sanneke: als mensen komen helpen is het niet meer dan normaal dat jij voor de catering zorgt. Maak een grote pan soep, haal broodjes etc. Die mensen zijn daar op hun vrije zondag bezig zodat JIJ daar over twee weken op de bank kunt ploffen.

En die taart? Dat je daarover nadenkt zegt genoeg. Het is éénrichtingsverkeer. Alles richting Sanneke.
Niemand heeft dit haar verteld 🫣
pi_220219482
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:41 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Niemand heeft dit haar verteld 🫣
Dan weet ze het nu🙂
Ik wil blijven.
pi_220219499
Bizar Sanneke en Dion.

Echt 2 kleuters met een kind. :')

Ja ik vind dat Dion Sanneke haar gedrag in stand houd, ondanks hij wat meer zijn best doet. En doordat hij haar zo laat gaan is dat net zo fout.
Als ik mezelf zo had gedragen toen ik nog een gezonde vrouw was, dan zou mijn man er zeker iets van zeggen.
Ik heb altijd geholpen toen ik nog kon met klussen in huis. En dat was elk vrij minuutje dat wij daar waren.
En je kunt echt veel zelf, als je maar wilt. Genoeg youtube how to filmpjes. Maar Sanneke is zoals de titel al zegt, liever lui dan moe. Echt bizar. En dat Dion het allemaal laat gebeuren vind ik helemaal triest.

Zij halen niet het beste bij elkaar naar boven om eerlijk te zijn.

En inderdaad... als mensen bij je komen klussen zorg jij voor de catering. Dat is het minste wat je kunt doen. Lekkere broodjes, lekker drinken etc. Echt te bizar dat ik bij haar het gevoel heb dat mensen daar hun eigen broodjes mee moeten nemen... 😐

[ Bericht 13% gewijzigd door Beertjeteddy op 28-02-2026 14:49:39 ]
pi_220219545
Sanneke is in mijn ogen gewoon een lui egoïstisch persoon!
Ga gewoon ff helpen, kind van 1 merkt echt niet dat je er een paar uur niet bent! Regel eten en drinken voor de klussers

En eigenlijk geef ik Dion gelijk, laat haar maar even wat doen
Nu zit ze met dure glazen te leuren die betaald zijn door tikkies
pi_220219550
Vorig jaar waren iedere keer, foto's en filmpjes van de rijen bij Am.

Dit jaar is er nog geen enkel filmpje of foto gepost, behalve dan een enkele selfie waarbij je niks ziet van de winkel of de aanloop.

Zegt mij genoeg.

Ik weet van bijv Roy Donders en Lelsie van Gooische moeders, dat er geen hond op hun signeersessie af kwam. Dat hebben ze met de nodige zelfspot of nederigheid gepost.
Daar heb ik wel respect voor.
pi_220219658
"misschien ik wel taart ofzo regelen"

Als mensen komen helpen dan moet je altijd van alles regelen: drinken, broodjes, lekkers.
Dat deed ik zelfs voor de werklui.

Mensen komen jou helpen in hun vrije tijd, die moet je in de watten leggen!
pi_220219727
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:46 schreef Lodelie het volgende:

Dit jaar is er nog geen enkel filmpje of foto gepost, behalve dan een enkele selfie waarbij je niks ziet van de winkel of de aanloop.

Zegt mij genoeg.

Ik weet van bijv Roy Donders en Lelsie van Gooische moeders, dat er geen hond op hun signeersessie af kwam. Dat hebben ze met de nodige zelfspot of nederigheid gepost.
Ze komen aanlopen in lege boekwinkels, er staat nog geen rij te wachten. Net als in Maastricht. En ze filmt wel, maar zo dat je niet ziet dat er geen kip op af komt, zelfs geen volgmoeke. En de uitgever was er ook. Die heeft dan ook gelijk gezien hoe druk het is ...
pi_220219796
Ik vind het ook te bizar voor woorden dat zij een tikkie opent en er dan van die veel te dure glazen voor gaat kopen en twijfelt over zo'n veel te dure dweil. Meid, ga zorgen dat je de basisdingen regelt! Neem je oude glazen, borden, dweil mee uit je vorige huis en kijk vanuit daar weer verder.
Zodra er weer (zelf verdiend) geld is, dan kan je kijken naar dit soort dingen.
pi_220219836
Vraag me af of degene in ons topic (sorry, username even kwijt) al spijt heeft van haar donatie aan Sanneke...
pi_220219958
Nu dwarrelen ze weer in de Xenos, echt had die tijd gebruikt om te schuren
Tis een stel hoor
pi_220220022
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:14 schreef Moppie1982 het volgende:
Nu dwarrelen ze weer in de Xenos, echt had die tijd gebruikt om te schuren
Tis een stel hoor
Dwarrelen door de Xenox 🤣
Maar hè, daar hebben ze glitter kroozants hoor, dat mag je niet missen natuurlijk.
pi_220220038
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:18 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dwarrelen door de Xenox 🤣
Maar hè, daar hebben ze glitter kroozants hoor, dat mag je niet missen natuurlijk.
Ja zo noem ik het maar, zie ze ook echt dwarrelen

Nutteloze dingen doen

Ja echt een prioriteit, pfff 🤣🤣🤣🤣
pi_220220040
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:05 schreef Nieve het volgende:
Vraag me af of degene in ons topic (sorry, username even kwijt) al spijt heeft van haar donatie aan Sanneke...
Nee hoor, want ik geef geen geld waarmee iets specifieks gekocht moet worden. Ik geef geld als steuntje in de rug. Wat ze met het geld doet, moet ze zelf weten.

Ik hoor wel eens van mensen dat ze anderen geld lenen, maar dan wel lopen janken omdat X of Y een dagje weg is geweest. Alsof een lening een donatie direct ook aangeeft wat iemand wel of niet met het geld mag doen.
pi_220220071
Echt hoe ben je niet elk vrij moment bezig in je nieuwe huis. Ik snap hier oprecht helemaal niks van. Mensen die daar gaan helpen zijn knettergek. Mevrouw steekt zelf geen poot uit!
pi_220220099
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:01 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het ook te bizar voor woorden dat zij een tikkie opent en er dan van die veel te dure glazen voor gaat kopen en twijfelt over zo'n veel te dure dweil. Meid, ga zorgen dat je de basisdingen regelt! Neem je oude glazen, borden, dweil mee uit je vorige huis en kijk vanuit daar weer verder.
Zodra er weer (zelf verdiend) geld is, dan kan je kijken naar dit soort dingen.
Die heeft ze niet he, ze heeft nog nooit gedweild nl 🫢

[ Bericht 0% gewijzigd door Earring op 28-02-2026 18:30:18 ]
pi_220220458
Ik krijg vooral een enorme error dat ze zo moeilijk doet over die kraskaarten.
1.) ze kan dingen niet vinden en vind dat AH ze op een plek bij elkaar moet zetten.
2.) ze stond voor schut omdat mensen haar de kaartjes geven maar ze vervolgens zelf halen en ze controle kreeg.
Dat je dit plaatst zonder je kapot te schamen….

Je KRIJGT die kaartjes GRATIS en gaat zeuren dat je die producten moet zoeken?
En dat de ander ze dan zelf al haalt; karma. Misschien wil men je wat leren?

En vervolgens zie ik dan dat er druk gezocht en geshopt word voor decoratie..? Meid, je zegt gister nog dat je daar niet mee bezig moet gaan want dat is bijzaak: dat kon je dus bedenken. Waar is het mis gegaan?

Dat je dergelijke dingen doet, en overweegt zo’n dweil stofzuig combi te kopen zodat je daar nu vast plezier van hebt.. (en daarna kan klagen dat ie stuk is, want niemand had je verteld dat ze niet als bouw stofzuiger gebruikt mogen worden)
Dat je het doet en overweegt is 1. Maar echt, het zou jezelf erg veel commentaar besparen als je dat niet online plaatste. Wellicht had Dion samen met M boodschappen kunnen doen, en had zij nog even kunnen knallen.
Want dat knallen van haar, bestaat uit glazen uitpakken en een muurtje doen ofzo?
Vergeten dat ze ergens rond 12-14 maart over wil zeker.
pi_220220492
Tsjongejonge, toen wij van een huur- naar een koopwoning ging hadden we twee weken de tijd om te verhuizen omdat we anders een maand dubbele lasten hadden. Het was geloof ik net voor pinksteren toen. We hebben elk vrij uurtje ingeleverd en hadden ook een baby van 10/11 maanden op dat moment. Alles was minutieus geregeld, de woonkamer was nog niet eens klaar toen we het huis betrokken (alles was gedateerd en hebben zelf vloeren etc gelegd) maar we hebben wel gezorgd dat we één kamer hadden met een bed, wieg en tv en hadden in de woonkamer een plastic tuinset opgezet voor het eten. We hebben een amand zo geleefd maar juist omdat het zo knus was heb ik er goede herinneringen aan. We zorgden dat eerst de basis af was (stucen, vloeren, verfen) en zijn toen gaan inrichten en druk gaan maken om de details. Voor alle helpers zorgde ik elke dag voor broodjes, drinken en lekkere snacks.

Sanneke heeft de prio's echt totaal verkeerd. Maarja, wat wil je als je al jaren niet meer echt in de realiteit leeft.
pi_220220549
Nou Sanneke geef jouw tompoes aan de visite, wat een geneuzel
En bloemen waarom? Geef haar een paar verhuisdozen 🤣
pi_220220616
En vanavond komt natuurlijk een story dat het vandaag allemaal te veel is geworden in combinatie met haar autisme.
pi_220220701
Sanneke had met haar luie reet ook Dion kunnen helpen. Dan was die tompoes ook niet gevallen. Man man wat een mensen... :')
pi_220220844
Bij dbm ligt vandaag de focus op rusten.

In tegenstelling tot de rest van de week waarin ze zo hard getraind heeft? 😂
pi_220221039
Dion heeft zijn handen vol en madam blijft gewoon filmen. Vooral niet de deur open doen hoor stel je voor dat je van je zuignap af moet |:(
pi_220221067
Zo, schrokken jullie ook allemaal even t hoedje toen Sanneke, “je moeder” schreeuwde met grote ogen naar Mijan
pi_220221112
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 16:41 schreef Jippiejappie het volgende:
Zo, schrokken jullie ook allemaal even t hoedje toen Sanneke, “je moeder” schreeuwde met grote ogen naar Mijan
Die is toch niet goed, wat een figuur.
pi_220221198
quote:
Heb afgelopen week bijna niet bij de fluflus's op hun Insta gegluurd vanwege vakantie. Had alweer spijt dat ik net gekeken heb. Meine gute, zij is echt raar. Dat geschreeuw tegen die kleine jongen, het wanhopig jengelen en hengelen over haar verjaardag en die tompoucen. En laten we het maar niet hebben over haar klus-inspanningen 🫣
pi_220221231
quote:
Sprakeloos. Echt... Het is een vrouw met autisme maar loopt de hele dag te schreeuwen en te blèren tegen haar kind. Echt niet 100. Ik gun haar echt goede therapie en een goede psycholoog.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beertjeteddy op 28-02-2026 18:16:48 (Autist was niet zo netjes dus gewijzigd.) ]
pi_220221232
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:52 schreef Lodelie het volgende:
"misschien ik wel taart ofzo regelen"

Als mensen komen helpen dan moet je altijd van alles regelen: drinken, broodjes, lekkers.
Dat deed ik zelfs voor de werklui.

Mensen komen jou helpen in hun vrije tijd, die moet je in de watten leggen!
Precies, in ons klushuis stond meteen een airfryer voor de worstenbroodjes :D
Flessen fris, verse broodjes in het weekend, koeken voor tussendoor en een krat bier om de dag af te sluiten samen (liefst in de zon buiten, in zo’n zandbak die voor tuin moest doorgaan).
Zij overzien ook dit soort dingen niet denk ik -O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220221319
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:03 schreef LeSage het volgende:

[..]
Precies, in ons klushuis stond meteen een airfryer voor de worstenbroodjes :D
Flessen fris, verse broodjes in het weekend, koeken voor tussendoor en een krat bier om de dag af te sluiten samen (liefst in de zon buiten, in zo’n zandbak die voor tuin moest doorgaan).
Zij overzien ook dit soort dingen niet denk ik -O-
Maar er is toch wel iemand die ze iets kan vertellen, uitleggen. Om mijn part voordoen: kijk Sanneke, een zak bolletjes, die maak je open, je snijdt de broodjes open, boter en beleg erop. Op een schaal en uitdelen.
Ik kan mij niet voorstellen dat ze beiden niks geleerd hebben van hun ouders.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 28-02-2026 18:02:10 ]
Ik wil blijven.
pi_220221353
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar er is toch wel iemand die ze iets kan vertellen, uitleggen. Om mijn part voordoen: kijk Sanneke, een zak bolletjes, die maak jr open, je snijdt de broodjes open, boter en beleg erop. Op een schaal en uitdelen.
Ze is gewoon aartslui, dat is allemaal veel te veel moeite.

Taart, voorgesneden in punten dat wil mss met heel veel gepuf en gezicht lukken. Als Dion de taart haalt dan.
pi_220221394
Het is 16 uur en ze zijn nu alweer in de keet , zittend op de bank. Hoezo? En wat heeft Sanneke gedaan in het huis met haar insta kennis?
Ik zie het niet gebeuren,14 maart tenzij Dion weken vrij neemt en hele dagen gaat klussen, dan wel. Eh en de vloeren zouden toch worden gelegd dit weekend?
pi_220221439
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:03 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Sprakeloos. Echt... Het is een autist maar loopt de hele dag te schreeuwen en te blèren tegen haar kind. Echt niet 100.
Het is ook niet alleen autisme, er speelt meer vermoed ik als ik dit zo lees.
Laten we niet verzanden in schelden.
pi_220221442
Voor de vele visite hebben ze de mini gebakjes gekocht van de albert heijn. Dat zijn er wel geteld 2x4. Dus 8 minus 1 verloren gebakje 7.
Zullen ze alleen dat krijgen morgen? Of laat Sanneke nog wel wat van zich zien morgen?
pi_220221450
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:34 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het is ook niet alleen autisme, er speelt meer vermoed ik als ik dit zo lees
Gister in een storie versprak ze zich bijna, ze zei wat en kwam uiteindelijk toch op autisme, wellicht heeft ze meer en vertelt ze niet.
pi_220221488
JVP met haar spaghetti ruggengraat 🫠 Ze is even vergeten dat ze precies niks van die kleding zelf heeft betaald?

Viervankim is ook lekker met haar bacillen naar Ot&Sien.. Ze gaat wel door qua zorgen voor haar kinderen enz maar dit soort uitjes zou ik dan even uitstellen.
pi_220221521
Het is toch potverdomme net een aflevering van Knoop in je zakdoek waar we naar zitten te kijken. Jezus christus te paard
pi_220221597
En er komen vrienden die met het omdraaien van de kalender zien dat hun vriendin Sanneke jarig is.
Huhh dat noem ik dan kennissen want vrienden weten heus wel in welke maand je jarig bent
pi_220221629
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:34 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ze heeft autisme en het zal allemaal wel overweldigend zijn daardoor maar alle innerlijke stuiterballen zijn na bijna twee weken neem ik aan toch wel gestopt zijn met stuiteren. Ze heeft al met Dion kunnen praten, met haar moeder en zelfs met het kleine mannetje (Al zal die niet veel terug gezegd hebben) dus dan zou er toch wel iets van besef moeten komen hoe zij kan bijdragen aan het klussen. (Desnoods alleen koffie/thee/Limonade en wat lekkers)

Mijn schoonvader heeft heel veel geklust hier in huis, ik zorgde altijd voor koek, koffie (zonder koffie deed hij niks 😂) en een lekker broodje tussen de middag. Ik kluste niet (had 2 kleine klussers rondlopen) nou ja een keer wat vasthouden ed maar koffie thee ed stond altijd klaar. (Inmiddels is hij er niet meer maar wat was dat een waardevolle tijd ❤)
pi_220221640
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar er is toch wel iemand die ze iets kan vertellen, uitleggen. Om mijn part voordoen: kijk Sanneke, een zak bolletjes, die maak jr open, je snijdt de broodjes open, boter en beleg erop. Op een schaal en uitdelen.
Kom op zeg ze is niet achterlijk
pi_220221673
Waarom zo’n gedoe over die verjaardag? Waarom is ze ‘dus’ niet aanwezig?
Waarom hecht ze er (dit jaar) zoveel waarde aan terwijl er nog zo veel moet gebeuren?

Doe als je er zit een 37-en-3 weken dag ofzo. Of een housewarming. En dat geef je dan op tijd door aan al je vrienden (..) en familie, zodat ze niet afhankelijk zijn van het omdraaien van een kalender.
pi_220221716
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:56 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Kom op zeg ze is niet achterlijk
Zo gedraagt ze zich wel. En als het mijn dochter/vriendin/schoondochter zou zijn zou ik haar er gewoon bijgehaald hebben. Hup, eten en drinken verzorgen, je kind scharrelt wel even rond.

[ Bericht 14% gewijzigd door JaNeeDan op 28-02-2026 18:14:34 ]
Ik wil blijven.
pi_220221776
AM heeft lekkere snijbonen al voorgerecht 🤡😂
pi_220221782
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:34 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik bedoelde overigens autist niet beledigend, maar ik had eigenlijk moeten zeggen: als vrouw met autisme. Mijn excuus, ik hoop niet dat ik iemand hiermee geraakt heb met een zelfde soort diagnose, absoluut niet mijn bedoeling geweest!
Maar meer omdat ik vele mensen met autisme ken, familieleden met autisme heb die helemaal doordraaien van dit soort geschreeuw en gekrijs wat zij doet. Die trekken dit letterlijk niet. Ik vind het gewoon echt geen normaal gedrag voor een vrouw van 37. En ik heb gewoon medelijden met hun zoon. Ik vind dit echt heel ongezond gedrag.
pi_220221784
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom hecht ze er (dit jaar) zoveel waarde aan terwijl er nog zo veel moet gebeuren?

Doe als je er zit een 37-en-3 weken dag ofzo. Of een housewarming. En dat geef je dan op tijd door aan al je vrienden (..) en familie, zodat ze niet afhankelijk zijn van het omdraaien van een kalender.
Sociale batterij is te snel leeg. Misschien kan ze Debbie vragen of ze dat speldje met die sociale batterij indicatie mag lenen.
Ik wil blijven.
pi_220221925
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:39 schreef Jenn1806 het volgende:
JVP met haar spaghetti ruggengraat 🫠 Ze is even vergeten dat ze precies niks van die kleding zelf heeft betaald?

Viervankim is ook lekker met haar bacillen naar Ot&Sien.. Ze gaat wel door qua zorgen voor haar kinderen enz maar dit soort uitjes zou ik dan even uitstellen.
Ot en Sien is een van de bedrijven waar ik echt zo’n pest pleuris hekel aan heb. Als je ziet wat die influencers daar mogen graaien en de betalende klant krijgt 10% korting?!

Hoe durf je er reclame voor te maken!
pi_220221977
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:14 schreef Sushirijst het volgende:
Wat een clown hè, wereldvreemd die vrouw
pi_220222053
AM weet dondersgoed dat dit geen snijbonen zijn, puur reacties uitlokken voor engagement. En zometeen een story hihaho foutje 🤡
pi_220222103
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:46 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Wat een clown hè, wereldvreemd die vrouw
Ze gingen sushi eten dus dit weet ze echt wel.
pi_220222199
Het lijkt steeds normaler te worden onder de flu’s

Kennen jullie Yentl. Alleenstaande moeder, onlangs baan kwijt geraakt. Heeft huis toegewezen gekregen en heeft dus ook een go fund me aangemaakt. Inmiddels 700¤ opgehaald. Low key ook pm spullen aan het vragen. Heeft geen potje, maar wel onlangs motor rijbewijs gehaald.

Make that make sense
pi_220222213
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

Is altijd al geweest. Maanden vantevoren al bezig mer haar verjaardag op 1 maart. Ik volg haar best lang en ik verbaasde me daar altijd over. Echt, niemand is maanden daarvoor bezig met je verjaardag! Sowieso boeit mijn eigen verjaardag mij totaal niet.ieder zijn ding!
pi_220222234
Sofie is echt avontuurlijk: elke ochtend een ei en 's avonds pizza. Gelukkig heeft ze ook de reclame repen mee. Valt me nog mee dat ze vandaag de gorillatrack heeft volbracht.
pi_220222248
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef Jippiejappie het volgende:

Kennen jullie Yentl. Alleenstaande moeder, onlangs baan kwijt geraakt. Heeft huis toegewezen gekregen en heeft dus ook een go fund me aangemaakt. Inmiddels 700¤ opgehaald. Low key ook pm spullen aan het vragen. Heeft geen potje, maar wel onlangs motor rijbewijs gehaald.

Make that make sense
Wat is haar insta?
pi_220222260
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:01 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze gingen sushi eten dus dit weet ze echt wel.
Het staat toch ook gewoon op de kaart wat de naam is van het gerecht, gewoon weer egagement uitlokken. En nog wel even vermelden bij een foto samen met welgeteld één fan dat het een hele drukte was hoor! Geloof helemaal niets van wat die vrouw in de ruimte kletst. Niet van die drukte in de boekwinkels en niet van de snijbonen.
pi_220222312
Slim van Judith om eerst een verkeerde link te plaatsen. Extra kliks!
pi_220222486
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:13 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Is altijd al geweest. Maanden vantevoren al bezig mer haar verjaardag op 1 maart. Ik volg haar best lang en ik verbaasde me daar altijd over. Echt, niemand is maanden daarvoor bezig met je verjaardag! Sowieso boeit mijn eigen verjaardag mij totaal niet.ieder zijn ding!
Dit zegt dan ook duidelijk iets over het niveau.
pi_220222520
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Wat is haar insta?
Yentl.vanbreugel
pi_220222563
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Miepje77 het volgende:
Slim van Judith om eerst een verkeerde link te plaatsen. Extra kliks!
En dat 2 keer
pi_220222581
Haha die Sanneke. Ik luister nooit maar vandaag wel; echt hoe kun je nou 1.5e minuut vol praten over welke tompouce je dan wel of niet lekker vindt en welke taart enz? Tegen je telefoon? En dat zet je op insta? Ik snap wel dat alles bij haar eeuwen duurt, ik denk 2sec na over welke tompouce ik lekker vind en ga dan door met het volgende of in de actie. Ik kan daardoor op een dag 1 miljoen meer doen dan zij.

En morgen is ze er niet? Zou ze lekker een dagje weggaan voor haar verjaardag of gaat ze zitten huilen in haar caravan 😂😂.

Dat geschreeuw tegen haar kind. Wie is er jarig? JE MOEDER!!!! Wooooow, je schrikt je kapot als er zo’n gek naast je zit.
Ik weet niet precies wat er mis is met deze vrouw maar jeetje, er gaat veel niet goed in haar bovenkamer.
pi_220222739
quote:

Make that make sense
Klinkt als een pareltje.

Edit: maar wel tussen 1 juni en 13 augustus ergens een enorme rugtattoo (echt helemaal bedekkend) van een draak of zoiets laten zetten. Ik heb niets tegen tattoo's laten zetten maar doe dat vooral als je financiële zaken ook echt op orde zijn..

[ Bericht 13% gewijzigd door funkyfabulous op 28-02-2026 20:00:15 ]
pi_220222972
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:53 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Klinkt als een pareltje.

Edit: maar wel tussen 1 juni en 13 augustus ergens een enorme rugtattoo (echt helemaal bedekkend) van een draak of zoiets laten zetten. Ik heb niets tegen tattoo's laten zetten maar doe dat vooral als je financiële zaken ook echt op orde zijn..
Dit was precies wat ik ook wilde schrijven.
Bizar gewoon
pi_220222975
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:42 schreef Zeeschelp het volgende:
Het is toch potverdomme net een aflevering van Knoop in je zakdoek waar we naar zitten te kijken. Jezus christus te paard
Bestaat dit programma eigenlijk nog 🫣
pi_220223096
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:14 schreef Sushirijst het volgende:
Zo wereldvreemd kan iemand toch niet zijn hè ! Om te janken is het
pi_220223171
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 20:18 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Zo wereldvreemd kan iemand toch niet zijn hè ! Om te janken is het
Joh, het is gewoon een grapje.
pi_220223222
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:15 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie is echt avontuurlijk: elke ochtend een ei en 's avonds pizza. Gelukkig heeft ze ook de reclame repen mee. Valt me nog mee dat ze vandaag de gorillatrack heeft volbracht.
Elke avond pizza viel mij ook op. Volgens mij durft ze niks anders te eten.
En ook: "Gewoon op 2 meter afstand meerdere gorilla’s gezien".
Terwijl ze vanochtend de instructies liet zien: 10 meter afstand houden.
pi_220223438
MCW is ook weer uitgeschoten met de rouge.
pi_220223448
Mooie wangetjes bij onze Mies.
pi_220223460
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 20:58 schreef Lostit het volgende:
MCW is ook weer uitgeschoten met de rouge.
Lijkt wel een blauwe plek op die wangen joh
pi_220223467
MCW heeft zichzelf ook weer overtroffen met de rouge op haar wangen, in de story met De dag van Ollie's feestje. Meine gute het lijkt wel een blauwe plek 🥴
pi_220223509
Blushblindness is real :+
pi_220223546
quote:

Make that make sense
Het zijn altijd een bepaald soort type mensen die dit soort dingen doen he. De mensen die niet weten om te gaan met hun geld. Sanneke en deze meid kunnen elkaar de hand schudden.

Daarintegen kijk ik hoe vaak deze meid zichzelf vanuit haar beste kant laat zien constant op haar instagram. Ik bedoel maar... je kunt ook ander soort content maken op ander soort kanalen met dit soort kontbroekjes? :') Wordt ze er nog voor betaald ook.

Sorry, legging zijn helemaal prima maar ik trek het gewoon echt niet dat mensen zo'n legging helemaal in hun kont vouwen en dan heel de tijd uit speciale hoeken hun foto's nemen zodat hun kont extra groot lijkt. Ik ben hier te oud voor ofzo.

[ Bericht 12% gewijzigd door Beertjeteddy op 28-02-2026 21:15:13 ]
pi_220223560
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 20:58 schreef Mirp het volgende:
Mooie wangetjes bij onze Mies.
Alsof ze met kinder make-up heeft lopen kliederen in plaats van haar Sjanel.
pi_220223738
Wat tik ik in als ik michelle anoniem wil kijken
pi_220223757
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 21:26 schreef Earring het volgende:
Wat tik ik in als ik michelle anoniem wil kijken
michellecarolinawalk
pi_220223788
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 21:00 schreef Avea het volgende:
MCW heeft zichzelf ook weer overtroffen met de rouge op haar wangen, in de story met De dag van Ollie's feestje. Meine gute het lijkt wel een blauwe plek 🥴
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dit echt mooi vind
pi_220223832
Ik dacht waarom heeft Tim een rokje aan met legging maar was korte broek
pi_220223844
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:46 schreef Lodelie het volgende:

Zegt mij genoeg.

Ik denk toch echt dat ik volgende week ff ga kijken
pi_220223860
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:40 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ot en Sien is een van de bedrijven waar ik echt zo’n pest pleuris hekel aan heb. Als je ziet wat die influencers daar mogen graaien en de betalende klant krijgt 10% korting?!

Hoe durf je er reclame voor te maken!
Ik was echt verbaasd, kwam geen einde aan die tassen vol.
En ze ging er zo snel doorheen.
Kapitaal aan kleding.
pi_220223884
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 21:36 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik dacht waarom heeft Tim een rokje aan met legging maar was korte broek
En ineens blijkt Koen toch mannelijk(er)
pi_220224026
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 21:28 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
michellecarolinawalk
Dank je
pi_220224089
En toch, hoe een pipo ik die Maarten ook vind, ik vond hem ontwapenend liefdevol toen Lot opnoemde wie ze allemaal miste...ja, dat snap ik. Gewoon invoegen bij haar, zoals een lieve vader doet.
Als ik dan die neppe grinnik van die camerabewuste AM hoor, is mij wel duidelijk wat echt en nep is.
pi_220224348
MCW

Zo'n slappe hap, die Timmie.

En Mies die als een treurwilg aan de verjaardagstafel zit. Alle hulpjes ingeschakeld: Timmie, oma, Maud.

Niemand van de volwassenen ziet er blij uit, je kunt de bedrukte sfeer gewoon voelen.
pi_220224357
Ik heb het filmpje van Sanneke nogmaals bekeken waarin ze in Mijan zijn oor schreeuwt; JE MOEDER!

Ze lijkt wel een bezetene joh, wat een gek om zo in het oor van je kind te schreeuwen.
pi_220224487
"Wat een opkomst en wat een gezelligheid" daarmee suggereert AM dat er veel mensen bij de boekhandels waren vandaag..het is in elk geval niet aan haar filmpjes te zien, maar aan de andere kant zou het ook makkelijk te controleren zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat ze erover ligt...dat zou toch gek zijn. Misschien heeft ze een heel ander verwachtingspatroon.

In elk geval lijken er voor morgen nog minimaal 10 tickets voor 10¤ per stuk beschikbaar te zijn.

Het aantal volgers gaat wel omhoog de laatste weken, als ze zo doorgaat heeft ze binnenkort 100000.

[ Bericht 8% gewijzigd door Zana op 28-02-2026 23:01:07 ]
pi_220224630
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 22:26 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik heb het filmpje van Sanneke nogmaals bekeken waarin ze in Mijan zijn oor schreeuwt; JE MOEDER!

Ze lijkt wel een bezetene joh, wat een gek om zo in het oor van je kind te schreeuwen.
Maar hij schrikt er niet van.
Mijn kinderen zouden er,toen ze die leeftijd hadden van gaan huilen.
pi_220224698
De jongste van jvp houdt wel van kleur en printjes. Vervolgens komt er een hele zooi basic kleding uit die tas. En wel geteld 2 truien met kleur. Woehoe.
pi_220225103
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 21:00 schreef Avea het volgende:
Ik kwam hiervoor, hier kijken.

Het lijkt echt net alsof ze blauwe plekken heeft en daarover blush heeft gedaan.
pi_220225325
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 23:45 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik kwam hiervoor, hier kijken.

Het lijkt echt net alsof ze blauwe plekken heeft en daarover blush heeft gedaan.
Volgens mij gooit ze een filter over al haar foto's, vind de kleuren allemaal wat vreemd.
Heeft ze ooit wel vermeldt welke ze gebruikt toen iemand haar ernaar vroeg
pi_220225942
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 22:01 schreef AnnArt het volgende:
En toch, hoe een pipo ik die Maarten ook vind, ik vond hem ontwapenend liefdevol toen Lot opnoemde wie ze allemaal miste...ja, dat snap ik. Gewoon invoegen bij haar, zoals een lieve vader doet.
Als ik dan die neppe grinnik van die camerabewuste AM hoor, is mij wel duidelijk wat echt en nep is.
Volgens mij is Maarten een heel lieve vader.

Ik kan me ook niet voorstellen hoe je een exht connectie maakt met die telefoon steeds tussen jou en je kind. Ik zou als kind echt moeite gehad hebben om iets met mijn moeder te bespreken, sant je hebt de woorden nog niet gezegd of het staat op insta
pi_220226083
Heeeel normaal om iemand van je advocaten bureau te bellen en dan hé schat te noemen.. #mcw
pi_220226097
Gefeliciteerd allen, met jullie vriendin Sanneke. 🥳
Wie komen er klussen?
pi_220226100
Goedemorgen allemaal! Heeft iedereen de kalender al omgeslagen? 🥳
pi_220226110
DBM op Threads:

Jongens ik ga even eerlijk met jullie zijn:
Ik ga echt onwijs van deze deload genieten na morgen. Geen squat, geen deadlift, en gewoon lekker chillen. I NEED IT.

Volgens mij heeft ze de laatste tijd alleen maar deload weken 😂
pi_220226136
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 07:27 schreef Jippiejappie het volgende:
Wie komen er klussen?
Sorry, ik moet meuk struinen bij de Action.
pi_220226140
Heel verstandig van mcw om ook op andere manieren aan haar zelf te werken en kijken waar patronen wegkomen denk ook deels opvoeding het doorgaan en doorgaan ook niet mee werkt. Vind het een leuke podcast verder hoop voor mcw dat ze de valkuilen samen voor kunnen zijn.
pi_220226154
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 07:40 schreef Maremare het volgende:
DBM op Threads:

Ik ga echt onwijs van deze deload genieten na morgen. Geen squat, geen deadlift, en gewoon lekker chillen. I NEED IT.

🤡🤡🤡😂😂😂
pi_220226182
quote:
DBM op Threads:

Ze gelooft haar eigen leugens
pi_220226247
Ik vind het ook wel heel grappig dat AM zegt dat Juul aan het wifi infuus ligt (ligt te scrollen op bed), terwijl zij zelf notabene 100 stories per dag plaatst 😂
pi_220226276
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 21:37 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk toch echt dat ik volgende week ff ga kijken
Ze is dan toch niet tour?
pi_220226283
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:13 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Hebben mensen met een laag ig/eq dat vaak niet? Je verjaardag nog vieren als een klein kind
pi_220226311
Sanneke die in de auto op een parkeerplaats insta zit vol te lullen (in plaats van D helpen, hadden de gebakjes ook niet gevallen?) en dan zegt ‘O nee he, nu gaan er ook nog auto’s naast me parkeren.’
Hoe durven die mensen! Hun auto parkeren op een parkeerplaats, zijn ze helemaal gek geworden.
En verder laat ik me maar niet over haar uit.
pi_220226451
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:25 schreef Lostit het volgende:
Ik vind het ook wel heel grappig dat AM zegt dat Juul aan het wifi infuus ligt (ligt te scrollen op bed), terwijl zij zelf notabene 100 stories per dag plaatst 😂
Haha ja daar moest ik ook om grinniken. Zo weinig zelfinzicht heeft AM.
pi_220226469
Nou hiep hiep hoera voor Sanneke! Eindelijk is de dag gekomen waar ze een heel jaar op heeft gewacht!

Ik heb helaas niet goed op de verjaardagskalender gekeken dus ik moet vandaag werken ipv feest vieren 🤭
pi_220226755
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik las dat ze hier in de buurt een lezing komt geven, in een prachtig hotel dacht volgende week zondag.
pi_220226766
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het is vandaag!!! Van 14:30 tot 16:00
pi_220226781
Gister niet online geweest, maar mijn hemel!! Wat heeft Sanneke in huis gedaan, of Dion?? Zie alleen maar story’s vanuit een winkel, auto of de keet?? Ik dacht dat die vloer er dit weekend ‘in werd geknald’ 🤡 Misschien tot 14 maart maar even niet haar story’s kijken want error hier 🤯🤯🤯 Hoe kan je zo willen verhuizen 😵💫😵💫
pi_220226829
[quote]1s.gif Op zondag 1 maart 2026 05:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar hij ondersteunt wel het exploiteren van zijn kinderen voor geld.
Hij is niet tegen zijn dominante vrouw opgewassen of hij vindt het wel handig om gecommandeerd te worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 01-03-2026 10:04:48 ]
pi_220226964
Het feestje van O. zag er prima uit. Die kinderen vonden die prinsessen vast fantastisch. Een droom van menig kleuter. Ik heb veel slechter verkleedde prinsessen gezien. Het zag er fijn uit voor O.
pi_220226970
quote:
DBM op Threads:

Ze heeft toch afgelopen week geen één keer gesport? En dan zeggen I need it 😳
pi_220226973
[quote]0s.gif Op zondag 1 maart 2026 09:59 schreef Snaky het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op zondag 1 maart 2026 05:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]

Dat denk ik ook, maar hij ondersteunt wel het exploiteren van zijn kinderen voor geld.
Hij is niet tegen zijn dominante vrouw opgewassen of hij vindt het wel handig om gecommandeerd te worden.
Ik denk dat hij niet veel te vertellen heeft thuis.
Maar vind hem altijd wel een lieve vader wat hij laat zien.
AM heeft de broek aan, de dictator van het gezin.
pi_220226990
quote:
17s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het feestje van O. zag er prima uit. Die kinderen vonden die prinsessen vast fantastisch. Een droom van menig kleuter. Ik heb veel slechter verkleedde prinsessen gezien. Het zag er fijn uit voor O.
Nou dat, ik zag ook een leuk plaatje, de volwassenen die ik zag op foto en film hadden een lach op het gezicht.
O straalde, superleuke foto's van het meisje.
pi_220227009
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat hij niet veel te vertellen heeft thuis.
Maar vind hem altijd wel een lieve vader wat hij laat zien.
AM heeft de broek aan, de dictator van het gezin.
De dictator daar is Lot
En dat zijn AM haar eigen woorden dus niet mijn verzinsel. Ik geef AM hierin wel gelijk trouwens
pi_220227015
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:17 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Zij heeft het chillen uitgevonden toch? Ze doet in mijn ogen niet anders.
Kleuren, series bingen, slapen
Af en toe een wasje vouwen dat dan weer wel. En die boodschappen??? Die snap ik niet. Ze moest afgelopen week iedere 2 dagen want ze had geen weekboodschappen gedaan.
Wat ik dan niet snap want dan die je dat toch op die eerste dag dat je boodschappen gaat doen?
Dan hoef je toch niet om de 2 dagen?
Verschuif je het gewoon. Maar dat zal wel niet kunnen want autisme.
pi_220227018
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 07:56 schreef Loveischocolala het volgende:
Heel verstandig van mcw om ook op andere manieren aan haar zelf te werken en kijken waar patronen wegkomen denk ook deels opvoeding het doorgaan en doorgaan ook niet mee werkt. Vind het een leuke podcast verder hoop voor mcw dat ze de valkuilen samen voor kunnen zijn.
Eens. Eindelijk een stukje inzicht. Ze geeft eigenlijk toe wat wij hier al een lange tijd riepen. De eerste maanden gefeest, op stap gaan, vluchten.

Ik blijf er wel bij dat Iris geen goede invloed heeft op Mies. Ik krijg helemaal de kriebels van de zelfverheerlijking van die vrouw. Doet alsof ze de zaligmaker is voor Michelle.

En een heel gemakkelijk moment toen MCW zei: Ik weet dat ze het goed hebben bij papa en zijn vriendin (oftewel Sjaak - je weet wel de vrouw waar ze hoteldebotel op was) Het lijkt erop dat met name die verhouding nogal ingewikkeld is. (Sjaak - Mies)
pi_220227034
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:22 schreef Earring het volgende:

[..]
De dictator daar is Lot
En dat zijn AM haar eigen woorden dus niet mijn verzinsel. Ik geef AM hierin wel gelijk trouwens
Dan lijkt ze op haar moeder.
Misschien ga ik vanmiddag toch even naar die lezing, ben best nieuwsgierig.
Het is echt op een mooie locatie, prachtig hotel. Hoop dat ze haar schoenen aan doet i.p.v. pantoffels
pi_220227036
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 07:27 schreef Jippiejappie het volgende:
Wie komen er klussen?
Als er geen catering is dan kom ik niet 😆
pi_220227059
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Eens. Eindelijk een stukje inzicht. Ze geeft eigenlijk toe wat wij hier al een lange tijd riepen. De eerste maanden gefeest, op stap gaan, vluchten.

Ik blijf er wel bij dat Iris geen goede invloed heeft op Mies. Ik krijg helemaal de kriebels van de zelfverheerlijking van die vrouw. Doet alsof ze de zaligmaker is voor Michelle.

En een heel gemakkelijk moment toen MCW zei: Ik weet dat ze het goed hebben bij papa en zijn vriendin (oftewel Sjaak - je weet wel de vrouw waar ze hoteldebotel op was) Het lijkt erop dat met name die verhouding nogal ingewikkeld is. (Sjaak - Mies)
Ik denk idd dat m heel blij moet zijn met jvp als bonusmoeder . Fijn dat de kinderen zich geliefd voelen bij de partners van vader en moeder.
pi_220227065
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dan lijkt ze op haar moeder.
Misschien ga ik vanmiddag toch even naar die lezing, ben best nieuwsgierig.
Het is echt op een mooie locatie, prachtig hotel. Hoop dat ze haar schoenen aan doet i.p.v. pantoffels
Neem dan een kadootje mee voor Jet want wat ze liet zien was weer voor Lot.
Je mag mij een tikkie sturen 🤑
pi_220227076
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 09:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het is vandaag!!! Van 14:30 tot 16:00
Ja! Veel plezier! Kost ¤10 dacht ik🤣🤣🤣
pi_220227085
quote:

[..]

Ik weet ook niet hoe het is om een scheiding door te maken en wat ik dan zou doen.
Wel goed dat ze nu iets rustiger lijkt te worden.
Hopelijk blijft ze wat stabieler en neemt ze meer rust, beter voor de kinderen en haar eigen welzijn.
pi_220227092
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:29 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ja! Veel plezier! Kost ¤10 dacht ik🤣🤣🤣
O dat staat er niet bij, slecht!
pi_220227100
quote:

[..]

Opzich ook niet heel gek, ik heb nooit geloofd in een gelijkwaardige relatie en ik denk dat MW aant eind van de rit aan het kortste eind trok.
pi_220227109
Kunnen we DBM,net als bij de vorige wedstrijd, nog ergens live met gewichten zien gooien? 😂
pi_220227125
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:32 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Opzich ook niet heel gek, ik heb nooit geloofd in een gelijkwaardige relatie en ik denk dat MW aant eind van de rit aan het kortste eind trok.
Dat denk ik ook en was vooraf door velen voorspeld.
Dat zij alleen achter zou blijven( Tim niet meegerekend)
Heb me ook verbaasd over dat ze een poly beginnen, dacht eerst dit is een grap.
Heb altijd wel gedacht : dit komt niet goed, vond het verbazingwekkend dat het even wel goed leek te komen.
Maar dat bleek anders.
Neemt niet weg dat ik het voor alle betrokkenen vooral de kinderen graag anders had gezien.
Hoop dat iedereen het geluk weer vindt.
pi_220227219
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:17 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Maximaal overdrijven is haar niet vreemd. Ze zal wel rust nodig hebben omdat ze zichzelf zo opnaait over alles.
pi_220227257
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:36 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Hebben mensen met een laag ig/eq dat vaak niet? Je verjaardag nog vieren als een klein kind
Dit doet Sanneke dus werkelijk al jaren. Zolang ik haar volg. :')
pi_220227266
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:33 schreef opwegnaar het volgende:
Kunnen we DBM,net als bij de vorige wedstrijd, nog ergens live met gewichten zien gooien? 😂
Heb even gezocht maar helaas 🤭 staat wel wanneer ze aan de beurt is/is geweest enzo maar geen live beelden
pi_220227400
Ik vind Michelle dus veel mooier zonder veel make-up (nu te zien in haar stories)
pi_220227416
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:52 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dit doet Sanneke dus werkelijk al jaren. Zolang ik haar volg. :')
En Sanneke is dit jaar thuis. Geen leuk uitje en heel veel dierbaren zijn aan het klussen in hun huis. Ze gaat dus ook niet even op de fiets langs om eten te brengen bij die mensen die doen wat zij niet wil.
pi_220227478
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 11:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
En Sanneke is dit jaar thuis. Geen leuk uitje en heel veel dierbaren zijn aan het klussen in hun huis. Ze gaat dus ook niet even op de fiets langs om eten te brengen bij die mensen die doen wat zij niet wil.
Als ik haar was zou ik me kapot schamen. Hoeveel moeite is het om met een paar zakken broodjes, wat verschillende soorten beleg en een paar pakken melk en wat frisdrank alle harde werkers een hart onder de riem te steken en je dankbaarheid te tonen?

Oh wacht, voor haar onhaalbaar. Niemand heeft het haar verteld en waarschijnlijk waait het. Echt het toonbeeld van egoïstisch, anti-sociaal en nul empathisch vermogen. En hopelijk gebeurt het klussen wel naar haar zin, want achteraf lopen klagen is ze ook niet vies van.
pi_220227650
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 09:21 schreef Jenn1806 het volgende:
Nou hiep hiep hoera voor Sanneke! Eindelijk is de dag gekomen waar ze een heel jaar op heeft gewacht!

Ik heb helaas niet goed op de verjaardagskalender gekeken dus ik moet vandaag werken ipv feest vieren 🤭
Ik wist ook niet dat ze vandaag jarig is. Heeft ze ook nooit vermeld in haar stories. Hopelijk deelt ze een open tikkie zodat we toch iets kunnen bijdragen.
pi_220227732
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 11:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
Al die dierbaren waarop ze zit te zaniken omdat ze niet op kraamvisite kwamen?
pi_220227736
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 11:21 schreef Maremare het volgende:

[..]
Als ik haar was zou ik me kapot schamen. Hoeveel moeite is het om met een paar zakken broodjes, wat verschillende soorten beleg en een paar pakken melk en wat frisdrank alle harde werkers een hart onder de riem te steken en je dankbaarheid te tonen?

Oh wacht, voor haar onhaalbaar. Niemand heeft het haar verteld en waarschijnlijk waait het. Echt het toonbeeld van egoïstisch, anti-sociaal en nul empathisch vermogen. En hopelijk gebeurt het klussen wel naar haar zin, want achteraf lopen klagen is ze ook niet vies van.
Daar had ze ook allemaal geen kraskaarten voor.
pi_220227796
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 11:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Al die dierbaren waarop ze zit te zaniken omdat ze niet op kraamvisite kwamen?
Het zegt genoeg dat deze mensen alsnog wel komen helpen, denk dat Sanneke het zelf echt niet wil/kan/overziet. Kanne voorstellen dat mensen dan hulp bieden
pi_220227803
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 11:09 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik vind Michelle dus veel mooier zonder veel make-up (nu te zien in haar stories)
Ja ik ook, ze heeft niet zoveel nodig met haar mooie koppie , jonge huid .
pi_220227824
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 12:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja ik ook, ze heeft niet zoveel nodig met haar mooie koppie , jonge huid .
Inderdaad, ik vind haar een prachtige vrouw zo!
pi_220227841
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 11:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Daar had ze ook allemaal geen kraskaarten voor.
Oh chips ja, helemaal vergeten. Dan is het niet gratis. Nou ja open Tikkie dan maar voor de harde werkers lunch 😂😂😂
pi_220227855
Hele verjaardagspost van een vrouw van 38? Hoe kinderlijk ben je, echt i.p.v. thuis zitten breng je kleine naar je moeder. Ga helpen en eet daarna gezellig bij je moeder, ze is alleen maar met haar zelf bezig, maar ja haar omgeving accepteert het ook.. niemand die zegt sta op en ga doen wat je moet doen..

DBM is verdacht stil op insta.. jammer had wel graag haar tassie vol snaai willen zien.

Julia zette AM al een paar keer voorschut gisteren o.a. jij loopt zo langzaam duh ze moet alles filmen. Ik vond Lot en Maarten aandoenlijk, hij had ook maar 1 filmpje denk heerlijk voor lot even lekker aandacht zonder camera

Feestje van Olivia zag er gewoon leuk uit, Misschien is Tim er snel bij maar dat is denk ik een Flu Flu tik, zie Mirthe zie Sanne van Pim

Tis denk ik kijk mij heb al een nieuwe man.
Hoop wel voor Mirthe dat ze snel en veilig thuis zijn, dit is echt eng!
pi_220227962
Wat ik uit de podcast haal:
- goed dat ze wat meer rust gaat pakken en patronen herkend
- er is zeker wat voorgevallen tussen Mies en jvp, hoezo noem je haar anders papa’s vriendin
- er is ook zeker wat voorgevallen tussen de walkies. Vaders en broers waren nergens te bekennen op o haar feestje toch? Misschien toch iets in combinatie van dat patronen herkennen. Dat er toch iets van de relatie barsten vertoond omdat ze herkent dat ze vroeger met veel druk is opgevoed. Presenteren, van niks komt niks, doorwerken, omhoog werken, aanpakken. Normaal stond het vol met kus en knuffelfotos met broer en paps. Moeders zit er waarschijnlijk midden in
- iris is een red flag joh, vind zichzelf fantastisch en kan geen correct Nederlandse zin maken.
- Tim is onderdeel van de verkeerde patronen, niet alleen zijn, doorgaan, doen alsof je ook helemaal happy de peppy bent voor de bühne. Gaat hem niet worden op lange termijn denk ik..
pi_220228039
s: Het is schitterend weer. Waarom gaat ze niet met binkie in de bakfiets naar de supermarkt en luxe koeken halen ofzo en die dan langsbrengen bij al die dierbaren die aan het klussen zijn?
Kijken wat ze aan het doen zijn, hoe mooi het wordt, ze persoonlijk bedanken?
pi_220228091
Wauw Ot en Sien is nu helemaal door de mand gevallen. Ik heb ze een bericht gestuurd met vragen over samenwerkingen met influencers en wat daar de afspraken voor zijn en waarom betaalde klanten maar 10% korting krijgen. Gewoon oprechte interesse waarom deze verhoudingen zo scheef liggen.

Geen reactie en binnen een half uur geblokkeerd door meerdere influencers die samenwerken met hen.

Wauw, oprecht wauw!
pi_220228153
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 12:31 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wauw Ot en Sien is nu helemaal door de mand gevallen. Ik heb ze een bericht gestuurd met vragen over samenwerkingen met influencers en wat daar de afspraken voor zijn en waarom betaalde klanten maar 10% korting krijgen. Gewoon oprechte interesse waarom deze verhoudingen zo scheef liggen.

Geen reactie en binnen een half uur geblokkeerd door meerdere influencers die samenwerken met hen.

Wauw, oprecht wauw!
Waarschijnlijk hebben ze een groepsapp met zijn allen! Vind het ook bizar hoor
Geef die kleren aan een goed doel, sommige krijgen voor duizenden euro’s aan kleding en de meeste hebben het niet eens nodig! Zo kan ik ook rijk worden als ik niets in het leven hoef te betalen
pi_220228197
quote:

Wauw, oprecht wauw!
Dan heb je het als winkel ook niet begrepen hoor. Je moet het toch hebben van klanten die betalen zou je denken. Kennelijk niet.
pi_220228261
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 12:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dan heb je het als winkel ook niet begrepen hoor. Je moet het toch hebben van klanten die betalen zou je denken. Kennelijk niet.
Schijnbaar mag je geen kritische (nette) vragen stellen.
pi_220228295
Ik koop sowieso niks bij Ot&Sien, veel te duur en idd die influencers harken kasten vol kleding binnen en het voetvolk krijgt maar liefst 10% korting.
pi_220228318
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 12:02 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het zegt genoeg dat deze mensen alsnog wel komen helpen, denk dat Sanneke het zelf echt niet wil/kan/overziet. Kanne voorstellen dat mensen dan hulp bieden
Ik zou afhaken als ze me publiekelijk zou afzeiken, maar dat zal dan mijn tekortkoming zijn.

Daarnaast zou iemand haar dan misschien eerst moeten helpen met overzicht creëren. Iets met 'leer iemand vissen'.
pi_220228387
quote:

Wauw, oprecht wauw!
Nog nooit iets besteld daar en dat gaat na jouw bericht zeker niet veranderen. Wat een ballentent. Maar ja blijkbaar wordt er al genoeg verdiend en boeit een paar klanten minder ze niet.
pi_220228392
Ik ben gisteren bij de boekhandel geweest waar AM en J waren om te signeren. Am praatte vooral over zichzelf. Over hoe fantastisch ze is en hoe goed M het allemaal doet. J kwam over als verveeld. Deed niet mee met de entourage.
Toen ik er was, waren er maar weinig mensen. Wat AM heel goed doet is wanneer er geen wachtenden zijn, dat ze dan vooral heel lang in gesprek blijft met de mensen die voor haar komen. Zodra er nieuwe staan, dan kapt ze het snel af. Bijzonder tafereel was het.
pi_220228469
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 12:59 schreef Cindyni het volgende:
Ik ben gisteren bij de boekhandel geweest waar AM en J waren om te signeren. Am praatte vooral over zichzelf. Over hoe fantastisch ze is en hoe goed M het allemaal doet. J kwam over als verveeld. Deed niet mee met de entourage.
Toen ik er was, waren er maar weinig mensen. Wat AM heel goed doet is wanneer er geen wachtenden zijn, dat ze dan vooral heel lang in gesprek blijft met de mensen die voor haar komen. Zodra er nieuwe staan, dan kapt ze het snel af. Bijzonder tafereel was het.
Denk dat Julia er ook gewoon flink voor betaald wordt, kan me niet voorstellen dat je als “puber” hier vrijwillig mee naar toe gaat om vreemde te entertainen
pi_220228854
Ik denk dat sanneke veel cadeaus verwacht vd kennissen die nu hard ah klussen zijn.
pi_220228895
quote:

Wauw, oprecht wauw!
Nooit meer wat kopen daar. Wat Ot en Sien telkens weggeeft aan flu’s is echt gewoon belachelijk
pi_220228995
quote:

Wauw, oprecht wauw!
Nee joh....dat fluflu's onderdeel dingen delen is 1.
Maar dat een professioneel bedrijf het op deze manier doet verbaast me echt!
Ik kocht er best wel eens wat in de winkel zelf. (ik koop nooit iets via een fluflu of via een link uit principe) Maar dat is nu ook voorbij en geef mn vriendinnen die er ook behoorlijk wat kochten ook ff een seintje.

Zo niet professioneel! Ps Ot en Sien of fluflu's, als jullie dit leven: Slechte move
pi_220229057
Er zitten ook een aantal fluflu vast in Abu Dhabi als ik het zo lees. Lijkt me een enge onzekere situatie. Ook al posten sommige er erg nonchalant over.
pi_220229076
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 14:01 schreef Lalaland79 het volgende:
Er zitten ook een aantal fluflu vast in Abu Dhabi als ik het zo lees. Lijkt me een enge onzekere situatie. Ook al posten sommige er erg nonchalant over.
Ook content he? Woorden als 'ondergedoken' Terwijl het hotel gewoon heel netjes alles faciliteert in de parkeergarage inclusief matrassen, dekens enz.
En er is daarnaast al enige tijd code geel, waarom ga je dan? Omdat je denkt dat je daar boven staat. Oh ik heb zo'n mn buik vol van al die fluflu's.
En onze kinderen zien zulke mensen als voorbeeld he?!

So dat was weer genoeg om me over op te winden op deze vredige zondagmiddag.
  Moderator zondag 1 maart 2026 @ 14:08:44 #164
184769 crew  Deisyy
pi_220229119
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 14:03 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ook content he? Woorden als 'ondergedoken' Terwijl het hotel gewoon heel netjes alles faciliteert in de parkeergarage inclusief matrassen, dekens enz.
En er is daarnaast al enige tijd code geel, waarom ga je dan? Omdat je denkt dat je daar boven staat. Oh ik heb zo'n mn buik vol van al die fluflu's.
En onze kinderen zien zulke mensen als voorbeeld he?!

So dat was weer genoeg om me over op te winden op deze vredige zondagmiddag.
Als je noodgedwongen in een parkeergarage moet overnachten denk ik dat je wel kan spreken van ondergedoken zitten :D

Nou trekt dat hele Dubai mij niet, maar dat terzijde.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220229177
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 14:08 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Als je noodgedwongen in een parkeergarage moet overnachten denk ik dat je wel kan spreken van ondergedoken zitten :D

Nou trekt dat hele Dubai mij niet, maar dat terzijde.
Laten we even naar de essentie van onderduiken gaan.....Dan deel je je locatie niet. Ik zie al menig storie van influencers aldaar voorbijkomen van hotels, parkeergarages en alle overige details. TikTok na TikTok over de situatie.
pi_220229184
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 12:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
s: Het is schitterend weer. Waarom gaat ze niet met binkie in de bakfiets naar de supermarkt
Ik las even "waarom gaat ze niet in haar bikini in de bakfiets" 😂
  Moderator zondag 1 maart 2026 @ 14:21:01 #167
184769 crew  Deisyy
pi_220229245
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 14:14 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Laten we even naar de essentie van onderduiken gaan.....Dan deel je je locatie niet. Ik zie al menig storie van influencers aldaar voorbijkomen van hotels, parkeergarages en alle overige details. TikTok na TikTok over de situatie.
Onderduiken betekent gewoon dat je verborgen houdt om aan gevaar te ontsnappen, ik kan me niet voorstellen dat het kwaad kan om hun locatie te delen, het is de Israeliers niet te doen om Nederlandse fluflu's en Boef.

Typisch iets voor fluflu's en (wannabee) BN-ers om dit op hun soclal media te posten.
pi_220229280
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 14:14 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik las even "waarom gaat ze niet in haar bikini in de bakfiets" 😂
Die heeft ze verkocht via Vinted 😂
pi_220229295
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 13:40 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik denk dat sanneke veel cadeaus verwacht vd kennissen die nu hard ah klussen zijn.
In dat geval: schaamteloos. Haar grootste cadeau zou moeten zijn dat ze willen helpen om (ook) haar huis op orde te krijgen. En daar zou ze die dierbaren heel dankbaar voor moeten zijn.

Maar ik vrees met grote vrezen dat ze HAAR VERJAARDAG!!! niet compleet vindt zonder cadeaus van mensen.
pi_220229413
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 14:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Onderduiken betekent gewoon dat je verborgen houdt om aan gevaar te ontsnappen, ik kan me niet voorstellen dat het kwaad kan om hun locatie te delen, het is de Israeliers niet te doen om Nederlandse fluflu's en Boef.

Typisch iets voor fluflu's en (wannabee) BN-ers om dit op hun soclal media te posten.
Ik zit er denk iets iets beter in dan jij. Mijn broer woont daar al 20 jaar. Er wordt expliciet opgeroepen om verder niets te delen en al helemaal geen locaties. Die fluflu's worden uitgekotst daar.
pi_220229469
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 13:06 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Denk dat Julia er ook gewoon flink voor betaald wordt, kan me niet voorstellen dat je als “puber” hier vrijwillig mee naar toe gaat om vreemde te entertainen
Het zou mij idd ook niks verbazen als ze hier flink voor wordt betaald. Als je de leeftijd hebt van J, dan heb je toch wel wat beters te doen dan hele weekenden samen met je moeder mee te gaan naar signeer sessies.
pi_220229512
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 14:40 schreef Cindyni het volgende:

[..]
Het zou mij idd ook niks verbazen als ze hier flink voor wordt betaald. Als je de leeftijd hebt van J, dan heb je toch wel wat beters te doen dan hele weekenden samen met je moeder mee te gaan naar signeer sessies.
En AM zal dat wel weer af kunnen trekken als personeelskosten ofzo.
  Moderator zondag 1 maart 2026 @ 14:47:05 #173
184769 crew  Deisyy
pi_220229548
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 14:35 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik zit er denk iets iets beter in dan jij. Mijn broer woont daar al 20 jaar. Er wordt expliciet opgeroepen om verder niets te delen en al helemaal geen locaties. Die fluflu's worden uitgekotst daar.
Dat lijkt me geen pretje, sterkte voor je broer.
pi_220229579
DBM:
"Wooohooo overal een PR en 4e van de 7"
pi_220229910
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 14:49 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM:
Fijn voor haar.
pi_220230030
quote:

[..]
Heftig en het laat maar weer eens zien hoe erg sommige flu's bezig zijn met hunzelf en de content
pi_220230297
quote:

[..]
Daarom heeft Boef gisteren ook alles verwijderd, en hij zei ook dat de staat dat gevraagd heeft aan de bewoners, Mirthe heeft ook geen locatie gedeeld maar een Gio enzo delen alles

Je merkt wel wie er respect voor heeft en denkt ik weet beter
pi_220230306
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 14:01 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik moet steeds lachen om de insta van ‘howcanimakethisaboutme’ vandaag, al die flu’s in Dubai en de content die ze nu nog maken…
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220230328
Net de stories van Nira gekeken. Ik vind dat ze er ontzettend onverschillig mee omgaat. En geef gewoon toe dat je post over boom boom boom en hamburgers misplaatst was. En fluflu life gaat door, ook in een oorlog, want er moet een Dilling code geplaatst worden. Ongelooflijk
pi_220230444
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 16:00 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik moet steeds lachen om de insta van ‘howcanimakethisaboutme’ vandaag, al die flu’s in Dubai en de content die ze nu nog maken…
haha ja zij snappen het!! Alle fluflu's die er de afgelopen weken naartoe zijn gevlogen zijn gewoon dom en egoïstisch.
Valt me mee dat MWC nog geen storie heeft gemaakt over haar 2e of 3e huis......
pi_220230501
quote:

[..]
Net gekeken, heel grappig en heel triest tegelijk
pi_220230643
Ik vind knap van dbm doe haar niet na!
pi_220231035
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 16:24 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind knap van dbm doe haar niet na!
Nou inderdaad. Fijn dat ze zo blij is. Dat geeft weer even een opkikker hopenlijk
pi_220231105
quote:
DBM:
Super knap van DBM, ze doet het toch maar.
pi_220231399
Kan iemand mij uitleggen wat jullie bedoelen met Ot en Sien? Dank vast!
pi_220231423
Inderdaad erg knap van DBM!

@Miepje77 dat is een kinderkledingwinkel online en ik geloof in het zuiden van het land. Die volgens mij elk seizoen influencers uitgebreid laat shoppen daar. En zij kunnen dan hun volgers de “fantastische” korting van 10% geven.
pi_220231519
Goed van DBM. Positieve boost hopelijk.
pi_220231616
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 17:11 schreef Miepje77 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat jullie bedoelen met Ot en Sien? Dank vast!
Een kledingwinkel
pi_220231711
Een zoon van Milou is jarig geweest en hij kreeg zeker 9 kadootjes alleen al van zijn ouders. Wat een overconsumptie en overdaad zeg.
pi_220231758
Bedankt. Een kledingwinkel wist ik idd. Maar ik snap het nu.
pi_220231785
Ik vind het ook echt knap van DBM!

Vandaag is ze DSM de stoere moeder 🤣
pi_220231836
Ja echt knap van DBM! Ik ben (niet post partum) regelmatig in de sportschool te vinden, maar dit doe ik haar niet na. Mooi ook om haar blijdschap te zien na die 110kg.
pi_220231887
Goed gedaan van DBM 💪
pi_220231961
Knap van Dbm!
pi_220232012
quote:
DBM:
Zoals ik de uitslag lees is ze 5e van de 7. 🙈
Naast spellen kan ze dus ook niet tellen...

https://knkf-sectiepowerliften.nl/t/2026-nb-cup/
pi_220232034
De nagelkerkjes die zowat naast een enorme olifant gaan staan en dan foto gaan maken 🤦♀
pi_220232207
Ik vind het ook super knap van DBM! Doet ze toch weer voor de 2e keer dit.
Ik heb het gevoel dat ze hier ontzettend veel plezier en voldoening uit haalt.
pi_220232212
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 18:36 schreef Post-its het volgende:

[..]

Misschien een type fout of verkeerd gezien. Doet niet af aan de prestatie vind ik.

En dat ondanks het gebrek aan training 🙈
pi_220232256
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 14:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik zou het schuilen noemen (schuilkelder). Onderduiken is iets anders (Anne Frank).
pi_220232279
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 18:36 schreef Post-its het volgende:

[..]

Ze heeft er plezier aan en wat boeit de stand nu
pi_220232368
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 21:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Inmiddels kunnen de stories van MCW ook wel samengevat worden per week.

Ik vind het vooral opvallend wat ze niet laat zien (en wat dus volgens mij ook niet plaatsvindt want ze is wel van het "zie mij mijzelf eens even geen schouderklopje geven terwijl ik mezelf schouderklopjes geef");
- ze is de afgelopen maanden nooit (?) meer bij haar broer en schoonzus in het huis weesten helpen terwijl ze dat in het begin wel deed (toen was ze nog zo trots dat zij haar "voor niets gaat de zon op" mentaliteit door had gegeven aan B en M).
- je ziet haar nooit een Hello Fresh/andersoortig gesponsord eten naar haar BFFs brengen terwijl die soms nog kinderen in de luiers hebben, iets wat zij wel bij MCW deden toen ze het zwaar had na de scheiding in september. En natuurlijk laten de fluflu's dat zien wat ze willen laten zien, maar zulke borstklopperij zou echt wel een plaatsje op haar instagram krijgen.
- vorige week ging ze met haar stories van donderdag/vrijdag (terugkomst uit Moraira) hop door naar maandag. Ik kan het mis hebben maar van het weekend zonder kinderen (maar met Timmie) heeft ze dus niets laten zien. Voor mij wel duidelijk een teken dat haar instagram vrijwel compleet draait op reclame en haar kinderen.

Of er iets voorgevallen is tussen haar en haar ouders weten we niet maar ze heeft al wel vaak gehint dat zij en haar broer compleet verschillend zijn. Daarnaast kan ik me voorstellen dat haar vader als ondernemer (en van een andere generatie) het moeilijk vindt dat zij in bv de podcast de vuile was op een beetje lacherige manier buiten hangt (bv personeel vragen flink over te werken, problemen met cashflow), dat is niet het stabiele beeld wat je wil schetsen voor bv leveranciers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fietsbel26 op 01-03-2026 19:17:33 (Spelfout) ]
pi_220232389
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 16:02 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Net de stories van Nira gekeken. Ik vind dat ze er ontzettend onverschillig mee omgaat. En geef gewoon toe dat je post over boom boom boom en hamburgers misplaatst was. En fluflu life gaat door, ook in een oorlog, want er moet een Dilling code geplaatst worden. Ongelooflijk
Nira vind ik ongeveer de irritantste fluflu die er bestaat. Zij is zo ongelooflijk fan van zichzelf en kan echt nooit sorry zeggen. Ze had laatst zich ook nogal laagdunkend uitgelaten over de doula van Celine Charlotte.... De dag erna plaatst ze dan een heel verhaal waaruit blijkt dat ze spijt heeft, maar draait er dan zo om heen dat het absoluut niet haar schuld is. Vervelend dat soort mensen. Nu ook weer met haar: heb geen ruimte om shit over mij heen te krijgen. Pffff....
pi_220232443
quote:

[..]
Ohhh wat erg. Allemaal "oorlogsverslaggevers" 🤡. Beter zouden ze gewoon even niks posten uit respect (hooguit dat ze zelf veilig zijn). Zo triest.
pi_220232459
ik vind het echt supercool van DBM dat ze is gegaan en dat ze dit doet. En lekker voor haar al die PR's!
pi_220232536
Ik kan Nira ook slecht hebben, als ik haar posts zie dan is het allemaal zo negatief over bevallen in het ziekenhuis en over hoe ouders voor de gek worden gehouden of slecht worden voorgelicht en behandeld. Ik begrijp heus dat dat ook voorkomt maar ik herken het totaal niet bij mijn eigen bevallingen.
pi_220232545
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 19:22 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ohhh wat erg. Allemaal "oorlogsverslaggevers" 🤡. Beter zouden ze gewoon even niks posten uit respect (hooguit dat ze zelf veilig zijn). Zo triest.
Nou dit. Dat je zolang je daar zit elke dag 1 storie plaatst met dat je veilig bent snap ik. Maar gewoon dood leuk door blijven posten en reclame maken??? Schaamteloos.
pi_220232554
Dikke sneer van jvp naar de podcast !
pi_220232661
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 19:39 schreef Lovelii2026 het volgende:
Dikke sneer van jvp naar de podcast !
Oef. Dat vind ik toch echt niet nodig van haar zeg! Ze laat even haar echte aard zien.....
pi_220232781
Wat zei ze? Ik mis iets denk ik
pi_220232968
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 19:49 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Oef. Dat vind ik toch echt niet nodig van haar zeg! Ze laat even haar echte aard zien.....
Niet voor het eerst.
Blijkbaar luistert ze de podcast wel. Dit is geen toeval.
Ik wil blijven.
pi_220232988
Ik ben vast te laat voor het feestje van Sanneke (ik had een ban) maar alsnog gefeliciteerd! 🎉
Ik wil blijven.
pi_220233019
quote:

Wauw, oprecht wauw!
nee joh! dat vind ik echt bizar. Aan welke grote klok kunnen we dat hangen..... *O*
pi_220233035
AM gister: ik ben morgen de hele dag offline op mijn kanaal.
AM vandaag: de lezing begint om 15.00 en de inloop is om 14.30, er zijn nog kaarten!
pi_220233128
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:15 schreef Ouder1980-3de het volgende:
AM gister: ik ben morgen de hele dag offline op mijn kanaal.
AM vandaag: de lezing begint om 15.00 en de inloop is om 14.30, er zijn nog kaarten!
Ze moest die 10 kaartjes nog kwijt. Stel je voor dat het niet vol zit
pi_220233227
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:23 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze moest die 10 kaartjes nog kwijt. Stel je voor dat het niet vol zit
Als het er niet meer waren, je kon ze per 10 tegelijk bestellen.
pi_220233269
Wat vind ik die Bzzonder toch bijzonder met de stories die zij soms plaatst. Plaatsvervangende schaamte...
pi_220233309
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Niet voor het eerst.
Blijkbaar luistert ze de podcast wel. Dit is geen toeval.
Wat stond er? Ik denk dat het verwijderd is nu
pi_220233346
De podcast van MCW heet therapy talk. De laatste reel van Jvp is “what’s the name of your therapist?”
pi_220233364
Blijf erbij Jacqueline is niet zo onschuldig als ze doet/lijkt.. ze doet net zo hard met alles mee
pi_220233377
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:41 schreef VoetbaltJ.. het volgende:

[..]
Wat stond er? Ik denk dat het verwijderd is nu
Het staat er nog, als je op haar laatste post klikt. Deze begint met: what’s the name of your therapist?
In de podcast van vandaag vertelde MCW dat ze aan zichzelf gaat werken + de titel van de podcast: Therapy talk.
Ik wil blijven.
pi_220233422
Ik had net een hersenkronkel. Dat MCW dus weet hoe haar exen samen sex hebben. Want daar was ze vroeger ook bij. Lijkt me heel gek.
  Moderator zondag 1 maart 2026 @ 20:53:02 #222
184769 crew  Deisyy
pi_220233441
Hoe oud is Sjaak? Ze praat in die ene story alsof ze al tegen de 50 is :o
pi_220233457
Wat kinderachtig van jvp, ze heeft dit zo niet nodig want ze heeft Koen toch al.

Dat gewicht heffen van DBM, knap hoor maar ik snap er geen bal van dat dit de sport is. Je tilt een ding 1x op en klaar. Ik zou denken dat je dan toch 5x achter elkaar moet squatten ofzo, dat maakt het echt zwaar (al doe ik dit ook niet na). Bij de laatste heb ik het idee dat de man achter haar haar uit staat te lachen?? Of misschien om iets anders moet lachen.

Die post van Nira was echt te dom. Zet gewoon niks online ipv zoiets, hier heeft ze wel wat volgers op verloren denk ik.
pi_220233593
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Hoe oud is Sjaak? Ze praat in die ene story alsof ze al tegen de 50 is :o
37
Ik wil blijven.
pi_220233648
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Blijf erbij Jacqueline is niet zo onschuldig als ze doet/lijkt.. ze doet net zo hard met alles mee
Maar Koen ook niet. Die lekker in zn neus zit te graaien op het moment dat de zin over de therapeut in beeld staat. Alsof hij daarmee wil zeggen hoe hij over MCW denkt.
  Moderator zondag 1 maart 2026 @ 21:14:23 #226
184769 crew  Deisyy
pi_220233663
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
37
Zoiets dacht ik ook al, zij zegt dat vrouwen die ouder worden blij worden van het product, net als zij. Ik vind 37jong, maar dat kan ook komen omdat ik een oud wijf ben _O-
pi_220233705
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zoiets dacht ik ook al, zij zegt dat vrouwen die ouder worden blij worden van het product, net als zij. Ik vind 37jong, maar dat kan ook komen omdat ik een oud wijf ben _O-
Hahaha, ik dacht hetzelfde.
Ik wil blijven.
pi_220233716
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik ben vast te laat voor het feestje van Sanneke (ik had een ban) maar alsnog gefeliciteerd! 🎉
Een ban? Hier? Why??
  Moderator zondag 1 maart 2026 @ 21:22:09 #229
184769 crew  Deisyy
pi_220233741
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:19 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Een ban? Hier? Why??
In de policy staat dat bans niet besproken worden ;)
pi_220233747
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:19 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Een ban? Hier? Why??
Als ik dat hier weer schrijf krijg ik weer een ban ben ik bang😂
Ik wil blijven.
pi_220233775
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:13 schreef JaNeeDan het volgende:
😱 waarom een ban?
pi_220233783
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ik dat hier weer schrijf krijg ik weer een ban ben ik bang😂
Ik heb wel een vermoeden. Ik heb trouwens nooit geweten dat er hier ook bans worden uitgedeeld🙈
  Moderator zondag 1 maart 2026 @ 21:33:19 #233
184769 crew  Deisyy
pi_220233830
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]
In de policy staat dat bans niet besproken worden ;)
pi_220233837
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:26 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik heb wel een vermoeden. Ik heb trouwens nooit geweten dat er hier ook bans worden uitgedeeld🙈
Ik ook niet. Vandaar mijn vraagtekens *)
pi_220233879
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:13 schreef Applepony het volgende:

[..]
Maar Koen ook niet. Die lekker in zn neus zit te graaien op het moment dat de zin over de therapeut in beeld staat. Alsof hij daarmee wil zeggen hoe hij over MCW denkt.
Helemaal eens hoor! Zijn allemaal kleuters
pi_220233896
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:39 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Helemaal eens hoor! Zijn allemaal kleuters
Koen valt hiermee de moeder van zijn kinderen ontzettend af.
Ik wil blijven.
pi_220233913
Persoonlijk vind ik het ze niet sieren, al die steken onder water naar elkaar online. Of vertel het hele verhaal of laat het rusten. Maar ga het niet online uitvechten.
pi_220233929
De schoonzus van MCW is weer zwanger en geen like/reactie van hare majesteit. Zal vast lastig zijn wanneer niet alles om haar draait.
pi_220233995
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:44 schreef Parasolletje89 het volgende:
De schoonzus van MCW is weer zwanger en geen like/reactie van hare majesteit. Zal vast lastig zijn wanneer niet alles om haar draait.
Jvp reageert wel met hartjes 🙊
pi_220234026
quote:
Zij hebben wel echt een prachtig huis gebouwd! Harde werkers.
Ik wil blijven.
pi_220234035
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:51 schreef Lostit het volgende:
Ik had net een hersenkronkel. Dat MCW dus weet hoe haar exen samen sex hebben. Want daar was ze vroeger ook bij. Lijkt me heel gek.
Nooit bij stilgestaan, maar hopelijk denkt ze er niet te vaak aan 😅.

Ik heb me stiekem wel afgevraagd hoe dat ging tijdens de poly, als 1 geen zin had maar de andere 2 wel, ging nummer 1 dan ff op de bank wachten?
pi_220234052
quote:
Volgens mij is ze altijd heel gek geweest op haar nichtje en neefje. Ik verwacht daar echt wel een berichtje over.
pi_220234064
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ik heb me stiekem wel afgevraagd hoe dat ging tijdens de poly, als 1 geen zin had maar de andere 2 wel, ging nummer 1 dan ff op de bank wachten?
MCW moest sowieso elke dag. Dus dan zat zij nooit op de bank.
Ik wil blijven.
  Moderator zondag 1 maart 2026 @ 21:59:59 #244
184769 crew  Deisyy
pi_220234072
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand iets tekort wilde komen en dat er dan maar zin gemaakt werd :D
pi_220234122
😂😂 sofie nagelkerke zegt dat ze gevarieerd eten daar, elke dag pizza, toch?
pi_220234133
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
MCW moest sowieso elke dag. Dus dan zat zij nooit op de bank.
Als t jeukt moet je krabben he.
Doodvermoeiend lijkt me dat haha, ik houd echt van mijn man en vindt hem nog steeds aantrekkelijk, maar iedere dag? Pff, laat me met rust alsjeblieft 😂
pi_220234158
De foto van L (HVK) voor de Terstal reclame: was er nou echt geen leukere foto van hem?
pi_220234163
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Doodvermoeiend lijkt me dat haha, ik houd echt van mijn man en vindt hem nog steeds aantrekkelijk, maar iedere dag? Pff, laat me met rust alsjeblieft 😂
Iedere dag dat hwrinner ik me nog wel van toen ik jong en kinderloos was 😅
pi_220234230
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat vertelde ze een keer in de podcast. Mij ook niet bellen.
Ik wil blijven.
pi_220234288
Zijn die nieuwe volgers van AM nou van Temu zoals die van Milou of staat er weer ergens een interview met haar in de Telegraaf ofzo?
pi_220234296
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:38 schreef Wijkje79 het volgende:
Wat vind ik die Bzzonder toch bijzonder met de stories die zij soms plaatst. Plaatsvervangende schaamte...
Ja! Ik had vandaag hetzelfde
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220234417
Wat zou Koen nu eigenlijk doen qua werk?
pi_220234561
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het staat er nog, als je op haar laatste post klikt. Deze begint met: what’s the name of your therapist?
In de podcast van vandaag vertelde MCW dat ze aan zichzelf gaat werken + de titel van de podcast: Therapy talk.
En Koen die daarbij in zijn neus peutert waar jvp als een tiener om in een deuk ligt... bijzonder
pi_220234726
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 23:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
En Koen die daarbij in zijn neus peutert waar jvp als een tiener om in een deuk ligt... bijzonder
Smerig ook.
Maar je had er vast bij moeten zijn ofzo 🙈
pi_220234755
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 23:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Smerig ook.
Maar je had er vast bij moeten zijn ofzo 🙈
Vind die sneren zo kinderachtig, houd het gewoon ff netjes met elkaar
pi_220235487
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 21:53 schreef VoetbaltJ.. het volgende:

[..]
Jvp reageert wel met hartjes 🙊
Michelle later ook, Jacqueline moet er natuurlijk als de kippen bij zijn, vrouwtje is slinks geloof me

Ik heb haar nooit onschuldig gevonden maar dat is mijn mening, en dat ze kleuters zijn bewijst Koen maar weer door in zijn neus te peuteren eeuwig afgeknapt op die man
pi_220235489
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zou Koen nu eigenlijk doen qua werk?
Denk nu achter Jacqueline aanlopen kijken wat zij binnenharkt… je ziet haar behalve influencer spelen ook niets anders doen
pi_220235660
Heel flauw als het inderdaad bedoeld is richting MW. Timing is in ieder geval opvallend. Het blijft nog altijd de moeder van zijn kinderen en die hebben er niks aan als ouders over en weer worden zwartgemaakt.
pi_220235687
Ik ben zo benieuwd of Sanneke gister haar dierbaren heeft verrast met taart en lekkere broodjes terwijl ze hard aan het klussen waren in haar paleis in wording.

(Spoiler alert; ik denk dat we het antwoord wel kunnen invullen.)
pi_220235765
Ik vind het bijzonder dat er uitgebreid wordt gefilmd hoe de tas vol cadeautjes voor L en J geopend wordt, maar er niet even ‘dank je wel’ wordt gezegd tegen de gever(s)?
pi_220235789
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 07:26 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Michelle later ook, Jacqueline moet er natuurlijk als de kippen bij zijn, vrouwtje is slinks geloof me

Ik heb haar nooit onschuldig gevonden maar dat is mijn mening, en dat ze kleuters zijn bewijst Koen maar weer door in zijn neus te peuteren eeuwig afgeknapt op die man
Ja ik heb ook mijn twijfels bij jvp, of ze niet vanaf het begin Koen heeft willen hebben. Ik weet het niet maar iets in mij zegt me dat .
En dat de poly spaak loopt dat kan. Maar roep dan niet dat je alle 3 je eigen pad gaat en vervolgens blijken er 2 van de 3 nog gewoon een stelletje te zijn.
Wees dan eerlijk.
Praat het met elkaar netjes uit, regel de boel en houd je mond over elkaar en zeker geen flauwe Posts, gewoon respectvol.
pi_220235791
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 08:05 schreef Linnen het volgende:
Heel flauw als het inderdaad bedoeld is richting MW. Timing is in ieder geval opvallend. Het blijft nog altijd de moeder van zijn kinderen en die hebben er niks aan als ouders over en weer worden zwartgemaakt.
Het is te opzichtig inderdaad. Kinderachtig van ze. Snap dat je dit grapje onderling maakt en dat ze wellicht zo hun bedenkingen hebben bij MCW's therapie ideeen, maar knal dat dan gewoon niet online.
pi_220235793
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 08:05 schreef Linnen het volgende:
Dat, en dat stomme overdreven gelach in die camera daarbij, niet leuk
pi_220235795
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 07:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Denk nu achter Jacqueline aanlopen kijken wat zij binnenharkt… je ziet haar behalve influencer spelen ook niets anders doen
Overal komt ze voorbij, moet zeggen dat ze me nooit overtuigd, maar dat ben ik niet snel omdat ik weet hoe het werkt.
pi_220235802
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het bijzonder dat er uitgebreid wordt gefilmd hoe de tas vol cadeautjes voor L en J geopend wordt, maar er niet even ‘dank je wel’ wordt gezegd tegen de gever(s)?
Ik hoor Lot wel bedankt zeggen als ze het cadeautje heeft uitgepakt.
  maandag 2 maart 2026 @ 08:40:43 #266
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220235806
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 08:14 schreef JeOmaJa het volgende:
Ik ben zo benieuwd of Sanneke gister haar dierbaren heeft verrast met taart en lekkere broodjes terwijl ze hard aan het klussen waren in haar paleis in wording.

(Spoiler alert; ik denk dat we het antwoord wel kunnen invullen.)
Natuurlijk niet, ze heeft denk ik de hele dag in pannetje 5 op de bank gezeten omdat niemand haar verrast heeft.
pi_220235885
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik keek even ivm de cadeautjes, zonder geluid dus geen idee of er bedankt is. De volgende storie hoe mij op:

Het is een goedmakertje omdat ik zoveel afwezig was.

Nu heb ik daarmee alweer veel te veel gezien, komt over als de huismoeders die een praatje met de geweldige AM willen maken moeten daarvoor betalen als goedmakertje omdat zij bij haar kinderen weg is.
Ze kiest er zelf voor om over de rug van haar kinderen geld te verdienen. Te prediken hoe geweldig plannen is, terwijl ze zelf geen fatsoenlijke planning kan maken. Twee ai opstellen te schrijven ook over de rug van haar kinderen, want zeg nou zelf door haar zien ze opa en oma niet meer. Als ze dat allemaal niet doet, dan kan ze gewoon lekker thuis bij haar kniehoge dictator en pubers blijven, zelfs de pubers die al uit huis zijn. (Eigen woorden van AM hè)
pi_220235892
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 08:40 schreef LALAA het volgende:

[..]
Natuurlijk niet, ze heeft denk ik de hele dag in pannetje 5 op de bank gezeten omdat niemand haar verrast heeft.
Ik verwacht vandaag wel een aantal klaagstories dat er niemand op haar verjaardag kwam🤡 en ze geen cadeautjes heeft gekregen🤡

Ik hoop dat ze gisteravond lekker bij haar moeder heeft gegeten want ze zal wel moe geweest zijn van al dat op de bank zitten wachten op visite die niet kwam.
pi_220235913
Ik volg MCW en JVP NIET, alleen wat ik hier lees.

Ik vind het kinderachtig gedrag over en weer wat ik hier lees.
Ze zullen allemaal hun fouten maken, de een gooit dat open (met steken) in de podcast, de ander wordt dat zat en reageert er met een stom filmpje op.

Hoewel ik mij goed kan voorstellen dat het wel allemaal van 1 kant komt. Wie er dan de pester is, zou ik niet weten.

Persoonlijke situatie, na 4 jaar door mijn ex continu in zwart daglicht te zijn gezet was ik er klaar mee. Toen heb ik tegen gezamenlijke vrienden ook eens gezegd hoe mijn kant was. Ze stonden er van te kijken dat ik al die jaren mijn mond gehouden had.
pi_220235951
Sofie Nagelkerke gaat weer lekker los op FB. De kinderen zijn er niet bij want moeten naar school. Ja doei, over een week vertrekken ze naar Spanje en nemen Madelief en Junior mee terwijl het geen schoolvakantie is. Dus reden afgeschoten. En zij en Jan zijn uitgenodigd voor deze reis, dus kunnen de kinderen ook niet mee. Alsof lieve vriend Marcel hen een week gaat rondrijden door Oeganda en hier geen geld voor vraagt. Ook afgeschoten dus. Wees eerlijk en zeg dat dit gewoon weer een staaltje is van hoe kunnen we zonder de kinderen op pad zijn.
pi_220235953
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
De foto van L (HVK) voor de Terstal reclame: was er nou echt geen leukere foto van hem?
Dit! Het ziet er gewoon uit dat kind er totaal geen zin in had en om hem af te lijden zijn handen vol met speelgoed gepropt kreeg iemand zijn naam hard riep zodat hij de camera in keek en daarna het op het brullen gezet heeft ... je zou toch bijna die winkel vragen waarom ze dit kinderen aan doen
pi_220236047
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 08:39 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Ik hoor Lot wel bedankt zeggen als ze het cadeautje heeft uitgepakt.
Oh, excuus.
pi_220236124
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:01 schreef Maretakje het volgende:

Ze zullen allemaal hun fouten maken, de een gooit dat open (met steken) in de podcast, de ander wordt dat zat en reageert er met een stom filmpje op.

Hoewel ik mij goed kan voorstellen dat het wel allemaal van 1 kant komt. Wie er dan de pester is, zou ik niet weten.

Persoonlijke situatie, na 4 jaar door mijn ex continu in zwart daglicht te zijn gezet was ik er klaar mee. Toen heb ik tegen gezamenlijke vrienden ook eens gezegd hoe mijn kant was. Ze stonden er van te kijken dat ik al die jaren mijn mond gehouden had.
Dat laatste siert je maar ik begrijp ook helemaal dat je jouw kant ook een keer hebt verteld.
En dat er in de poly iets niet netjes is gegaan is wel duidelijk, daar doelt Iris ook steeds op. Maar mcw treedt niet in details en dat siert haar.
Maar als jvp en kb zo doorgaan vermoed ik dat mcw ook wel uit de school klapt.
pi_220236134
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit! Het ziet er gewoon uit dat kind er totaal geen zin in had en om hem af te lijden zijn handen vol met speelgoed gepropt kreeg iemand zijn naam hard riep zodat hij de camera in keek en daarna het op het brullen gezet heeft ... je zou toch bijna die winkel vragen waarom ze dit kinderen aan doen
Hij was die dag moe en ziek, ik vroeg me toen al af waarom je dan in vredesnaam zo'n ventje meesleept naar een fotoshoot
pi_220236135
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er nu op die lezing zijn er afgekomen.
Er is een korte storie waarin niet de volle zaal wordt gefilmd, alleen 1 klein stukje.

De lege zaal is wel uitgebreid gefilmd
pi_220236190
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hij was die dag moe en ziek, ik vroeg me toen al af waarom je dan in vredesnaam zo'n ventje meesleept naar een fotoshoot
💸 its all about the money natuurlijk voor moeders.. lekker boeiend dat kind ziek is!
Maar snap die fotograaf niet die niet ingrijpt of het bedrijf dat zegt "joh dit is geen reclame!"
pi_220236195
De cadeautjes voor Jet en Lot zijn een mooie goedmaken voor haar afwezigheid zegt AM.
Alsof zij ze die cadeautjes heeft gegeven.....
pi_220236228
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:29 schreef Latteanais het volgende:
De cadeautjes voor Jet en Lot zijn een mooie goedmaken voor haar afwezigheid zegt AM.
Alsof zij ze die cadeautjes heeft gegeven.....
En maak jezelf niet zo belangrijk. Waarom zou er moeten worden goed gemaakt dat zij weg was?

En als dat haar overtuiging is dan moet ze helemaal niet weggaan, want je kan gevoelens nooit goed maken met spullen. Maar zij wel, ze koopt alles en iedereen om. Met stedentrips, reizen, sushi, geld, kado's enz.
pi_220236375
Bij het uitpakken van de cadeautjes bij AM; Jet wil wat vertellen maar Lot wil de haarbanden laten zien, dus de camera wordt meteen naar Lot gedraaid waardoor Jet haar verhaal maar afkapt, triest..
pi_220236383
Sanneke is behoorlijk stil, zou ze nog bezig zijn alle om alle kadootjes uit te pakken? Of zal ze aan het dweilen zijn?
pi_220236408
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:01 schreef Maretakje het volgende:

Ik voel jouw zo!! Ik praat niet slecht tegen me kinderen over hun vader, hij andersom wel, waardoor ik in mijn zoon de slechterik lijk/leek.. ik heb hem uiteindelijk gebeld hij woont al op zichzelf en ook een stukje van mijn kant vertelt.. hoe zeer ik het eigenlijk niet wou, maar was het zo zat! Dat ik ondanks alles nog overal de schuld van kreeg.. online moddergooien zou ik nooit doen. Ik ben zelfs voor een programma gevraagd om te praten over, huiselijk geweld en intiem terreur maar ik heb kinderen en blijf hun moeder dus helaas
pi_220236461
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke is behoorlijk stil, zou ze nog bezig zijn alle om alle kadootjes uit te pakken? Of zal ze aan het dweilen zijn?
Misschien heeft ze een interventie gehad van al haar dierbaren?
pi_220236479
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Bij het uitpakken van de cadeautjes bij AM; Jet wil wat vertellen maar Lot wil de haarbanden laten zien, dus de camera wordt meteen naar Lot gedraaid waardoor Jet haar verhaal maar afkapt, triest..
Zo gaat het daar heel vaak. Als J iets wil vertellen, komt L erdoorheen. AM zegt er nooit iets van. En J druipt dan maar weer af.
pi_220236488
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:40 schreef Moppie1982 het volgende:
De hele dag spullen aan het uitzoeken en op Vinted zetten, dat ruimt zo lekker op meteen.
pi_220236560
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:43 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik voel jouw zo!! Ik praat niet slecht tegen me kinderen over hun vader, hij andersom wel, waardoor ik in mijn zoon de slechterik lijk/leek.. ik heb hem uiteindelijk gebeld hij woont al op zichzelf en ook een stukje van mijn kant vertelt.. hoe zeer ik het eigenlijk niet wou, maar was het zo zat! Dat ik ondanks alles nog overal de schuld van kreeg.. online moddergooien zou ik nooit doen. Ik ben zelfs voor een programma gevraagd om te praten over, huiselijk geweld en intiem terreur maar ik heb kinderen en blijf hun moeder dus helaas
Ik snap helemaal dat je niet met een tv programma mee doet. Hoewel het natuurlijk wel iets is wat in de openheid zou moeten komen. Alleen als hij (ex) zo’n programma ziet zal hij dat aangrijpen om aan de kinderen te laten zien, zie je wel dat je moeder slecht is. Ik heb bij mijn kinderen ook pas iets losgelaten nadat ze er zelf over begonnen. Online moddergooien is zo fout.

In geval van de potcast denk ik met alles wat ik hier lees, is het Iris die misbruik maakt van Mcw om haar iets te ontfutselen. En het verbaast mij niet dat Mcw zelf een grote lepel in de pa heeft bij het verbreken van de relatie. Alleen kunnen ze het beter stuk houden en niet een online spelletje spelen, zeker niet als ze niet willen dat er gespeculeerd wordt.
pi_220236579
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Lodelie het volgende:
Er is een korte storie waarin niet de volle zaal wordt gefilmd, alleen 1 klein stukje.

Volgens mij was de opkomst niet groot anders had AM zeker wel die hele volle zaal laten filmen. Zoals ik zag in de story zaten er misschien maximaal 15 mensen. Wie gaat er ook helemaal naar dat landgoed rijden in the middle of nowhere en ¤10 betalen om AM haar standaard riedeltje te horen op dreunen. Dan moet je wel die-hard fan zijn hoor. En ik denk dat zelfs die wel wat beters te doen hebben op hun vrije zondag middag.

Wat is die ex poly toch sneu. Van Michelle die zich jankend laat filmen op het verjaardags feestje van haar dochtertje (how can i make this about me) tot JvP en Koen die toch maar al te graag laten zien hoe heerlijk gewoon ze zijn gebleven en hoe gelukkig ze met elkaar zijn. Het enige wat ik kan denken is die arme kinderen... het zullen je ouders zijn hey.. En alles is voor iedereen nog even na te bekijken op de insta accounts van alledrie, van fotos van mama en papa bovenop een vrouw tot YouTube filmpjes waarop mama verteld dat ze iedere dag sex wil met papa en die andere vrouw. Ze moeten zich alledrie schamen vind ik.
pi_220236634
AM kan niet goed meer lezen in weinig lichtv’en moet de volgende keer maar een zaklamp meenemen’ Haar telefoon zit vergroeid aan haar knuisten, maar niemand heeft haar ooit verteld dat daar ook een zaklamp op zit natuurlijk 🙄
pi_220236640
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Lodelie het volgende:

Ik ben er langs gefietst, vertik het om 10 euro te betalen.
Laat ik het zo zeggen; er stonden nog geen 3 fietsen of een volle parkeerplaats.
Het was onderin een zaaltje dus ik kon niet zomaar even binnenlopen
pi_220236679
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:03 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Volgens mij was de opkomst niet groot anders had AM zeker wel die hele volle zaal laten filmen. Zoals ik zag in de story zaten er misschien maximaal 15 mensen. Wie gaat er ook helemaal naar dat landgoed rijden in the middle of nowhere en ¤10 betalen om AM haar standaard riedeltje te horen op dreunen. Dan moet je wel die-hard fan zijn hoor. En ik denk dat zelfs die wel wat beters te doen hebben op hun vrije zondag middag.

Wat is die ex poly toch sneu. Van Michelle die zich jankend laat filmen op het verjaardags feestje van haar dochtertje (how can i make this about me) tot JvP en Koen die toch maar al te graag laten zien hoe heerlijk gewoon ze zijn gebleven en hoe gelukkig ze met elkaar zijn. Het enige wat ik kan denken is die arme kinderen... het zullen je ouders zijn hey.. En alles is voor iedereen nog even na te bekijken op de insta accounts van alledrie, van fotos van mama en papa bovenop een vrouw tot YouTube filmpjes waarop mama verteld dat ze iedere dag sex wil met papa en die andere vrouw. Ze moeten zich alledrie schamen vind ik.
Hihi😉the middle of nowhere, het is een prachtige omgeving , heel veel toeristen in het mooie de Lutte/Oldenzaal.
En echt prachtig hotel
pi_220236691
De kids van HvK hebben 1,5 week geleefd op chips, koekjes, frikandellen en patat. Dat je het durft te plaatsen vind ik op zich al knap.
pi_220236735
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hihi😉the middle of nowhere, het is een prachtige omgeving , heel veel toeristen in het mooie de Lutte/Oldenzaal.
En echt prachtig hotel
The middle of nowhere betekend niet dat het geen prachtige omgeving is hè, juist niet. Ik ben dol op the middle of nowhere 😄 Ik denk alleen niet dat het handige keuze is voor AM om juist daar een lezing te gaan geven.
pi_220236736
Zou Sanneke uberhaupt al dozen ingepakt hebben?
pi_220236755
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM kan niet goed meer lezen in weinig lichtv’en moet de volgende keer maar een zaklamp meenemen’ Haar telefoon zit vergroeid aan haar knuisten, maar niemand heeft haar ooit verteld dat daar ook een zaklamp op zit natuurlijk 🙄
Als je dat in een bericht naar haar stuurt is dat “haat” zoals ze het ervaart. Dus niemand durft het te zeggen.
pi_220236782
Hvk begint weer een beetje beter te worden en vertelt vol trots dat de kinderen 1.5 week op zichzelf en elkaar waren aangewezen en overleeft hebben op patat frikadel en koekjes...
Nu heeft ze eerder al vertelt dat de oudste weigert in nood de zorg op zich te nemen en ze verder ook niemand heeft die in springt indien nodig... dus kan je eigenlijk concluderen dat jayda alles heeft moeten doen
Ik vind hier toch echt wel wat van.. veel zelfs... en ook echt heel veel "wat als" vragen

Mijn jongste is ongeveer even oud als jayda en ben echt heel blij dat ik me niet kan voorstellen dat hij "oud &zelfstandig genoeg" is om het gezin over te nemen... ik vraag niet eens aan mijn 16 jarige deze verantwoordelijkheid te dragen
pi_220236809
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:18 schreef Clavis het volgende:
De kids van HvK hebben 1,5 week geleefd op chips, koekjes, frikandellen en patat. Dat je het durft te plaatsen vind ik op zich al knap.
Jij zegt wat ik net dacht. Het is toch te gek dat je geen vangnet hebt met zoveel jonge kinderen.
Ik zie daar vaak andere kinderen spelen, nichtje? De ouders daarvan kunnen dan toch wel zorgen dat de kinderen eten krijgen?
Wat een drama
pi_220236815
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:22 schreef Weerikier het volgende:

[..]
The middle of nowhere betekend niet dat het geen prachtige omgeving is hè, juist niet. Ik ben dol op the middle of nowhere 😄 Ik denk alleen niet dat het handige keuze is voor AM om juist daar een lezing te gaan geven.
Nee en Twentenaren in het algemeen zijn heel nuchter en zitten denk ik niet te wachten op een Annemarie
pi_220236825
Ben blij om te lezen dat bij hvk nu wel wat vragen komen als : is er dan niemand in je omgeving die bij kan springen?
pi_220236829
Oh shit, draai ik net de kalender om, zie ik dat Sanneke gisteren jarig was.. Hopelijk heeft ze verder wel een leuke dag gehad en haar klussers getrakteerd op lekkere taart.

🤓
pi_220236928
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Jij zegt wat ik net dacht. Het is toch te gek dat je geen vangnet hebt met zoveel jonge kinderen.
Ik zie daar vaak andere kinderen spelen, nichtje? De ouders daarvan kunnen dan toch wel zorgen dat de kinderen eten krijgen?
Wat een drama
Of de vader van een van de meiden, waar ze regelmatig verblijven. Een van de ouders van een klasgenootje. Schakel de juf in, want de kinderen zullen ook niet naar school zijn geweest.

En frikandellen, patat en chips lukte wel, maar brood met kaas (ze laat de boodschappen bezorgen) of worst ofzo lukte niet?

Bijzonder allemaal. 🙄
pi_220237020
En DBM zet nog maar een keer wat medicijnen van haar dochter in een storie. Zij zal het ook nooit gaan begrijpen.
pi_220237082
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik ben er langs gefietst, vertik het om 10 euro te betalen.
Laat ik het zo zeggen; er stonden nog geen 3 fietsen of een volle parkeerplaats.
Het was onderin een zaaltje dus ik kon niet zomaar even binnenlopen
Pas nou op! Voor je het weet heeft AM weer voer voor een ‘stalker’ en onveilig’ verhaal 😂😂
Maar Thanks, Sherlock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')