Zoiets dacht ik ook al, zij zegt dat vrouwen die ouder worden blij worden van het product, net als zij. Ik vind 37jong, maar dat kan ook komen omdat ik een oud wijf benquote:
Hahaha, ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook al, zij zegt dat vrouwen die ouder worden blij worden van het product, net als zij. Ik vind 37jong, maar dat kan ook komen omdat ik een oud wijf ben
Een ban? Hier? Why??quote:Op zondag 1 maart 2026 20:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik ben vast te laat voor het feestje van Sanneke (ik had een ban) maar alsnog gefeliciteerd! 🎉
In de policy staat dat bans niet besproken wordenquote:
😱 waarom een ban?quote:Op zondag 1 maart 2026 20:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik ben vast te laat voor het feestje van Sanneke (ik had een ban) maar alsnog gefeliciteerd! 🎉
Ik heb wel een vermoeden. Ik heb trouwens nooit geweten dat er hier ook bans worden uitgedeeld🙈quote:Op zondag 1 maart 2026 21:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik dat hier weer schrijf krijg ik weer een ban ben ik bang😂
quote:Op zondag 1 maart 2026 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de policy staat dat bans niet besproken worden
Ik ook niet. Vandaar mijn vraagtekensquote:Op zondag 1 maart 2026 21:26 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden. Ik heb trouwens nooit geweten dat er hier ook bans worden uitgedeeld🙈
Helemaal eens hoor! Zijn allemaal kleutersquote:Op zondag 1 maart 2026 21:13 schreef Applepony het volgende:
[..]
Maar Koen ook niet. Die lekker in zn neus zit te graaien op het moment dat de zin over de therapeut in beeld staat. Alsof hij daarmee wil zeggen hoe hij over MCW denkt.
Koen valt hiermee de moeder van zijn kinderen ontzettend af.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:39 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor! Zijn allemaal kleuters
Jvp reageert wel met hartjes 🙊quote:Op zondag 1 maart 2026 21:44 schreef Parasolletje89 het volgende:
De schoonzus van MCW is weer zwanger en geen like/reactie van hare majesteit. Zal vast lastig zijn wanneer niet alles om haar draait.
Zij hebben wel echt een prachtig huis gebouwd! Harde werkers.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:44 schreef Parasolletje89 het volgende:
De schoonzus van MCW is weer zwanger en geen like/reactie van hare majesteit. Zal vast lastig zijn wanneer niet alles om haar draait.
Nooit bij stilgestaan, maar hopelijk denkt ze er niet te vaak aan 😅.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:51 schreef Lostit het volgende:
Ik had net een hersenkronkel. Dat MCW dus weet hoe haar exen samen sex hebben. Want daar was ze vroeger ook bij. Lijkt me heel gek.
Volgens mij is ze altijd heel gek geweest op haar nichtje en neefje. Ik verwacht daar echt wel een berichtje over.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:44 schreef Parasolletje89 het volgende:
MCW moest sowieso elke dag. Dus dan zat zij nooit op de bank.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan, maar hopelijk denkt ze er niet te vaak aan 😅.
Ik heb me stiekem wel afgevraagd hoe dat ging tijdens de poly, als 1 geen zin had maar de andere 2 wel, ging nummer 1 dan ff op de bank wachten?
Ik denk niet dat iemand iets tekort wilde komen en dat er dan maar zin gemaakt werdquote:Op zondag 1 maart 2026 21:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan, maar hopelijk denkt ze er niet te vaak aan 😅.
Ik heb me stiekem wel afgevraagd hoe dat ging tijdens de poly, als 1 geen zin had maar de andere 2 wel, ging nummer 1 dan ff op de bank wachten?
Als t jeukt moet je krabben he.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
MCW moest sowieso elke dag. Dus dan zat zij nooit op de bank.
Iedere dag dat hwrinner ik me nog wel van toen ik jong en kinderloos was 😅quote:Op zondag 1 maart 2026 22:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als t jeukt moet je krabben he.
Doodvermoeiend lijkt me dat haha, ik houd echt van mijn man en vindt hem nog steeds aantrekkelijk, maar iedere dag? Pff, laat me met rust alsjeblieft 😂
Dat vertelde ze een keer in de podcast. Mij ook niet bellen.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als t jeukt moet je krabben he.
Doodvermoeiend lijkt me dat haha, ik houd echt van mijn man en vindt hem nog steeds aantrekkelijk, maar iedere dag? Pff, laat me met rust alsjeblieft 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |