abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220232368
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 21:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Inmiddels kunnen de stories van MCW ook wel samengevat worden per week.

Ik vind het vooral opvallend wat ze niet laat zien (en wat dus volgens mij ook niet plaatsvindt want ze is wel van het "zie mij mijzelf eens even geen schouderklopje geven terwijl ik mezelf schouderklopjes geef");
- ze is de afgelopen maanden nooit (?) meer bij haar broer en schoonzus in het huis weesten helpen terwijl ze dat in het begin wel deed (toen was ze nog zo trots dat zij haar "voor niets gaat de zon op" mentaliteit door had gegeven aan B en M).
- je ziet haar nooit een Hello Fresh/andersoortig gesponsord eten naar haar BFFs brengen terwijl die soms nog kinderen in de luiers hebben, iets wat zij wel bij MCW deden toen ze het zwaar had na de scheiding in september. En natuurlijk laten de fluflu's dat zien wat ze willen laten zien, maar zulke borstklopperij zou echt wel een plaatsje op haar instagram krijgen.
- vorige week ging ze met haar stories van donderdag/vrijdag (terugkomst uit Moraira) hop door naar maandag. Ik kan het mis hebben maar van het weekend zonder kinderen (maar met Timmie) heeft ze dus niets laten zien. Voor mij wel duidelijk een teken dat haar instagram vrijwel compleet draait op reclame en haar kinderen.

Of er iets voorgevallen is tussen haar en haar ouders weten we niet maar ze heeft al wel vaak gehint dat zij en haar broer compleet verschillend zijn. Daarnaast kan ik me voorstellen dat haar vader als ondernemer (en van een andere generatie) het moeilijk vindt dat zij in bv de podcast de vuile was op een beetje lacherige manier buiten hangt (bv personeel vragen flink over te werken, problemen met cashflow), dat is niet het stabiele beeld wat je wil schetsen voor bv leveranciers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fietsbel26 op 01-03-2026 19:17:33 (Spelfout) ]
pi_220232389
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 16:02 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Net de stories van Nira gekeken. Ik vind dat ze er ontzettend onverschillig mee omgaat. En geef gewoon toe dat je post over boom boom boom en hamburgers misplaatst was. En fluflu life gaat door, ook in een oorlog, want er moet een Dilling code geplaatst worden. Ongelooflijk
Nira vind ik ongeveer de irritantste fluflu die er bestaat. Zij is zo ongelooflijk fan van zichzelf en kan echt nooit sorry zeggen. Ze had laatst zich ook nogal laagdunkend uitgelaten over de doula van Celine Charlotte.... De dag erna plaatst ze dan een heel verhaal waaruit blijkt dat ze spijt heeft, maar draait er dan zo om heen dat het absoluut niet haar schuld is. Vervelend dat soort mensen. Nu ook weer met haar: heb geen ruimte om shit over mij heen te krijgen. Pffff....
pi_220232443
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 16:00 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik moet steeds lachen om de insta van ‘howcanimakethisaboutme’ vandaag, al die flu’s in Dubai en de content die ze nu nog maken…
Ohhh wat erg. Allemaal "oorlogsverslaggevers" 🤡. Beter zouden ze gewoon even niks posten uit respect (hooguit dat ze zelf veilig zijn). Zo triest.
pi_220232459
ik vind het echt supercool van DBM dat ze is gegaan en dat ze dit doet. En lekker voor haar al die PR's!
pi_220232536
Ik kan Nira ook slecht hebben, als ik haar posts zie dan is het allemaal zo negatief over bevallen in het ziekenhuis en over hoe ouders voor de gek worden gehouden of slecht worden voorgelicht en behandeld. Ik begrijp heus dat dat ook voorkomt maar ik herken het totaal niet bij mijn eigen bevallingen.
pi_220232545
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 19:22 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ohhh wat erg. Allemaal "oorlogsverslaggevers" 🤡. Beter zouden ze gewoon even niks posten uit respect (hooguit dat ze zelf veilig zijn). Zo triest.
Nou dit. Dat je zolang je daar zit elke dag 1 storie plaatst met dat je veilig bent snap ik. Maar gewoon dood leuk door blijven posten en reclame maken??? Schaamteloos.
pi_220232554
Dikke sneer van jvp naar de podcast !
pi_220232661
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 19:39 schreef Lovelii2026 het volgende:
Dikke sneer van jvp naar de podcast !
Oef. Dat vind ik toch echt niet nodig van haar zeg! Ze laat even haar echte aard zien.....
pi_220232781
Wat zei ze? Ik mis iets denk ik
pi_220232968
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 19:49 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Oef. Dat vind ik toch echt niet nodig van haar zeg! Ze laat even haar echte aard zien.....
Niet voor het eerst.
Blijkbaar luistert ze de podcast wel. Dit is geen toeval.
pi_220232988
Ik ben vast te laat voor het feestje van Sanneke (ik had een ban) maar alsnog gefeliciteerd! 🎉
pi_220233019
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 12:31 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wauw Ot en Sien is nu helemaal door de mand gevallen. Ik heb ze een bericht gestuurd met vragen over samenwerkingen met influencers en wat daar de afspraken voor zijn en waarom betaalde klanten maar 10% korting krijgen. Gewoon oprechte interesse waarom deze verhoudingen zo scheef liggen.

Geen reactie en binnen een half uur geblokkeerd door meerdere influencers die samenwerken met hen.

Wauw, oprecht wauw!
nee joh! dat vind ik echt bizar. Aan welke grote klok kunnen we dat hangen..... *O*
pi_220233035
AM gister: ik ben morgen de hele dag offline op mijn kanaal.
AM vandaag: de lezing begint om 15.00 en de inloop is om 14.30, er zijn nog kaarten!
pi_220233128
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:15 schreef Ouder1980-3de het volgende:
AM gister: ik ben morgen de hele dag offline op mijn kanaal.
AM vandaag: de lezing begint om 15.00 en de inloop is om 14.30, er zijn nog kaarten!
Ze moest die 10 kaartjes nog kwijt. Stel je voor dat het niet vol zit
pi_220233227
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:23 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze moest die 10 kaartjes nog kwijt. Stel je voor dat het niet vol zit
Als het er niet meer waren, je kon ze per 10 tegelijk bestellen.
pi_220233269
Wat vind ik die Bzzonder toch bijzonder met de stories die zij soms plaatst. Plaatsvervangende schaamte...
pi_220233309
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Niet voor het eerst.
Blijkbaar luistert ze de podcast wel. Dit is geen toeval.
Wat stond er? Ik denk dat het verwijderd is nu
pi_220233346
De podcast van MCW heet therapy talk. De laatste reel van Jvp is “what’s the name of your therapist?”
pi_220233364
Blijf erbij Jacqueline is niet zo onschuldig als ze doet/lijkt.. ze doet net zo hard met alles mee
pi_220233377
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:41 schreef VoetbaltJ.. het volgende:

[..]
Wat stond er? Ik denk dat het verwijderd is nu
Het staat er nog, als je op haar laatste post klikt. Deze begint met: what’s the name of your therapist?
In de podcast van vandaag vertelde MCW dat ze aan zichzelf gaat werken + de titel van de podcast: Therapy talk.
pi_220233422
Ik had net een hersenkronkel. Dat MCW dus weet hoe haar exen samen sex hebben. Want daar was ze vroeger ook bij. Lijkt me heel gek.
  Moderator zondag 1 maart 2026 @ 20:53:02 #222
184769 crew  Deisyy
pi_220233441
Hoe oud is Sjaak? Ze praat in die ene story alsof ze al tegen de 50 is :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220233457
Wat kinderachtig van jvp, ze heeft dit zo niet nodig want ze heeft Koen toch al.

Dat gewicht heffen van DBM, knap hoor maar ik snap er geen bal van dat dit de sport is. Je tilt een ding 1x op en klaar. Ik zou denken dat je dan toch 5x achter elkaar moet squatten ofzo, dat maakt het echt zwaar (al doe ik dit ook niet na). Bij de laatste heb ik het idee dat de man achter haar haar uit staat te lachen?? Of misschien om iets anders moet lachen.

Die post van Nira was echt te dom. Zet gewoon niks online ipv zoiets, hier heeft ze wel wat volgers op verloren denk ik.
pi_220233593
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Hoe oud is Sjaak? Ze praat in die ene story alsof ze al tegen de 50 is :o
37
pi_220233648
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Blijf erbij Jacqueline is niet zo onschuldig als ze doet/lijkt.. ze doet net zo hard met alles mee
Maar Koen ook niet. Die lekker in zn neus zit te graaien op het moment dat de zin over de therapeut in beeld staat. Alsof hij daarmee wil zeggen hoe hij over MCW denkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')