Ik vind het vooral opvallend wat ze niet laat zien (en wat dus volgens mij ook niet plaatsvindt want ze is wel van het "zie mij mijzelf eens even geen schouderklopje geven terwijl ik mezelf schouderklopjes geef");quote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Inmiddels kunnen de stories van MCW ook wel samengevat worden per week.
Nira vind ik ongeveer de irritantste fluflu die er bestaat. Zij is zo ongelooflijk fan van zichzelf en kan echt nooit sorry zeggen. Ze had laatst zich ook nogal laagdunkend uitgelaten over de doula van Celine Charlotte.... De dag erna plaatst ze dan een heel verhaal waaruit blijkt dat ze spijt heeft, maar draait er dan zo om heen dat het absoluut niet haar schuld is. Vervelend dat soort mensen. Nu ook weer met haar: heb geen ruimte om shit over mij heen te krijgen. Pffff....quote:Op zondag 1 maart 2026 16:02 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Net de stories van Nira gekeken. Ik vind dat ze er ontzettend onverschillig mee omgaat. En geef gewoon toe dat je post over boom boom boom en hamburgers misplaatst was. En fluflu life gaat door, ook in een oorlog, want er moet een Dilling code geplaatst worden. Ongelooflijk
Ohhh wat erg. Allemaal "oorlogsverslaggevers" 🤡. Beter zouden ze gewoon even niks posten uit respect (hooguit dat ze zelf veilig zijn). Zo triest.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:00 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen om de insta van ‘howcanimakethisaboutme’ vandaag, al die flu’s in Dubai en de content die ze nu nog maken…
Nou dit. Dat je zolang je daar zit elke dag 1 storie plaatst met dat je veilig bent snap ik. Maar gewoon dood leuk door blijven posten en reclame maken??? Schaamteloos.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:22 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ohhh wat erg. Allemaal "oorlogsverslaggevers" 🤡. Beter zouden ze gewoon even niks posten uit respect (hooguit dat ze zelf veilig zijn). Zo triest.
Niet voor het eerst.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:49 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Oef. Dat vind ik toch echt niet nodig van haar zeg! Ze laat even haar echte aard zien.....
nee joh! dat vind ik echt bizar. Aan welke grote klok kunnen we dat hangen.....quote:Op zondag 1 maart 2026 12:31 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wauw Ot en Sien is nu helemaal door de mand gevallen. Ik heb ze een bericht gestuurd met vragen over samenwerkingen met influencers en wat daar de afspraken voor zijn en waarom betaalde klanten maar 10% korting krijgen. Gewoon oprechte interesse waarom deze verhoudingen zo scheef liggen.
Geen reactie en binnen een half uur geblokkeerd door meerdere influencers die samenwerken met hen.
Wauw, oprecht wauw!
Ze moest die 10 kaartjes nog kwijt. Stel je voor dat het niet vol zitquote:Op zondag 1 maart 2026 20:15 schreef Ouder1980-3de het volgende:
AM gister: ik ben morgen de hele dag offline op mijn kanaal.
AM vandaag: de lezing begint om 15.00 en de inloop is om 14.30, er zijn nog kaarten!
Als het er niet meer waren, je kon ze per 10 tegelijk bestellen.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:23 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze moest die 10 kaartjes nog kwijt. Stel je voor dat het niet vol zit
Wat stond er? Ik denk dat het verwijderd is nuquote:Op zondag 1 maart 2026 20:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Niet voor het eerst.
Blijkbaar luistert ze de podcast wel. Dit is geen toeval.
Het staat er nog, als je op haar laatste post klikt. Deze begint met: what’s the name of your therapist?quote:Op zondag 1 maart 2026 20:41 schreef VoetbaltJ.. het volgende:
[..]
Wat stond er? Ik denk dat het verwijderd is nu
37quote:Op zondag 1 maart 2026 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Hoe oud is Sjaak? Ze praat in die ene story alsof ze al tegen de 50 is
Maar Koen ook niet. Die lekker in zn neus zit te graaien op het moment dat de zin over de therapeut in beeld staat. Alsof hij daarmee wil zeggen hoe hij over MCW denkt.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Blijf erbij Jacqueline is niet zo onschuldig als ze doet/lijkt.. ze doet net zo hard met alles mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |