abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220227059
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Eens. Eindelijk een stukje inzicht. Ze geeft eigenlijk toe wat wij hier al een lange tijd riepen. De eerste maanden gefeest, op stap gaan, vluchten.

Ik blijf er wel bij dat Iris geen goede invloed heeft op Mies. Ik krijg helemaal de kriebels van de zelfverheerlijking van die vrouw. Doet alsof ze de zaligmaker is voor Michelle.

En een heel gemakkelijk moment toen MCW zei: Ik weet dat ze het goed hebben bij papa en zijn vriendin (oftewel Sjaak - je weet wel de vrouw waar ze hoteldebotel op was) Het lijkt erop dat met name die verhouding nogal ingewikkeld is. (Sjaak - Mies)
Ik denk idd dat m heel blij moet zijn met jvp als bonusmoeder . Fijn dat de kinderen zich geliefd voelen bij de partners van vader en moeder.
pi_220227065
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dan lijkt ze op haar moeder.
Misschien ga ik vanmiddag toch even naar die lezing, ben best nieuwsgierig.
Het is echt op een mooie locatie, prachtig hotel. Hoop dat ze haar schoenen aan doet i.p.v. pantoffels
Neem dan een kadootje mee voor Jet want wat ze liet zien was weer voor Lot.
Je mag mij een tikkie sturen 🤑
pi_220227076
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 09:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het is vandaag!!! Van 14:30 tot 16:00
Ja! Veel plezier! Kost ¤10 dacht ik🤣🤣🤣
pi_220227085
quote:

[..]
Eens. Eindelijk een stukje inzicht. Ze geeft eigenlijk toe wat wij hier al een lange tijd riepen. De eerste maanden gefeest, op stap gaan, vluchten.

Ik blijf er wel bij dat Iris geen goede invloed heeft op Mies. Ik krijg helemaal de kriebels van de zelfverheerlijking van die vrouw. Doet alsof ze de zaligmaker is voor Michelle.

En een heel gemakkelijk moment toen MCW zei: Ik weet dat ze het goed hebben bij papa en zijn vriendin (oftewel Sjaak - je weet wel de vrouw waar ze hoteldebotel op was) Het lijkt erop dat met name die verhouding nogal ingewikkeld is. (Sjaak - Mies)
Ik weet ook niet hoe het is om een scheiding door te maken en wat ik dan zou doen.
Wel goed dat ze nu iets rustiger lijkt te worden.
Hopelijk blijft ze wat stabieler en neemt ze meer rust, beter voor de kinderen en haar eigen welzijn.
pi_220227092
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:29 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ja! Veel plezier! Kost ¤10 dacht ik🤣🤣🤣
O dat staat er niet bij, slecht!
pi_220227100
quote:

[..]

Opzich ook niet heel gek, ik heb nooit geloofd in een gelijkwaardige relatie en ik denk dat MW aant eind van de rit aan het kortste eind trok.
pi_220227109
Kunnen we DBM,net als bij de vorige wedstrijd, nog ergens live met gewichten zien gooien? 😂
pi_220227125
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:32 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Opzich ook niet heel gek, ik heb nooit geloofd in een gelijkwaardige relatie en ik denk dat MW aant eind van de rit aan het kortste eind trok.
Dat denk ik ook en was vooraf door velen voorspeld.
Dat zij alleen achter zou blijven( Tim niet meegerekend)
Heb me ook verbaasd over dat ze een poly beginnen, dacht eerst dit is een grap.
Heb altijd wel gedacht : dit komt niet goed, vond het verbazingwekkend dat het even wel goed leek te komen.
Maar dat bleek anders.
Neemt niet weg dat ik het voor alle betrokkenen vooral de kinderen graag anders had gezien.
Hoop dat iedereen het geluk weer vindt.
pi_220227219
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:17 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ze heeft toch afgelopen week geen één keer gesport? En dan zeggen I need it 😳
Maximaal overdrijven is haar niet vreemd. Ze zal wel rust nodig hebben omdat ze zichzelf zo opnaait over alles.
pi_220227257
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:36 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Hebben mensen met een laag ig/eq dat vaak niet? Je verjaardag nog vieren als een klein kind
Dit doet Sanneke dus werkelijk al jaren. Zolang ik haar volg. :')
pi_220227266
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:33 schreef opwegnaar het volgende:
Kunnen we DBM,net als bij de vorige wedstrijd, nog ergens live met gewichten zien gooien? 😂
Heb even gezocht maar helaas 🤭 staat wel wanneer ze aan de beurt is/is geweest enzo maar geen live beelden
pi_220227400
Ik vind Michelle dus veel mooier zonder veel make-up (nu te zien in haar stories)
pi_220227416
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 10:52 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dit doet Sanneke dus werkelijk al jaren. Zolang ik haar volg. :')
En Sanneke is dit jaar thuis. Geen leuk uitje en heel veel dierbaren zijn aan het klussen in hun huis. Ze gaat dus ook niet even op de fiets langs om eten te brengen bij die mensen die doen wat zij niet wil.
pi_220227478
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 11:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
En Sanneke is dit jaar thuis. Geen leuk uitje en heel veel dierbaren zijn aan het klussen in hun huis. Ze gaat dus ook niet even op de fiets langs om eten te brengen bij die mensen die doen wat zij niet wil.
Als ik haar was zou ik me kapot schamen. Hoeveel moeite is het om met een paar zakken broodjes, wat verschillende soorten beleg en een paar pakken melk en wat frisdrank alle harde werkers een hart onder de riem te steken en je dankbaarheid te tonen?

Oh wacht, voor haar onhaalbaar. Niemand heeft het haar verteld en waarschijnlijk waait het. Echt het toonbeeld van egoïstisch, anti-sociaal en nul empathisch vermogen. En hopelijk gebeurt het klussen wel naar haar zin, want achteraf lopen klagen is ze ook niet vies van.
pi_220227650
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 09:21 schreef Jenn1806 het volgende:
Nou hiep hiep hoera voor Sanneke! Eindelijk is de dag gekomen waar ze een heel jaar op heeft gewacht!

Ik heb helaas niet goed op de verjaardagskalender gekeken dus ik moet vandaag werken ipv feest vieren 🤭
Ik wist ook niet dat ze vandaag jarig is. Heeft ze ook nooit vermeld in haar stories. Hopelijk deelt ze een open tikkie zodat we toch iets kunnen bijdragen.
pi_220227732
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 11:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
Al die dierbaren waarop ze zit te zaniken omdat ze niet op kraamvisite kwamen?
pi_220227736
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 11:21 schreef Maremare het volgende:

[..]
Als ik haar was zou ik me kapot schamen. Hoeveel moeite is het om met een paar zakken broodjes, wat verschillende soorten beleg en een paar pakken melk en wat frisdrank alle harde werkers een hart onder de riem te steken en je dankbaarheid te tonen?

Oh wacht, voor haar onhaalbaar. Niemand heeft het haar verteld en waarschijnlijk waait het. Echt het toonbeeld van egoïstisch, anti-sociaal en nul empathisch vermogen. En hopelijk gebeurt het klussen wel naar haar zin, want achteraf lopen klagen is ze ook niet vies van.
Daar had ze ook allemaal geen kraskaarten voor.
pi_220227796
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 11:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Al die dierbaren waarop ze zit te zaniken omdat ze niet op kraamvisite kwamen?
Het zegt genoeg dat deze mensen alsnog wel komen helpen, denk dat Sanneke het zelf echt niet wil/kan/overziet. Kanne voorstellen dat mensen dan hulp bieden
pi_220227803
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 11:09 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik vind Michelle dus veel mooier zonder veel make-up (nu te zien in haar stories)
Ja ik ook, ze heeft niet zoveel nodig met haar mooie koppie , jonge huid .
pi_220227824
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 12:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja ik ook, ze heeft niet zoveel nodig met haar mooie koppie , jonge huid .
Inderdaad, ik vind haar een prachtige vrouw zo!
pi_220227841
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 11:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Daar had ze ook allemaal geen kraskaarten voor.
Oh chips ja, helemaal vergeten. Dan is het niet gratis. Nou ja open Tikkie dan maar voor de harde werkers lunch 😂😂😂
pi_220227855
Hele verjaardagspost van een vrouw van 38? Hoe kinderlijk ben je, echt i.p.v. thuis zitten breng je kleine naar je moeder. Ga helpen en eet daarna gezellig bij je moeder, ze is alleen maar met haar zelf bezig, maar ja haar omgeving accepteert het ook.. niemand die zegt sta op en ga doen wat je moet doen..

DBM is verdacht stil op insta.. jammer had wel graag haar tassie vol snaai willen zien.

Julia zette AM al een paar keer voorschut gisteren o.a. jij loopt zo langzaam duh ze moet alles filmen. Ik vond Lot en Maarten aandoenlijk, hij had ook maar 1 filmpje denk heerlijk voor lot even lekker aandacht zonder camera

Feestje van Olivia zag er gewoon leuk uit, Misschien is Tim er snel bij maar dat is denk ik een Flu Flu tik, zie Mirthe zie Sanne van Pim

Tis denk ik kijk mij heb al een nieuwe man.
Hoop wel voor Mirthe dat ze snel en veilig thuis zijn, dit is echt eng!
pi_220227962
Wat ik uit de podcast haal:
- goed dat ze wat meer rust gaat pakken en patronen herkend
- er is zeker wat voorgevallen tussen Mies en jvp, hoezo noem je haar anders papa’s vriendin
- er is ook zeker wat voorgevallen tussen de walkies. Vaders en broers waren nergens te bekennen op o haar feestje toch? Misschien toch iets in combinatie van dat patronen herkennen. Dat er toch iets van de relatie barsten vertoond omdat ze herkent dat ze vroeger met veel druk is opgevoed. Presenteren, van niks komt niks, doorwerken, omhoog werken, aanpakken. Normaal stond het vol met kus en knuffelfotos met broer en paps. Moeders zit er waarschijnlijk midden in
- iris is een red flag joh, vind zichzelf fantastisch en kan geen correct Nederlandse zin maken.
- Tim is onderdeel van de verkeerde patronen, niet alleen zijn, doorgaan, doen alsof je ook helemaal happy de peppy bent voor de bühne. Gaat hem niet worden op lange termijn denk ik..
pi_220228039
s: Het is schitterend weer. Waarom gaat ze niet met binkie in de bakfiets naar de supermarkt en luxe koeken halen ofzo en die dan langsbrengen bij al die dierbaren die aan het klussen zijn?
Kijken wat ze aan het doen zijn, hoe mooi het wordt, ze persoonlijk bedanken?
pi_220228091
Wauw Ot en Sien is nu helemaal door de mand gevallen. Ik heb ze een bericht gestuurd met vragen over samenwerkingen met influencers en wat daar de afspraken voor zijn en waarom betaalde klanten maar 10% korting krijgen. Gewoon oprechte interesse waarom deze verhoudingen zo scheef liggen.

Geen reactie en binnen een half uur geblokkeerd door meerdere influencers die samenwerken met hen.

Wauw, oprecht wauw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')