Heftig en het laat maar weer eens zien hoe erg sommige flu's bezig zijn met hunzelf en de contentquote:Op zondag 1 maart 2026 14:35 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik zit er denk iets iets beter in dan jij. Mijn broer woont daar al 20 jaar. Er wordt expliciet opgeroepen om verder niets te delen en al helemaal geen locaties. Die fluflu's worden uitgekotst daar.
Daarom heeft Boef gisteren ook alles verwijderd, en hij zei ook dat de staat dat gevraagd heeft aan de bewoners, Mirthe heeft ook geen locatie gedeeld maar een Gio enzo delen allesquote:Op zondag 1 maart 2026 14:35 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik zit er denk iets iets beter in dan jij. Mijn broer woont daar al 20 jaar. Er wordt expliciet opgeroepen om verder niets te delen en al helemaal geen locaties. Die fluflu's worden uitgekotst daar.
Ik moet steeds lachen om de insta van ‘howcanimakethisaboutme’ vandaag, al die flu’s in Dubai en de content die ze nu nog maken…quote:Op zondag 1 maart 2026 14:01 schreef Lalaland79 het volgende:
Er zitten ook een aantal fluflu vast in Abu Dhabi als ik het zo lees. Lijkt me een enge onzekere situatie. Ook al posten sommige er erg nonchalant over.
haha ja zij snappen het!! Alle fluflu's die er de afgelopen weken naartoe zijn gevlogen zijn gewoon dom en egoïstisch.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:00 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen om de insta van ‘howcanimakethisaboutme’ vandaag, al die flu’s in Dubai en de content die ze nu nog maken…
Net gekeken, heel grappig en heel triest tegelijkquote:Op zondag 1 maart 2026 16:00 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen om de insta van ‘howcanimakethisaboutme’ vandaag, al die flu’s in Dubai en de content die ze nu nog maken…
Nou inderdaad. Fijn dat ze zo blij is. Dat geeft weer even een opkikker hopenlijkquote:Op zondag 1 maart 2026 16:24 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind knap van dbm doe haar niet na!
Super knap van DBM, ze doet het toch maar.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:49 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM:
"Wooohooo overal een PR en 4e van de 7"
Een kledingwinkelquote:Op zondag 1 maart 2026 17:11 schreef Miepje77 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat jullie bedoelen met Ot en Sien? Dank vast!
Zoals ik de uitslag lees is ze 5e van de 7. 🙈quote:Op zondag 1 maart 2026 14:49 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM:
"Wooohooo overal een PR en 4e van de 7"
Misschien een type fout of verkeerd gezien. Doet niet af aan de prestatie vind ik.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:36 schreef Post-its het volgende:
[..]
Zoals ik de uitslag lees is ze 5e van de 7. 🙈
Naast spellen kan ze dus ook niet tellen...
https://knkf-sectiepowerliften.nl/t/2026-nb-cup/
Ik zou het schuilen noemen (schuilkelder). Onderduiken is iets anders (Anne Frank).quote:Op zondag 1 maart 2026 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onderduiken betekent gewoon dat je verborgen houdt om aan gevaar te ontsnappen, ik kan me niet voorstellen dat het kwaad kan om hun locatie te delen, het is de Israeliers niet te doen om Nederlandse fluflu's en Boef.
Typisch iets voor fluflu's en (wannabee) BN-ers om dit op hun soclal media te posten.
Ze heeft er plezier aan en wat boeit de stand nuquote:Op zondag 1 maart 2026 18:36 schreef Post-its het volgende:
[..]
Zoals ik de uitslag lees is ze 5e van de 7. 🙈
Naast spellen kan ze dus ook niet tellen...
https://knkf-sectiepowerliften.nl/t/2026-nb-cup/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |