Lijkt wel een blauwe plek op die wangen johquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:58 schreef Lostit het volgende:
MCW is ook weer uitgeschoten met de rouge.
Het zijn altijd een bepaald soort type mensen die dit soort dingen doen he. De mensen die niet weten om te gaan met hun geld. Sanneke en deze meid kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef Jippiejappie het volgende:
Het lijkt steeds normaler te worden onder de flu’s
Kennen jullie Yentl. Alleenstaande moeder, onlangs baan kwijt geraakt. Heeft huis toegewezen gekregen en heeft dus ook een go fund me aangemaakt. Inmiddels 700¤ opgehaald. Low key ook pm spullen aan het vragen. Heeft geen potje, maar wel onlangs motor rijbewijs gehaald.
Make that make sense
michellecarolinawalkquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:26 schreef Earring het volgende:
Wat tik ik in als ik michelle anoniem wil kijken
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dit echt mooi vindquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:00 schreef Avea het volgende:
MCW heeft zichzelf ook weer overtroffen met de rouge op haar wangen, in de story met De dag van Ollie's feestje. Meine gute het lijkt wel een blauwe plek 🥴
Ik denk toch echt dat ik volgende week ff ga kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:46 schreef Lodelie het volgende:
Vorig jaar waren iedere keer, foto's en filmpjes van de rijen bij Am.
Dit jaar is er nog geen enkel filmpje of foto gepost, behalve dan een enkele selfie waarbij je niks ziet van de winkel of de aanloop.
Zegt mij genoeg.
Ik weet van bijv Roy Donders en Lelsie van Gooische moeders, dat er geen hond op hun signeersessie af kwam. Dat hebben ze met de nodige zelfspot of nederigheid gepost.
Daar heb ik wel respect voor.
Ik was echt verbaasd, kwam geen einde aan die tassen vol.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:40 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Ot en Sien is een van de bedrijven waar ik echt zo’n pest pleuris hekel aan heb. Als je ziet wat die influencers daar mogen graaien en de betalende klant krijgt 10% korting?!
Hoe durf je er reclame voor te maken!
En ineens blijkt Koen toch mannelijk(er)quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:36 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik dacht waarom heeft Tim een rokje aan met legging maar was korte broek
Maar hij schrikt er niet van.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:26 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik heb het filmpje van Sanneke nogmaals bekeken waarin ze in Mijan zijn oor schreeuwt; JE MOEDER!
Ze lijkt wel een bezetene joh, wat een gek om zo in het oor van je kind te schreeuwen.
Ik kwam hiervoor, hier kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:00 schreef Avea het volgende:
MCW heeft zichzelf ook weer overtroffen met de rouge op haar wangen, in de story met De dag van Ollie's feestje. Meine gute het lijkt wel een blauwe plek 🥴
Volgens mij gooit ze een filter over al haar foto's, vind de kleuren allemaal wat vreemd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:45 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik kwam hiervoor, hier kijken.
Het lijkt echt net alsof ze blauwe plekken heeft en daarover blush heeft gedaan.
Volgens mij is Maarten een heel lieve vader.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:01 schreef AnnArt het volgende:
En toch, hoe een pipo ik die Maarten ook vind, ik vond hem ontwapenend liefdevol toen Lot opnoemde wie ze allemaal miste...ja, dat snap ik. Gewoon invoegen bij haar, zoals een lieve vader doet.
Als ik dan die neppe grinnik van die camerabewuste AM hoor, is mij wel duidelijk wat echt en nep is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |