Zo gedraagt ze zich wel. En als het mijn dochter/vriendin/schoondochter zou zijn zou ik haar er gewoon bijgehaald hebben. Hup, eten en drinken verzorgen, je kind scharrelt wel even rond.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:56 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Kom op zeg ze is niet achterlijk
Ik bedoelde overigens autist niet beledigend, maar ik had eigenlijk moeten zeggen: als vrouw met autisme. Mijn excuus, ik hoop niet dat ik iemand hiermee geraakt heb met een zelfde soort diagnose, absoluut niet mijn bedoeling geweest!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen autisme, er speelt meer vermoed ik als ik dit zo lees.
Laten we niet verzanden in schelden.
Sociale batterij is te snel leeg. Misschien kan ze Debbie vragen of ze dat speldje met die sociale batterij indicatie mag lenen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom zo’n gedoe over die verjaardag? Waarom is ze ‘dus’ niet aanwezig?
Waarom hecht ze er (dit jaar) zoveel waarde aan terwijl er nog zo veel moet gebeuren?
Doe als je er zit een 37-en-3 weken dag ofzo. Of een housewarming. En dat geef je dan op tijd door aan al je vrienden (..) en familie, zodat ze niet afhankelijk zijn van het omdraaien van een kalender.
Ot en Sien is een van de bedrijven waar ik echt zo’n pest pleuris hekel aan heb. Als je ziet wat die influencers daar mogen graaien en de betalende klant krijgt 10% korting?!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:39 schreef Jenn1806 het volgende:
JVP met haar spaghetti ruggengraat 🫠 Ze is even vergeten dat ze precies niks van die kleding zelf heeft betaald?
Viervankim is ook lekker met haar bacillen naar Ot&Sien.. Ze gaat wel door qua zorgen voor haar kinderen enz maar dit soort uitjes zou ik dan even uitstellen.
Wat een clown hè, wereldvreemd die vrouwquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:14 schreef Sushirijst het volgende:
AM heeft lekkere snijbonen al voorgerecht 🤡😂
Ze gingen sushi eten dus dit weet ze echt wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:46 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Wat een clown hè, wereldvreemd die vrouw
Is altijd al geweest. Maanden vantevoren al bezig mer haar verjaardag op 1 maart. Ik volg haar best lang en ik verbaasde me daar altijd over. Echt, niemand is maanden daarvoor bezig met je verjaardag! Sowieso boeit mijn eigen verjaardag mij totaal niet.ieder zijn ding!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom zo’n gedoe over die verjaardag? Waarom is ze ‘dus’ niet aanwezig?
Waarom hecht ze er (dit jaar) zoveel waarde aan terwijl er nog zo veel moet gebeuren?
Doe als je er zit een 37-en-3 weken dag ofzo. Of een housewarming. En dat geef je dan op tijd door aan al je vrienden (..) en familie, zodat ze niet afhankelijk zijn van het omdraaien van een kalender.
Wat is haar insta?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef Jippiejappie het volgende:
Het lijkt steeds normaler te worden onder de flu’s
Kennen jullie Yentl. Alleenstaande moeder, onlangs baan kwijt geraakt. Heeft huis toegewezen gekregen en heeft dus ook een go fund me aangemaakt. Inmiddels 700¤ opgehaald. Low key ook pm spullen aan het vragen. Heeft geen potje, maar wel onlangs motor rijbewijs gehaald.
Make that make sense
Het staat toch ook gewoon op de kaart wat de naam is van het gerecht, gewoon weer egagement uitlokken. En nog wel even vermelden bij een foto samen met welgeteld één fan dat het een hele drukte was hoor! Geloof helemaal niets van wat die vrouw in de ruimte kletst. Niet van die drukte in de boekwinkels en niet van de snijbonen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze gingen sushi eten dus dit weet ze echt wel.
Dit zegt dan ook duidelijk iets over het niveau.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:13 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Is altijd al geweest. Maanden vantevoren al bezig mer haar verjaardag op 1 maart. Ik volg haar best lang en ik verbaasde me daar altijd over. Echt, niemand is maanden daarvoor bezig met je verjaardag! Sowieso boeit mijn eigen verjaardag mij totaal niet.ieder zijn ding!
En dat 2 keerquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Miepje77 het volgende:
Slim van Judith om eerst een verkeerde link te plaatsen. Extra kliks!
Klinkt als een pareltje.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef Jippiejappie het volgende:
Het lijkt steeds normaler te worden onder de flu’s
Kennen jullie Yentl. Alleenstaande moeder, onlangs baan kwijt geraakt. Heeft huis toegewezen gekregen en heeft dus ook een go fund me aangemaakt. Inmiddels 700¤ opgehaald. Low key ook pm spullen aan het vragen. Heeft geen potje, maar wel onlangs motor rijbewijs gehaald.
Make that make sense
Dit was precies wat ik ook wilde schrijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:53 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Klinkt als een pareltje.
Edit: maar wel tussen 1 juni en 13 augustus ergens een enorme rugtattoo (echt helemaal bedekkend) van een draak of zoiets laten zetten. Ik heb niets tegen tattoo's laten zetten maar doe dat vooral als je financiële zaken ook echt op orde zijn..
Bestaat dit programma eigenlijk nog 🫣quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:42 schreef Zeeschelp het volgende:
Het is toch potverdomme net een aflevering van Knoop in je zakdoek waar we naar zitten te kijken. Jezus christus te paard
Zo wereldvreemd kan iemand toch niet zijn hè ! Om te janken is hetquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:14 schreef Sushirijst het volgende:
AM heeft lekkere snijbonen al voorgerecht 🤡😂
Joh, het is gewoon een grapje.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:18 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Zo wereldvreemd kan iemand toch niet zijn hè ! Om te janken is het
Elke avond pizza viel mij ook op. Volgens mij durft ze niks anders te eten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:15 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie is echt avontuurlijk: elke ochtend een ei en 's avonds pizza. Gelukkig heeft ze ook de reclame repen mee. Valt me nog mee dat ze vandaag de gorillatrack heeft volbracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |