abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220236190
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hij was die dag moe en ziek, ik vroeg me toen al af waarom je dan in vredesnaam zo'n ventje meesleept naar een fotoshoot
💸 its all about the money natuurlijk voor moeders.. lekker boeiend dat kind ziek is!
Maar snap die fotograaf niet die niet ingrijpt of het bedrijf dat zegt "joh dit is geen reclame!"
pi_220236195
De cadeautjes voor Jet en Lot zijn een mooie goedmaken voor haar afwezigheid zegt AM.
Alsof zij ze die cadeautjes heeft gegeven.....
pi_220236228
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:29 schreef Latteanais het volgende:
De cadeautjes voor Jet en Lot zijn een mooie goedmaken voor haar afwezigheid zegt AM.
Alsof zij ze die cadeautjes heeft gegeven.....
En maak jezelf niet zo belangrijk. Waarom zou er moeten worden goed gemaakt dat zij weg was?

En als dat haar overtuiging is dan moet ze helemaal niet weggaan, want je kan gevoelens nooit goed maken met spullen. Maar zij wel, ze koopt alles en iedereen om. Met stedentrips, reizen, sushi, geld, kado's enz.
pi_220236375
Bij het uitpakken van de cadeautjes bij AM; Jet wil wat vertellen maar Lot wil de haarbanden laten zien, dus de camera wordt meteen naar Lot gedraaid waardoor Jet haar verhaal maar afkapt, triest..
pi_220236383
Sanneke is behoorlijk stil, zou ze nog bezig zijn alle om alle kadootjes uit te pakken? Of zal ze aan het dweilen zijn?
pi_220236408
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:01 schreef Maretakje het volgende:
Ik volg MCW en JVP NIET, alleen wat ik hier lees.

Ik vind het kinderachtig gedrag over en weer wat ik hier lees.
Ze zullen allemaal hun fouten maken, de een gooit dat open (met steken) in de podcast, de ander wordt dat zat en reageert er met een stom filmpje op.

Hoewel ik mij goed kan voorstellen dat het wel allemaal van 1 kant komt. Wie er dan de pester is, zou ik niet weten.

Persoonlijke situatie, na 4 jaar door mijn ex continu in zwart daglicht te zijn gezet was ik er klaar mee. Toen heb ik tegen gezamenlijke vrienden ook eens gezegd hoe mijn kant was. Ze stonden er van te kijken dat ik al die jaren mijn mond gehouden had.
Ik voel jouw zo!! Ik praat niet slecht tegen me kinderen over hun vader, hij andersom wel, waardoor ik in mijn zoon de slechterik lijk/leek.. ik heb hem uiteindelijk gebeld hij woont al op zichzelf en ook een stukje van mijn kant vertelt.. hoe zeer ik het eigenlijk niet wou, maar was het zo zat! Dat ik ondanks alles nog overal de schuld van kreeg.. online moddergooien zou ik nooit doen. Ik ben zelfs voor een programma gevraagd om te praten over, huiselijk geweld en intiem terreur maar ik heb kinderen en blijf hun moeder dus helaas
pi_220236461
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke is behoorlijk stil, zou ze nog bezig zijn alle om alle kadootjes uit te pakken? Of zal ze aan het dweilen zijn?
Misschien heeft ze een interventie gehad van al haar dierbaren?
pi_220236479
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Bij het uitpakken van de cadeautjes bij AM; Jet wil wat vertellen maar Lot wil de haarbanden laten zien, dus de camera wordt meteen naar Lot gedraaid waardoor Jet haar verhaal maar afkapt, triest..
Zo gaat het daar heel vaak. Als J iets wil vertellen, komt L erdoorheen. AM zegt er nooit iets van. En J druipt dan maar weer af.
pi_220236488
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:40 schreef Moppie1982 het volgende:
De hele dag spullen aan het uitzoeken en op Vinted zetten, dat ruimt zo lekker op meteen.
pi_220236560
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:43 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik voel jouw zo!! Ik praat niet slecht tegen me kinderen over hun vader, hij andersom wel, waardoor ik in mijn zoon de slechterik lijk/leek.. ik heb hem uiteindelijk gebeld hij woont al op zichzelf en ook een stukje van mijn kant vertelt.. hoe zeer ik het eigenlijk niet wou, maar was het zo zat! Dat ik ondanks alles nog overal de schuld van kreeg.. online moddergooien zou ik nooit doen. Ik ben zelfs voor een programma gevraagd om te praten over, huiselijk geweld en intiem terreur maar ik heb kinderen en blijf hun moeder dus helaas
Ik snap helemaal dat je niet met een tv programma mee doet. Hoewel het natuurlijk wel iets is wat in de openheid zou moeten komen. Alleen als hij (ex) zo’n programma ziet zal hij dat aangrijpen om aan de kinderen te laten zien, zie je wel dat je moeder slecht is. Ik heb bij mijn kinderen ook pas iets losgelaten nadat ze er zelf over begonnen. Online moddergooien is zo fout.

In geval van de potcast denk ik met alles wat ik hier lees, is het Iris die misbruik maakt van Mcw om haar iets te ontfutselen. En het verbaast mij niet dat Mcw zelf een grote lepel in de pa heeft bij het verbreken van de relatie. Alleen kunnen ze het beter stuk houden en niet een online spelletje spelen, zeker niet als ze niet willen dat er gespeculeerd wordt.
pi_220236579
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Lodelie het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er nu op die lezing zijn er afgekomen.
Er is een korte storie waarin niet de volle zaal wordt gefilmd, alleen 1 klein stukje.

De lege zaal is wel uitgebreid gefilmd
Volgens mij was de opkomst niet groot anders had AM zeker wel die hele volle zaal laten filmen. Zoals ik zag in de story zaten er misschien maximaal 15 mensen. Wie gaat er ook helemaal naar dat landgoed rijden in the middle of nowhere en ¤10 betalen om AM haar standaard riedeltje te horen op dreunen. Dan moet je wel die-hard fan zijn hoor. En ik denk dat zelfs die wel wat beters te doen hebben op hun vrije zondag middag.

Wat is die ex poly toch sneu. Van Michelle die zich jankend laat filmen op het verjaardags feestje van haar dochtertje (how can i make this about me) tot JvP en Koen die toch maar al te graag laten zien hoe heerlijk gewoon ze zijn gebleven en hoe gelukkig ze met elkaar zijn. Het enige wat ik kan denken is die arme kinderen... het zullen je ouders zijn hey.. En alles is voor iedereen nog even na te bekijken op de insta accounts van alledrie, van fotos van mama en papa bovenop een vrouw tot YouTube filmpjes waarop mama verteld dat ze iedere dag sex wil met papa en die andere vrouw. Ze moeten zich alledrie schamen vind ik.
pi_220236634
AM kan niet goed meer lezen in weinig lichtv’en moet de volgende keer maar een zaklamp meenemen’ Haar telefoon zit vergroeid aan haar knuisten, maar niemand heeft haar ooit verteld dat daar ook een zaklamp op zit natuurlijk 🙄
pi_220236640
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Lodelie het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er nu op die lezing zijn er afgekomen.
Er is een korte storie waarin niet de volle zaal wordt gefilmd, alleen 1 klein stukje.

De lege zaal is wel uitgebreid gefilmd
Ik ben er langs gefietst, vertik het om 10 euro te betalen.
Laat ik het zo zeggen; er stonden nog geen 3 fietsen of een volle parkeerplaats.
Het was onderin een zaaltje dus ik kon niet zomaar even binnenlopen
pi_220236679
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:03 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Volgens mij was de opkomst niet groot anders had AM zeker wel die hele volle zaal laten filmen. Zoals ik zag in de story zaten er misschien maximaal 15 mensen. Wie gaat er ook helemaal naar dat landgoed rijden in the middle of nowhere en ¤10 betalen om AM haar standaard riedeltje te horen op dreunen. Dan moet je wel die-hard fan zijn hoor. En ik denk dat zelfs die wel wat beters te doen hebben op hun vrije zondag middag.

Wat is die ex poly toch sneu. Van Michelle die zich jankend laat filmen op het verjaardags feestje van haar dochtertje (how can i make this about me) tot JvP en Koen die toch maar al te graag laten zien hoe heerlijk gewoon ze zijn gebleven en hoe gelukkig ze met elkaar zijn. Het enige wat ik kan denken is die arme kinderen... het zullen je ouders zijn hey.. En alles is voor iedereen nog even na te bekijken op de insta accounts van alledrie, van fotos van mama en papa bovenop een vrouw tot YouTube filmpjes waarop mama verteld dat ze iedere dag sex wil met papa en die andere vrouw. Ze moeten zich alledrie schamen vind ik.
Hihi😉the middle of nowhere, het is een prachtige omgeving , heel veel toeristen in het mooie de Lutte/Oldenzaal.
En echt prachtig hotel
pi_220236691
De kids van HvK hebben 1,5 week geleefd op chips, koekjes, frikandellen en patat. Dat je het durft te plaatsen vind ik op zich al knap.
pi_220236735
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hihi😉the middle of nowhere, het is een prachtige omgeving , heel veel toeristen in het mooie de Lutte/Oldenzaal.
En echt prachtig hotel
The middle of nowhere betekend niet dat het geen prachtige omgeving is hè, juist niet. Ik ben dol op the middle of nowhere 😄 Ik denk alleen niet dat het handige keuze is voor AM om juist daar een lezing te gaan geven.
pi_220236736
Zou Sanneke uberhaupt al dozen ingepakt hebben?
pi_220236755
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM kan niet goed meer lezen in weinig lichtv’en moet de volgende keer maar een zaklamp meenemen’ Haar telefoon zit vergroeid aan haar knuisten, maar niemand heeft haar ooit verteld dat daar ook een zaklamp op zit natuurlijk 🙄
Als je dat in een bericht naar haar stuurt is dat “haat” zoals ze het ervaart. Dus niemand durft het te zeggen.
pi_220236782
Hvk begint weer een beetje beter te worden en vertelt vol trots dat de kinderen 1.5 week op zichzelf en elkaar waren aangewezen en overleeft hebben op patat frikadel en koekjes...
Nu heeft ze eerder al vertelt dat de oudste weigert in nood de zorg op zich te nemen en ze verder ook niemand heeft die in springt indien nodig... dus kan je eigenlijk concluderen dat jayda alles heeft moeten doen
Ik vind hier toch echt wel wat van.. veel zelfs... en ook echt heel veel "wat als" vragen

Mijn jongste is ongeveer even oud als jayda en ben echt heel blij dat ik me niet kan voorstellen dat hij "oud &zelfstandig genoeg" is om het gezin over te nemen... ik vraag niet eens aan mijn 16 jarige deze verantwoordelijkheid te dragen
pi_220236809
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:18 schreef Clavis het volgende:
De kids van HvK hebben 1,5 week geleefd op chips, koekjes, frikandellen en patat. Dat je het durft te plaatsen vind ik op zich al knap.
Jij zegt wat ik net dacht. Het is toch te gek dat je geen vangnet hebt met zoveel jonge kinderen.
Ik zie daar vaak andere kinderen spelen, nichtje? De ouders daarvan kunnen dan toch wel zorgen dat de kinderen eten krijgen?
Wat een drama
pi_220236815
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:22 schreef Weerikier het volgende:

[..]
The middle of nowhere betekend niet dat het geen prachtige omgeving is hè, juist niet. Ik ben dol op the middle of nowhere 😄 Ik denk alleen niet dat het handige keuze is voor AM om juist daar een lezing te gaan geven.
Nee en Twentenaren in het algemeen zijn heel nuchter en zitten denk ik niet te wachten op een Annemarie
pi_220236825
Ben blij om te lezen dat bij hvk nu wel wat vragen komen als : is er dan niemand in je omgeving die bij kan springen?
pi_220236829
Oh shit, draai ik net de kalender om, zie ik dat Sanneke gisteren jarig was.. Hopelijk heeft ze verder wel een leuke dag gehad en haar klussers getrakteerd op lekkere taart.

🤓
pi_220236928
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Jij zegt wat ik net dacht. Het is toch te gek dat je geen vangnet hebt met zoveel jonge kinderen.
Ik zie daar vaak andere kinderen spelen, nichtje? De ouders daarvan kunnen dan toch wel zorgen dat de kinderen eten krijgen?
Wat een drama
Of de vader van een van de meiden, waar ze regelmatig verblijven. Een van de ouders van een klasgenootje. Schakel de juf in, want de kinderen zullen ook niet naar school zijn geweest.

En frikandellen, patat en chips lukte wel, maar brood met kaas (ze laat de boodschappen bezorgen) of worst ofzo lukte niet?

Bijzonder allemaal. 🙄
pi_220237020
En DBM zet nog maar een keer wat medicijnen van haar dochter in een storie. Zij zal het ook nooit gaan begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')