Ja! Ik had vandaag hetzelfdequote:Op zondag 1 maart 2026 20:38 schreef Wijkje79 het volgende:
Wat vind ik die Bzzonder toch bijzonder met de stories die zij soms plaatst. Plaatsvervangende schaamte...
En Koen die daarbij in zijn neus peutert waar jvp als een tiener om in een deuk ligt... bijzonderquote:Op zondag 1 maart 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het staat er nog, als je op haar laatste post klikt. Deze begint met: what’s the name of your therapist?
In de podcast van vandaag vertelde MCW dat ze aan zichzelf gaat werken + de titel van de podcast: Therapy talk.
Smerig ook.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:03 schreef Henrike het volgende:
[..]
En Koen die daarbij in zijn neus peutert waar jvp als een tiener om in een deuk ligt... bijzonder
Vind die sneren zo kinderachtig, houd het gewoon ff netjes met elkaarquote:Op zondag 1 maart 2026 23:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Smerig ook.
Maar je had er vast bij moeten zijn ofzo 🙈
Michelle later ook, Jacqueline moet er natuurlijk als de kippen bij zijn, vrouwtje is slinks geloof mequote:
Denk nu achter Jacqueline aanlopen kijken wat zij binnenharkt… je ziet haar behalve influencer spelen ook niets anders doenquote:Op zondag 1 maart 2026 22:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zou Koen nu eigenlijk doen qua werk?
Ja ik heb ook mijn twijfels bij jvp, of ze niet vanaf het begin Koen heeft willen hebben. Ik weet het niet maar iets in mij zegt me dat .quote:Op maandag 2 maart 2026 07:26 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Michelle later ook, Jacqueline moet er natuurlijk als de kippen bij zijn, vrouwtje is slinks geloof me
Ik heb haar nooit onschuldig gevonden maar dat is mijn mening, en dat ze kleuters zijn bewijst Koen maar weer door in zijn neus te peuteren eeuwig afgeknapt op die man
Het is te opzichtig inderdaad. Kinderachtig van ze. Snap dat je dit grapje onderling maakt en dat ze wellicht zo hun bedenkingen hebben bij MCW's therapie ideeen, maar knal dat dan gewoon niet online.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:05 schreef Linnen het volgende:
Heel flauw als het inderdaad bedoeld is richting MW. Timing is in ieder geval opvallend. Het blijft nog altijd de moeder van zijn kinderen en die hebben er niks aan als ouders over en weer worden zwartgemaakt.
Dat, en dat stomme overdreven gelach in die camera daarbij, niet leukquote:Op maandag 2 maart 2026 08:05 schreef Linnen het volgende:
Heel flauw als het inderdaad bedoeld is richting MW. Timing is in ieder geval opvallend. Het blijft nog altijd de moeder van zijn kinderen en die hebben er niks aan als ouders over en weer worden zwartgemaakt.
Overal komt ze voorbij, moet zeggen dat ze me nooit overtuigd, maar dat ben ik niet snel omdat ik weet hoe het werkt.quote:Op maandag 2 maart 2026 07:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Denk nu achter Jacqueline aanlopen kijken wat zij binnenharkt… je ziet haar behalve influencer spelen ook niets anders doen
Ik hoor Lot wel bedankt zeggen als ze het cadeautje heeft uitgepakt.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het bijzonder dat er uitgebreid wordt gefilmd hoe de tas vol cadeautjes voor L en J geopend wordt, maar er niet even ‘dank je wel’ wordt gezegd tegen de gever(s)?
Natuurlijk niet, ze heeft denk ik de hele dag in pannetje 5 op de bank gezeten omdat niemand haar verrast heeft.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:14 schreef JeOmaJa het volgende:
Ik ben zo benieuwd of Sanneke gister haar dierbaren heeft verrast met taart en lekkere broodjes terwijl ze hard aan het klussen waren in haar paleis in wording.
(Spoiler alert; ik denk dat we het antwoord wel kunnen invullen.)
Ik keek even ivm de cadeautjes, zonder geluid dus geen idee of er bedankt is. De volgende storie hoe mij op:quote:Op maandag 2 maart 2026 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het bijzonder dat er uitgebreid wordt gefilmd hoe de tas vol cadeautjes voor L en J geopend wordt, maar er niet even ‘dank je wel’ wordt gezegd tegen de gever(s)?
Ik verwacht vandaag wel een aantal klaagstories dat er niemand op haar verjaardag kwam🤡 en ze geen cadeautjes heeft gekregen🤡quote:Op maandag 2 maart 2026 08:40 schreef LALAA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze heeft denk ik de hele dag in pannetje 5 op de bank gezeten omdat niemand haar verrast heeft.
Dit! Het ziet er gewoon uit dat kind er totaal geen zin in had en om hem af te lijden zijn handen vol met speelgoed gepropt kreeg iemand zijn naam hard riep zodat hij de camera in keek en daarna het op het brullen gezet heeft ... je zou toch bijna die winkel vragen waarom ze dit kinderen aan doenquote:Op zondag 1 maart 2026 22:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
De foto van L (HVK) voor de Terstal reclame: was er nou echt geen leukere foto van hem?
Oh, excuus.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:39 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Ik hoor Lot wel bedankt zeggen als ze het cadeautje heeft uitgepakt.
Dat laatste siert je maar ik begrijp ook helemaal dat je jouw kant ook een keer hebt verteld.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:01 schreef Maretakje het volgende:
Ik volg MCW en JVP NIET, alleen wat ik hier lees.
Ik vind het kinderachtig gedrag over en weer wat ik hier lees.
Ze zullen allemaal hun fouten maken, de een gooit dat open (met steken) in de podcast, de ander wordt dat zat en reageert er met een stom filmpje op.
Hoewel ik mij goed kan voorstellen dat het wel allemaal van 1 kant komt. Wie er dan de pester is, zou ik niet weten.
Persoonlijke situatie, na 4 jaar door mijn ex continu in zwart daglicht te zijn gezet was ik er klaar mee. Toen heb ik tegen gezamenlijke vrienden ook eens gezegd hoe mijn kant was. Ze stonden er van te kijken dat ik al die jaren mijn mond gehouden had.
Hij was die dag moe en ziek, ik vroeg me toen al af waarom je dan in vredesnaam zo'n ventje meesleept naar een fotoshootquote:Op maandag 2 maart 2026 09:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit! Het ziet er gewoon uit dat kind er totaal geen zin in had en om hem af te lijden zijn handen vol met speelgoed gepropt kreeg iemand zijn naam hard riep zodat hij de camera in keek en daarna het op het brullen gezet heeft ... je zou toch bijna die winkel vragen waarom ze dit kinderen aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |