Sorry, ik moet meuk struinen bij de Action.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:27 schreef Jippiejappie het volgende:
Gefeliciteerd allen, met jullie vriendin Sanneke. 🥳
Wie komen er klussen?
🤡🤡🤡😂😂😂quote:Op zondag 1 maart 2026 07:40 schreef Maremare het volgende:
DBM op Threads:
Jongens ik ga even eerlijk met jullie zijn:
Ik ga echt onwijs van deze deload genieten na morgen. Geen squat, geen deadlift, en gewoon lekker chillen. I NEED IT.
Volgens mij heeft ze de laatste tijd alleen maar deload weken 😂
Ze gelooft haar eigen leugensquote:Op zondag 1 maart 2026 07:40 schreef Maremare het volgende:
DBM op Threads:
Ik ga echt onwijs van deze deload genieten na morgen. Geen squat, geen deadlift, en gewoon lekker chillen. I NEED IT.
Ze is dan toch niet tour?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ik volgende week ff ga kijken
Hebben mensen met een laag ig/eq dat vaak niet? Je verjaardag nog vieren als een klein kindquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:13 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Is altijd al geweest. Maanden vantevoren al bezig mer haar verjaardag op 1 maart. Ik volg haar best lang en ik verbaasde me daar altijd over. Echt, niemand is maanden daarvoor bezig met je verjaardag! Sowieso boeit mijn eigen verjaardag mij totaal niet.ieder zijn ding!
Haha ja daar moest ik ook om grinniken. Zo weinig zelfinzicht heeft AM.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:25 schreef Lostit het volgende:
Ik vind het ook wel heel grappig dat AM zegt dat Juul aan het wifi infuus ligt (ligt te scrollen op bed), terwijl zij zelf notabene 100 stories per dag plaatst 😂
Ik las dat ze hier in de buurt een lezing komt geven, in een prachtig hotel dacht volgende week zondag.quote:
Op zondag 1 maart 2026 05:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze heeft toch afgelopen week geen één keer gesport? En dan zeggen I need it 😳quote:Op zondag 1 maart 2026 07:40 schreef Maremare het volgende:
DBM op Threads:
Op zondag 1 maart 2026 09:59 schreef Snaky het volgende:Ik denk dat hij niet veel te vertellen heeft thuis.quote:[ afbeelding ] Op zondag 1 maart 2026 05:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Volgens mij is Maarten een heel lieve vader.
Dat denk ik ook, maar hij ondersteunt wel het exploiteren van zijn kinderen voor geld.
Hij is niet tegen zijn dominante vrouw opgewassen of hij vindt het wel handig om gecommandeerd te worden.
Nou dat, ik zag ook een leuk plaatje, de volwassenen die ik zag op foto en film hadden een lach op het gezicht.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het feestje van O. zag er prima uit. Die kinderen vonden die prinsessen vast fantastisch. Een droom van menig kleuter. Ik heb veel slechter verkleedde prinsessen gezien. Het zag er fijn uit voor O.
De dictator daar is Lotquote:Op zondag 1 maart 2026 10:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet veel te vertellen heeft thuis.
Maar vind hem altijd wel een lieve vader wat hij laat zien.
AM heeft de broek aan, de dictator van het gezin.
Zij heeft het chillen uitgevonden toch? Ze doet in mijn ogen niet anders.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:17 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ze heeft toch afgelopen week geen één keer gesport? En dan zeggen I need it 😳
Eens. Eindelijk een stukje inzicht. Ze geeft eigenlijk toe wat wij hier al een lange tijd riepen. De eerste maanden gefeest, op stap gaan, vluchten.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:56 schreef Loveischocolala het volgende:
Heel verstandig van mcw om ook op andere manieren aan haar zelf te werken en kijken waar patronen wegkomen denk ook deels opvoeding het doorgaan en doorgaan ook niet mee werkt. Vind het een leuke podcast verder hoop voor mcw dat ze de valkuilen samen voor kunnen zijn.
Dan lijkt ze op haar moeder.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:22 schreef Earring het volgende:
[..]
De dictator daar is Lot
En dat zijn AM haar eigen woorden dus niet mijn verzinsel. Ik geef AM hierin wel gelijk trouwens
Als er geen catering is dan kom ik niet 😆quote:Op zondag 1 maart 2026 07:27 schreef Jippiejappie het volgende:
Gefeliciteerd allen, met jullie vriendin Sanneke. 🥳
Wie komen er klussen?
Ik denk idd dat m heel blij moet zijn met jvp als bonusmoeder . Fijn dat de kinderen zich geliefd voelen bij de partners van vader en moeder.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Eens. Eindelijk een stukje inzicht. Ze geeft eigenlijk toe wat wij hier al een lange tijd riepen. De eerste maanden gefeest, op stap gaan, vluchten.
Ik blijf er wel bij dat Iris geen goede invloed heeft op Mies. Ik krijg helemaal de kriebels van de zelfverheerlijking van die vrouw. Doet alsof ze de zaligmaker is voor Michelle.
En een heel gemakkelijk moment toen MCW zei: Ik weet dat ze het goed hebben bij papa en zijn vriendin (oftewel Sjaak - je weet wel de vrouw waar ze hoteldebotel op was) Het lijkt erop dat met name die verhouding nogal ingewikkeld is. (Sjaak - Mies)
Neem dan een kadootje mee voor Jet want wat ze liet zien was weer voor Lot.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dan lijkt ze op haar moeder.
Misschien ga ik vanmiddag toch even naar die lezing, ben best nieuwsgierig.
Het is echt op een mooie locatie, prachtig hotel. Hoop dat ze haar schoenen aan doet i.p.v. pantoffels
Ik weet ook niet hoe het is om een scheiding door te maken en wat ik dan zou doen.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Eens. Eindelijk een stukje inzicht. Ze geeft eigenlijk toe wat wij hier al een lange tijd riepen. De eerste maanden gefeest, op stap gaan, vluchten.
Ik blijf er wel bij dat Iris geen goede invloed heeft op Mies. Ik krijg helemaal de kriebels van de zelfverheerlijking van die vrouw. Doet alsof ze de zaligmaker is voor Michelle.
En een heel gemakkelijk moment toen MCW zei: Ik weet dat ze het goed hebben bij papa en zijn vriendin (oftewel Sjaak - je weet wel de vrouw waar ze hoteldebotel op was) Het lijkt erop dat met name die verhouding nogal ingewikkeld is. (Sjaak - Mies)
O dat staat er niet bij, slecht!quote:Op zondag 1 maart 2026 10:29 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja! Veel plezier! Kost ¤10 dacht ik🤣🤣🤣
Opzich ook niet heel gek, ik heb nooit geloofd in een gelijkwaardige relatie en ik denk dat MW aant eind van de rit aan het kortste eind trok.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en was vooraf door velen voorspeld.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:32 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Opzich ook niet heel gek, ik heb nooit geloofd in een gelijkwaardige relatie en ik denk dat MW aant eind van de rit aan het kortste eind trok.
Maximaal overdrijven is haar niet vreemd. Ze zal wel rust nodig hebben omdat ze zichzelf zo opnaait over alles.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:17 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ze heeft toch afgelopen week geen één keer gesport? En dan zeggen I need it 😳
Dit doet Sanneke dus werkelijk al jaren. Zolang ik haar volg.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:36 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Hebben mensen met een laag ig/eq dat vaak niet? Je verjaardag nog vieren als een klein kind
Heb even gezocht maar helaas 🤭 staat wel wanneer ze aan de beurt is/is geweest enzo maar geen live beeldenquote:Op zondag 1 maart 2026 10:33 schreef opwegnaar het volgende:
Kunnen we DBM,net als bij de vorige wedstrijd, nog ergens live met gewichten zien gooien? 😂
En Sanneke is dit jaar thuis. Geen leuk uitje en heel veel dierbaren zijn aan het klussen in hun huis. Ze gaat dus ook niet even op de fiets langs om eten te brengen bij die mensen die doen wat zij niet wil.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dit doet Sanneke dus werkelijk al jaren. Zolang ik haar volg.
Als ik haar was zou ik me kapot schamen. Hoeveel moeite is het om met een paar zakken broodjes, wat verschillende soorten beleg en een paar pakken melk en wat frisdrank alle harde werkers een hart onder de riem te steken en je dankbaarheid te tonen?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
En Sanneke is dit jaar thuis. Geen leuk uitje en heel veel dierbaren zijn aan het klussen in hun huis. Ze gaat dus ook niet even op de fiets langs om eten te brengen bij die mensen die doen wat zij niet wil.
Ik wist ook niet dat ze vandaag jarig is. Heeft ze ook nooit vermeld in haar stories. Hopelijk deelt ze een open tikkie zodat we toch iets kunnen bijdragen.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:21 schreef Jenn1806 het volgende:
Nou hiep hiep hoera voor Sanneke! Eindelijk is de dag gekomen waar ze een heel jaar op heeft gewacht!
Ik heb helaas niet goed op de verjaardagskalender gekeken dus ik moet vandaag werken ipv feest vieren 🤭
Al die dierbaren waarop ze zit te zaniken omdat ze niet op kraamvisite kwamen?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
En Sanneke is dit jaar thuis. Geen leuk uitje en heel veel dierbaren zijn aan het klussen in hun huis. Ze gaat dus ook niet even op de fiets langs om eten te brengen bij die mensen die doen wat zij niet wil.
Daar had ze ook allemaal geen kraskaarten voor.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:21 schreef Maremare het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik me kapot schamen. Hoeveel moeite is het om met een paar zakken broodjes, wat verschillende soorten beleg en een paar pakken melk en wat frisdrank alle harde werkers een hart onder de riem te steken en je dankbaarheid te tonen?
Oh wacht, voor haar onhaalbaar. Niemand heeft het haar verteld en waarschijnlijk waait het. Echt het toonbeeld van egoïstisch, anti-sociaal en nul empathisch vermogen. En hopelijk gebeurt het klussen wel naar haar zin, want achteraf lopen klagen is ze ook niet vies van.
Het zegt genoeg dat deze mensen alsnog wel komen helpen, denk dat Sanneke het zelf echt niet wil/kan/overziet. Kanne voorstellen dat mensen dan hulp biedenquote:Op zondag 1 maart 2026 11:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Al die dierbaren waarop ze zit te zaniken omdat ze niet op kraamvisite kwamen?
Ja ik ook, ze heeft niet zoveel nodig met haar mooie koppie , jonge huid .quote:Op zondag 1 maart 2026 11:09 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik vind Michelle dus veel mooier zonder veel make-up (nu te zien in haar stories)
Inderdaad, ik vind haar een prachtige vrouw zo!quote:Op zondag 1 maart 2026 12:03 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja ik ook, ze heeft niet zoveel nodig met haar mooie koppie , jonge huid .
Oh chips ja, helemaal vergeten. Dan is het niet gratis. Nou ja open Tikkie dan maar voor de harde werkers lunch 😂😂😂quote:Op zondag 1 maart 2026 11:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daar had ze ook allemaal geen kraskaarten voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |