Ik las ergens dat je alleen met eenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kan nog een medaille opleveren als je wint
Of bij zijn advocaat?quote:
Mokerdom varken.quote:
Bijna.quote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je alleen met eenecht wordt gediskwalificeerd.
Penalty heb je toch geen medaille? Dus bij 2 penalties schuift #3 toch gewoon naar de B finale?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je alleen met eenecht wordt gediskwalificeerd.
Nu zonder dweil de mannen relay...dat wordt een ongezien slagveld.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:36 schreef Redefine het volgende:
Er waren wel erg veel valpartijen in de kwartfinales en halve finales.
Zeker. B-Finale aan de gang en NPO zendt liever geen sport uitquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:37 schreef Remco het volgende:
A finale staat om 21:40, nu nog reclame?
Er is vertraging opgelopen door die val van de Poolsequote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:37 schreef Remco het volgende:
A finale staat om 21:40, nu nog reclame?
alleen maar voor ONS uiteraard.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu zonder dweil de mannen relay...dat wordt een ongezien slagveld.
Dan zal Nederland wel weer falen. Die gifbeker moet leeg natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral ook niet gaan dweilen voor de relay.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kutijs dus, maar dat konden we al wel zien.
Nee alleen bij een gele kaart schuift het door naar de B-finale.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Penalty heb je toch geen medaille? Dus bij 2 penalties schuift #3 toch gewoon naar de B finale?
Beetje standaardquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral ook niet gaan dweilen voor de relay.
Beetje kutorganisatie.
Das war einmal. Nu moet je het wel heel bont maken om te worden gediskwalificeerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Penalty heb je toch geen medaille? Dus bij 2 penalties schuift #3 toch gewoon naar de B finale?
WAT NIETquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
Kutfilm, kutijs, wat is er nog meer kut?
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan zal Nederland wel weer falen. Die gifbeker moet leeg natuurlijk.
Is dat veranderd?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee alleen bij een gele kaart schuift het door naar de B-finale.
Kutschaatsen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
Zeker met eerst ook nog een B-finale. Degene die zonder val finisht gaat wint...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ja, weet niet precies wanneer.quote:
Daar snap ik ook geen reet van. Sowieso dat je op zo'n evenement suboptimaal ijs hebt omdat je het moet delen met iets doms als kunstschaatsen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral ook niet gaan dweilen voor de relay.
Beetje kutorganisatie.
Als ze zo een plak pakken valt het allemaal meequote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:39 schreef kilon het volgende:
Als die 4 goud later in het toernooi kwamen voelt het toch anders.
Er gaat gefaald worden door Nederland: daar kun je de klok op gelijk zetten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan zal Nederland wel weer falen. Die gifbeker moet leeg natuurlijk.
Die is al lang blij dat ze die Italiaanse eruit veegde en niet Velzeboer.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
volwassen interview van Schulting.
4 goud blijft natuurlijk fantastisch.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze zo een plak pakken valt het allemaal mee
Vond ik ook. Heb het idee dat ze vooral heel blij is dat ze zichzelf weer shorttracker kan noemen. Die gaat nog wel wat titels winnen de komende jaren.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
volwassen interview van Schulting.
Geen idee wat je bedoeltquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:40 schreef Coco het volgende:
Nou @:3rr0r verklaring?
Verschil tussen cliënt - server vertraging of zo? Na een refresh corrigeert het zich.
Hein Vergeer deed dat 40 jaar geleden al sneller.quote:
Duurt toch even voordat hij de nieuwe posts laadt?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk naar mijn screenshot.
Ik had #2 post. Dus fipo.
Caramel zeezout?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef beantherio het volgende:
Ik had nog niet gelezen dat het kutijs was.
Screenshot van Van_Poppel z'n post gemaakt zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk naar mijn screenshot.
Ik had #2 post. Dus fipo.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:38 schreef Legoblokje het volgende:
Waar heb ik net in godsnaam naar zitten kijken? Is dat ijs zo slecht ofzo?
Die zit gelukkig op de bankquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef Szura het volgende:
Als de herenrelay als enige een PLAK haalt inclusief een rondje van Shitzak
Dan zou dan moeten gebeuren als je je eigen post plaatst.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duurt toch even voordat hij de nieuwe posts laadt?
.. kijk naar de tijdquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Screenshot van Van_Poppel z'n post gemaakt zeker
Echt he. Normaal doet de NOS dat.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Avalon loopt het keihard te jinxen
Dan weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan zou dan moeten gebeuren als je je eigen post plaatst.
Het is blijkbaar een stuk warmer geworden vandaag.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:38 schreef Legoblokje het volgende:
Waar heb ik net in godsnaam naar zitten kijken? Is dat ijs zo slecht ofzo?
Hopelijk wel ja. Anders toch wel een beetje uit als een nachtkaars.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze zo een plak pakken valt het allemaal mee
Ik ook.quote:
Buiten. Zonder klepskeetsquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hein Vergeer deed dat 40 jaar geleden al sneller.
Hopelijk dan wel bij de andere landen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:45 schreef DeLuna het volgende:
Zilver omdat Dandjinou wraak gaat nemen
Heb nog een poll voorbij zien komen om dat te kiezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, het is niet spannend. Er gaat gefaalt worden.
Boer die bovenop Dandjinou duikt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:45 schreef DeLuna het volgende:
Zilver omdat Dandjinou wraak gaat nemen
Zacht ijs, scheuren en rode schildenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit wordt een ramp, een bloedbad.
Vuurwerk tussen Italië en Canadaquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:46 schreef Redefine het volgende:
Deze finale is zo sterk bezet dat ik wel echt gevaarlijke acties verwacht. Hopelijk dat Nederland daarvan kan profiteren.
Het is te hopen dat wij er niet bij gaan liggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:46 schreef Redefine het volgende:
Deze finale is zo sterk bezet dat ik wel echt gevaarlijke acties verwacht. Hopelijk dat Nederland daarvan kan profiteren.
Hopelijk niet, maar ik vrees dat het juist wel zo is...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is te hopen dat wij er niet bij gaan liggen.
verheffenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:46 schreef AgnesGru het volgende:
Italië gaat zo de rekening met de Canadezen verheffen.
Denk wel dat WIJ een beter team hebben dan Korea, maar dat zegt niet alles in zo'n relay.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk niet, maar ik vrees dat het juist wel zo is...
Zeker.quote:
gefaaltquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, het is niet spannend. Er gaat gefaalt worden.
En nog een rondje niet!quote:
Denk ik ook wel. Maar het is maar net op welke plek het gebeurd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk wel dat WIJ een beter team hebben dan Korea, maar dat zegt niet alles in zo'n relay.
Stuk langer zonder val.quote:
Hoe later in de wedstrijd hoe groter het drama.quote:
Mentaalquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is nu onze zwakste schakel?
Denk dat de verschillen minimaal zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het kutijsquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, nu je het zegt, ik ook.quote:
IJs brak onder je vandaan?quote:
Elk rondje is anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:49 schreef Vlinder het volgende:
Gristus wat een hoop rondjes zijn dit
En dan heb je soms (zoals in 2014) vijf teams in de finale. Ellendiger kun je het niet maken.quote:
Blij maken met dooie musquote:
quote:
?quote:
huhquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
KOEKOEK
ze zaten verder elkaar in de weg
Jensquote:
Nee.quote:
De andere 3 teams.quote:
Stukje muurliggerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:54 schreef kilon het volgende:
Geweldig verdedigd ook door iedereen hoor. Niemand was de zwakste.
Gister zijn Wikipedia nog lopen updaten, kan ik alweer aan de slag.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ZITZAK DE LAAT OLYMPISCH KAMPIOEN
In een hoekje aan het huilen?quote:
Ja en bij de mixed relay volgens mij ook meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de vrouwen een stuk meer volgens mij.
Het kan niet altijd feest zijn.quote:
Yep, daar stonden WE op 1.50 voor goud.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit ontken ik gewoon.quote:
Hij is druk met een poesje te vinden.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik heb jou weinig gezien deze OS, gaat alles goed?
Daar waren WE favoriet ja, hier een outsider.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Godenteamedquote:
En dan geen PLAK op de mixed, dus dat telt dan eigenlijk nog meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef Aguero het volgende:
Jens is een fenomeen.
Alleen Ahn heeft dit ooit eerder gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |