Als ze zo een plak pakken valt het allemaal meequote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:39 schreef kilon het volgende:
Als die 4 goud later in het toernooi kwamen voelt het toch anders.
Er gaat gefaald worden door Nederland: daar kun je de klok op gelijk zetten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan zal Nederland wel weer falen. Die gifbeker moet leeg natuurlijk.
Die is al lang blij dat ze die Italiaanse eruit veegde en niet Velzeboer.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
volwassen interview van Schulting.
4 goud blijft natuurlijk fantastisch.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze zo een plak pakken valt het allemaal mee
Vond ik ook. Heb het idee dat ze vooral heel blij is dat ze zichzelf weer shorttracker kan noemen. Die gaat nog wel wat titels winnen de komende jaren.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
volwassen interview van Schulting.
Geen idee wat je bedoeltquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:40 schreef Coco het volgende:
Nou @:3rr0r verklaring?
Verschil tussen cliënt - server vertraging of zo? Na een refresh corrigeert het zich.
Hein Vergeer deed dat 40 jaar geleden al sneller.quote:
Duurt toch even voordat hij de nieuwe posts laadt?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk naar mijn screenshot.
Ik had #2 post. Dus fipo.
Caramel zeezout?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef beantherio het volgende:
Ik had nog niet gelezen dat het kutijs was.
Screenshot van Van_Poppel z'n post gemaakt zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk naar mijn screenshot.
Ik had #2 post. Dus fipo.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:38 schreef Legoblokje het volgende:
Waar heb ik net in godsnaam naar zitten kijken? Is dat ijs zo slecht ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |