Of Zuid Soedan!quote:
Nopequote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat er in ieder geval 1 door is en dan lijkt Velzeboer me de beste.
Nog effe de PEN voor Desmet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:17 schreef xzaz het volgende:
Wat een sport. Mijn zoon doet bmx lijkt er qua valpartijen wel op.
Verstappen?quote:
We nemen het mee naar achterquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou het logischer vinden om in de kwartfinales er 2 door te laten gaan en in de halve finale 3.
Tja, wel een beetje alert blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Die startpose snap ik ook weinig van op de 1500m, ze komen gelijk omhoog
Is dit een vraag.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou het logischer vinden om in de kwartfinales er 2 door te laten gaan en in de halve finale 3.
quote:
Gladiolen.quote:
Daar hebben we niets aan, met val gaat die echt niet de snelste extra tijd hebbenquote:
Deze sporters bevinden zich dan ook op glad ijs.quote:
Een van de toffere olympische sportenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Welke idioot vond het ooit een goed idee om dit Olympisch te maken?
Oh sorry, waarom is dat elke keer andersquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar hebben we niets aan, met val gaat die echt niet de snelste extra tijd hebben
Die gaat nu in principe met lege handen naar huis!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:24 schreef kilon het volgende:
Gewoon echt helemaal uit zichzelf. Dan ben je slecht hoor. Die 2 gouden medailles tellen voor niks als je zoiets doet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die gaat nu in principe met lege handen naar huis!
Ik kan dit echt geen sport noemenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een van de toffere olympische sporten
Daar verwacht ik nog minder van.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:24 schreef kilon het volgende:
Dan moeten de mannen het maar weer doen.
Nog steeds dronken of weer?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een van de toffere olympische sporten
Nee beste tweequote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:25 schreef Redefine het volgende:
Slechtste twee die naar de finale gaan
Vier? Twee toch.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:25 schreef Starflyer het volgende:
Vier schaatsters die op dezelfde plek onderuit gingen. Apart!
Tsja, Velzeboer had, ja, ook kunnen blijven staan.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:25 schreef Redefine het volgende:
Tsja, de eerste bleef tenminste overeindquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:25 schreef Redefine het volgende:
Sarault ookquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, Velzeboer had, ja, ook kunnen blijven staan.
Klopt. Maar Velzeboer ging daarvoor al onderuit. Voor die plekquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:25 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij zorgt de schaats van Sarault bij haar val voor een scheur in het ijs.
Klopt, en Velzeboer heeft er last van.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:25 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij zorgt de schaats van Sarault bij haar val voor een scheur in het ijs.
Vandaag alleen een paar slokjes geproeft bij een wijnmaker, maar dat waren 4-5 kleine slokjes en alweer een uur of zes geledenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog steeds dronken of weer?
Jaquote:
Ach met 4 goud ga ik niet zeiken, denk dat dit sowieso de afstand is waar WE het minste kans zouden hebben. Gilli lijkt me favoriet.quote:
Op Eis?quote:
Als je van crashes houdt, net als F1 (vroegah).quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik kan dit echt geen sport noemen. Maar ieder zijn ding.
Niks stoms aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:26 schreef kilon het volgende:
ach ach ach. Stomme sport is het weer. Over 4 jaar gaan we revalueren.
Ik zie ze niet repareren met een plamuurmesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Schade aan het ijs zou je zeggen?
Als je ziet wat voor finale we krijgen zeker wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Xandra was hier absoluut geen zekere medaille.
Weinig meer om voor te juichen.quote:
Had in ieder een hele goede kans.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Xandra was hier absoluut geen zekere medaille.
Schulting en Confortola, Canadese en Velzeboerquote:
Om als eerste te finishen, moet je eerst finishen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor finale we krijgen zeker wel.
Dit is shorttrack, geen korte baan.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:27 schreef vaarsuvius het volgende:
dit is waarom ik nooit kortebaan kijk
Was niet op dezelfde plek.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Schulting en Confortola, Canadese en Velzeboer
Schulting en Confortola vielen op een hele andere plek.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Schulting en Confortola, Canadese en Velzeboer
Dat gaat heerlijk worden. Niet opgenomen door team. Haat en nijd. Had 1000 ook moeten rijden en relay voor wedstrijdritmequote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:27 schreef Szura het volgende:
Benieuwd naar het interview waarin mol Schulting gaat leeglopen
Medaille wel denk ik ja, goud was wel lastig geweest.quote:
Omdat er 2 vallen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had echt het idee dat het shorttrack een volwassen sport geworden was.
Dit is weer 1986 all over![]()
![]()
Gewoon kut en anders niks
Wat mede komt door haar val.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor finale we krijgen zeker wel.
Edit: Naja, hele goede kans.
Even Google translate raadplegenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is shorttrack, geen korte baan.
Broekie uitquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat heerlijk worden. Niet opgenomen door team. Haat en nijd. Had 1000 ook moeten rijden en relay voor wedstrijdritme
Het was haar eigen keuze om voor de langebaan te kiezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat heerlijk worden. Niet opgenomen door team. Haat en nijd. Had 1000 ook moeten rijden en relay voor wedstrijdritme
Ik dacht dezelfde bocht, maar kan het mis hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schulting en Confortola vielen op een hele andere plek.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kortebaanschaatsenquote:
quote:Kortebaan is niet hetzelfde als shorttrack, hoewel deze term wel vertaald kán worden als kortebaan
Watquote:
Nogmaals, gedwongen door die enkel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het was haar eigen keuze om voor de langebaan te kiezen.
Je hebt het mis.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dezelfde bocht, maar kan het mis hebben
Die vielen niet eens in een bocht, maar op het rechte stuk aan de andere kant.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dezelfde bocht, maar kan het mis hebben
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kortebaanschaatsen
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel lachen zijn als Stoddard nu ineens goud pakt.
Ja, als door haar val een kansloos iemand naar de finale gaat, dan had die er anders niet gezeten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat![]()
Mindere finale vanwege haar val? Dus met haar was het een betere finale geweest, omdat ze een goede kans heeft.
Gaat wel een spektakel worden denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:31 schreef Redefine het volgende:
In de finale is er pas voor het eerst druk vandaag voor Stoddard, dus een val zit er zeker in.
Tuurlijk maar zo denkt ze wellicht niet. Topsporter pur sangquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het was haar eigen keuze om voor de langebaan te kiezen.
Die start niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Zitzak er straks maar in dan, de gifbeker moet leeg.
Waar?quote:
In beeld bij de NOS.quote:
Ja, die trok de Italiaan meequote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
Schulting zette toch zelf haar hand op de schaats van een ander?
Helemaal ziedend omdat een Nederlandse schaatsster valt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is wel altijd huilen hier.
Sport kan nog wel professionaliseringquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tsja, dat is judoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Moet jij weten wat je thuis doet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan nog een medaille opleveren als je wintquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:33 schreef PzKpfw het volgende:
Voor zo'n B-finale zou ik echt niet meer op komen draven.
Zit Erben nog in het publiek?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:34 schreef Szura het volgende:
Huize Wennemars-Schulting op naar de Brienenoord
Dagjesvolkedquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kan nog een medaille opleveren als je wint
We juichen met ze mee, maar we huilen ook met ze meequote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Huhquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kan nog een medaille opleveren als je wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |