Was niet op dezelfde plek.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Schulting en Confortola, Canadese en Velzeboer
Schulting en Confortola vielen op een hele andere plek.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Schulting en Confortola, Canadese en Velzeboer
Dat gaat heerlijk worden. Niet opgenomen door team. Haat en nijd. Had 1000 ook moeten rijden en relay voor wedstrijdritmequote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:27 schreef Szura het volgende:
Benieuwd naar het interview waarin mol Schulting gaat leeglopen
Medaille wel denk ik ja, goud was wel lastig geweest.quote:
Omdat er 2 vallen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had echt het idee dat het shorttrack een volwassen sport geworden was.
Dit is weer 1986 all over![]()
![]()
Gewoon kut en anders niks
Wat mede komt door haar val.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor finale we krijgen zeker wel.
Edit: Naja, hele goede kans.
Even Google translate raadplegenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is shorttrack, geen korte baan.
Broekie uitquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat heerlijk worden. Niet opgenomen door team. Haat en nijd. Had 1000 ook moeten rijden en relay voor wedstrijdritme
Het was haar eigen keuze om voor de langebaan te kiezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat heerlijk worden. Niet opgenomen door team. Haat en nijd. Had 1000 ook moeten rijden en relay voor wedstrijdritme
Ik dacht dezelfde bocht, maar kan het mis hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schulting en Confortola vielen op een hele andere plek.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kortebaanschaatsenquote:
quote:Kortebaan is niet hetzelfde als shorttrack, hoewel deze term wel vertaald kán worden als kortebaan
Watquote:
Nogmaals, gedwongen door die enkel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het was haar eigen keuze om voor de langebaan te kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |