Ik ook.quote:
Buiten. Zonder klepskeetsquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hein Vergeer deed dat 40 jaar geleden al sneller.
Hopelijk dan wel bij de andere landen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:45 schreef DeLuna het volgende:
Zilver omdat Dandjinou wraak gaat nemen
Heb nog een poll voorbij zien komen om dat te kiezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, het is niet spannend. Er gaat gefaalt worden.
Boer die bovenop Dandjinou duikt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:45 schreef DeLuna het volgende:
Zilver omdat Dandjinou wraak gaat nemen
Zacht ijs, scheuren en rode schildenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit wordt een ramp, een bloedbad.
Vuurwerk tussen Italië en Canadaquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:46 schreef Redefine het volgende:
Deze finale is zo sterk bezet dat ik wel echt gevaarlijke acties verwacht. Hopelijk dat Nederland daarvan kan profiteren.
Het is te hopen dat wij er niet bij gaan liggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:46 schreef Redefine het volgende:
Deze finale is zo sterk bezet dat ik wel echt gevaarlijke acties verwacht. Hopelijk dat Nederland daarvan kan profiteren.
Hopelijk niet, maar ik vrees dat het juist wel zo is...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is te hopen dat wij er niet bij gaan liggen.
verheffenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:46 schreef AgnesGru het volgende:
Italië gaat zo de rekening met de Canadezen verheffen.
Denk wel dat WIJ een beter team hebben dan Korea, maar dat zegt niet alles in zo'n relay.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk niet, maar ik vrees dat het juist wel zo is...
Zeker.quote:
gefaaltquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, het is niet spannend. Er gaat gefaalt worden.
En nog een rondje niet!quote:
Denk ik ook wel. Maar het is maar net op welke plek het gebeurd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk wel dat WIJ een beter team hebben dan Korea, maar dat zegt niet alles in zo'n relay.
Stuk langer zonder val.quote:
Hoe later in de wedstrijd hoe groter het drama.quote:
Mentaalquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is nu onze zwakste schakel?
Denk dat de verschillen minimaal zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het kutijsquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, nu je het zegt, ik ook.quote:
IJs brak onder je vandaan?quote:
Elk rondje is anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:49 schreef Vlinder het volgende:
Gristus wat een hoop rondjes zijn dit
En dan heb je soms (zoals in 2014) vijf teams in de finale. Ellendiger kun je het niet maken.quote:
Blij maken met dooie musquote:
quote:
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |