Pindakaas uit een pot lepelen of hoe moet ik dit voor mij zien?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Pindakaasdag, ja koken zat er niet in, te moe.
Bruin brood met pindakaas. Is voedzaam want eigenlijk lust ik het niet zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Pindakaas uit een pot lepelen of hoe moet ik dit voor mij zien?
Hmm, erg appetijtelijk zien de bammetjes er niet uit inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Geluncht met mijn buurvrouw.
Ik wilde eens wat anders; koos boterhammen hummus met gegrilde groenten. Dacht lekker grote plakken gegrilde groenten, maar bleek een schepje uit een zak van Hak (leek wel). Smaakte toch wel. Buurvrouw had flammkuchen brie en die hoeft ze niet nog een keer.
[ link | afbeelding ]
Vanavond kippensoep, omeletje en een sinaasappel.
Was dit een lunchroom gerund door mensen met een beperking ofzo? Wie smeert en serveert er nou zo een boterham in de horecaquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Geluncht met mijn buurvrouw.
Ik wilde eens wat anders; koos boterhammen hummus met gegrilde groenten. Dacht lekker grote plakken gegrilde groenten, maar bleek een schepje uit een zak van Hak (leek wel). Smaakte toch wel. Buurvrouw had flammkuchen brie en die hoeft ze niet nog een keer.
[ link | afbeelding ]
Vanavond kippensoep, omeletje en een sinaasappel.
Valentijnswafelsquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:20 schreef Molo het volgende:
Ik voel me echt bejaard maar krijg de imgr link naar plaatje tegenwoordig niet meer voor elkaar![]()
![]()
De dag liep hier wat anders dus wafels gebakken op dinertijdstip, mogelijk eten we straks nog gado gado met kroepoek verder op
Wafels geserveerd met aardbeien uit diepvries, jam en slagroom![]()
[ afbeelding ]
Als iemand weet hoe .jpg van je maken, ik word graag geholpen![]()
![]()
Al was dat zo had ik het begrepen. Dit was een Oud-Hollands restaurant die al 50 jaar hier staat, maar vorig jaar is overgenomen en nu in een ontbijt/koffie/lunchtent is veranderd met Açaibowls enzo. Nog nooit op trouwens.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Was dit een lunchroom gerund door mensen met een beperking ofzo? Wie smeert en serveert er nou zo een boterham in de horeca
Dramatische verandering dus, sneu. Zoiets zou ik ook niet blij van worden. Voel me sowieso in Nederland heel vaak bekocht in de horeca. Kan er verdrietig van wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Valentijnswafels![]()
Lekker hoor, zoet als hoofdmaaltijd
[..]
Al was dat zo had ik het begrepen. Dit was een Oud-Hollands restaurant die al 50 jaar hier staat, maar vorig jaar is overgenomen en nu in een ontbijt/koffie/lunchtent is veranderd met Açaibowls enzo. Nog nooit op trouwens.
Snert had ik ook als lunch, heerlijk met dit weerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanmiddag snert
Vanavond een zuurdesem brood van roggemeel met kummel
Gezoute boter, oude kaasquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Snert had ik ook als lunch, heerlijk met dit weer![]()
En zuurdesem, wat is dat toch een prachtig product, zeker van rogge. Kan ik nooit genoeg van krijgen
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:49 schreef maily het volgende:
Paling en een biertje.
Straks gebakken zeebaarsfilet.
https://visrecepten.nl/re(...)aarsfilet-met-tomaat
Met een paar gebakken aardappeltjes.
Smulpaapquote:Op zaterdag 21 februari 2026 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Afgesloten bij Starbucks onderweg. Pistache latte, 1 amandelmelk en 1 gewone melk
[ link | afbeelding ]
Bevroren broccoli? Vind dat zo structuurloosquote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:54 schreef derLudolf het volgende:
Gisteren, Bratkartoffeln, kipvleugels en broccoli. Blijkbaar de vorige keren meer dan 250g , dit was wat er over was van een 750g zak
[ afbeelding ][/url]
Goulash/porkolt met rijst.
[ afbeelding ][/url]
Vers is wel lekkerder ja, maar diepvriesgroenten zijn wel zo praktisch.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Bevroren broccoli? Vind dat zo structuurloos
Wel heel geschikt voor broccolisoep trouwens
Sandwichspreadquote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezien ik met warm eten gebruncht heb, heb ik nu drie boterhammen op. Eentje met pindakaas en twee met sandwichspread
Nu thee en koffie
Misschien voor bedtijd een glühwein
Of op krekkers, ook heerlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helaas geen kaas in huis, dan zou ik de perfecte combinatie hebben
Of al die combinaties bij elkaarquote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Of op krekkers, ook heerlijk.
En friet erbijquote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of al die combinaties bij elkaar
Klinkt geweldig, genietenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Bevroren broccoli? Vind dat zo structuurloos
Wel heel geschikt voor broccolisoep trouwens
Vanavond hier Portugese boerenkoolsoep (moet eigenlijk Portugese kool zijn maar niet te krijgen hier) met 2 soorten chouriço (Portugese versie van chorizo) als voorafje. Erna misokool, doperwten en verse patat en kabeljauw uit den frituurpan
Boerenbontquote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:54 schreef derLudolf het volgende:
Gisteren, Bratkartoffeln, kipvleugels en broccoli. Blijkbaar de vorige keren meer dan 250g , dit was wat er over was van een 750g zak
[ afbeelding ][/url]
Goulash/porkolt met rijst.
[ afbeelding ][/url]
Waaaaaat???quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:36 schreef Molo het volgende:
Kwamen wormen uit de kabeljauw zetten (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) dus het werd worstjes erbij
Bah zeg, hoef eventjes geen vis meer![]()
Bij de dure viskraam op de markt gehaald. Kan vaker voorkomen ondanks controles las ik, maar ik ben voorlopig ook wel even genezen jaquote:Op zondag 22 februari 2026 15:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Waaaaaat???
Ik krijg kotsneigingen alleen door dit te lezen, walgelijk
Was dit verse vis of hoe en wat en waar?
Is heel normaal dat vis parasieten heeft, en als ze nog leven was het verse kabeljauw, niet ingevroren geweest.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:36 schreef Molo het volgende:
Kwamen wormen uit de kabeljauw zetten (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) dus het werd worstjes erbij
Bah zeg, hoef eventjes geen vis meer![]()
Ik las het ja, maar paar van zulke joekels was wel echt walgelijkquote:Op zondag 22 februari 2026 17:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is heel normaal dat vis parasieten heeft, en als ze nog leven was het verse kabeljauw, niet ingevroren geweest.
Tja, dat is de natuur. fruit met beestjes erin is ook niet zo smakelijk, daarom wordt het bespoten. De wilde en zeer smakelijk sinaasappels die ik in Kroatië at hadden dat ook vaak.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las het ja, maar paar van zulke joekels was wel echt walgelijk
Weet niet zo goed waarom dat is maar vind een worm in een appel of ander fruit toch heel anders aanvoelen dan die in vlees of visquote:Op zondag 22 februari 2026 17:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tja, dat is de natuur. fruit met beestjes erin is ook niet zo smakelijk, daarom wordt het bespoten. De wilde en zeer smakelijk sinaasappels die ik in Kroatië at hadden dat ook vaak.
Oftewel restjesdagquote:Op zondag 22 februari 2026 15:33 schreef golfer het volgende:
Vanavond restanten uit de vriezer: gyosa's, bami en tjap tjoy.
Ja, smakelijk is anders. Wild zit vaak ook vol beestjes, teken en zo in de huid, lintwormen bij wilde zwijnen, long wormen,quote:Op zondag 22 februari 2026 17:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet niet zo goed waarom dat is maar vind een worm in een appel of ander fruit toch heel anders aanvoelen dan die in vlees of vis
quote:Op zondag 22 februari 2026 16:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij de dure viskraam op de markt gehaald. Kan vaker voorkomen ondanks controles las ik, maar ik ben voorlopig ook wel even genezen ja
Alles lag klaar, zagen ineens die stukken vis bewegen in onze ooghoek. Dochter zag het ook, helaas, toch al een lastige viseter, dus dit helpt dan niet![]()
Mooie woordspelingquote:Op zondag 22 februari 2026 20:02 schreef Kanaroe het volgende:
Hier gewokte spinazie met rode puntpaprika, ui en knoflook
Kant en klare gratins met aardappelen en broccoli
Gerookte forelfilet en gerookte zalm opgerold met verse dille en zachtjes gebakken tot warm (goeie vondst van mezelf)
Ik wist niks van wormen/parasieten in verse vis, mocht ik het ooit tegenkomen vis ik ze deruit en eet ik de vis alsnog op. Denk ik
Daar zou ik dan niet mee zitten, omdat ik die dingen niet ken.quote:Op zondag 22 februari 2026 20:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kweekzalm heeft geen parasieten, omdat die met pesticiden behandeld worden, middelen als diflubenzuron, teflubenzuron en emamectine
Is ook zo, dat is rotzooi alleen niet kronkelend zichtbaarquote:Op zondag 22 februari 2026 20:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kweekzalm heeft geen parasieten, omdat die met pesticiden behandeld worden, middelen als diflubenzuron, teflubenzuron en emamectine
Ze was gelukkig net al grapjes aan het maken erover dus wie weet komt het gewoon goedquote:Op zondag 22 februari 2026 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Als zij het al lastig vind, eet ze van dr leven lang geen vis meer.
Ik hou van vis maar ben er voorlopig klaar mee als ik dat zou zien.
Lekkerrrrrr, welke kazen?quote:
Deze week 'maar' supermarktkaasjesquote:Op zondag 22 februari 2026 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekkerrrrrr, welke kazen?
Dit gezegd hebbende, ik zou Siciliaanse Casu marzu dus zeker wel eens willen proberen
Ik vind die Viking blue hartstikke lekker eigenlijkquote:Op zondag 22 februari 2026 21:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze week 'maar' supermarktkaasjes
Emmentaler, viking blue en Saint Paulin.
Komend weekend weer naar de kaasboer
Ben benieuwdquote:Op zondag 22 februari 2026 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze was gelukkig net al grapjes aan het maken erover dus wie weet komt het gewoon goed![]()
Vanavond gyoza's gegeten en een kom ramen. Voor het eerst ook paksoi er bij de kleine dame in gekregen![]()
Binnenkort eens naar een echte ramentent met haar, lijkt me wel leuk
Oh heerlijk!quote:Op maandag 23 februari 2026 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Pasta met blauwe kaas, peer, creme fraiche, spinazie en gehakte walnoten
Goorgonzola?quote:Op maandag 23 februari 2026 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Pasta met blauwe kaas, peer, creme fraiche, spinazie en gehakte walnoten
Een stukje bleu d'auvergne.quote:
Uhh.. geen ideequote:Op maandag 23 februari 2026 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heerlijk!
Waarom geen mascarpone ipv crčme fraiche?
Klinkt echt als een topper als je aan het klussen bentquote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:52 schreef Molo het volgende:
AH oat&go matcha, is echt net behanglijm met klontjes en de smaak van karton![]()
Nope nope, geen aanrader
Klinkt niet zo best. Zag ook Bolletje met knijpverpakkingen havermoutquote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:52 schreef Molo het volgende:
AH oat&go matcha, is echt net behanglijm met klontjes en de smaak van karton![]()
Nope nope, geen aanrader
Was lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:43 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we een verspakket flatbread met sticky chicken uitproberen.
[ afbeelding ]
Oh dit wil ik ook!!quote:
Waar en was het wat?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 16:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Naar een Vietnamees restaurant vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar en was het wat?https://www.papamirees-restaurant.de/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ja, het is wordt gedreven door Vietnamese en de kaart Asian fusion.
Smaak volledig okay
Had de eend met extra eend, was lekker
Laatst een keer een prutje met pasta ingevroren om te testen, ik vond de pasta er niet lekkerder op geworden. Beetje papperig, maar het kan welquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:18 schreef Karzai het volgende:
Ook vandaag nog een lekker kopje soep, en de andere helft van de pan soep vries ik maar in denk ik, weet niet of dat met pasta kan eigenlijk?
[ afbeelding ]
Van moeders en lekkere maaltijd meegekregen voor vanavond![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Structuur gaat er meestal nogal aan jaquote:Op woensdag 25 februari 2026 14:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Laatst een keer een prutje met pasta ingevroren om te testen, ik vond de pasta er niet lekkerder op geworden. Beetje papperig, maar het kan wel
Dan maak ik het maar op, blijft nog wel een dag of drie goed denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2026 14:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Laatst een keer een prutje met pasta ingevroren om te testen, ik vond de pasta er niet lekkerder op geworden. Beetje papperig, maar het kan wel
Heel lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2026 13:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond ratatouille met daarbij gebakken kogelbiefstukjes.
Ziet er heerlijk uit!quote:
Karig kakitoetje, maar weer lekker gegeten. Ik wil ook eens (onverwacht) aanschuivenquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:58 schreef Kanaroe het volgende:
Oh o.t., hier een improvisatiemaal ivm onverwacht aanschuifbezoekje van oudste zoon
Restje gehaktbrood opgewarmd
Mesclunsalade met tomaatjes
Groene pasta met uien, knoflook, spaanse peper, groene paprika, doperwten, spinazie, pesto, zure room en parmezaan
Als toet 1 kakifruit gedeeld met z'n 4-en:P
Goed gebakken steakquote:
Niet bang zijn, crčme fraîche zou ik overslaan, want dat zorgt er voor dat de boursin minder sterk smaakt. Eventueel nog spinazie erdoor, dat doe ik eigenlijk altijd (popeye pasta). In ieder geval ga je lekker eten morgen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag nog mijn AVG-tje gehad, maar overmorgen maak ik een heerlijk gerecht ‘Pasta met Boursin’. Wat zit er in: ontbijtspek, ui, champignons, crčme fraiche, Boursin en fusilli. Hemels. In geen 10 jaar gemaakt. Ik ben er alleen nog niet achter hoe ik kan voorkomen dat de Boursin verdampt.
Je bent van harte welkomquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Karig kakitoetje, maar weer lekker gegeten. Ik wil ook eens (onverwacht) aanschuiven
[..]
Goed gebakken steak
[..]
Niet bang zijn, crčme fraîche zou ik overslaan, want dat zorgt er voor dat de boursin minder sterk smaakt. Eventueel nog spinazie erdoor, dat doe ik eigenlijk altijd (popeye pasta). In ieder geval ga je lekker eten morgen.
Jazekers gezellig, soms welquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:51 schreef Molo het volgende:
Gezellig hoor Kanaroe!
Hier even haast haast haast dus Koreaanse noodles met een kaassouffle gegeten![]()
Morgen weer genoeg tijd voor groenters
Het was wat ik nog in huis had voor mezelf. Ok, en komkommer en tomaatjes maar daar had ik echt totaal geen zin inquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:55 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jazekers gezellig, soms wel![]()
Aparte combi, noedels en kaassoufflé. Best of both worlds-idee
quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom![]()
Ja MIJN kaki hahaha, samen delen. De rest had het nog nooit gegeten, de boys waren nieuwsgierig
Geen pasta meerquote:Op donderdag 26 februari 2026 11:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanavond een favorietje: kipkluifjes met zilvervliesrijst.
Als je dat koopt kun je softijs met discodip eten, en daarna het gezondequote:Op donderdag 26 februari 2026 14:47 schreef Molo het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel softijs met discodip weer buiten![]()
Maar het wordt vooral even snel iets gezonds op tafel zetten. En voor die tijd nog bedenken wat dan, en dat kopen
Moet heen en weer vliegen naar afspraken en ook met kind dus dat wordt m even nietquote:Op donderdag 26 februari 2026 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als je dat koopt kun je softijs met discodip eten, en daarna het gezonde
quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Thaise viskoekjes met een Thaise salade.
Dat staat morgen op het programma. Ik had namelijk al vlees uit de vriezer gehaald en dat moest eerst op.quote:
Heerlijk zijn die!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 00:32 schreef golfer het volgende:
Griotten. Ben er verslaafd aan geworden. Hele zak achter elkaar opgegeten.
Die eten zo makkelijk weg.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 00:32 schreef golfer het volgende:
Griotten. Ben er verslaafd aan geworden. Hele zak achter elkaar opgegeten.
Ik ken zowel bamischijven met erbij satésaus, maar ook schijven met satésmaak erin. Weet niet of het nou Oriental heet of dat dat weer een andere variant is.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:48 schreef derLudolf het volgende:
Patat mayo en bamischijf sate straks
Dat klinkt exotisch, en lekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:24 schreef Divje het volgende:
Vanmiddag een Haggis + Bacon panini met naturel chips gehad, vanavond staat er een heerlijke kant en klare Asda fish pie op het menu
Laatste dag van een weekje Schotland vandaagquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:15 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat klinkt exotisch, en lekker
Ben/woon je toevallig in Groot-Brittannië?
Schotlandquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Laatste dag van een weekje Schotland vandaag
Fish pie was wel errug lekker voor een kant&klaartje. Schelvis, zalm en grote garnalen in een bedje van aardappelpuree, oude cheddar en ciabatta croutons bovenop
Schotland is zó mooooiquote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Schotland![]()
En je kant en klaartje klinkt zeker ook goed
Burpsquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zo naar de Griek
Stuk of 5-6 voorgerechten en een hoofdgerecht delen met zijn twee
Hoe smaakten ze? De prijs waard?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:50 schreef golfer het volgende:
Vanavond kant-en-klare versmaaltijden van de Appie.
Voor mij:
[ afbeelding ]
en voor Blues:
[ afbeelding ]
Ja jaloers hier hoor, Schotland is fantastischquote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:24 schreef Divje het volgende:
Vanmiddag een Haggis + Bacon panini met naturel chips gehad, vanavond staat er een heerlijke kant en klare Asda fish pie op het menu
Ik vind die tegenvallen maar als je even geen tijd hebt is de lasagne redelijk te doen, alleen te duur maar ja, gemakquote:Op zaterdag 28 februari 2026 00:14 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hoe smaakten ze? De prijs waard?
Wel 2 voor 12 euro. Maar zelf maken is altijd lekkerder.quote:
Er zit ook teveel courgette in, maar kan het ook niet over mijn hart krijgen om het weg te flikkeren. Verder is het een p rima zelfmaak gerecht. Lekker en gezond.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:18 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zit hier zoveel courgette in? en sperziebonen? raar pakket.
ohja, en 1 teen knoflook was zacht, en de cherrytomaatjes lagen onderop, waar er dus 2 van geplet waren
Hoe bereid jij meiraap?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Karbonade van scharrelvarken (Pfalzdorfer Landschwein), meiraapjes met kruidenboter en een gemengde salade.
Ik verwijder ongerijmdheden, kwart ze en kook ze tot beetgaar en wat citroenboter en zoutquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hoe bereid jij meiraap?
Ik eet ze alleen maar rauw eigenlijk
Ah, dank!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik verwijder ongerijmdheden, kwart ze en kook ze tot beetgaar en wat citroenboter en zout
denk dat ik dat ook ga maken vandaag, doe er alleen geen chocolade inquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:05 schreef Kanaroe het volgende:
'Mexicaanse' bonenschotel; met een (iets te flink) handje pure chocolade, met tortillachips en kaas uit de oven
Ingelegde rode ui en plakjes avocado erbij
Was lekker, iedereen zit Vol
Lekker!quote:Op zondag 1 maart 2026 06:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat ik dat ook ga maken vandaag, doe er alleen geen chocolade in![]()
koffie, straks wat fruit en een boterham met pindakaas
Waar?quote:
Bramquote:Op zondag 1 maart 2026 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond beste patat van NL, en toe pistache ijs van KFC
Ik maakte het ook altijd urenlang uit de oven via dit recept:quote:Op zondag 1 maart 2026 14:02 schreef Kanaroe het volgende:
Ik ga zo een stukje buikspek in de oven schuiven, moet er ongeveer 3 uur in
Heb dat nog nooit eerder gemaakt, dus ben benieuwd!
Dankje!quote:Op zondag 1 maart 2026 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik maakte het ook altijd urenlang uit de oven via dit recept:
https://dekeukenvanmartin(...)-krokant-zwoerd.html
totdat ik er achter kwam dat het veel sneller en net zo lekker kan uit de airfryer.
https://www.sameneenkoekopen.nl/recept/Buikspek-uit-airfryer
En, tevreden met de eerste keer? Ik had niet anders dan een buikspek recept verwacht van Matt (of ieder ander Australisch chefquote:Op zondag 1 maart 2026 14:02 schreef Kanaroe het volgende:
Ik ga zo een stukje buikspek in de oven schuiven, moet er ongeveer 3 uur in
Heb dat nog nooit eerder gemaakt, dus ben benieuwd!
Vanavond gebakken rijst, met gewokte paksoi, sugarsnaps en prei en buikspek met vijfkruidenpoeder en teryakimarinade
Atjar en kroepoek voor erbij
Mozzarellaquote:Op zondag 1 maart 2026 11:48 schreef Blues het volgende:
Vanavond haal ik pizza's bij onze dorps italiaan griek![]()
Het was heerlijk, thanksquote:Op zondag 1 maart 2026 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En, tevreden met de eerste keer? Ik had niet anders dan een buikspek recept verwacht van Matt (of ieder ander Australisch chef).
Hoop dat je hebt genoten.
Dank, mijn airfryer kan niet vaak genoeg aan staanquote:Op zondag 1 maart 2026 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik maakte het ook altijd urenlang uit de oven via dit recept:
https://dekeukenvanmartin(...)-krokant-zwoerd.html
totdat ik er achter kwam dat het veel sneller en net zo lekker kan uit de airfryer.
https://www.sameneenkoekopen.nl/recept/Buikspek-uit-airfryer
Gaarne het patatadresquote:Op zondag 1 maart 2026 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ga het ijs nu eten. Laatste keer Dubai in assortiment (zowel Mc als KFC).
Vandaag speciaal naar Amstelveen omdat de patat zo waanzinnig lekker is, zelfs de krokante die ik normaal minder vind. Met zwarte peper mayo genomen. Dikke aanrader mocht je naar het bos gaan, of gewoon als je zin hebt in zeer goeie friet.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Top! Kun je vaker makenquote:Op zondag 1 maart 2026 18:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Het was heerlijk, thanks
Helaas geen bubbelie korst maar verder, zacht en mals vlees
Jij ook heerlijk genoten , lekker hoor, goeie frieten![]()
De Frietfabriekquote:
Dank u!quote:Op zondag 1 maart 2026 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Top! Kun je vaker maken
[..]
De Frietfabriek
Nieuwe Kalfjeslaan 1
quote:Op maandag 2 maart 2026 22:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Buikspek van eigen varken, sous vide gegaard en daarna in oven. Met asperges en lente ui, witte rijst, en een saus van hoisin en gefermenteerde zwarte bonen.
Ja kom maar door!quote:Op maandag 2 maart 2026 22:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Buikspek van eigen varken, sous vide gegaard en daarna in oven. Met asperges en lente ui, witte rijst, en een saus van hoisin en gefermenteerde zwarte bonen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:52 schreef golfer het volgende:
Staat al uren te pruttelen. Voor vanavond maak ik, wegens lekker en succes, opnieuw Indonesische rendang uit de slowcooker met daarbij gebakken rijst en een komkommersalade met een vinaigrette.
Ja ik denk altijd doe ik wel ff... Nou ik ben weer even genezen volgende keer bestel ik wel bij de Chinees alleen ik denk wel dat mijn maag hier beter op gaat... Nu heb ik zelf het zout en vet in de handquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef Kanaroe het volgende:
Ziet er goed uit @:Goitske
Flinke kooksessie
Haha, dat is heel herkenbaar. Ik haal me vaak ook veel werk op de halsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:12 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja ik denk altijd doe ik wel ff... Nou ik ben weer even genezen volgende keer bestel ik wel bij de Chinees alleen ik denk wel dat mijn maag hier beter op gaat... Nu heb ik zelf het zout en vet in de hand
Nou dat vooral het is gewoon gezond. Ja sate weiger ik te maken dat is kant en klaar. Sate stokjes voor op de bbq enzo maak ik wel zelf maar de saus is van wijko of zoals voor dit soort dingen een zakje met van die stokjes, vinden de heren prima want ik ga echt over mn nek van sate sausquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:14 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, dat is heel herkenbaar. Ik haal me vaak ook veel werk op de hals
En dan is het in een kwartietje Allemaal Op!
Maarreh, baas in eigen maag! Superlekker en gezond; dat is de moeite hartstikke waard
Ja, als je het zelf niet lekker vind snap ik hetquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:16 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou dat vooral het is gewoon gezond. Ja sate weiger ik te maken dat is kant en klaar. Sate stokjes voor op de bbq enzo maak ik wel zelf maar de saus is van wijko of zoals voor dit soort dingen een zakje met van die stokjes, vinden de heren prima want ik ga echt over mn nek van sate saus
Ze zoeken het hier maar uit met hun sate saus zolang ze maar uit mijn buurt blijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, als je het zelf niet lekker vind snap ik het
Verder niet heel ingewikkeld om zelf te maken, satésaus
Ik koop het ook wel van Wijko, maar voeg dan altijd nog wel iets 'eigens' toe
Wat een ironie inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ze zoeken het hier maar uit met hun sate saus zolang ze maar uit mijn buurt blijven.
Mijn zus zegt ook dat ik beter de pinda allergie had kunnen krijgen ipv dat zij hem heeft. Zij is dol op pindasaus pindakaas etc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |