Wel 2 voor 12 euro. Maar zelf maken is altijd lekkerder.quote:
Er zit ook teveel courgette in, maar kan het ook niet over mijn hart krijgen om het weg te flikkeren. Verder is het een p rima zelfmaak gerecht. Lekker en gezond.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:18 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zit hier zoveel courgette in? en sperziebonen? raar pakket.
ohja, en 1 teen knoflook was zacht, en de cherrytomaatjes lagen onderop, waar er dus 2 van geplet waren
Hoe bereid jij meiraap?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Karbonade van scharrelvarken (Pfalzdorfer Landschwein), meiraapjes met kruidenboter en een gemengde salade.
Ik verwijder ongerijmdheden, kwart ze en kook ze tot beetgaar en wat citroenboter en zoutquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hoe bereid jij meiraap?
Ik eet ze alleen maar rauw eigenlijk
Ah, dank!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik verwijder ongerijmdheden, kwart ze en kook ze tot beetgaar en wat citroenboter en zout
denk dat ik dat ook ga maken vandaag, doe er alleen geen chocolade inquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:05 schreef Kanaroe het volgende:
'Mexicaanse' bonenschotel; met een (iets te flink) handje pure chocolade, met tortillachips en kaas uit de oven
Ingelegde rode ui en plakjes avocado erbij
Was lekker, iedereen zit Vol
Lekker!quote:Op zondag 1 maart 2026 06:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat ik dat ook ga maken vandaag, doe er alleen geen chocolade in![]()
koffie, straks wat fruit en een boterham met pindakaas
Waar?quote:
Bramquote:Op zondag 1 maart 2026 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond beste patat van NL, en toe pistache ijs van KFC
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |