Pindakaas uit een pot lepelen of hoe moet ik dit voor mij zien?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Pindakaasdag, ja koken zat er niet in, te moe.
Bruin brood met pindakaas. Is voedzaam want eigenlijk lust ik het niet zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Pindakaas uit een pot lepelen of hoe moet ik dit voor mij zien?
Hmm, erg appetijtelijk zien de bammetjes er niet uit inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Geluncht met mijn buurvrouw.
Ik wilde eens wat anders; koos boterhammen hummus met gegrilde groenten. Dacht lekker grote plakken gegrilde groenten, maar bleek een schepje uit een zak van Hak (leek wel). Smaakte toch wel. Buurvrouw had flammkuchen brie en die hoeft ze niet nog een keer.
[ link | afbeelding ]
Vanavond kippensoep, omeletje en een sinaasappel.
Was dit een lunchroom gerund door mensen met een beperking ofzo? Wie smeert en serveert er nou zo een boterham in de horecaquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Geluncht met mijn buurvrouw.
Ik wilde eens wat anders; koos boterhammen hummus met gegrilde groenten. Dacht lekker grote plakken gegrilde groenten, maar bleek een schepje uit een zak van Hak (leek wel). Smaakte toch wel. Buurvrouw had flammkuchen brie en die hoeft ze niet nog een keer.
[ link | afbeelding ]
Vanavond kippensoep, omeletje en een sinaasappel.
Valentijnswafelsquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:20 schreef Molo het volgende:
Ik voel me echt bejaard maar krijg de imgr link naar plaatje tegenwoordig niet meer voor elkaar![]()
![]()
De dag liep hier wat anders dus wafels gebakken op dinertijdstip, mogelijk eten we straks nog gado gado met kroepoek verder op
Wafels geserveerd met aardbeien uit diepvries, jam en slagroom![]()
[ afbeelding ]
Als iemand weet hoe .jpg van je maken, ik word graag geholpen![]()
![]()
Al was dat zo had ik het begrepen. Dit was een Oud-Hollands restaurant die al 50 jaar hier staat, maar vorig jaar is overgenomen en nu in een ontbijt/koffie/lunchtent is veranderd met Açaibowls enzo. Nog nooit op trouwens.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Was dit een lunchroom gerund door mensen met een beperking ofzo? Wie smeert en serveert er nou zo een boterham in de horeca
Dramatische verandering dus, sneu. Zoiets zou ik ook niet blij van worden. Voel me sowieso in Nederland heel vaak bekocht in de horeca. Kan er verdrietig van wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Valentijnswafels![]()
Lekker hoor, zoet als hoofdmaaltijd
[..]
Al was dat zo had ik het begrepen. Dit was een Oud-Hollands restaurant die al 50 jaar hier staat, maar vorig jaar is overgenomen en nu in een ontbijt/koffie/lunchtent is veranderd met Açaibowls enzo. Nog nooit op trouwens.
Snert had ik ook als lunch, heerlijk met dit weerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanmiddag snert
Vanavond een zuurdesem brood van roggemeel met kummel
Gezoute boter, oude kaasquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Snert had ik ook als lunch, heerlijk met dit weer![]()
En zuurdesem, wat is dat toch een prachtig product, zeker van rogge. Kan ik nooit genoeg van krijgen
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:49 schreef maily het volgende:
Paling en een biertje.
Straks gebakken zeebaarsfilet.
https://visrecepten.nl/re(...)aarsfilet-met-tomaat
Met een paar gebakken aardappeltjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |