quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:48 schreef Blues het volgende:
Voor een voorstelling lekker friet eten met holtkampkroketten: voor @:golfer de garnalen- en voor mij met draadjesvlees
Ziet er heel lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het geroosterde waspeen met knoflook en allerlei kruiden, honing en sesamzaad uit de oven, gebakken krielaardappeltjes en gebakken, extra krokante vissticks.
Lijkt op patequote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:42 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De mandarijntjes zijn dit seizoen weer uitstekend. Maar wat zit er op het brood?
pindakaasquote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:42 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De mandarijntjes zijn dit seizoen weer uitstekend. Maar wat zit er op het brood?
Verse rijst kokenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:20 schreef golfer het volgende:
Chinees besteld. Eten we morgen ook nog van.
Lastig als je mihoen hebt.quote:
Verse mihoen kokenquote:
Ik heb daar nog nooit problemen mee of van gehad.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Verse mihoen koken
Noedels en rijst van de chinees nooit een tweede dag eten, zeker niet als je gezondheidsissues hebt.
Ik bakte ze en Iglo maakte ze extra krokant:quote:
Skully's Catch Of The Dayquote:Op zondag 8 maart 2026 11:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik bakte ze en Iglo maakte ze extra krokant:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |