Deze week 'maar' supermarktkaasjesquote:Op zondag 22 februari 2026 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekkerrrrrr, welke kazen?
Dit gezegd hebbende, ik zou Siciliaanse Casu marzu dus zeker wel eens willen proberen
Ik vind die Viking blue hartstikke lekker eigenlijkquote:Op zondag 22 februari 2026 21:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze week 'maar' supermarktkaasjes
Emmentaler, viking blue en Saint Paulin.
Komend weekend weer naar de kaasboer
Ben benieuwdquote:Op zondag 22 februari 2026 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze was gelukkig net al grapjes aan het maken erover dus wie weet komt het gewoon goed![]()
Vanavond gyoza's gegeten en een kom ramen. Voor het eerst ook paksoi er bij de kleine dame in gekregen![]()
Binnenkort eens naar een echte ramentent met haar, lijkt me wel leuk
Oh heerlijk!quote:Op maandag 23 februari 2026 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Pasta met blauwe kaas, peer, creme fraiche, spinazie en gehakte walnoten
Goorgonzola?quote:Op maandag 23 februari 2026 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Pasta met blauwe kaas, peer, creme fraiche, spinazie en gehakte walnoten
Een stukje bleu d'auvergne.quote:
Uhh.. geen ideequote:Op maandag 23 februari 2026 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heerlijk!
Waarom geen mascarpone ipv crème fraiche?
Klinkt echt als een topper als je aan het klussen bentquote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:52 schreef Molo het volgende:
AH oat&go matcha, is echt net behanglijm met klontjes en de smaak van karton![]()
Nope nope, geen aanrader
Klinkt niet zo best. Zag ook Bolletje met knijpverpakkingen havermoutquote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:52 schreef Molo het volgende:
AH oat&go matcha, is echt net behanglijm met klontjes en de smaak van karton![]()
Nope nope, geen aanrader
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |