Waaaaaat???quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:36 schreef Molo het volgende:
Kwamen wormen uit de kabeljauw zetten (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) dus het werd worstjes erbij
Bah zeg, hoef eventjes geen vis meer![]()
Bij de dure viskraam op de markt gehaald. Kan vaker voorkomen ondanks controles las ik, maar ik ben voorlopig ook wel even genezen jaquote:Op zondag 22 februari 2026 15:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Waaaaaat???
Ik krijg kotsneigingen alleen door dit te lezen, walgelijk
Was dit verse vis of hoe en wat en waar?
Is heel normaal dat vis parasieten heeft, en als ze nog leven was het verse kabeljauw, niet ingevroren geweest.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:36 schreef Molo het volgende:
Kwamen wormen uit de kabeljauw zetten (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) dus het werd worstjes erbij
Bah zeg, hoef eventjes geen vis meer![]()
Ik las het ja, maar paar van zulke joekels was wel echt walgelijkquote:Op zondag 22 februari 2026 17:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is heel normaal dat vis parasieten heeft, en als ze nog leven was het verse kabeljauw, niet ingevroren geweest.
Tja, dat is de natuur. fruit met beestjes erin is ook niet zo smakelijk, daarom wordt het bespoten. De wilde en zeer smakelijk sinaasappels die ik in Kroatië at hadden dat ook vaak.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las het ja, maar paar van zulke joekels was wel echt walgelijk
Weet niet zo goed waarom dat is maar vind een worm in een appel of ander fruit toch heel anders aanvoelen dan die in vlees of visquote:Op zondag 22 februari 2026 17:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tja, dat is de natuur. fruit met beestjes erin is ook niet zo smakelijk, daarom wordt het bespoten. De wilde en zeer smakelijk sinaasappels die ik in Kroatië at hadden dat ook vaak.
Oftewel restjesdagquote:Op zondag 22 februari 2026 15:33 schreef golfer het volgende:
Vanavond restanten uit de vriezer: gyosa's, bami en tjap tjoy.
Ja, smakelijk is anders. Wild zit vaak ook vol beestjes, teken en zo in de huid, lintwormen bij wilde zwijnen, long wormen,quote:Op zondag 22 februari 2026 17:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet niet zo goed waarom dat is maar vind een worm in een appel of ander fruit toch heel anders aanvoelen dan die in vlees of vis
quote:Op zondag 22 februari 2026 16:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij de dure viskraam op de markt gehaald. Kan vaker voorkomen ondanks controles las ik, maar ik ben voorlopig ook wel even genezen ja
Alles lag klaar, zagen ineens die stukken vis bewegen in onze ooghoek. Dochter zag het ook, helaas, toch al een lastige viseter, dus dit helpt dan niet![]()
Mooie woordspelingquote:Op zondag 22 februari 2026 20:02 schreef Kanaroe het volgende:
Hier gewokte spinazie met rode puntpaprika, ui en knoflook
Kant en klare gratins met aardappelen en broccoli
Gerookte forelfilet en gerookte zalm opgerold met verse dille en zachtjes gebakken tot warm (goeie vondst van mezelf)
Ik wist niks van wormen/parasieten in verse vis, mocht ik het ooit tegenkomen vis ik ze deruit en eet ik de vis alsnog op. Denk ik
Daar zou ik dan niet mee zitten, omdat ik die dingen niet ken.quote:Op zondag 22 februari 2026 20:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kweekzalm heeft geen parasieten, omdat die met pesticiden behandeld worden, middelen als diflubenzuron, teflubenzuron en emamectine
Is ook zo, dat is rotzooi alleen niet kronkelend zichtbaarquote:Op zondag 22 februari 2026 20:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kweekzalm heeft geen parasieten, omdat die met pesticiden behandeld worden, middelen als diflubenzuron, teflubenzuron en emamectine
Ze was gelukkig net al grapjes aan het maken erover dus wie weet komt het gewoon goedquote:Op zondag 22 februari 2026 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Als zij het al lastig vind, eet ze van dr leven lang geen vis meer.
Ik hou van vis maar ben er voorlopig klaar mee als ik dat zou zien.
Lekkerrrrrr, welke kazen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |