Was lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:43 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we een verspakket flatbread met sticky chicken uitproberen.
[ afbeelding ]
Oh dit wil ik ook!!quote:
Waar en was het wat?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 16:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Naar een Vietnamees restaurant vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar en was het wat?https://www.papamirees-restaurant.de/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ja, het is wordt gedreven door Vietnamese en de kaart Asian fusion.
Smaak volledig okay
Had de eend met extra eend, was lekker
Laatst een keer een prutje met pasta ingevroren om te testen, ik vond de pasta er niet lekkerder op geworden. Beetje papperig, maar het kan welquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:18 schreef Karzai het volgende:
Ook vandaag nog een lekker kopje soep, en de andere helft van de pan soep vries ik maar in denk ik, weet niet of dat met pasta kan eigenlijk?
[ afbeelding ]
Van moeders en lekkere maaltijd meegekregen voor vanavond![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Structuur gaat er meestal nogal aan jaquote:Op woensdag 25 februari 2026 14:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Laatst een keer een prutje met pasta ingevroren om te testen, ik vond de pasta er niet lekkerder op geworden. Beetje papperig, maar het kan wel
Dan maak ik het maar op, blijft nog wel een dag of drie goed denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2026 14:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Laatst een keer een prutje met pasta ingevroren om te testen, ik vond de pasta er niet lekkerder op geworden. Beetje papperig, maar het kan wel
Heel lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2026 13:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond ratatouille met daarbij gebakken kogelbiefstukjes.
Ziet er heerlijk uit!quote:
Karig kakitoetje, maar weer lekker gegeten. Ik wil ook eens (onverwacht) aanschuivenquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:58 schreef Kanaroe het volgende:
Oh o.t., hier een improvisatiemaal ivm onverwacht aanschuifbezoekje van oudste zoon
Restje gehaktbrood opgewarmd
Mesclunsalade met tomaatjes
Groene pasta met uien, knoflook, spaanse peper, groene paprika, doperwten, spinazie, pesto, zure room en parmezaan
Als toet 1 kakifruit gedeeld met z'n 4-en:P
Goed gebakken steakquote:
Niet bang zijn, crème fraîche zou ik overslaan, want dat zorgt er voor dat de boursin minder sterk smaakt. Eventueel nog spinazie erdoor, dat doe ik eigenlijk altijd (popeye pasta). In ieder geval ga je lekker eten morgen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag nog mijn AVG-tje gehad, maar overmorgen maak ik een heerlijk gerecht ‘Pasta met Boursin’. Wat zit er in: ontbijtspek, ui, champignons, crème fraiche, Boursin en fusilli. Hemels. In geen 10 jaar gemaakt. Ik ben er alleen nog niet achter hoe ik kan voorkomen dat de Boursin verdampt.
Je bent van harte welkomquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Karig kakitoetje, maar weer lekker gegeten. Ik wil ook eens (onverwacht) aanschuiven
[..]
Goed gebakken steak
[..]
Niet bang zijn, crème fraîche zou ik overslaan, want dat zorgt er voor dat de boursin minder sterk smaakt. Eventueel nog spinazie erdoor, dat doe ik eigenlijk altijd (popeye pasta). In ieder geval ga je lekker eten morgen.
Jazekers gezellig, soms welquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:51 schreef Molo het volgende:
Gezellig hoor Kanaroe!
Hier even haast haast haast dus Koreaanse noodles met een kaassouffle gegeten![]()
Morgen weer genoeg tijd voor groenters
Het was wat ik nog in huis had voor mezelf. Ok, en komkommer en tomaatjes maar daar had ik echt totaal geen zin inquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:55 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jazekers gezellig, soms wel![]()
Aparte combi, noedels en kaassoufflé. Best of both worlds-idee
quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom![]()
Ja MIJN kaki hahaha, samen delen. De rest had het nog nooit gegeten, de boys waren nieuwsgierig
Geen pasta meerquote:Op donderdag 26 februari 2026 11:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanavond een favorietje: kipkluifjes met zilvervliesrijst.
Als je dat koopt kun je softijs met discodip eten, en daarna het gezondequote:Op donderdag 26 februari 2026 14:47 schreef Molo het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel softijs met discodip weer buiten![]()
Maar het wordt vooral even snel iets gezonds op tafel zetten. En voor die tijd nog bedenken wat dan, en dat kopen
Moet heen en weer vliegen naar afspraken en ook met kind dus dat wordt m even nietquote:Op donderdag 26 februari 2026 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als je dat koopt kun je softijs met discodip eten, en daarna het gezonde
quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Thaise viskoekjes met een Thaise salade.
Dat staat morgen op het programma. Ik had namelijk al vlees uit de vriezer gehaald en dat moest eerst op.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |