Heerlijk zijn die!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 00:32 schreef golfer het volgende:
Griotten. Ben er verslaafd aan geworden. Hele zak achter elkaar opgegeten.
Die eten zo makkelijk weg.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 00:32 schreef golfer het volgende:
Griotten. Ben er verslaafd aan geworden. Hele zak achter elkaar opgegeten.
Ik ken zowel bamischijven met erbij satésaus, maar ook schijven met satésmaak erin. Weet niet of het nou Oriental heet of dat dat weer een andere variant is.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:48 schreef derLudolf het volgende:
Patat mayo en bamischijf sate straks
Dat klinkt exotisch, en lekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:24 schreef Divje het volgende:
Vanmiddag een Haggis + Bacon panini met naturel chips gehad, vanavond staat er een heerlijke kant en klare Asda fish pie op het menu
Laatste dag van een weekje Schotland vandaagquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:15 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat klinkt exotisch, en lekker
Ben/woon je toevallig in Groot-Brittannië?
Schotlandquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Laatste dag van een weekje Schotland vandaag
Fish pie was wel errug lekker voor een kant&klaartje. Schelvis, zalm en grote garnalen in een bedje van aardappelpuree, oude cheddar en ciabatta croutons bovenop
Schotland is zó mooooiquote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Schotland![]()
En je kant en klaartje klinkt zeker ook goed
Burpsquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zo naar de Griek
Stuk of 5-6 voorgerechten en een hoofdgerecht delen met zijn twee
Hoe smaakten ze? De prijs waard?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:50 schreef golfer het volgende:
Vanavond kant-en-klare versmaaltijden van de Appie.
Voor mij:
[ afbeelding ]
en voor Blues:
[ afbeelding ]
Ja jaloers hier hoor, Schotland is fantastischquote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:24 schreef Divje het volgende:
Vanmiddag een Haggis + Bacon panini met naturel chips gehad, vanavond staat er een heerlijke kant en klare Asda fish pie op het menu
Ik vind die tegenvallen maar als je even geen tijd hebt is de lasagne redelijk te doen, alleen te duur maar ja, gemakquote:Op zaterdag 28 februari 2026 00:14 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hoe smaakten ze? De prijs waard?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |