quote:Op maandag 2 maart 2026 22:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Buikspek van eigen varken, sous vide gegaard en daarna in oven. Met asperges en lente ui, witte rijst, en een saus van hoisin en gefermenteerde zwarte bonen.
Ja kom maar door!quote:Op maandag 2 maart 2026 22:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Buikspek van eigen varken, sous vide gegaard en daarna in oven. Met asperges en lente ui, witte rijst, en een saus van hoisin en gefermenteerde zwarte bonen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:52 schreef golfer het volgende:
Staat al uren te pruttelen. Voor vanavond maak ik, wegens lekker en succes, opnieuw Indonesische rendang uit de slowcooker met daarbij gebakken rijst en een komkommersalade met een vinaigrette.
Ja ik denk altijd doe ik wel ff... Nou ik ben weer even genezen volgende keer bestel ik wel bij de Chinees alleen ik denk wel dat mijn maag hier beter op gaat... Nu heb ik zelf het zout en vet in de handquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef Kanaroe het volgende:
Ziet er goed uit @:Goitske
Flinke kooksessie
Haha, dat is heel herkenbaar. Ik haal me vaak ook veel werk op de halsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:12 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja ik denk altijd doe ik wel ff... Nou ik ben weer even genezen volgende keer bestel ik wel bij de Chinees alleen ik denk wel dat mijn maag hier beter op gaat... Nu heb ik zelf het zout en vet in de hand
Nou dat vooral het is gewoon gezond. Ja sate weiger ik te maken dat is kant en klaar. Sate stokjes voor op de bbq enzo maak ik wel zelf maar de saus is van wijko of zoals voor dit soort dingen een zakje met van die stokjes, vinden de heren prima want ik ga echt over mn nek van sate sausquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:14 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, dat is heel herkenbaar. Ik haal me vaak ook veel werk op de hals
En dan is het in een kwartietje Allemaal Op!
Maarreh, baas in eigen maag! Superlekker en gezond; dat is de moeite hartstikke waard
Ja, als je het zelf niet lekker vind snap ik hetquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:16 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou dat vooral het is gewoon gezond. Ja sate weiger ik te maken dat is kant en klaar. Sate stokjes voor op de bbq enzo maak ik wel zelf maar de saus is van wijko of zoals voor dit soort dingen een zakje met van die stokjes, vinden de heren prima want ik ga echt over mn nek van sate saus
Ze zoeken het hier maar uit met hun sate saus zolang ze maar uit mijn buurt blijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, als je het zelf niet lekker vind snap ik het
Verder niet heel ingewikkeld om zelf te maken, satésaus
Ik koop het ook wel van Wijko, maar voeg dan altijd nog wel iets 'eigens' toe
Wat een ironie inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ze zoeken het hier maar uit met hun sate saus zolang ze maar uit mijn buurt blijven.
Mijn zus zegt ook dat ik beter de pinda allergie had kunnen krijgen ipv dat zij hem heeft. Zij is dol op pindasaus pindakaas etc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |