abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220094472

quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

X: Vandaag Inside

Instagram: Vandaag Inside

Tussen de 1,2 en 1,4 miljoen per jaar per persoon :o

:T
pi_220094496
En mocht Bram Bakker die al op de grond lag door Wilfred nog ff de maat nemen :')
Totdat het opeens over Jack van Gelder ging toen werd ze pislink :r
pi_220094643
Hélène Hendriks breekt lans voor Jack van Gelder: 'Dat is gewoon niet waar'

Hélène Hendriks heeft zich uitgelaten over de hele situatie met Jack van Gelder bij Talpa en De Oranjewinter. De presentatrice geeft aan dat er veel verhalen de wereld in zijn gekomen die onjuist zijn.

Van Gelder zou deze winter niet aanschuiven in De Oranjewinter, maar zou tijdens de zomerse editie wel weer tafelgast zijn bij de talkshow van Hendriks. Uiteindelijk is die terugkeer ook van de baan. In Vandaag Inside doet de presentatrice een boekje open over de gebeurtenissen. Zo zou Van Gelder vloekend en tierend over de gang hebben gelopen en hebben geschreeuwd naar medewerkers, maar dat is niet waar.

Desondanks wilde Hendriks dat Van Gelder graag weer zou aanschuiven. "Hij wilde zelf niet, want wij wilden gewoon doorgaan. Niet de hele week, vijf dagen lang", begint ze in Vandaag Inside. "Ik vind dat Talpa niet goed gehandeld heeft", haakt Johan Derksen in, maar Hendriks bijt van zich af. "Er komen allerlei verhalen in de wereld en dat is niet waar", aldus de presentatrice.

"Het is heel erg simpel. Jack heeft het zelf ook aangegeven: het was een akkefietje, dat kan. Iedereen die werkt heeft dat weleens meegemaakt. Ik heb het er niet over dat er een keer hevige discussie is geweest. Dat wil niet zeggen dat hij continu vloekend en tierend over de gang loopt, dat hij dingen loopt door te drukken en alleen maar ruzie zoekt. Dat is gewoon niet waar", stelt Hendriks. "Hij is inderdaad een keer boos geworden op de geluidsman en daar heeft hij sorry voor gezegd. Wij wilden doorgaan, maar hij wilde niet in die frequentie", besluit de presentatrice.

https://www.voetbalprimeu(...)jack-van-gelder.html

Wat kan die meid goed hockeyen hé _O-
pi_220094658
twitter
pi_220094664
twitter
pi_220094670
Man man man obsessie is nog licht uitgedrukt, er mag van mij hier ook wel wat op gemod worden.
pi_220094676
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:30 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Een vraagteken maakt een zin met een ingesloten moreel oordeel nog niet tot een neutrale vraag.
Ik heb het inmiddels gezien en ik vind nog steeds dat een psychiater niet over een ex-patiënt mag praten en al helemaal niet op deze manier. Bakker bood zijn excuses aan, dus hij vindt dat zelf ook.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tasmaniak op 14-02-2026 13:21:01 ]
pi_220094712
quote:
Als ze wel gezegd heeft dat Djèk op vakantie was, wat ik eigenlijk dacht, dan heeft ze dat waarschijnlijk in de Oranjewinter gedaan. Dan zal er toch wel iemand dat fragment op Twitter neerzetten?
pi_220094805
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:14 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik heb het inmiddels gezien en ik vind nog steeds dat een psychiater niet over een ex-patiënt mag praten en al helemaal niet op deze manier. Bakker bood zijn excuses aan, dus hij vindt dat zelf ook.
Nee hij doet dat om de schade te beperken.
pi_220094832
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Nee hij doet dat om de schade te beperken.
Volgens mij ziet hij wel in dat hij fout zat. Hij wil het alleen geen schending van het beroepsgeheim noemen want dat is een doodzonde.
pi_220094837
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:20 schreef Tasmaniak het volgende:
Als ze wel gezegd heeft dat Djèk op vakantie was, wat ik eigenlijk dacht, dan heeft ze dat waarschijnlijk in de Oranjewinter gedaan. Dan zal er toch wel iemand dat fragment op Twitter neerzetten?
twitter

Alstublieft
pi_220094850
twitter
pi_220094858
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:43 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
[ x ]

Alstublieft
Hier staat niets over vakantie.
pi_220094890
Hélène Hendriks loog over vakantie Jack van Gelder: 'Ik ben niet welkom in De Oranjewinter'

Jack van Gelder weerspreekt dat hij deze weken vanwege een vakantie ontbreekt in De Oranjewinter, zoals presentatrice Hélène Hendriks recent liet weten. De 75-jarige journalist laat aan MediaCourant weten dat hij te horen heeft gekregen dat hij 'gewoon niet welkom is' in de goed bekeken talkshow.

Hendriks vertelde recent in een interview met De Telegraaf waarom Van Gelder, maar ook Rutger Castricum en Noa Vahle deze winter niet als vaste gasten te zien zullen zijn in De Oranjewinter. "Dit heeft met vakanties te maken", aldus de presentatrice.

Van Gelder verduidelijkt echter dat hij te horen heeft gekregen dat hij deze winter 'gewoon niet welkom is' in de talkshow. "Ik heb deze uitleg van Frans Klein van Talpa gekregen: ‘Het team heeft mij laten weten vooralsnog met een andere basis te beginnen, zonder jou dus.'”, aldus Van Gelder.

Hoewel Klein dus met die boodschap kwam, geeft Van Gelder aan dat hij nog steeds op goede voet staat met Hendriks. "Ja hoor. Hélène en ik hebben altijd een prima contact. Niets aan de hand dus", zegt hij. "Uiteraard kan de redactie bepalen wie ze aan tafel willen hebben. De kijkcijfers zijn super", besluit Van Gelder het onderwerp.

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/hélène-hendriks-loog-over-vakantie-jack-van-gelder-ik-ben-niet-welkom-in-de-oranjewinter/ar-AA1TKQGD?cvid=695ee1ec09b941218d90612dcaf63953&ocid=hpmsn&apiversion=v2&domshim=1&noservercache=1&noservertelemetry=1&batchservertelemetry=1&renderwebcomponents=1&wcseo=1

Deze dan :?
pi_220094891
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:46 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
De krant heeft het zelfs gerectificeerd, dat doen ze niet zomaar. Helene heeft dat gewoon niet gezegd.
pi_220095003
Sowieso is die obsessie van ikweethetookniet met Helene best wel sneu
pi_220095060
quote:
Ze zegt dat ze andere mensen meer willen proberen en dat Djèk in de toekomst terugkomt, maar dat de frequentie daarvan nog niet vaststaat. Ze houdt Djèk de hand boven het hoofd, maar een echte leugen hoor ik hier niet.
pi_220095517
Ik heb de aflevering met Bram ook gezien en wat mij opviel was dat Derksen opmerkelijk stil was toen Genee tekeer ging tegen Bram.
En het eeuwige 'maar' altijd weer, de journalist het hem er ingeluisd etc etc.

Ik hoop dat zijn boek binnen no-time uit-..niet verkocht wordt. Rare kwast.
  Moderator zaterdag 14 februari 2026 @ 15:37:01 #20
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220095714
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:46 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
quote:
Hendriks vertelde recent in een interview met De Telegraaf waarom Van Gelder, maar ook Rutger Castricum en Noa Vahle deze winter niet als vaste gasten te zien zullen zijn in De Oranjewinter. "Dit heeft met vakanties te maken", aldus de presentatrice.
https://www.fcupdate.nl/v(...)m-in-de-oranjewinter

Ik heb het MISSCHIEn gevonden!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 14 februari 2026 @ 15:38:01 #21
pi_220095720
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 14:08 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Sowieso is die obsessie van ikweethetookniet met Helene best wel sneu
Op zich wel prachtig al die fophef, en dat om zo'n verschrikkelijk slecht kutprogramma als de Oranjewinter.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220095745
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Op zich wel prachtig al die fophef, en dat om zo'n verschrikkelijk slecht kutprogramma als de Oranjewinter.
Is er geen apart topic voor dat flopprogamma?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220096641
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dank steun van een moderator _O_ _O_
pi_220096695
Hélène Hendriks loog over Jack van Gelder: ‘Ja, ik schreeuwde’

Hélène Hendriks blijft maar liegen en draaien in de rel over Jack van Gelder. Ze beschermt haar oud-co-host, maar verloochent haar kijkers. “Jack heeft driftige buien met schreeuwen als gevolg”, zegt Johan Derksen.

Het is ongekend hoe Hélène Hendriks zich opstelt in de rel over de afwezigheid van Jack van Gelder bij De Oranjewinter. Ze is niet eerlijk tegen haar kijkers en dat is totaal niet des VI’s. Johan Derksen lijkt zich eraan te irriteren, want hij corrigeert de uitspraken van zijn collega nu in gesprek met De Gelderlander.

Liegen en draaien
quote:
Jack is er tijdens de huidige editie van De Oranjewinter niet bij en daar doet iedereen extreem ongemakkelijk over. Zelf zei de presentator dat Talpa hem had afgebeld, Hélène riep iets over vakanties en daarna zou het weer een keuze geweest zijn van de redactie. Niet veel later onthulde Johan Derksen dat Jack niet goed ligt bij Talpa-baas Frans Klein.
Volgens zowel Johan als het juicekanaal Reality FBI ligt Jack eruit vanwege schreeuwen achter de schermen. Hélène kwam gisteren voor het eerst op tv met een verklaring over de rel, maar ontkende daarin dat Jack zich zou hebben misdragen. Het zou puur een inhoudelijke keuze zijn. Een leugen, blijkt nu.

Johan grijpt in
Johan, die overigens fan is van Jack aan tafel, stelt nu dat Hélène niet de waarheid spreekt. “Jack heeft driftige buien met schreeuwpartijen als gevolg. Hélène is team Jack. De beslissing om Van Gelder thuis te laten, komt bij Talpa vandaan.”

“Frans Klein werkte bij De wereld draait door toen daar de rel ontstond van het zogenaamde grensoverschrijdende gedrag van Mathijs van Nieuwkerk. Hij wil niet nogmaals zo’n rel onder zijn leiding.”

Jack bekent
Jack, die gisteren nog aangaf zich niet te herkennen in de berichtgeving van het juicekanaal Reality FBI, bekent nu toch dat hij zich misdragen heeft.

Hij zegt tegen dezelfde krant dat hij telefonisch boos is geworden op een redactielid en toen ook geschreeuwd heeft. “Dat ging over inhoud. Ja, ik werd echt kwaad. Het is veel gedoe om niets. Ik schuif aankomende zomer gewoon aan. Men koos voor Rutger omdat hij maanden afwezig was.”

Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Wat is belangrijker?
Dat Hélène eerlijk is tegen haar kijkers
76%(4.244 Stemmen)
Dat Hélène Jack in bescherming neemt
24%(1.342 Stemmen)
Totaal aantal stemmen: 5.586

https://www.mediacourant.(...)er-ja-ik-schreeuwde/
pi_220096744
Hélène Hendriks voor eerst sinds Jack van Gelder-rel aan VI-tafel

We hebben Hélène Hendriks al een tijdje niet gezien aan de Vandaag Inside-tafel, maar vanavond is ze weer van de partij.

quote:
Blijft ze liegen en draaien over Jack van Gelder of vertelt ze éindelijk de waarheid?
Het is ontegenzeggelijk de grootste blunder uit de tv-carrière van Hélène Hendriks: het liegen en draaien om het vertrek van Jack van Gelder bij haar programma. Die houding heeft veel imagoschade opgeleverd, omdat Jack erg populair was bij haar rechts-conservatieve achterban. Pas na dik een maand onthulde Wilfred Genee dat Jack de boosdoener was.

Vier gesprekken
Jack heeft zich volgens Wilfred meermaals misdragen achter de schermen en daar zijn volgens hem vier (!) gesprekken over gevoerd. Hélène heeft dat al die tijd proberen te verzwijgen, waardoor het leek alsof ze hem zelf uit de show wilde hebben. Nu bleek dat ze hem gewoon op een héél onhandige manier heeft willen beschermen.

Johan Derksen stelt dat Hélène zelfs heeft geprobeerd om Jack ondanks alles aan boord te houden. “Ze vonden het bij Talpa echter zó belangrijk dat ze de mening van Hélène ook niet relevant vonden, want Hélène had hem er graag bij gehouden.”

Heel jammer
Tv-autoriteit Tina Nijkamp vindt dat Hélène wel een hand in eigen boezem moet steken. “Volgens mij had het allemaal voorkomen kunnen worden als de Talpa-programmaleiding gewoon wat kordater had opgetreden. Ik vind het jammer dat dat niet gebeurd is. Voor Hélène Hendriks vind ik het sowieso heel jammer, want zij ging eromheen draaien.”

Ook nu Jacks exit definitief is, blijft ze een beetje draaien. Ze wilde niet op camera reageren bij RTL Boulevard. Dom, vindt Luuk Ikink: “Dan blijf je wrijven in die vlek! Nu moet die reactie nog komen.”

Hélène’s reactie
quote:
Wanneer die reactie van Hélène komt? Vanavond, om 21.30 uur, in een nieuwe aflevering van Vandaag Inside. En daar zal de presentatrice onvermijdelijk ook geconfronteerd worden met het feit dat haar voorkeur om Rutger Castricum op de plek van Jack te zetten niet echt geliefd is bij de tv-kijker.
Sterker nog: slechts 16 (!) procent van Hélène’s kijkers ziet Rutger op Jacks plek zitten, blijkt uit een poll op deze site. Victor Vlam, door Johan Derksen genomineerd, staat bovenaan met 68 procent. Op plek twee volgt Valentijn Driessen, door Victor naar voren geschoven, met een score van 17 procent.

Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Vindt u dat Hélène Hendriks moet stoppen met liegen en draaien?
Ja, ze kan bij VI maar beter open en eerlijk zijn over Jack van Gelder
92%(1.847 Stemmen)
Nee, een beetje liegen en draaien om bestwil moet kunnen
8%(170 Stemmen)
Totaal aantal stemmen: 2.017

https://www.mediacourant.(...)er-rel-aan-vi-tafel/
pi_220097980
Lekker boeiend... :O
pi_220099473
Leuk dat stukje met Bram Bakker. Genee helemaal verbaasd dat iemand dom en onhandig is en niet constant als een sociopaat door het medialandschap heen manipuleert.
-nee-
pi_220103076
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 20:54 schreef Marsenal het volgende:
Leuk dat stukje met Bram Bakker. Genee helemaal verbaasd dat iemand dom en onhandig is en niet constant als een sociopaat door het medialandschap heen manipuleert.
Genee helemaal verbaasd dat de bekendste psychiater van Nederland zijn beroepsgeheim schendt, bedoel je. Het verbaast mij dat het jou verbaast dat het Genee verbaast.
  zondag 15 februari 2026 @ 09:49:50 #29
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220103104
Bakkertje leek zelf alle ophef vooraf heel vreemd te vinden.
Rini dankjewel.
pi_220103179
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bakkertje leek zelf alle ophef vooraf heel vreemd te vinden.
Misschien heeft hij financiële problemen en dacht hij dat een rel de verkoop van zijn boek goed zou doen. Het is toch tamelijk ongegeneerd om in VI boete te komen doen en dan dat boek naast je neer te zetten.
pi_220103327
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:47 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Genee helemaal verbaasd dat de bekendste psychiater van Nederland zijn beroepsgeheim schendt, bedoel je. Het verbaast mij dat het jou verbaast dat het Genee verbaast.
Het verbaasde me niks.
-nee-
pi_220103501
quote:
14s.gif Op zondag 15 februari 2026 10:11 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het verbaasde me niks.
Ik denk dat het weinig mensen verbaasde van Genee, want hij had gelijk. Wat me wel verbaasde was hoe H. Hendriks ineens ook ten aanval trok. Ze voelde zich waarschijnlijk gesterkt door haar medestander Genee.
pi_220103671
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 10:38 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik denk dat het weinig mensen verbaasde van Genee, want hij had gelijk. Wat me wel verbaasde was hoe H. Hendriks ineens ook ten aanval trok. Ze voelde zich waarschijnlijk gesterkt door haar medestander Genee.
Dusdanig dat Derksen zich niet meer mengde.
-nee-
pi_220103688
quote:
14s.gif Op zondag 15 februari 2026 11:00 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dusdanig dat Derksen zich niet meer mengde.
Ja, dat was opvallend.
pi_220103788
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 11:01 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, dat was opvallend.
Het was ook niet nodig natuurlijk, Bakker graaft z'n eigen graf, Genee en Hendriks stampen de aarde aan, Derksen vond het zelf genant worden, denk ik
-nee-
pi_220103824
quote:
14s.gif Op zondag 15 februari 2026 11:16 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het was ook niet nodig natuurlijk, Bakker graaft z'n eigen graf, Genee en Hendriks stampen de aarde aan, Derksen vond het zelf genant worden, denk ik
Dat denk ik ook. Meestal laat Genee het initiatief aan de anderen (Derksen), wat ook past bij zijn rol. Deze keer nam hij meteen het voortouw en liet Derksen het daarom aan hem over.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 15-02-2026 11:26:57 ]
  maandag 16 februari 2026 @ 18:19:57 #37
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220118095
Valentijn Driessen en Chris Woerts maandagavond te gast bij Vandaag Inside *O* *O* *O*
  maandag 16 februari 2026 @ 18:33:24 #38
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220118206
quote:
6s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Valentijn Harry Driessen en Chris Woerts maandagavond te gast bij Vandaag Inside *O* *O* *O*
Fixed.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 16 februari 2026 @ 18:35:43 #39
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220118228
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hélène Hendriks breekt lans voor Jack van Gelder: 'Dat is gewoon niet waar'

Hélène Hendriks heeft zich uitgelaten over de hele situatie met Jack van Gelder bij Talpa en De Oranjewinter. De presentatrice geeft aan dat er veel verhalen de wereld in zijn gekomen die onjuist zijn.

Van Gelder zou deze winter niet aanschuiven in De Oranjewinter, maar zou tijdens de zomerse editie wel weer tafelgast zijn bij de talkshow van Hendriks. Uiteindelijk is die terugkeer ook van de baan. In Vandaag Inside doet de presentatrice een boekje open over de gebeurtenissen. Zo zou Van Gelder vloekend en tierend over de gang hebben gelopen en hebben geschreeuwd naar medewerkers, maar dat is niet waar.

Desondanks wilde Hendriks dat Van Gelder graag weer zou aanschuiven. "Hij wilde zelf niet, want wij wilden gewoon doorgaan. Niet de hele week, vijf dagen lang", begint ze in Vandaag Inside. "Ik vind dat Talpa niet goed gehandeld heeft", haakt Johan Derksen in, maar Hendriks bijt van zich af. "Er komen allerlei verhalen in de wereld en dat is niet waar", aldus de presentatrice.

"Het is heel erg simpel. Jack heeft het zelf ook aangegeven: het was een akkefietje, dat kan. Iedereen die werkt heeft dat weleens meegemaakt. Ik heb het er niet over dat er een keer hevige discussie is geweest. Dat wil niet zeggen dat hij continu vloekend en tierend over de gang loopt, dat hij dingen loopt door te drukken en alleen maar ruzie zoekt. Dat is gewoon niet waar", stelt Hendriks. "Hij is inderdaad een keer boos geworden op de geluidsman en daar heeft hij sorry voor gezegd. Wij wilden doorgaan, maar hij wilde niet in die frequentie", besluit de presentatrice.

https://www.voetbalprimeu(...)jack-van-gelder.html

Wat kan die meid goed hockeyen hé _O-
Jack zit in de Epstein files en dat weten ze bij SBS.
  maandag 16 februari 2026 @ 20:55:23 #40
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220119549
twitter

21:35 kijken dus *O* *O*
pi_220119798
quote:
6s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Leuk zo’n nep account.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220119991
JOETA
pi_220119997
Wilfred klinkt behoorlijk verkouden :P
pi_220120036
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:45 schreef StephanL het volgende:
Wilfred klinkt behoorlijk verkouden :P
Heel Nederland na carnaval
pi_220120046
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:49 schreef RipCity het volgende:

[..]
Heel Nederland na carnaval
Ja daar heb je eel een punt en hij heeft flink opgetreden dit weekend.
pi_220120116
Wat een uitzending :'), Johan met het stokpaardje van de gemiddelde Facebook tokkie dat er niet aan DE Nederlander wordt gedacht. Woerts die lekker gas wil winnen in Groningen en het oplost door iedereen daar een miljoen te geven. En de act om iedereen dat meisje/die jongen te noemen omdat ze zogenaamd niet op de naam komen komt me ook helemaal de neus uit.
pi_220120127
Verkouden Genee gaat iedereen aansteken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220120165
We staan 4de Genee.
#superniger2020
pi_220120179
Wilfriet krampachtig carnaval aan het pluggen.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220120362
Ruud moest een stoma en zijn golddigger liet hem in de stront zitten
pi_220120787
quote:
6s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Ik ben het met Driessen eens. Feit is wel dat mensen als Driessen, Djèk en Chris Woerts iedereen haten die zij als links bestempelen. Het zijn net rechtse Amerikanen wat dat betreft. Als dit om een VVD'er was gegaan, had Driessen zich niet zo opgewonden.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:37:07 #52
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220121849
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:03 schreef superniger het volgende:
Verkouden Genee gaat iedereen aansteken.
Rip Johan.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220123127
Het vliegveld in Almere. Ok Johan.
pi_220124114
Teksten van Johan zijn exact hetzelfde als in de Grollo podcast.
pi_220124159
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 13:34 schreef Specularium het volgende:
Ja dat is vrij irritant. Gijp en Derksen podcast ‘s ochtends en ‘s avonds herhaling op tv
  dinsdag 17 februari 2026 @ 13:57:20 #56
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220124267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 13:34 schreef Specularium het volgende:
Goh, wie had dat nou verwacht. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 17 februari 2026 @ 20:55:51 #57
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220129107
Wel zo knap dat ze alles schijnbaar hebben gezien om een mening over te hebben. Of is het oorfluisteren van redactie?
Het zijn en blijven een stelletje dik-betaalde oude papegaaien!
pi_220129572
De advocaat met al zijn grappen en grollen.
pi_220129930
Viel me op dat het vandaag zo flauw was dat het publiek niet eens echt lachte, Van der Gijp deed zijn best meer hysterisch te lachen dan ooit om dat te verbergen.

Serieus een LuckyTV filmpje waarin Caroline van der Plas doet dat ze Ruud de Wild zijn bed heeft vol gescheten twee keer laten zien? Hadden ze te weinig onderwerpen ofzo?
Een heer met stijl
pi_220130324
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Viel me op dat het vandaag zo flauw was dat het publiek niet eens echt lachte, Van der Gijp deed zijn best meer hysterisch te lachen dan ooit om dat te verbergen.

Serieus een LuckyTV filmpje waarin Caroline van der Plas doet dat ze Ruud de Wild zijn bed heeft vol gescheten twee keer laten zien? Hadden ze te weinig onderwerpen ofzo?
Ja, dat was echt niveau nul. Gijp vond het dan ook geweldig.
pi_220132584
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Dat was voor mij het wegzap moment. Als je er naar kijkt en je geneert je, dan is het tijd wat anders op te zetten.
Dat was helemaal niks.
pi_220133121
Thomas, Wierd en Dave vanavond.
pi_220133132
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Bedankt, dat kunnen we overslaan.
pi_220133448
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
D66 kan wel inpakken vanavond
  Moderator woensdag 18 februari 2026 @ 16:16:34 #65
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_220134305
quote:
Satirische Lucky TV werkt aan comeback, nu bij Vandaag Inside

LuckyTV keert mogelijk weer helemaal terug op televisie. Het programma Vandaag Inside is deze week aan een spontaan experiment begonnen met Sander van de Pavert, de maker van de filmpjes. Op maandag- en dinsdagavond was het satirische item al te zien in het praatprogramma op SBS6.
Bron: https://www.ad.nl/show/sa(...)aag-inside~a19259e7/
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 18 februari 2026 @ 20:38:12 #66
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220136677
Wierd als vaste gast op woensdag is niet echt een succes he.
pi_220136686
quote:
Ja dat dacht ik al met die random LuckyTV afgelopen maandag. Zeker toen die totaal niet leuk was, en Johan zei dat die erom kon lachen.
pi_220138657
twitter

Dat is een hele goede tip w/
  donderdag 19 februari 2026 @ 00:45:06 #69
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220139225
Ik ben die extreemrechtse onzin zo zat.
Kijk ze nou, die zelfingenomen haatzaaiers.
pi_220141517
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 00:45 schreef spapaars het volgende:
Ik ben die extreemrechtse onzin zo zat.
Kijk ze nou, die zelfingenomen haatzaaiers.
Als dit al extreemrechts is, dan valt het allemaal reuze mee.
  donderdag 19 februari 2026 @ 11:41:12 #71
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220141800
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:09 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Als dit al extreemrechts is, dan valt het allemaal reuze mee.
Een dag later brengen de oetlullen, lafaards alsnog een mening over een gast die hun niet welbevallig was.
pi_220141992
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:41 schreef spapaars het volgende:

[..]
Een dag later brengen de oetlullen, lafaards alsnog een mening over een gast die hun niet welbevallig was.
Verrek... Nu je het zegt, dat is inderdaad behoorlijk extreemrechts.
pi_220147455
Wouter de Winther en Raymond Mens donderdagavond te gast bij Vandaag Inside
  Moderator vrijdag 20 februari 2026 @ 15:16:24 #74
pi_220153891
Van der Plas stopt als leider BBB, blijft wel Kamerlid

Dit is wel heel snel na die (prachtige) Lucky's van afgelopen week.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220154196
En wat gaat ze dan nu doen? En wie denk jij dat haar opvolgt?
pi_220154214
quote:
6s.gif Op donderdag 19 februari 2026 20:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wouter de Winther en Raymond Mens donderdagavond te gast bij Vandaag Inside
Dat is de betere journalistieke duiding.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220154235
Mens zou zelfs nog proberen dat apenfilmpje van Trump recht te lallende :')

De Woutertje is meer valse nicht dan hij probeert over te laten komen.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 16:03:21 #78
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220154242
Nico Dijkshoorn en Tina Nijkamp vrijdagavond te gast bij Vandaag Inside

Geen Helene -O-
  Moderator vrijdag 20 februari 2026 @ 16:05:15 #79
pi_220154255
Jaaaaa dijkshoorn
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220154347
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 16:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nico Dijkshoorn en Tina Nijkamp vrijdagavond te gast bij Vandaag Inside

Geen Helene -O-
Kamervragen.
pi_220154376
Ik weet niet wat ik stommer vind: LuckyTV stemmetjes overdubs, of AI-filmpjes..
  Moderator vrijdag 20 februari 2026 @ 16:42:59 #82
pi_220154726
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 16:18 schreef DrDentz het volgende:
Doe dan maar lucky. Veel beter dan die verschrikkelijke AI bagger
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 20 februari 2026 @ 17:09:44 #83
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220155121
Lucky tv filmpje waarin Caroline van der Plas iets over poep zegt

VI tafel en studio:
  Moderator vrijdag 20 februari 2026 @ 21:42:45 #84
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220159511
Nee, dit kan niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220159559
Geforceerde nicootje dijkshoorn en AI-filmpje. Flopshow.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 21:45:52 #86
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220159581
Peter van de Vorst nu :o
  vrijdag 20 februari 2026 @ 22:22:51 #87
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220160449
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 16:18 schreef DrDentz het volgende:
Het is precies hetzelfde. Lekker lachen om filmjes waar je iemand iets laat zeggen of doen wat hij niet echt doet.

Hele simpele humor
Laffe huichelaar
  vrijdag 20 februari 2026 @ 22:27:11 #88
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220160547
Nico vind ik altijd goed als gast
Laffe huichelaar
pi_220161331
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Nico vind ik altijd goed als gast
hilarisch
pi_220161546
Rene voegt echt nog weinig toe per uitzending. Heeft er volgens mij ook weinig zin meer in.
pi_220162396
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 00:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Rene voegt echt nog weinig toe per uitzending. Heeft er volgens mij ook weinig zin meer in.
Jup. Is al enige tijd gaande volgens mij. Alleen heel makkelijk om belachelijk veel geld te verdienen en dus blijft ie (begrijpelijk) zitten.
pi_220162424
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 00:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Doet het voor de mensjes die kijken, die hebben het al zo zwaar tegenwoordig, die willen savonds gewoon even Caroline vd Plas die zegt dat ze moet schijten zien.
pi_220172226
Als je in een theater gaat kijken naar Nico Dijkshoorn in een Batman-pak, aan welke psychische aandoening lijd je dan?
  zondag 22 februari 2026 @ 10:32:35 #94
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220173299
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 02:36 schreef Tasmaniak het volgende:
Als je in een theater gaat kijken naar Nico Dijkshoorn in een Batman-pak, aan welke psychische aandoening lijd je dan?
En nog zijn er mensen die gaan. :P
  zondag 22 februari 2026 @ 10:32:58 #95
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220173300
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 08:24 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Doet het voor de mensjes die kijken, die hebben het al zo zwaar tegenwoordig, die willen savonds gewoon even Caroline vd Plas die zegt dat ze moet schijten zien.
Kan bijna de stem van René horen. :D
pi_220188672
Joy en Kjeld zitten te kijken als de artiesten die het circus is vergeten mee te nemen
Wie dit leest is gek
  Moderator maandag 23 februari 2026 @ 21:51:13 #97
pi_220188707
JillertGOD
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220188724
Hahhaa leuk dit koppel aan de bar :D
pi_220188734
Kjeld voelt zich thuis hier _O-
  maandag 23 februari 2026 @ 21:56:22 #100
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220188752
Rintje Ritsma zit aan de beademing nu.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220188763
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:56 schreef Martinello het volgende:
Rintje Ritsma zit aan de beademing nu.
Terecht. Prutser.
  maandag 23 februari 2026 @ 22:00:17 #102
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220188781
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
JillertGOD
Met Jilert aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  Moderator maandag 23 februari 2026 @ 22:01:32 #103
pi_220188787
Jammer dat ze nooit meer “Express and repeat apologies” instarten
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220188796
Haha :D
pi_220188928
8.7/10 uitzending. Ouderwets lachen!
pi_220188931
Topshow
pi_220188935
Heerlijke show. Nuis en Beune doen leuk mee.
  maandag 23 februari 2026 @ 22:20:07 #108
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220188944
Iemand de foto’s van joy beune gevonden uit de playboy?

Vraag het voor een vriend |:)
  maandag 23 februari 2026 @ 22:29:39 #109
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220189006
twitter
  Moderator maandag 23 februari 2026 @ 22:34:55 #110
pi_220189034
Joy heeft wel een trienenkop
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 24 februari 2026 @ 00:02:24 #111
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220189353
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Joy heeft wel een trienenkop
En ik heb een link met joy *O*
pi_220189626
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En ik heb een link met joy *O*
Komt zij even goed weg! :)
pi_220189866
quote:
6s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iemand de foto’s van joy beune gevonden uit de playboy?

Vraag het voor een vriend |:)
Jolly Joy:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 53% gewijzigd door Regilio_ op 24-02-2026 09:27:22 ]
  dinsdag 24 februari 2026 @ 09:39:39 #114
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220190507
Was een leuke uitzending met de olympiërs. :) Beetje weer die oude VI sfeer.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 21:25:07 #115
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220195629
Job knoepert vanavond met AJ
pi_220195714
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Job knoepert vanavond met AJ
Hahaha krankzinnig haha waar zijn we toch in beland haha wat is dit voor een gekkigheid haha kijk mij er bij horen.
pi_220195812
Wat erg, die domme filmpjes. :{w Wegzap moment hier.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 21:54:24 #118
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220195816
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:52 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat erg, die domme filmpjes. :{w Wegzap moment hier.
Heb je liever AI troep of Lucky troep?
Laffe huichelaar
pi_220195863
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik heb het allebei liever niet, zo flauw die ellende man.
pi_220195975
Pfoe, wat een verschil met de uitzending van gisteren. Niet doorheen te komen vandaag. Alsof alle onderwerpen op zijn.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:45:17 #121
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220196085
Tering wat is die Lucky slecht
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 22:46:49 #122
pi_220196096
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]
LUCKY!
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220197096
Johan heeft weer een nieuwe Messias op rechts gevonden. Opeens is Mona Keijzer alles wat dit land nodig heeft.

Lerend vermogen is niet bepaald een sterke eigenschap van hem.
pi_220197678
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 09:04 schreef Breekfast het volgende:
Johan heeft weer een nieuwe Messias op rechts gevonden. Opeens is Mona Keijzer alles wat dit land nodig heeft.

Lerend vermogen is niet bepaald een sterke eigenschap van hem.
Maar wat moet je ook als rechtse mens. Alle problemen waar Nederland nu mee zit, zijn ontstaan of erger geworden terwijl de VVD in de regering zat, dus daar zullen de oplossingen niet van komen.Derksen wil niet op de PVV stemmen, want dan verklaar je jezelf tot klootjesvolk. JA21 komt amateuristisch over en heeft een leider die eruitziet als een Jehova's Getuige. En zo komt Derksen bij Mona uit. Voor zo lang als het duurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 25-02-2026 10:17:00 ]
pi_220197866
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 09:50 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Maar wat moet je ook als rechtse mens. Alle problemen waar Nederland nu mee zit, zijn ontstaan of erger geworden terwijl de VVD in de regering zat, dus daar zullen de oplossingen niet van komen.Derksen wil niet op de PVV stemmen, want dan verklaar je jezelf tot klootjesvolk. JA21 komt amateuristisch over en heeft een leider die eruitziet als een Jehova's Getuige. En zo komt Derksen bij Mona uit. Voor zo lang als het duurt.
Als de rechtse kiezer eens wat minder labiel wordt in zijn stemkeuze en gewoon weer op centrumrechtse partijen met kundige bestuurders zou stemmen, wellicht zou dat helpen.
pi_220197912
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 10:28 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Als de rechtse kiezer eens wat minder labiel wordt in zijn stemkeuze en gewoon weer op centrumrechtse partijen met kundige bestuurders zou stemmen, wellicht zou dat helpen.
Wie zijn dat dan?
pi_220197969
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 10:39 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Wie zijn dat dan?
In ieder geval niet de PVV,BBB,JA21,FVD, Groep Markuszower, of Mona Keijzer's nieuwe partij. Dan kom je toch bij het CDA en de VVD uit.
pi_220198001
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 10:28 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Dan kom je bij de VVD uit en alle grote problemen van het moment zijn onder de VVD uit de hand gelopen.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 10:53 schreef Breekfast het volgende:

[..]
In ieder geval niet de PVV,BBB,JA21,FVD, Groep Markuszower, of Mona Keijzer's nieuwe partij. Dan kom je toch bij het CDA en de VVD uit.
Alle ellende van nu is toch onder lachebekje Rutte uit de hand gelopen?
pi_220198020
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 10:59 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dan kom je bij de VVD uit en alle grote problemen van het moment zijn onder de VVD uit de hand gelopen.
[..]
Alle ellende van nu is toch onder lachebekje Rutte uit de hand gelopen?
Nou dan blijft het CDA over :)
pi_220198030
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 11:02 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Nou dan blijft het CDA over :)
En als je niet op een partij met de bijbel wil stemmen? D66? :)
pi_220198041
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 11:03 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
En als je niet op een partij met de bijbel wil stemmen? D66? :)
Het is gelukkig geen SGP en die christelijke standpunten verwateren wel als ze moeten samenwerken met niet-christelijke partijen.
  woensdag 25 februari 2026 @ 19:01:18 #132
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220200905
Wierd Duk en Rutger Castricum schuiven aan als tafelgast bij Johan Derksen en Wilfred Genee. Raymond Mens en Jeanneau van Beurden nemen plaats aan de bar.

Kutger :r
  woensdag 25 februari 2026 @ 19:48:27 #133
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220201460
Geen nieuws meer over Helene en Jack?
  woensdag 25 februari 2026 @ 20:53:20 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220202216
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 19:48 schreef Näsenbar het volgende:
Geen nieuws meer over Helene en Jack?
8 maart nieuwe serie *O* *O*

Zin in |:)
pi_220202664
RutgerGOD
pi_220202665
Wat is dat voor een lach.
pi_220202670
Kutger :X
pi_220202686
Rutger en Wierd :'). Wie verzint dat?
pi_220202714
Echt niet te doen die kutlach van Kutger.
٩๏̯͡๏)۶
pi_220202728
Geparfumeerde paljas :')
pi_220202970
Ach Wierd. Dat zou echt een ontzettend enge redneck zijn geweest als die in Amerika was geboren.
pi_220203059
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 22:16 schreef Remco het volgende:
Ach Wierd. Dat zou echt een ontzettend enge redneck zijn geweest als die in Amerika was geboren.
Hij was ooit sociaal-democraat. Volgens mij is hij indertijd door zijn eigen kamp diep gekwetst en rebelleert hij sindsdien.
  woensdag 25 februari 2026 @ 22:38:52 #143
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220203144
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 21:45 schreef Ronald het volgende:
Echt niet te doen die kutlach van Kutger.
Hij mag hier ff warmdraaien voor 8 maart als de Oranjezomer weer begint met Helene *O*
Ik kan niet wachten |:)
  Moderator donderdag 26 februari 2026 @ 02:11:34 #144
pi_220203517
Kan Johan het nog een keer hebben over Bosma als Kamervoorzitter. Heeft die nog niet vaak genoeg gezegd vind ik.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220203924
Wel grappig dat ze het over Epstein en Trump hebben, maar geen woord over de inmenging van Israel. Van Wierd is het bekend waar zijn loyaliteit ligt, maar van de anderen valt het vies tegen, helemaal van Raymond Mens als "duider". Ze gaan mee in de Rusland fabeltjes. Als je het sentiment in de VS een beetje volgt, wordt het juist steeds meer duidelijk wie de macht daar in handen heeft.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_220204198
twitter
pi_220204334
quote:
Zo, die zit.
  donderdag 26 februari 2026 @ 11:53:56 #148
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220205540
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:26 schreef Megalomaniac het volgende:
Wel grappig dat ze het over Epstein en Trump hebben, maar geen woord over de inmenging van Israel. Van Wierd is het bekend waar zijn loyaliteit ligt, maar van de anderen valt het vies tegen, helemaal van Raymond Mens als "duider". Ze gaan mee in de Rusland fabeltjes. Als je het sentiment in de VS een beetje volgt, wordt het juist steeds meer duidelijk wie de macht daar in handen heeft.
Raymond en duider vind ik een rare combinatie. Raymond is Trump adept, Trump fan, Trump-liefhebber en dat allemaal neutraal en objectief. En als je zegt dat hij niet neutraal is dan krijg je een smalende lach en wat hoofdschudden.
Rini dankjewel.
pi_220205742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 11:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Raymond en duider vind ik een rare combinatie. Raymond is Trump adept, Trump fan, Trump-liefhebber en dat allemaal neutraal en objectief. En als je zegt dat hij niet neutraal is dan krijg je een smalende lach en wat hoofdschudden.
Dat valt allemaal reuze mee. Ik vind hem altijd genuanceerd en neutraal zowel in zijn podcast als op tv.
pi_220205801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 11:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Mwah, weet ik niet. Wat hem onderscheidt van andere Amerika babbelaars is dat hij niet constant elke mogelijkheid aangrijpt om te zeggen dat Trump een complete debiel is, maar eerlijk gezegd hoor ik hem ook niet echt de liefde verklaren ofzo.
-nee-
pi_220205972
quote:
Als Rijswijkjan1 wat zegt is het stil op straat.

Wat een nobudy
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220206199
quote:

[..]
Hij heeft meermaals aangegeven dat hij Trump interessant vindt om zijn manier van politiek bedrijven. Hij heeft al vaak genoeg toegelicht waarom hij Trump interessant vindt. Blijkbaar is het voor sommigen wat lastig om het verschil te duiden tussen een interessant politicus en gelijk de liefde verklaren. Je kunt vinden wat je wilt, Trump bedrijft politiek op een manier die nog niet vaak vertoond is. Dat kun je toch best interessant vinden zonder meteen fan te zijn of zonder achter zijn manier van handelen te staan.
pi_220206200
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:20 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Dat valt allemaal reuze mee. Ik vind hem altijd genuanceerd en neutraal zowel in zijn podcast als op tv.
Vind ik ook wel verfrissend, beetje neutraal nieuws over de VS, al die NPO-duiders krijgen meteen rode vlekken in hun nek als het over Trump gaat.
pi_220207929
Goedele en Merel w/
pi_220208284
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 13:38 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Hij heeft meermaals aangegeven dat hij Trump interessant vindt om zijn manier van politiek bedrijven. Hij heeft al vaak genoeg toegelicht waarom hij Trump interessant vindt. Blijkbaar is het voor sommigen wat lastig om het verschil te duiden tussen een interessant politicus en gelijk de liefde verklaren. Je kunt vinden wat je wilt, Trump bedrijft politiek op een manier die nog niet vaak vertoond is. Dat kun je toch best interessant vinden zonder meteen fan te zijn of zonder achter zijn manier van handelen te staan.
Daarnaast is Trump goed voor Mens' carrière als "Amerika-deskundige". En je verkoopt, nu iedereen die met zijn hoofd op tv komt ook het theater in wil, meer kaartjes door over mafketel Trump te praten dan indertijd over Biden of Obama.
pi_220209451
quote:
Barney.gif
#superniger2020
pi_220209472
Raymond Mens. :')
Een nachtje CNN/FOX kijken en overdag een samenvatting daarvan geven in VI/Nieuws van de Dag.
#superniger2020
  donderdag 26 februari 2026 @ 21:45:28 #158
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220209577
Gaat weer lekker _O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220209590
Wat een verademing een volwassen vrouw met intelligentie die niet stom zit te grijnzen en te pleasen
Het kan dus wel bij VI *O* _O_
pi_220209598
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:45 schreef Zelfscanner het volgende:
Gaat weer lekker _O-
Dat vraagt om een poll :+

POLL
pi_220209613
Goedele die Wierd helemaal door heeft. Ik denk dat Wierd het geen maanden meer volhoudt bij VI. Eigenlijk zit zelfs daar niemand meer op hem te wachten.
pi_220209667
Al 3 keer een fragment uit die kut podcast van Genee.
#superniger2020
pi_220209763
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 22:03 schreef superniger het volgende:
Ja, ze hebben moeite met nieuwe onderwerpen. Marc marie is ook al 3x besproken dus waarom hier weer 10 minuten weer aan besteden? Het programma begint een herhaling van een herhaling te worden zo.
pi_220209839
twitter

Dit vindt Merel leuk |:)
pi_220209842
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 22:03 schreef superniger het volgende:
Maar morgen Helene |:)
  vrijdag 27 februari 2026 @ 11:01:01 #166
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220211359
twitter

:o _O-
  vrijdag 27 februari 2026 @ 15:28:09 #167
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220212561
twitter

POLL
  vrijdag 27 februari 2026 @ 18:54:20 #168
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220213558
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Vervelio is wel een leuk woord. :P
pi_220214086
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Was het anders geweest als Eus een idioot uit Amsterdam was?
  vrijdag 27 februari 2026 @ 21:42:22 #170
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220214935
:W
pi_220214990
Johan vindt Jetten fenomenaal goed omdat hij zich "overal onderuit kan lullen, nog beter dan Rutte"
Maar ik heb liever een premier die het landsbelang goed kan dienen, ipv zo'n gladjanus die alleen gaat voor de glamour en eigenbelang
  vrijdag 27 februari 2026 @ 22:07:39 #172
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220215063
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Johan vindt Jetten fenomenaal goed omdat hij zich "overal onderuit kan lullen, nog beter dan Rutte"
Maar ik heb liever een premier die het landsbelang goed kan dienen, ipv zo'n gladjanus die alleen gaat voor de glamour en eigenbelang
Ach, denk maar zo: het is altijd beter dan een kabinet vol domrechtse neo-nazi's
Wie dit leest is gek
  vrijdag 27 februari 2026 @ 22:22:22 #173
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220215131
twitter
pi_220235666
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 22:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

:D
Het zijn altijd de anonieme rukkertjes die vrouwen waar ze het niet mee eens zijn voor hoer uitmaken ^O^
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220242092
twitter
  maandag 2 maart 2026 @ 21:42:22 #176
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220242684
Pieter nu met bril :')
  maandag 2 maart 2026 @ 21:52:43 #177
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220242747
Doornbos met zijn geplamuurde kop en lichtgevende tanden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Martinello op 02-03-2026 22:29:08 ]
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  maandag 2 maart 2026 @ 22:15:30 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220242899
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:52 schreef Martinello het volgende:
Doorbos met zijn geplamuurde kop en lichtgevende tanden.
Filmpje deed me denken aan Bert van Marwijk in het stadion die naar de kleedkamer rent _O- _O-

Bekijk deze YouTube-video

Vanaf 0:30
pi_220242991
Bebebennemars
  maandag 2 maart 2026 @ 22:37:28 #180
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220243036
www.cruijff.nl dus ff kijken :P

PROGRAMMA
18.00 uur: Stadion open
20.00 uur: Q&A met Jordi Cruijff, Ronald Koeman, Hélène Hendriks en Peter Heerschop
20.25 uur: Openingsshow
20.30 uur: CRUIJFF aflevering 1
21.15 uur: Rust (met entertainment)
21.30 uur: CRUIJFF aflevering 2
22.15 uur: Einde
  Moderator dinsdag 3 maart 2026 @ 00:38:57 #181
pi_220243463
Goed dat PieterGOD terug is.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220243965
quote:
6s.gif Op maandag 2 maart 2026 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:

PROGRAMMA
20.00 uur: Q&A met Jordi Cruijff, Ronald Koeman, Hélène Hendriks en Peter Heerschop
Dit vindt Van Gaal niet leuk
  dinsdag 3 maart 2026 @ 08:16:28 #183
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_220244274
quote:

PROGRAMMA
Hélène Hendriks zal deze avond aan elkaar praten?
pi_220244426
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 08:16 schreef prievieleezjuh het volgende:

[..]
Hélène Hendriks zal deze avond aan elkaar praten?
Hélène, kennen we die? Klinkt als een hockeytutje.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 09:47:40 #185
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220244888
quote:
80s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:15 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Wat een arrogantie. Zie haar eens deugen.
  Moderator dinsdag 3 maart 2026 @ 10:35:35 #186
pi_220245267
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Tweet heel gek genoeg ook ineens weg

🧐
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220245424
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wie zei wat?
  dinsdag 3 maart 2026 @ 11:41:02 #188
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220245663
twitter

Dit dus
  dinsdag 3 maart 2026 @ 13:36:11 #189
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220246864
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Tweet heel gek genoeg ook ineens weg

🧐
:D _O-

Ook die Derksen waait met alle winden mee. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 11:03 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Wie zei wat?
Dochter van Derksen.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 20:24:31 #190
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220250464
quote:

PROGRAMMA
Ben benieuwd naar het entertainment in de rust.

Wellicht komt JACK een nummertje zingen?
pi_220251674
Zo'n positief geluid over Trump zul je nooit bij de NPO horen
pi_220251685
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n positief geluid over Trump zul je nooit bij de NPO horen
Raymond Mens weer aan tafel?
pi_220251706
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:46 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Raymond Mens weer aan tafel?
Aan het barretje, de louche advocaat zit aan tafel
pi_220251964
Wel leuk om Graydonmannetje weer eens te zien
  dinsdag 3 maart 2026 @ 23:21:18 #195
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220252513
Morgen Kutger :r
  dinsdag 3 maart 2026 @ 23:22:06 #196
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220252516
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:47 schreef DrDentz het volgende:
de louche advocaat zit aan tafel
:{w Bij Shownieuws zit de enige echte louche advocaat ene Bram :P
  dinsdag 3 maart 2026 @ 23:44:51 #197
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220252580
Ik zat laatst terug te denken aan de tijd dat Helene Hendriks net begon bij Eredivisie Live en later bij Fox Sports. In die periode vond ik haar echt een frisse en leuke toevoeging aan de uitzendingen. Zeker naast Jan Joost van Gangelen aan tafel had ze iets natuurlijks: spontaan, sportinhoudelijk scherp genoeg en vooral niet gemaakt. Het voelde alsof ze er “gewoon” zat als liefhebber van het spel.

In het begin was ze bij VI ook nog wel leuk, maar dat is langzaam steeds minder geworden, en inmiddels vind ik het vreselijk als ze er weer zit. Natuurlijk begrijp ik dat elke uitnodiging bij VI weer snel geld verdienen is voor haar, maar toch jammer het niet enkel bij sport heeft gehouden.
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 00:06:34 #198
pi_220252675
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220254183
Johan met een onbegrijpelijk betoog over Markuszhower. Als Markuszhower het dus alleen verteld had: prima. Maar als hij het staaft met bewijzen: ho ho nee nee dat is niet de bedoeling he.

Terwijl als die appjes niet waren ingezien had Johan vooraan gestaan om te zeggen van ja het is woord tegen woord he. Je zal niet denken dat Johan jarenlang de hoofdredacteur was van tientallen journalisten.
pi_220254252
Johan wist ook niet meer dat zijn club NEC 2 jaar geleden ook al in de bekerfinale stond
pi_220254307
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:09 schreef DrDentz het volgende:
Johan wist ook niet meer dat zijn club NEC 2 jaar geleden ook al in de bekerfinale stond
Dat was ik ook vergeten, maar kunnen we hem nou ook eens een keer winnen? Het zou de eerste prijs zijn voor een club die in 1900 is opgericht.
pi_220254561
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 23:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Morgen Kutger :r
Je bedoelt weird duck. :r :r :r
pi_220254779
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:19 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat was ik ook vergeten, maar kunnen we hem nou ook eens een keer winnen? Het zou de eerste prijs zijn voor een club die in 1900 is opgericht.
Ook wel eens de KKD gewonnen toch?
pi_220254807
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:11 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ook wel eens de KKD gewonnen toch?
Ja, ze zijn een paar keer op en neer geweest van de eerste- naar de eredivisie en vast ook wel eens door de eerstedivisie te winnen.
pi_220255274
quote:
Ikke wel, Cambuur werd in de halve finale uitgeschakeld. Dat was de laatste grote belangrijke wedstrijd in het oude stadion.
pi_220256057
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:15 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, ze zijn een paar keer op en neer geweest van de eerste- naar de eredivisie en vast ook wel eens door de eerstedivisie te winnen.
Ja das dus gewoon een prijs (niet helemaal de champions league maar toch).
  woensdag 4 maart 2026 @ 13:50:32 #207
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220256136
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:53 schreef Megalomaniac het volgende:
Je bedoelt weird duck. :r :r :r
:N Wierd komen tenminste nog zinnige teksten uit, en grinnikt niet zo dom
Kutger alleen dom grinniken en onzin :r
pi_220256141
Wat leuk dat Raymond Mens er weer eens zat, die zie je daar zelden!

[ Bericht 2% gewijzigd door NY_Giant op 04-03-2026 15:00:02 ]
pi_220256162
quote:
6s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:50 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Zinnige teksten? :') Is gewoon een ordinaire zionist die doelbewust leugens verspreidt.
pi_220256845
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 23:44 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zat laatst terug te denken aan de tijd dat Helene Hendriks net begon bij Eredivisie Live en later bij Fox Sports. In die periode vond ik haar echt een frisse en leuke toevoeging aan de uitzendingen. Zeker naast Jan Joost van Gangelen aan tafel had ze iets natuurlijks: spontaan, sportinhoudelijk scherp genoeg en vooral niet gemaakt. Het voelde alsof ze er “gewoon” zat als liefhebber van het spel.

In het begin was ze bij VI ook nog wel leuk, maar dat is langzaam steeds minder geworden, en inmiddels vind ik het vreselijk als ze er weer zit. Natuurlijk begrijp ik dat elke uitnodiging bij VI weer snel geld verdienen is voor haar, maar toch jammer het niet enkel bij sport heeft gehouden.
Dit is hoe ik me voel over de mannen van VI.
pi_220257165
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:55 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]
Zinnige teksten? :') Is gewoon een ordinaire zionist die doelbewust leugens verspreidt.
Heb je voorbeelden van waar hij over liegt?
  woensdag 4 maart 2026 @ 16:23:55 #212
357630 prievieleezjuh
pi_220257294
quote:
6s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:50 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Nee, dit kan niet.
  woensdag 4 maart 2026 @ 20:05:19 #213
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220258929
quote:
Die heeft sinds hij geen hoofdredacteur meer is van VI (2013) geen voetbal meer gekeken. Komt op dat gebied geen zinnig woord uit.
pi_220259511
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:32 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ja das dus gewoon een prijs (niet helemaal de champions league maar toch).
Je zift muggen.
pi_220260186
Jeetje Kutger is gewoon vaste gast tegenwoordig. Leest men bij VI geen reacties op internet en social media?
٩๏̯͡๏)۶
pi_220260251
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:00 schreef Ronald het volgende:
Jeetje Kutger is gewoon vaste gast tegenwoordig. Leest men bij VI geen reacties op internet en social media?
Zijn de kijkcijfers lager met Rutger?
pi_220260288
Ik moet zelfs soms het geluid muten om te voorkomen dat ik een steen door de beeldbuis gooi }:|
  woensdag 4 maart 2026 @ 22:19:28 #218
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220260339
Finale knvb is op zondag dus de :7 kan gewoon gaan zonder uitzending te missen *O*
pi_220260430
ahah johan ziet er meteen uit als een ander persoon.
pi_220260906
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:55 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]
Pardon? En wat is er mis met zionisme? Het woord zion is afkomstig van Sion, het duizenden jaren oude woord uit eerst de Tora en door de Bijbel overgenomen wat verwijst naar de heilige berg Sion in Jeruzalem, waar de Bijbelse koning David ongeveer 3000 jaar geleden heerste (gefundeerd op archeologische vondsten)En Ongeveer drie duizend jaar voordat het grote Palestijnen sprookje uit de jaren 60 van de vorige eeuw ten tonele kwam en een Egyptische moslim de vlag van Jordanië (vawege het enorm hoog aantal “Palestijnen” van Jordaanse afkomst) tot Palestijnen vlag bombardeerde. Ken je geschiedenis aub. Het Joodse volk op deze wereld met 20 miljoen zielen en met 22% van alle uitgereikte Nobel prijzen waaronder baanbrekende ontdekkingen/uitvindingen.
Zionisme is niets anders dan terugkeren naar de situatie van 3000 jaar geleden, een plaats in de wereld zo groot als Noord en Zuid Holland in Nederland samen, een miniscuul stukje land waar Joodse mensen zich veilig mogen voelen. Wie dat afwijst of zelfs wilt vernietigen is rechtstreeks van de duivel geboren.

Jaloezie maakt haat i guess.

[ Bericht 4% gewijzigd door Eagles89 op 05-03-2026 05:48:34 ]
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:50:37 #221
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220261807
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 04:35 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Zionisme is niets anders dan terugkeren naar de situatie van 3000 jaar geleden, een plaats in de wereld zo groot als Noord en Zuid Holland in Nederland samen, een miniscuul stukje land waar Joodse mensen zich veilig mogen voelen. Wie dat afwijst of zelfs wilt vernietigen is rechtstreeks van de duivel geboren.

De wereld is veranderd en een stukje grond claimen op basis van een boek is natuurlijk complete kolder. De joden moeten zich maar schikken in hun lot, net als die zeikende pallies.
pi_220262105
quote:

[..]
quote:

[..]
Pardon? En wat is er mis met zionisme? Het woord zion is afkomstig van Sion, het duizenden jaren oude woord uit eerst de Tora en door de Bijbel overgenomen wat verwijst naar de heilige berg Sion in Jeruzalem, waar de Bijbelse koning David ongeveer 3000 jaar geleden heerste (gefundeerd op archeologische vondsten)En Ongeveer drie duizend jaar voordat het grote Palestijnen sprookje uit de jaren 60 van de vorige eeuw ten tonele kwam en een Egyptische moslim de vlag van Jordanië (vawege het enorm hoog aantal “Palestijnen” van Jordaanse afkomst) tot Palestijnen vlag bombardeerde. Ken je geschiedenis aub. Het Joodse volk op deze wereld met 20 miljoen zielen en met 22% van alle uitgereikte Nobel prijzen waaronder baanbrekende ontdekkingen/uitvindingen.

Pardon? Zionisme is een moderne beweging, niet een 3000 jaar oude politieke continuïteit. Palestijnse identiteit is historisch gegroeid, niet "uitgevonden" in de jaren 60. De Palestijnse vlag is gebaseerd op pan-Arabische symboliek, niet op Jordanië.Nobelprijzen zijn irrelevant voor territoriale of morele argumenten. Archeologie bevestigt het bestaan van David, maar niet de legitimiteit van moderne staatsclaims."Wie dat afwijst is van de duivel geboren." :') Wtf, zijn jullie goed in he ontmenselijken van mensen met een andere mening.
pi_220262185
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:58 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Heb je voorbeelden van waar hij over liegt?
- Selectieve of foutieve interpretatie van data (migratie, criminaliteit, integratie).
- Generaliserende en ongefundeerde claims (islam, onderwijs, gender).
- Historische en politieke misrepresentaties (Europa, Israël/Palestina, identiteit).

Deze patronen zijn uitgebreid gedocumenteerd door onderzoekers, journalisten, academici en maatschappelijke organisaties.
pi_220262258
Kan deze zionisme-Wierd liegt wel/niet-discussie elders misschien?
pi_220263034
De inwoners van Maassluis moeten het maar doen met een armoedige photoshop.

pi_220265039
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 10:28 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]
- Selectieve of foutieve interpretatie van data (migratie, criminaliteit, integratie).
- Generaliserende en ongefundeerde claims (islam, onderwijs, gender).
- Historische en politieke misrepresentaties (Europa, Israël/Palestina, identiteit).

Deze patronen zijn uitgebreid gedocumenteerd door onderzoekers, journalisten, academici en maatschappelijke organisaties.
Bron: Megalomaniac.
pi_220267775
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:16 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Zo'n tiep als Duk kiest in dit conflict een kant en vervolgens verdwijnt bij hem alle objectiviteit. Hij legt alles uit in het voordeel van Israël, ontkent feiten die hem niet uitkomen en verkondigt onwaarheden die hem wel uitkomen. Dat maakt zijn commentaar volkomen oninteressant. Dit gebeurt natuurlijk ook aan de andere kant en is dan net zo irritant.
pi_220268072
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:16 schreef Poefbank het volgende:

[..]
:') Zeg dan niks.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:13:43 #229
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220268316
Tina en Olav Mol -O-
pi_220268368
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:25 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Zo'n tiep als Duk kiest in dit conflict een kant en vervolgens verdwijnt bij hem alle objectiviteit. Hij legt alles uit in het voordeel van Israël, ontkent feiten die hem niet uitkomen en verkondigt onwaarheden die hem wel uitkomen. Dat maakt zijn commentaar volkomen oninteressant. Dit gebeurt natuurlijk ook aan de andere kant en is dan net zo irritant.
Heb je daar een voorbeeld van?
pi_220268380
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:50 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]
:') Zeg dan niks.
Ik dacht die komt wel met voorbeelden. Jeweetwel; "kijk wat die mafklapper van een Wierd hier zegt, dit klopt helemaal niet van 'insert bron', en hier je nog een paar voorbeelden". Met je 'zeg dan niets'.
pi_220268411
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 22:05 schreef DrDentz het volgende:
Wel leuk om Graydonmannetje weer eens te zien
Zijn wel tropenjaren daar bij Graydon.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:37:00 #233
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220268551
quote:
88s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:25 schreef nostra het volgende:
Zijn wel tropenjaren daar bij Graydon.
Overgenomen dus
https://www.creditsafe.com/nl/nl/ppc/gratis-proefperiode.html?

1,5 ster revieuw op Google _O- _O-
pi_220268655
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:22 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Ik dacht die komt wel met voorbeelden. Jeweetwel; "kijk wat die mafklapper van een Wierd hier zegt, dit klopt helemaal niet van 'insert bron', en hier je nog een paar voorbeelden". Met je 'zeg dan niets'.
Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw onwetendheid. Misschien moet je beter opletten.
pi_220268682
Gerard Joling is een vervelende act.
#superniger2020
pi_220268727
Leuke vent joh _O-
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:53:02 #237
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220268728
Geluid is kut
pi_220268745
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:47 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw onwetendheid. Misschien moet je beter opletten.
Ik blijf onwetend want je komt niet met voorbeelden
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:54:54 #239
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220268758
Die hond _O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220268772
Goed verhaal over je hont.
#superniger2020
pi_220268798
Geertje heeft echt oordopjes van Temu he
pi_220268988
Al die programmas met BN'ers die ze opnoemen.. verschrikkelijk mensonterend
pi_220269083
Johan SLOOPT LuckyTV
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 01:53:27 #244
pi_220269588
Wilfred die altijd helemaal genietend de koekoeksong zit te zingen na de Koekoek _O-

Prachtig om te zien.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220269593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 10:22 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]
quote:
Pardon? Zionisme is een moderne beweging, niet een 3000 jaar oude politieke continuïteit. Palestijnse identiteit is historisch gegroeid, niet "uitgevonden" in de jaren 60. De Palestijnse vlag is gebaseerd op pan-Arabische symboliek, niet op Jordanië.Nobelprijzen zijn irrelevant voor territoriale of morele argumenten. Archeologie bevestigt het bestaan van David, maar niet de legitimiteit van moderne staatsclaims."Wie dat afwijst is van de duivel geboren." :') Wtf, zijn jullie goed in he ontmenselijken van mensen met een andere mening.
Het is gewoon pure kolder wat je schrijft. Ten eerste is zionisme letterlijk terugkeer naar de Joodse geschiedenis in dat gebied. Ver voordat er ook maar een moslim die zich nu het gebied tot Islamitische grond eist uberhaupt bestond. De geschiedenis van Pallies is zo gegroeid zeg je, maar blijkbaar dusdanig sloom dat ze pas een jaartje of vijftig geleden met hun eigen vlag en een eigen zogenaamde staat op de proppen kwamen. En dat er pas vorig jaar(!) westerse landen door een enorm media offensief van treurige beelden uit Gaza besloten het gebied te erkennen als een officiële “staat”. En dat zet je dan even af tegen het duizenden jaren oude Judea (waar nota bene het woord “jood” uit is afgeleid (!) en archeologisch bewezen ontdekkingen van Joodse tempels in het gebied van 3000 jaar oud. Dat is echt totaal niet te vergelijken. Ook zo mooi dat het argument van die Free Palestina figuren is dat de zionisten er pas veel later massaal met bootjes na WO2 de boel kwamen overnemen, terwijl het juist de moslims waren die er de boel vanaf einde van het eerste millennium kwamen overnemen en die Al Aqsa begonnen te bouwen op nota bene de ruïnes van de Joodse eerste tempel. En wat weer de kruistochten tot gevolg had.
En Nobel prijzen etc zeggen misschien weinig over landsgrenzen etc, maar als mijn buurman goed is opgeleid, en de buurman aan de andere kant van mijn huis een stratenmaker is, dan is de kans groot dat ik van één kant van het huis meer last krijg dan van de andere. En zo is het ook met culturen en geloven. Ik heb nog nooit last gehad van een aggressieve jood in mn leven, maar ik kan je inmiddels helaas ontelbaar veel voorbeelden geven in mijn leven van belachelijke aggressie van een moslim. Daar heb ik zovaak echt totaal niet mee kunnen communiceren. Dus dan kun je het in ee conflict tussen twee geloven en bevolkingsgroepen prima benoemen dat de ene bevolkingsgroep veel en veel succesvoller is dan de andere. Misschien pijnlijk maar daarom niet minder waar.
Heel het Palestina verhaal is één grote maar zeer listige streek van Arafat om een front te hebben kunnen vormen tegen de zo snel groeiende Joodse succesvolle staat Israel. En het moet gezegd worden: dat heeft die extreem goed gedaan. Want inmiddels is de halve wereld heilig overtuigd dat de Pallies met hun 50 jaar oud vlaggetje en zonder ooit in de geschiedenis van de wereld een staat gehad te hebben, de rechtmatige bewoners zijn van dat gebied, en het grote slachtoffer zijn van de boze blanke westerse jood. Maar ze zouden die luchtbel meteen kunnen doorprikken door er even een paar minuutjes op Google aan te besteden. Helaas is de massa het voorbeeld van eenvoudige brainwashing door oproerkraaiers. De slimmen houden hun mond, de dommen schreeuwen moord en brand en overheersen daarmee de publieke opinie. Je ziet en hoort ze iedere dag in het nieuws.
pi_220269594
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 01:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wilfred die altijd helemaal genietend de koekoeksong zit te zingen na de Koekoek _O-

Prachtig om te zien.
Als hij dement was, zou ik het met je eens zijn.
pi_220269702
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:20 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Ik gok dat het nu wel eens heel lang stil kan blijven.
pi_220269797
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 04:07 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Ik gok dat het nu wel eens heel lang stil kan blijven.
Omdat er weinig mensen zijn die blind de kant van de Palestijnen kiezen? Denk je dat echt? Ik zie bijna geen intelligente Nederlandse tv-programma's, maar kijk zelf eens bij de linkse medemens.
pi_220273427
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:20 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Ok oprechte vraag: jij vind Wierd niet biased?
pi_220273686
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:16 schreef DrDentz het volgende:
Johan SLOOPT LuckyTV
Vond het ook niet grappig dit keer. Maar goed, ook bij DWDD was het niet elke keer in de roos. Alleen de leuke filmpjes blijven je bij, want die werden vaak herhaald. Geef Sander groot gelijk, het is graag of niet.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 15:27:49 #251
pi_220273757
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vond het ook niet grappig dit keer. Maar goed, ook bij DWDD was het niet elke keer in de roos. Alleen de leuke filmpjes blijven je bij, want die werden vaak herhaald. Geef Sander groot gelijk, het is graag of niet.
Ik vond hem wel leuk.

Niet grappig, gewoon leuk. Dat afzeiken door Derksen hoeft van mij niet. Wat een onzin. Toon het filmpje, en ga door met de show. Derksen is zo'n onnoemelijke sfeerspons soms.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220273919
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik vond hem wel leuk.

Niet grappig, gewoon leuk. Dat afzeiken door Derksen hoeft van mij niet. Wat een onzin. Toon het filmpje, en ga door met de show. Derksen is zo'n onnoemelijke sfeerspons soms.
Dat, echt bejaard zeiksnorgedoe van Derksen, vond de tip om het dan aan het eind of voor de reclame uit te zenden van Tina wel een goeie.
pi_220274448
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maar bij DWDD werd LuckyTV niet meteen geanalyseerd, het was aan het eind als Matthijs de show al afgesloten had. Nu heb je random een LuckyTV moment en meteen de recensie van de mannen aan tafel.
pi_220275249
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 14:36 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Ok oprechte vraag: jij vind Wierd niet biased?
Politiek gezien zeker, maar daar zie ik verder geen problemen in.
pi_220276654
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:27 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Politiek gezien zeker, maar daar zie ik verder geen problemen in.
Het maakt zijn mening oninteressant, want die is niet op feiten gebaseerd, maar op vooringenomenheid. Hoe iemand een regering kan steunen die 70.000 mensen doodbombardeert of doodhongert, is me trouwens sowieso een raadsel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 07-03-2026 01:00:47 ]
pi_220277608
Alweer Raymond.
#superniger2020
pi_220277673
Gisteren was Helène toch aangekondigd?
pi_220277790
Die kop van Messi _O-

Geniaal.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 21:54:16 #259
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220277818
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:42 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Inderdaad, maar weer weggedoken ?
Juist in deze tijd hebben we behoefte aan iemand die verbinden kan en op komt voor alle Iraniërs
Ik zat te wachten op haar in leuke klederdracht
En nog even aandacht voor de iftar
Reden genoeg voor haar om te komen
pi_220283762
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:25 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Het maakt zijn mening oninteressant, want die is niet op feiten gebaseerd, maar op vooringenomenheid. Hoe iemand een regering kan steunen die 70.000 mensen doodbombardeert of doodhongert, is me trouwens sowieso een raadsel.
Zijn mening is net zo relevant of niet relevant als al die linkse activistische lui bij andere talkshows. Die overwegend linkser zijn. Of is dan de mening volgens jou wel zeer relevant? En zijn die mensen wel zeer objectief? Ik heb de zogenaamde experts bij die talkshows ook genoeg complete onzin horen beweren, net als Wierd soms misschien doet. Maar weet je wat ik denk? Dat het jou mening niet is en je daarom hem meteen af moet doen als een domme niet relevante zeer subjectieve koekwaus. Maar zó werkt het in het leven dus niet.

En betreft je 70,000 slachtoffers. Dat is zo ongelofelijk simpel. In een oorlog vallen slachtoffers en er stierven ook dagelijks genoeg Israelische militairen. Waaronder ook moslims zaten trouwens. En andere etnische groepen. Op een bevolking van 2.5 miljoen mensen in Gaza is 70,000 doden echt heel “netjes” te noemen, zeker in een extreem dichtbevolkt gebied/stadsoorlog als Gaza. Noem me een andere oorlog waar een lager percentage doden viel want die is er niet. Oh, en er zaten onder die 70k doden ook genoeg Hamas strijders. Misschien zelfs de helft. Dan maakt het het aantal burgerslachtoffers helemaal nihiel ten opzichte van andere oorlogen waar het percentage burgerslachtoffers veel en veel hoger ligt.
Het is allemaal zo ongelofelijk simpel te verklaren, en in Oekraine vallen er iedere maand zoveel trouwens, iedere maand al jarenlang. Maar het is constant Gaza Gaza Gaza en Israel Israel Israel. Zeer bijzonder vind ik dat.
pi_220285347
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:32 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Zijn mening is net zo relevant of niet relevant als al die linkse activistische lui bij andere talkshows. Die overwegend linkser zijn. Of is dan de mening volgens jou wel zeer relevant? En zijn die mensen wel zeer objectief? Ik heb de zogenaamde experts bij die talkshows ook genoeg complete onzin horen beweren, net als Wierd soms misschien doet. Maar weet je wat ik denk? Dat het jou mening niet is en je daarom hem meteen af moet doen als een domme niet relevante zeer subjectieve koekwaus. Maar zó werkt het in het leven dus niet.

En betreft je 70,000 slachtoffers. Dat is zo ongelofelijk simpel. In een oorlog vallen slachtoffers en er stierven ook dagelijks genoeg Israelische militairen. Waaronder ook moslims zaten trouwens. En andere etnische groepen. Op een bevolking van 2.5 miljoen mensen in Gaza is 70,000 doden echt heel “netjes” te noemen, zeker in een extreem dichtbevolkt gebied/stadsoorlog als Gaza. Noem me een andere oorlog waar een lager percentage doden viel want die is er niet. Oh, en er zaten onder die 70k doden ook genoeg Hamas strijders. Misschien zelfs de helft. Dan maakt het het aantal burgerslachtoffers helemaal nihiel ten opzichte van andere oorlogen waar het percentage burgerslachtoffers veel en veel hoger ligt.
Het is allemaal zo ongelofelijk simpel te verklaren, en in Oekraine vallen er iedere maand zoveel trouwens, iedere maand al jarenlang. Maar het is constant Gaza Gaza Gaza en Israel Israel Israel. Zeer bijzonder vind ik dat.
Vooral mensen met een uitgesproken mening bepalen eerst hun mening en gaan daarna de feiten filteren volgens die mening. Feiten die hun mening onderbouwen, geloven ze en herhalen ze en feiten die hun mening tegenspreken geloven ze niet en noemen ze niet. Duk doet dat dat pro-Israël en "linkse activistische lui" doen dat pro-Palestijnen.

Oekraïne wordt in haar bestaan bedreigd. Die vechten voor behoud van hun land. Wat Israël in de Gaza-strook deed was geen zelfverdediging, maar wraak. Dat kun je verwachten na wat Hamas bij dat festival deed, maar 70.000 mensen, waarvan het merendeel gewoon burgers? Als dat geen oorlogsmisdaad is, bestaan oorlogsmisdaden niet. En dat Netanyahu een psychopathisch stuk tuig is, wil toch niet zeggen dat Putin het niet is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 07-03-2026 19:21:22 ]
pi_220288302
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 18:27 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Vooral mensen met een uitgesproken mening bepalen eerst hun mening en gaan daarna de feiten filteren volgens die mening. Feiten die hun mening onderbouwen, geloven ze en herhalen ze en feiten die hun mening tegenspreken geloven ze niet en noemen ze niet. Duk doet dat dat pro-Israël en "linkse activistische lui" doen dat pro-Palestijnen.

Oekraïne wordt in haar bestaan bedreigd. Die vechten voor behoud van hun land. Wat Israël in de Gaza-strook deed was geen zelfverdediging, maar wraak. Dat kun je verwachten na wat Hamas bij dat festival deed, maar 70.000 mensen, waarvan het merendeel gewoon burgers? Als dat geen oorlogsmisdaad is, bestaan oorlogsmisdaden niet. En dat Netanyahu een psychopathisch stuk tuig is, wil toch niet zeggen dat Putin het niet is?
Ehhh in Oekraine gaan Russen vriendelijker te werk dan Hamas op 7 okt. Dus dat Israel Hamas vervolgens wilt uitroeien is juist precíes behoud van hun land. Namelijk een partij vernietigen die je land heeft bewezen volledig te willen uitmoorden, iets wat zelfs de Russen in die gruwelijkheid nog niet gedaan hebben. Dat vervolgens die groepering in het dichtsbevolkte gebied ter wereld rondloopt is volgens Israel geen enkel probleem. Het maakt de rest van het gebied ook legitieme doelwitten wat volgens Geneve ook zelfs zo is. Dan kun zeker discussiëren of het allemaal wel zinvol is, en of je niet nog veel meer haat creert. Maar joden hebben een klein beetje ervaring met groeperingen die ze in het verleden wilden vernietigen, waarvan nog veel in de legertop van Israel directe familie heeft die in die periode weerloos vermoord is. Dus ik ga me absoluut niet moreel verheven gedragen tegen hun keuze om er volledig voor te gaan in Gaza met veel burgerdoden tot gevolg. Dat is mijn mening.
pi_220289650
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:54 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ehhh in Oekraine gaan Russen vriendelijker te werk dan Hamas op 7 okt. Dus dat Israel Hamas vervolgens wilt uitroeien is juist precíes behoud van hun land. Namelijk een partij vernietigen die je land heeft bewezen volledig te willen uitmoorden, iets wat zelfs de Russen in die gruwelijkheid nog niet gedaan hebben. Dat vervolgens die groepering in het dichtsbevolkte gebied ter wereld rondloopt is volgens Israel geen enkel probleem. Het maakt de rest van het gebied ook legitieme doelwitten wat volgens Geneve ook zelfs zo is. Dan kun zeker discussiëren of het allemaal wel zinvol is, en of je niet nog veel meer haat creert. Maar joden hebben een klein beetje ervaring met groeperingen die ze in het verleden wilden vernietigen, waarvan nog veel in de legertop van Israel directe familie heeft die in die periode weerloos vermoord is. Dus ik ga me absoluut niet moreel verheven gedragen tegen hun keuze om er volledig voor te gaan in Gaza met veel burgerdoden tot gevolg. Dat is mijn mening.
Hamas kan Israël helemaal niet uitroeien. Bovendien zijn de Gazanen -mannen, vrouwen, kinderen- niet verantwoordelijk voor wat er op die 7 oktober gebeurde. Als Israël 70.000 Hamas-leden, Hezbollah-leden en Houthi's had vermoord, had ik dat wel kunnen begrijpen, maar nu gaat deze Israëlische regering de geschiedenisboeken in als een stelletje fascistoïde psychopaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 08-03-2026 09:08:59 ]
  zondag 8 maart 2026 @ 10:17:56 #264
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220290714
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:42 schreef IsItMeOrYou het volgende:
21:38 oranje zondag met vaste gast Rutger 🫣
pi_220292428
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:40 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Hamas kan Israël helemaal niet uitroeien. Bovendien zijn de Gazanen -mannen, vrouwen, kinderen- niet verantwoordelijk voor wat er op die 7 oktober gebeurde. Als Israël 70.000 Hamas-leden, Hezbollah-leden en Houthi's had vermoord, had ik dat wel kunnen begrijpen, maar nu gaat deze Israëlische regering de geschiedenisboeken in als een stelletje fascistoïde psychopaten.
We hebben allemaal de beelden gezien van feestende mensen met dode Israelische vrouwen en opa’s en oma’s paraderende door Gaza maat. Dat waren geen Hamas militairen kan ik je vertellen. Dat waren vrouwen, kinderen, mannen, jongens, meisjes en wat allemaal wel niet. 70-80% stemde voor Hamas en was het eens met de 7 oktober aanvallen. Iedere burger is er eentje te veel, maar nogmaals: dit aantal is peanuts in een dichtbevolkt gebied met 2.5 miljoen mensen. En dat de beweging Hamas op 7 oktober niet heel Israel kon uitmoorden maar het wel wilden, zegt natuurlijk helemaal NIETS over wat ze in de toekomst zullen kunnen. Hamas met wat raketjes van Iran binnenkort die zelfs vuile lading krijgen kan verschrikkelijke schade aanrichten. Dat jij zo lief bent daar rustig op te gaan wachten is je goed recht, maar ik snap Israel met hun mini landje dat vrijwel onverdedigbaar is bij zo’n dreiging, heel goed dat ze preventief de boel opruimen. Zéker ook nog eens met hun geschiedenis in gedachten. Die gaan niet meer afwachten tot er een paar geloofsgekken de wapens verzamelen om ze te komen afslachten. En terecht.
  zondag 8 maart 2026 @ 14:26:57 #266
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_220292538
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:17 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
70-80% stemde voor Hamas

Dit is gewoon verifieerbaar niet waar.
pi_220293078
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:26 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Dit is gewoon verifieerbaar niet waar.
Hoeveel was het dan?
pi_220293122
quote:

[..]
We hebben allemaal de beelden gezien van feestende mensen met dode Israelische vrouwen en opa’s en oma’s paraderende door Gaza maat. Dat waren geen Hamas militairen kan ik je vertellen. Dat waren vrouwen, kinderen, mannen, jongens, meisjes en wat allemaal wel niet. 70-80% stemde voor Hamas en was het eens met de 7 oktober aanvallen. Iedere burger is er eentje te veel, maar nogmaals: dit aantal is peanuts in een dichtbevolkt gebied met 2.5 miljoen mensen. En dat de beweging Hamas op 7 oktober niet heel Israel kon uitmoorden maar het wel wilden, zegt natuurlijk helemaal NIETS over wat ze in de toekomst zullen kunnen. Hamas met wat raketjes van Iran binnenkort die zelfs vuile lading krijgen kan verschrikkelijke schade aanrichten. Dat jij zo lief bent daar rustig op te gaan wachten is je goed recht, maar ik snap Israel met hun mini landje dat vrijwel onverdedigbaar is bij zo’n dreiging, heel goed dat ze preventief de boel opruimen. Zéker ook nog eens met hun geschiedenis in gedachten. Die gaan niet meer afwachten tot er een paar geloofsgekken de wapens verzamelen om ze te komen afslachten. En terecht.
8)7
  zondag 8 maart 2026 @ 15:37:43 #269
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_220293263
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:15 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Hoeveel was het dan?
Van de mensen die nu in Gaza wonen bedoel je toch?
pi_220293479
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:37 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Van de mensen die nu in Gaza wonen bedoel je toch?
Lees nu dat het ongeveer de helft is. Dan was ik iets te negatief (of juist optimistisch). Alsnog veel te veel. Overigens maakt het totaal niet uit hoe gevaarlijk Hamas kan zijn militair gezien ten opzichte van steun van hun bevolking (hun wapens worden er niet opeens minder dodelijk door) maar het bepaalt wel hoe je omgaat met burgers in die omgeving.
Triest voor zoveel burgerslachtoffers maar nogmaals: het is niets vergeleken met andere stadsoorlogen in het verleden. Dan schiet het percentage omhoog. Dus dan doen ze het hoe cru gezegd ook in Gaza gewoon hartstikke netjes.
  zondag 8 maart 2026 @ 16:00:31 #271
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_220293502
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:56 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Lees nu dat het ongeveer de helft is. Dan was ik iets te negatief (of juist optimistisch). Alsnog veel te veel. Overigens maakt het totaal niet uit hoe gevaarlijk Hamas kan zijn militair gezien ten opzichte van steun van hun bevolking maar het bepaalt wel hoe je omgaat met burgers in de omgeving.
Nope, ook niet ongeveer de helft. Slechts 20-30% van de inwoners in Gaza nu kon toen stemmen.

Als ongeveer 44% van de kiezers op Hamas stemde, en die kiezersgroep vandaag ongeveer 20–30% van de bevolking vertegenwoordigt, dan krijg je ongeveer 0.44 × 0.20–0.30 ≈ 9–13% van de huidige bevolking
pi_220293529
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:00 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Nope, ook niet ongeveer de helft. Slechts 20-30% van de inwoners in Gaza nu kon toen stemmen.

Als ongeveer 44% van de kiezers op Hamas stemde, en die kiezersgroep vandaag ongeveer 20–30% van de bevolking vertegenwoordigt, dan krijg je ongeveer 0.44 × 0.20–0.30 ≈ 9–13% van de huidige bevolking
Maar er zijn al twintig jaar geen verkiezingen geweest dus dat getal is waardeloos. Als je naar recente enquetes kijkt is het veel hoger dat Hamas steunt al blijft het altijd gissen in oorlogstijd. Maar er zijn zeker wel wat onderzoeken naar gedaan en die waren niet best.
  zondag 8 maart 2026 @ 16:03:32 #273
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_220293543
quote:

[..]
Mevrouw dit is het Vandaag Inside-topic
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220293547
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:20 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
8)7
Gefeliciteerd. Je hebt zojuist een reactie gelezen van iemand die níet jarenlang beïnvloedt is geraakt door het subjectieve woke NOS journaal van 20:00 uur op NPO 1. Eventjes wennen misschien :)
  zondag 8 maart 2026 @ 16:04:38 #275
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_220293557
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:02 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Maar er zijn al twintig jaar geen verkiezingen geweest dus dat getal is waardeloos. Als je naar recente enquetes kijkt is het veel hoger dat Hamas steunt.
Als dat getal waardeloos is waarom gaf je het dan als argument toen je dacht dat het nog 80% was?
pi_220293564
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:03 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Gefeliciteerd. Je hebt zojuist een reactie gelezen van iemand die níet jarenlang beïnvloedt is geraakt door het subjectieve woke NOS journaal van 20:00 uur op NPO 1. Eventjes wennen misschien :)
8)7 8)7 8)7
pi_220293577
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Als dat getal waardeloos is waarom gaf je het dan als argument toen je dacht dat het nog 80% was?
Ik nam dat getal van een onderzoek die naar steun van Hamas onder bevolking was gedaan. 70-80%. Maar ik lees nu dat er ook lagere percentages te vinden zijn. Neem gemiddeld dan de helft. Nog steeds veel te hoog. En bovendien doet het niet af aan het argument dat Hamas ook met 1% steun nog steeds met Iraanse wapens levensgevaarlijk is dus het maakt niet eens veel uit. Iedereen in de buurt van Hamas strijders is volgens Geneve een legitiem doelwit in een oorlog. Net als het andersom ook zo is. Militairen in Israel die opereren vanuit woonflats mogen ook aangevallen worden.
  zondag 8 maart 2026 @ 16:07:58 #278
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_220293593
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:06 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik nam dat getal van een onderzoek die naar steun van Hamas onder bevolking was gedaan. 70-80%.
Waarom had je het dan over stemmen?
pi_220293597
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Waarom had je het dan over stemmen?
Foutje.
pi_220303412
Henk Kuipers is veroordeeld omdat hij zweetvoeten heeft ofzo?
  maandag 9 maart 2026 @ 22:22:30 #281
357630 prievieleezjuh
pi_220303680
Moet Bas Nijhuis binnenkort figureren in Schindler’s List 2, met zo’n overhemd?
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:48:35 #282
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220305290
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Notoire belastingoplichter.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 12:26:23 #283
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220306809
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Toch sluit Derksen niet uit dat Kuipers binnenkort alsnog in zijn talkshow te zien zal zijn. “De journalistieke aanleiding kan wel eens heel snel komen, want ik vind het wel nieuws dat een aantal topadvocaten in Nederland de conclusie hebben getrokken dat Henk ten onrechte is veroordeeld”, aldus De Snor. “Hij heeft dan ook voor Jan met de korte achternaam gezeten.”

Kuipers vertelt vervolgens dat hij met Geert-Jan Knoops en Carry Knoops in gesprek is gegaan en dat de advocaten ‘alle reden zagen’ om een herzieningsverzoek aan te vragen. Zodra de advocaten het onderzoek hebben afgerond, wordt het voorgelegd aan de Hoge Raad. Derksen geeft aan de processen verbaal te hebben doorgenomen met vaste tafelgast Job Knoester en dat zij allebei niet kunnen achterhalen waar Kuipers precies voor is veroordeeld. De oud-voetballer heeft het gevoel alsof Kuipers werd gebruikt om een voorbeeld te stellen. “Ik heb wel het idee dat de rechtsstaat in Nederland betrouwbaar is, maar het rammelt toch wat als de familie Knoops aanleiding ziet om herziening aan te vragen. Die sla ik wel hoog aan in dat vak.”

https://www.fcupdate.nl/v(...)stitie-blokkeert-dat

Even voorzichtig zijn met je conclusie
pi_220306982
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:26 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Toch sluit Derksen niet uit dat Kuipers binnenkort alsnog in zijn talkshow te zien zal zijn. “De journalistieke aanleiding kan wel eens heel snel komen, want ik vind het wel nieuws dat een aantal topadvocaten in Nederland de conclusie hebben getrokken dat Henk ten onrechte is veroordeeld”, aldus De Snor. “Hij heeft dan ook voor Jan met de korte achternaam gezeten.”

Kuipers vertelt vervolgens dat hij met Geert-Jan Knoops en Carry Knoops in gesprek is gegaan en dat de advocaten ‘alle reden zagen’ om een herzieningsverzoek aan te vragen. Zodra de advocaten het onderzoek hebben afgerond, wordt het voorgelegd aan de Hoge Raad. Derksen geeft aan de processen verbaal te hebben doorgenomen met vaste tafelgast Job Knoester en dat zij allebei niet kunnen achterhalen waar Kuipers precies voor is veroordeeld. De oud-voetballer heeft het gevoel alsof Kuipers werd gebruikt om een voorbeeld te stellen. “Ik heb wel het idee dat de rechtsstaat in Nederland betrouwbaar is, maar het rammelt toch wat als de familie Knoops aanleiding ziet om herziening aan te vragen. Die sla ik wel hoog aan in dat vak.”

https://www.fcupdate.nl/v(...)stitie-blokkeert-dat

Even voorzichtig zijn met je conclusie
Ik snap niet wat hij zo leuk vindt aan die Henk Kuipers, eerder zou hij een dergelijk figuur afschilderen als macho, patjepeeër of getatoeëerde engnek.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 13:19:04 #285
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220307176
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:48 schreef DrDentz het volgende:

[..]
, eerder zou hij een dergelijk figuur afschilderen als macho, patjepeeër of getatoeëerde engnek.
Exact zijn bewoording. :D

Die Kuipers heeft terecht vastgezeten hoor.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 14:45:18 #286
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220307799
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
Die Kuipers heeft terecht vastgezeten hoor.
Gast lees hierboven nou eens rustig door ;)
  dinsdag 10 maart 2026 @ 15:11:18 #287
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220307972
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:45 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Gast lees hierboven nou eens rustig door ;)
Hoeft niet. Ik ken die man persoonlijk. Die is niet netjes.
pi_220311111
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:48 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik snap niet wat hij zo leuk vindt aan die Henk Kuipers, eerder zou hij een dergelijk figuur afschilderen als macho, patjepeeër of getatoeëerde engnek.
Stoer doen. "Kijk eens wat ik voor vriend heb."
  dinsdag 10 maart 2026 @ 21:42:10 #289
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220311330
Coenradi heeft even een vogelverschrikker geschoren om haar pruikje te maken
Laffe huichelaar
  dinsdag 10 maart 2026 @ 21:44:29 #290
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220311345
Ik denk dat de dame aan de bar wel schaterlacht om Claudia de Breij
Laffe huichelaar
pi_220311396
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat de dame aan de bar wel schaterlacht om Claudia de Breij
pi_220311409
Dan rijden de scholieren een kilometer verder op hun fatbike.
Domme kut.
#superniger2020
pi_220311413
Coenradi heeft wel erg veel bewijsdrang.
#superniger2020
pi_220311431
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 21:56 schreef superniger het volgende:
Dan rijden de scholieren een kilometer verder op hun fatbike.
Domme kut.
Alleen kinderen op fatbikes een uitzondering geven om te vapen
pi_220311526
Waarom is Coenradi altijd zo boos?
Je kan je verhaal ook rustig vertellen.
#superniger2020
pi_220311539
Tweeverdieners met een leaseauto moeten naar de voedselbank 🥲
  dinsdag 10 maart 2026 @ 22:44:21 #297
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220311671
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 21:57 schreef superniger het volgende:
Coenradi heeft wel erg veel bewijsdrang.
Maar geen tieten |:)
  dinsdag 10 maart 2026 @ 23:58:18 #298
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220311875
Rene had er weer zin in vandaag. Zat weer een keer op z'n grap en praatstoel.
pi_220314080
Wartaal Inside stelde niet teleur.

Strippen!? Nee TRIPPEN dove kwartel met je fatbike.
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 12:06:08 #300
pi_220314469
Derksen met zijn gezeik over Claudia

Het is gewoon pure VROUWENHAAT
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 11 maart 2026 @ 12:21:01 #301
195606 ikweethetookniet