abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220094472

quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

X: Vandaag Inside

Instagram: Vandaag Inside

Tussen de 1,2 en 1,4 miljoen per jaar per persoon :o

:T
pi_220094496
En mocht Bram Bakker die al op de grond lag door Wilfred nog ff de maat nemen :')
Totdat het opeens over Jack van Gelder ging toen werd ze pislink :r
pi_220094643
Hélène Hendriks breekt lans voor Jack van Gelder: 'Dat is gewoon niet waar'

Hélène Hendriks heeft zich uitgelaten over de hele situatie met Jack van Gelder bij Talpa en De Oranjewinter. De presentatrice geeft aan dat er veel verhalen de wereld in zijn gekomen die onjuist zijn.

Van Gelder zou deze winter niet aanschuiven in De Oranjewinter, maar zou tijdens de zomerse editie wel weer tafelgast zijn bij de talkshow van Hendriks. Uiteindelijk is die terugkeer ook van de baan. In Vandaag Inside doet de presentatrice een boekje open over de gebeurtenissen. Zo zou Van Gelder vloekend en tierend over de gang hebben gelopen en hebben geschreeuwd naar medewerkers, maar dat is niet waar.

Desondanks wilde Hendriks dat Van Gelder graag weer zou aanschuiven. "Hij wilde zelf niet, want wij wilden gewoon doorgaan. Niet de hele week, vijf dagen lang", begint ze in Vandaag Inside. "Ik vind dat Talpa niet goed gehandeld heeft", haakt Johan Derksen in, maar Hendriks bijt van zich af. "Er komen allerlei verhalen in de wereld en dat is niet waar", aldus de presentatrice.

"Het is heel erg simpel. Jack heeft het zelf ook aangegeven: het was een akkefietje, dat kan. Iedereen die werkt heeft dat weleens meegemaakt. Ik heb het er niet over dat er een keer hevige discussie is geweest. Dat wil niet zeggen dat hij continu vloekend en tierend over de gang loopt, dat hij dingen loopt door te drukken en alleen maar ruzie zoekt. Dat is gewoon niet waar", stelt Hendriks. "Hij is inderdaad een keer boos geworden op de geluidsman en daar heeft hij sorry voor gezegd. Wij wilden doorgaan, maar hij wilde niet in die frequentie", besluit de presentatrice.

https://www.voetbalprimeu(...)jack-van-gelder.html

Wat kan die meid goed hockeyen hé _O-
pi_220094658
twitter
pi_220094664
twitter
pi_220094670
Man man man obsessie is nog licht uitgedrukt, er mag van mij hier ook wel wat op gemod worden.
pi_220094676
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:30 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Een vraagteken maakt een zin met een ingesloten moreel oordeel nog niet tot een neutrale vraag.
Ik heb het inmiddels gezien en ik vind nog steeds dat een psychiater niet over een ex-patiënt mag praten en al helemaal niet op deze manier. Bakker bood zijn excuses aan, dus hij vindt dat zelf ook.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tasmaniak op 14-02-2026 13:21:01 ]
pi_220094712
quote:
Als ze wel gezegd heeft dat Djèk op vakantie was, wat ik eigenlijk dacht, dan heeft ze dat waarschijnlijk in de Oranjewinter gedaan. Dan zal er toch wel iemand dat fragment op Twitter neerzetten?
pi_220094805
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:14 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik heb het inmiddels gezien en ik vind nog steeds dat een psychiater niet over een ex-patiënt mag praten en al helemaal niet op deze manier. Bakker bood zijn excuses aan, dus hij vindt dat zelf ook.
Nee hij doet dat om de schade te beperken.
pi_220094832
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Nee hij doet dat om de schade te beperken.
Volgens mij ziet hij wel in dat hij fout zat. Hij wil het alleen geen schending van het beroepsgeheim noemen want dat is een doodzonde.
pi_220094837
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:20 schreef Tasmaniak het volgende:
Als ze wel gezegd heeft dat Djèk op vakantie was, wat ik eigenlijk dacht, dan heeft ze dat waarschijnlijk in de Oranjewinter gedaan. Dan zal er toch wel iemand dat fragment op Twitter neerzetten?
twitter

Alstublieft
pi_220094850
twitter
pi_220094858
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:43 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
[ x ]

Alstublieft
Hier staat niets over vakantie.
pi_220094890
Hélène Hendriks loog over vakantie Jack van Gelder: 'Ik ben niet welkom in De Oranjewinter'

Jack van Gelder weerspreekt dat hij deze weken vanwege een vakantie ontbreekt in De Oranjewinter, zoals presentatrice Hélène Hendriks recent liet weten. De 75-jarige journalist laat aan MediaCourant weten dat hij te horen heeft gekregen dat hij 'gewoon niet welkom is' in de goed bekeken talkshow.

Hendriks vertelde recent in een interview met De Telegraaf waarom Van Gelder, maar ook Rutger Castricum en Noa Vahle deze winter niet als vaste gasten te zien zullen zijn in De Oranjewinter. "Dit heeft met vakanties te maken", aldus de presentatrice.

Van Gelder verduidelijkt echter dat hij te horen heeft gekregen dat hij deze winter 'gewoon niet welkom is' in de talkshow. "Ik heb deze uitleg van Frans Klein van Talpa gekregen: ‘Het team heeft mij laten weten vooralsnog met een andere basis te beginnen, zonder jou dus.'”, aldus Van Gelder.

Hoewel Klein dus met die boodschap kwam, geeft Van Gelder aan dat hij nog steeds op goede voet staat met Hendriks. "Ja hoor. Hélène en ik hebben altijd een prima contact. Niets aan de hand dus", zegt hij. "Uiteraard kan de redactie bepalen wie ze aan tafel willen hebben. De kijkcijfers zijn super", besluit Van Gelder het onderwerp.

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/hélène-hendriks-loog-over-vakantie-jack-van-gelder-ik-ben-niet-welkom-in-de-oranjewinter/ar-AA1TKQGD?cvid=695ee1ec09b941218d90612dcaf63953&ocid=hpmsn&apiversion=v2&domshim=1&noservercache=1&noservertelemetry=1&batchservertelemetry=1&renderwebcomponents=1&wcseo=1

Deze dan :?
pi_220094891
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:46 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
De krant heeft het zelfs gerectificeerd, dat doen ze niet zomaar. Helene heeft dat gewoon niet gezegd.
pi_220095003
Sowieso is die obsessie van ikweethetookniet met Helene best wel sneu
pi_220095060
quote:
Ze zegt dat ze andere mensen meer willen proberen en dat Djèk in de toekomst terugkomt, maar dat de frequentie daarvan nog niet vaststaat. Ze houdt Djèk de hand boven het hoofd, maar een echte leugen hoor ik hier niet.
pi_220095517
Ik heb de aflevering met Bram ook gezien en wat mij opviel was dat Derksen opmerkelijk stil was toen Genee tekeer ging tegen Bram.
En het eeuwige 'maar' altijd weer, de journalist het hem er ingeluisd etc etc.

Ik hoop dat zijn boek binnen no-time uit-..niet verkocht wordt. Rare kwast.
  Moderator zaterdag 14 februari 2026 @ 15:37:01 #20
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220095714
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:46 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
quote:
Hendriks vertelde recent in een interview met De Telegraaf waarom Van Gelder, maar ook Rutger Castricum en Noa Vahle deze winter niet als vaste gasten te zien zullen zijn in De Oranjewinter. "Dit heeft met vakanties te maken", aldus de presentatrice.
https://www.fcupdate.nl/v(...)m-in-de-oranjewinter

Ik heb het MISSCHIEn gevonden!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 14 februari 2026 @ 15:38:01 #21
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220095720
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 14:08 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Sowieso is die obsessie van ikweethetookniet met Helene best wel sneu
Op zich wel prachtig al die fophef, en dat om zo'n verschrikkelijk slecht kutprogramma als de Oranjewinter.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220095745
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Op zich wel prachtig al die fophef, en dat om zo'n verschrikkelijk slecht kutprogramma als de Oranjewinter.
Is er geen apart topic voor dat flopprogamma?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220096641
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dank steun van een moderator _O_ _O_
pi_220096695
Hélène Hendriks loog over Jack van Gelder: ‘Ja, ik schreeuwde’

Hélène Hendriks blijft maar liegen en draaien in de rel over Jack van Gelder. Ze beschermt haar oud-co-host, maar verloochent haar kijkers. “Jack heeft driftige buien met schreeuwen als gevolg”, zegt Johan Derksen.

Het is ongekend hoe Hélène Hendriks zich opstelt in de rel over de afwezigheid van Jack van Gelder bij De Oranjewinter. Ze is niet eerlijk tegen haar kijkers en dat is totaal niet des VI’s. Johan Derksen lijkt zich eraan te irriteren, want hij corrigeert de uitspraken van zijn collega nu in gesprek met De Gelderlander.

Liegen en draaien
quote:
Jack is er tijdens de huidige editie van De Oranjewinter niet bij en daar doet iedereen extreem ongemakkelijk over. Zelf zei de presentator dat Talpa hem had afgebeld, Hélène riep iets over vakanties en daarna zou het weer een keuze geweest zijn van de redactie. Niet veel later onthulde Johan Derksen dat Jack niet goed ligt bij Talpa-baas Frans Klein.
Volgens zowel Johan als het juicekanaal Reality FBI ligt Jack eruit vanwege schreeuwen achter de schermen. Hélène kwam gisteren voor het eerst op tv met een verklaring over de rel, maar ontkende daarin dat Jack zich zou hebben misdragen. Het zou puur een inhoudelijke keuze zijn. Een leugen, blijkt nu.

Johan grijpt in
Johan, die overigens fan is van Jack aan tafel, stelt nu dat Hélène niet de waarheid spreekt. “Jack heeft driftige buien met schreeuwpartijen als gevolg. Hélène is team Jack. De beslissing om Van Gelder thuis te laten, komt bij Talpa vandaan.”

“Frans Klein werkte bij De wereld draait door toen daar de rel ontstond van het zogenaamde grensoverschrijdende gedrag van Mathijs van Nieuwkerk. Hij wil niet nogmaals zo’n rel onder zijn leiding.”

Jack bekent
Jack, die gisteren nog aangaf zich niet te herkennen in de berichtgeving van het juicekanaal Reality FBI, bekent nu toch dat hij zich misdragen heeft.

Hij zegt tegen dezelfde krant dat hij telefonisch boos is geworden op een redactielid en toen ook geschreeuwd heeft. “Dat ging over inhoud. Ja, ik werd echt kwaad. Het is veel gedoe om niets. Ik schuif aankomende zomer gewoon aan. Men koos voor Rutger omdat hij maanden afwezig was.”

Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Wat is belangrijker?
Dat Hélène eerlijk is tegen haar kijkers
76%(4.244 Stemmen)
Dat Hélène Jack in bescherming neemt
24%(1.342 Stemmen)
Totaal aantal stemmen: 5.586

https://www.mediacourant.(...)er-ja-ik-schreeuwde/
pi_220096744
Hélène Hendriks voor eerst sinds Jack van Gelder-rel aan VI-tafel

We hebben Hélène Hendriks al een tijdje niet gezien aan de Vandaag Inside-tafel, maar vanavond is ze weer van de partij.

quote:
Blijft ze liegen en draaien over Jack van Gelder of vertelt ze éindelijk de waarheid?
Het is ontegenzeggelijk de grootste blunder uit de tv-carrière van Hélène Hendriks: het liegen en draaien om het vertrek van Jack van Gelder bij haar programma. Die houding heeft veel imagoschade opgeleverd, omdat Jack erg populair was bij haar rechts-conservatieve achterban. Pas na dik een maand onthulde Wilfred Genee dat Jack de boosdoener was.

Vier gesprekken
Jack heeft zich volgens Wilfred meermaals misdragen achter de schermen en daar zijn volgens hem vier (!) gesprekken over gevoerd. Hélène heeft dat al die tijd proberen te verzwijgen, waardoor het leek alsof ze hem zelf uit de show wilde hebben. Nu bleek dat ze hem gewoon op een héél onhandige manier heeft willen beschermen.

Johan Derksen stelt dat Hélène zelfs heeft geprobeerd om Jack ondanks alles aan boord te houden. “Ze vonden het bij Talpa echter zó belangrijk dat ze de mening van Hélène ook niet relevant vonden, want Hélène had hem er graag bij gehouden.”

Heel jammer
Tv-autoriteit Tina Nijkamp vindt dat Hélène wel een hand in eigen boezem moet steken. “Volgens mij had het allemaal voorkomen kunnen worden als de Talpa-programmaleiding gewoon wat kordater had opgetreden. Ik vind het jammer dat dat niet gebeurd is. Voor Hélène Hendriks vind ik het sowieso heel jammer, want zij ging eromheen draaien.”

Ook nu Jacks exit definitief is, blijft ze een beetje draaien. Ze wilde niet op camera reageren bij RTL Boulevard. Dom, vindt Luuk Ikink: “Dan blijf je wrijven in die vlek! Nu moet die reactie nog komen.”

Hélène’s reactie
quote:
Wanneer die reactie van Hélène komt? Vanavond, om 21.30 uur, in een nieuwe aflevering van Vandaag Inside. En daar zal de presentatrice onvermijdelijk ook geconfronteerd worden met het feit dat haar voorkeur om Rutger Castricum op de plek van Jack te zetten niet echt geliefd is bij de tv-kijker.
Sterker nog: slechts 16 (!) procent van Hélène’s kijkers ziet Rutger op Jacks plek zitten, blijkt uit een poll op deze site. Victor Vlam, door Johan Derksen genomineerd, staat bovenaan met 68 procent. Op plek twee volgt Valentijn Driessen, door Victor naar voren geschoven, met een score van 17 procent.

Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Vindt u dat Hélène Hendriks moet stoppen met liegen en draaien?
Ja, ze kan bij VI maar beter open en eerlijk zijn over Jack van Gelder
92%(1.847 Stemmen)
Nee, een beetje liegen en draaien om bestwil moet kunnen
8%(170 Stemmen)
Totaal aantal stemmen: 2.017

https://www.mediacourant.(...)er-rel-aan-vi-tafel/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')