quote:Op zondag 8 maart 2026 16:03 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt zojuist een reactie gelezen van iemand die níet jarenlang beïnvloedt is geraakt door het subjectieve woke NOS journaal van 20:00 uur op NPO 1. Eventjes wennen misschien
Ik nam dat getal van een onderzoek die naar steun van Hamas onder bevolking was gedaan. 70-80%. Maar ik lees nu dat er ook lagere percentages te vinden zijn. Neem gemiddeld dan de helft. Nog steeds veel te hoog. En bovendien doet het niet af aan het argument dat Hamas ook met 1% steun nog steeds met Iraanse wapens levensgevaarlijk is dus het maakt niet eens veel uit. Iedereen in de buurt van Hamas strijders is volgens Geneve een legitiem doelwit in een oorlog. Net als het andersom ook zo is. Militairen in Israel die opereren vanuit woonflats mogen ook aangevallen worden.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Als dat getal waardeloos is waarom gaf je het dan als argument toen je dacht dat het nog 80% was?
Waarom had je het dan over stemmen?quote:Op zondag 8 maart 2026 16:06 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik nam dat getal van een onderzoek die naar steun van Hamas onder bevolking was gedaan. 70-80%.
Foutje.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Waarom had je het dan over stemmen?
Notoire belastingoplichter.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Henk Kuipers is veroordeeld omdat hij zweetvoeten heeft ofzo?
Toch sluit Derksen niet uit dat Kuipers binnenkort alsnog in zijn talkshow te zien zal zijn. “De journalistieke aanleiding kan wel eens heel snel komen, want ik vind het wel nieuws dat een aantal topadvocaten in Nederland de conclusie hebben getrokken dat Henk ten onrechte is veroordeeld”, aldus De Snor. “Hij heeft dan ook voor Jan met de korte achternaam gezeten.”quote:Op maandag 9 maart 2026 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Henk Kuipers is veroordeeld omdat hij zweetvoeten heeft ofzo?
Ik snap niet wat hij zo leuk vindt aan die Henk Kuipers, eerder zou hij een dergelijk figuur afschilderen als macho, patjepeeër of getatoeëerde engnek.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Toch sluit Derksen niet uit dat Kuipers binnenkort alsnog in zijn talkshow te zien zal zijn. “De journalistieke aanleiding kan wel eens heel snel komen, want ik vind het wel nieuws dat een aantal topadvocaten in Nederland de conclusie hebben getrokken dat Henk ten onrechte is veroordeeld”, aldus De Snor. “Hij heeft dan ook voor Jan met de korte achternaam gezeten.”
Kuipers vertelt vervolgens dat hij met Geert-Jan Knoops en Carry Knoops in gesprek is gegaan en dat de advocaten ‘alle reden zagen’ om een herzieningsverzoek aan te vragen. Zodra de advocaten het onderzoek hebben afgerond, wordt het voorgelegd aan de Hoge Raad. Derksen geeft aan de processen verbaal te hebben doorgenomen met vaste tafelgast Job Knoester en dat zij allebei niet kunnen achterhalen waar Kuipers precies voor is veroordeeld. De oud-voetballer heeft het gevoel alsof Kuipers werd gebruikt om een voorbeeld te stellen. “Ik heb wel het idee dat de rechtsstaat in Nederland betrouwbaar is, maar het rammelt toch wat als de familie Knoops aanleiding ziet om herziening aan te vragen. Die sla ik wel hoog aan in dat vak.”
https://www.fcupdate.nl/v(...)stitie-blokkeert-dat
Even voorzichtig zijn met je conclusie
Exact zijn bewoording.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
, eerder zou hij een dergelijk figuur afschilderen als macho, patjepeeër of getatoeëerde engnek.
Gast lees hierboven nou eens rustig doorquote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
Die Kuipers heeft terecht vastgezeten hoor.
Hoeft niet. Ik ken die man persoonlijk. Die is niet netjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gast lees hierboven nou eens rustig door
Stoer doen. "Kijk eens wat ik voor vriend heb."quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij zo leuk vindt aan die Henk Kuipers, eerder zou hij een dergelijk figuur afschilderen als macho, patjepeeër of getatoeëerde engnek.
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat de dame aan de bar wel schaterlacht om Claudia de Breij
Alleen kinderen op fatbikes een uitzondering geven om te vapenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:56 schreef superniger het volgende:
Dan rijden de scholieren een kilometer verder op hun fatbike.
Domme kut.
Maar geen tietenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:57 schreef superniger het volgende:
Coenradi heeft wel erg veel bewijsdrang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |