Dit vindt Van Gaal niet leukquote:Op maandag 2 maart 2026 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
www.cruijff.nl dus ff kijken
PROGRAMMA
18.00 uur: Stadion open
20.00 uur: Q&A met Jordi Cruijff, Ronald Koeman, Hélène Hendriks en Peter Heerschop
20.25 uur: Openingsshow
20.30 uur: CRUIJFF aflevering 1
21.15 uur: Rust (met entertainment)
21.30 uur: CRUIJFF aflevering 2
22.15 uur: Einde
Hélène Hendriks zal deze avond aan elkaar praten?quote:Op maandag 2 maart 2026 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
PROGRAMMA
20.00 uur: Q&A met Jordi Cruijff, Ronald Koeman, Hélène Hendriks en Peter Heerschop
Hélène, kennen we die? Klinkt als een hockeytutje.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:16 schreef prievieleezjuh het volgende:
[..]
Hélène Hendriks zal deze avond aan elkaar praten?
Wat een arrogantie. Zie haar eens deugen.quote:
Tweet heel gek genoeg ook ineens wegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een arrogantie. Zie haar eens deugen.
Wie zei wat?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een arrogantie. Zie haar eens deugen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tweet heel gek genoeg ook ineens weg
🧐
Dochter van Derksen.quote:
Ben benieuwd naar het entertainment in de rust.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
PROGRAMMA
Raymond Mens weer aan tafel?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n positief geluid over Trump zul je nooit bij de NPO horen
Dat was ik ook vergeten, maar kunnen we hem nou ook eens een keer winnen? Het zou de eerste prijs zijn voor een club die in 1900 is opgericht.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:09 schreef DrDentz het volgende:
Johan wist ook niet meer dat zijn club NEC 2 jaar geleden ook al in de bekerfinale stond
Ook wel eens de KKD gewonnen toch?quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:19 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat was ik ook vergeten, maar kunnen we hem nou ook eens een keer winnen? Het zou de eerste prijs zijn voor een club die in 1900 is opgericht.
Ja, ze zijn een paar keer op en neer geweest van de eerste- naar de eredivisie en vast ook wel eens door de eerstedivisie te winnen.quote:
Ikke wel, Cambuur werd in de halve finale uitgeschakeld. Dat was de laatste grote belangrijke wedstrijd in het oude stadion.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:09 schreef DrDentz het volgende:
Johan wist ook niet meer dat zijn club NEC 2 jaar geleden ook al in de bekerfinale stond
Ja das dus gewoon een prijs (niet helemaal de champions league maar toch).quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:15 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ja, ze zijn een paar keer op en neer geweest van de eerste- naar de eredivisie en vast ook wel eens door de eerstedivisie te winnen.
quote:
Zinnige teksten?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Wierd komen tenminste nog zinnige teksten uit, en grinnikt niet zo dom
Kutger alleen dom grinniken en onzin
Dit is hoe ik me voel over de mannen van VI.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:44 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zat laatst terug te denken aan de tijd dat Helene Hendriks net begon bij Eredivisie Live en later bij Fox Sports. In die periode vond ik haar echt een frisse en leuke toevoeging aan de uitzendingen. Zeker naast Jan Joost van Gangelen aan tafel had ze iets natuurlijks: spontaan, sportinhoudelijk scherp genoeg en vooral niet gemaakt. Het voelde alsof ze er “gewoon” zat als liefhebber van het spel.
In het begin was ze bij VI ook nog wel leuk, maar dat is langzaam steeds minder geworden, en inmiddels vind ik het vreselijk als ze er weer zit. Natuurlijk begrijp ik dat elke uitnodiging bij VI weer snel geld verdienen is voor haar, maar toch jammer het niet enkel bij sport heeft gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |