Toch hebben ze wel wat kanshebbers op goud deze OSquote:Op maandag 9 februari 2026 19:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zijn we wel gewend dat belgen niet veel bijdragen aan de olympische spelen.
Ik moest ook een beetje kotsen toen ik dat hoorde. Ik werd er gewoon ongemakkelijk van,quote:
Ik ben allesbehalve blij met haar gouden medaille maar ik geloof absoluut niet dat er sprake is van zoiets.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:18 schreef Jahr00n het volgende:
Dit gunt niemand haar
Waarschijnlijk heeft die gozer van haar een dopingdokter ingeschakeld
Jij dan ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 februari 2026 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Jaren geleden zag ik al als een van de eerste op dit forum haar potentie toen ze 16 jaar oud was en er zo mooi en aantrekkelijk uit zag, toen concureerde ze nog met Joy Beune, maar dit voelt dus ook een beetje als mijn eigen gouden medaille.
dat is een fotosoep van een foto met Poetler in Sochi 2014quote:Op maandag 9 februari 2026 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
2 koningen samen Koning der Nederlanden en Koning van Youtube
Dr. Ferrari.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:18 schreef Jahr00n het volgende:
Dit gunt niemand haar
Waarschijnlijk heeft die gozer van haar een dopingdokter ingeschakeld
Reclame van de Hema is ook vaak geniaalquote:Op maandag 9 februari 2026 19:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de HEMA hebben ze al een aantal jaar een heel sterk marketing team zitten.
Door haar rijkdom misschien heeft ze meer budget om dingen te verbeteren (niet dopings gewijs)quote:Op maandag 9 februari 2026 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve blij met haar gouden medaille maar ik geloof absoluut niet dat er sprake is van zoiets.
Een OR vind ik altijd zo'n non-record.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef kilon het volgende:
Er bestaat nu wel een redelijke kans dat alle afstanden een OR krijgen
Vind hem wel terecht eigenlijk. Gewoon prima recordje gepakt. En Nederland Helemaal Oranje. Op een P3 na.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:20 schreef heywoodu het volgende:
'Zilver met een gouden randje' is echt wat anders, Bert.
Goud met een mani randje.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Jaren geleden zag ik al als een van de eerste op dit forum haar potentie toen ze 16 jaar oud was en er zo mooi en aantrekkelijk uit zag, toen concureerde ze nog met Joy Beune, maar dit voelt dus ook een beetje als mijn eigen gouden medaille.
Deze post leest niet heel lekker.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:12 schreef mario390 het volgende:
wanneer hier somige van haar houden,hoezo plaatsten julie geen foto van jutta?? moet ik de oostenrijker maken
Die ook jaquote:Op maandag 9 februari 2026 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Reclame van de Hema is ook vaak geniaal
Mwah, ik geloof ook niet dat dat zó veel verschil maakt en de andere Nederlandse sporters hoeven ook niet te trainen op Friese doorlopers.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Door haar rijkdom misschien heeft ze meer budget om dingen te verbeteren (niet dopings gewijs)
Oke moet jij weten.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een OR vind ik altijd zo'n non-record.
Ben je nu voor Angel Daleman?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik schat doordat ze het met eigen sponsoren moet doen i.p.v. een echte ploeg ze eerder minder dan meer budget heeft dan de anderen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Door haar rijkdom misschien heeft ze meer budget om dingen te verbeteren (niet dopings gewijs)
Eens. Eigenlijk gaat alles om hem.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks ook nog een interview met Jake.
kan hij alweer vast voedsel hebben?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks ook nog een interview met Jake.
Welkom bij Marioquote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze post leest niet heel lekker.
ja sorry dat ik oostenrijker niet perfect nederlands typ maar julie zijn niet echt vriendlijk met juttaquote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze post leest niet heel lekker.
Aan de ene kant zijn het leuke beelden, maar tegelijkertijd vind ik het wel iets triests hebben. Vooral omdat ze de NOS medewerkers zelf (Schut in dit geval) zelf zelden in beeld brengen.quote:
En dan niet op Henryquote:
Dat bedoel ik ook te zeggen en zeker voor de 5000m mannen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kwalitatief waren de 3 en 5 afgelopen weekend ook al van een fantastisch niveau
Met een snor kun je likken en kriebelen tegelijk, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:24 schreef Makamba_ het volgende:
Dus nu kan Leerdam eindelijk beginnen met kinderen baren voor haar lieve vriend.
Volgens mij doen ze dat standaard wel, met Sedoc toen ook met Schippuuuuuuurrrsssss en Bonevacia met Bolquote:
Vast weer een een of andere 17 jarige Noorse die vervelend gaat doen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:25 schreef hhh38 het volgende:
Overigens is er een goede kans dat 5 van de 6 vrouwen uit de top 6 niet meer meedoen volgende keer.
Concurrentie voor Kok komt hoogstens uit eigen land.
Mooie reden voor een bezuiniging.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat standaard wel, met Sedoc toen ook met Schippuuuuuuurrrsssss en Bonevacia met Bol
Hoog tijd dat we Das Lied der Deutschen weer eens gaan horen in de schaatshal.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vast weer een een of andere 17 jarige Noorse die vervelend gaat doen.
Ik ben hier niet om seksuele voorlichting te geven dus geef je volledig gelijk!quote:Op maandag 9 februari 2026 19:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Met een snor kun je likken en kriebelen tegelijk, dus dat komt wel goed.
De nieuwe Jens Bodenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hoog tijd dat we Das Lied der Deutschen weer eens gaan horen in de schaatshal.
Ik kan me niet eens een Noorse herinneren op de korte afstanden die echt meedeed om de prijzenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En bijpassende uitspraken. En het bijpassende idee dat ze nog helemaal ‘hip’ en met de tijd is,quote:Op maandag 9 februari 2026 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wust heeft echt een huismoeder vibe
Bij de vrouwen is de kans op talentvolle Noren niet zo grootquote:Op maandag 9 februari 2026 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja die gaat niet lekker slapenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:24 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Takagi ook wel even opkijkt van deze tijd van Kok voor de 1500, die zit er bijna 1,5 seconde achter
Maar zilver met een gouden rand is meer voor als iemand echt totaal onverwacht een medaille pakt en ook brons al fantastisch was geweest. Zilver is natuurlijk mooi voor Kok, maar verre van onverwacht, ze had zelfs vooraf een niet onrealistische kans op goud. Een Isabelle van Elst die zilver pakt, dat zou nou zilver met een gouden randje zijnquote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind hem wel terecht eigenlijk. Gewoon prima recordje gepakt. En Nederland Helemaal Oranje. Op een P3 na.
Gaat Joeta er meteen mee kappen na deze OWS denk je? Sowieso geen nieuwe Olympische cyclus neequote:Op maandag 9 februari 2026 19:25 schreef hhh38 het volgende:
Overigens is er een goede kans dat 5 van de 6 vrouwen uit de top 6 niet meer meedoen volgende keer.
Concurrentie voor Kok komt hoogstens uit eigen land.
Volgens mij heeft ze dat al aangekondigd in 1 of andere gare Jake Paul docuquote:Op maandag 9 februari 2026 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat Joeta er meteen mee kappen na deze OWS denk je? Sowieso geen nieuwe Olympische cyclus nee
Die kapt er mee. Grootste doel bereikt, nu helemaal op de glamour-toer en kappen met dat inspannende schaatsgedoe. En kindjes werpen natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat Joeta er meteen mee kappen na deze OWS denk je? Sowieso geen nieuwe Olympische cyclus nee
Waarom kijken jullie die onzin?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat al aangekondigd in 1 of andere gare Jake Paul docu
Volgens Sjeek wel:quote:Op maandag 9 februari 2026 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jutta zoekt zelf graag de aandacht op.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En toch doet het wel wat met mensen.
Kijk dat zijn vragen die ik graag beantwoord ziequote:Op maandag 9 februari 2026 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie die onzin?
Kans ook wel aanwezig dat ze er even tussenuit gaat, de relatie stukloopt en ze toch in 2028 weer terugkomt met het oog op de volgende OSquote:Op maandag 9 februari 2026 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat al aangekondigd in 1 of andere gare Jake Paul docu
Edel Therese Hoisethquote:Op maandag 9 februari 2026 19:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens een Noorse herinneren op de korte afstanden die echt meedeed om de prijzen
je mag wel Duits praten hoor, dat kunnen we wel lezen.. Of gewoon ai vertalenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja sorry dat ik oostenrijker niet perfect nederlands typ maar julie zijn niet echt vriendlijk met jutta
Mehquote:Op maandag 9 februari 2026 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens Sjeek wel:
https://www.hln.be/meer-s(...)%2Fwww.google.com%2F
Heeft Anni eigenlijk kinderen met Ids?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:29 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Gunda Niemann-Stirnemann, geboren Kleemann.
Zou het ook bizar vinden, maar je weet het nooit met dit soort lui.quote:
Anni heeft kinderen. En is getrouwd met Ids. Daar laten we het maar bij.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft Anni eigenlijk kinderen met Ids?
Als ze het echt volledig door kan trekken wel, maar dat lukt ook regelmatig niet.. maar dit oogde wel heel sterk ja, helemaal met Bowe zo ver in de achtergrondquote:Op maandag 9 februari 2026 19:31 schreef Remco het volgende:
Hoe Kok rijdt doet me echt aan Stolz denken, vooral de rust die ze heeft op de 1000 in vergelijking met de 500.
Ja, maar doen aan ijshockeyquote:Op maandag 9 februari 2026 19:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft Anni eigenlijk kinderen met Ids?
?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Anni heeft kinderen. En is getrouwd met Ids. Daar laten we het maar bij.
Hij is ook Europees kampioen allround geweest.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Btw Tuitert die de vraag over met druk omgaan beantwoord met zn ene succesje in zn loopbaan. Staat naast de grootste olympier aller tijden en voorbeeld van met druk omgaan en pieken, die er beetje half bijstaat.
Gaaf!quote:Op maandag 9 februari 2026 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, maar doen aan ijshockey
ik benal 10 jaren op Fokquote:Op maandag 9 februari 2026 19:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
je mag wel Duits praten hoor, dat kunnen we wel lezen.. Of gewoon ai vertalen
Tuitert is sympathieke vent en mag m graag, maar NOS/Tuitert mag ook wel iets meer Wust aan het woord latenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij is ook Europees kampioen allround geweest.
Is misschien wat te lang doorgegaan met allrounden; die 10k werd nooit wat. Maar de tijden waren nog anders. Allrounden was in NL heilig destijds.
Tuitert is ondanks alle tegenslag (valpartijen, blessures) toch altijd door blijven gaan. En heeft de hoofdprijs gepakt. Niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |