SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 I BOWE Brittany USA
O KOK Femke NED
14 I YAMADA Rio JPN
O LAMARCHE Beatrice CAN
15 I TAKAGI Miho JPN
O LEERDAM Jutta NED
POLLWhat can change the nature of a man?
Dat zou me verbazen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:03 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Jutta gaat daar gewoon nog zilver halen hoor
Goede keus.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 9 februari 2026 19:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe die van jullie gaat , want bij wielrennen spelen ze dat nooit
Akkoordquote:
Positie is ok, achterstand is gigantischquote:Op maandag 9 februari 2026 19:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
Maar Schulting ook zeker niet slecht gereden
Desalniettemin erg knap alsnog te leveren vervolgens natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:07 schreef Felagund het volgende:
Ze heeft toch niet echt mondjes gesnoerd? Ze was gewoon de favoriete.
Was het sowieso na de top 3quote:Op maandag 9 februari 2026 19:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Positie is ok, achterstand is gigantisch
Nee, dat wel, extreem knappe tijd na de rit van Kok.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:08 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Desalniettemin erg knap alsnog te leveren vervolgens natuurlijk.
Jij gaat niet juichen voor Meylemans?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo dat was mijn bijdrage voor deze OWS
Bedankt voor je inbreng, hoeft niet weer.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb - volkomen zinloos wederom - Kok flink aangemoedigd tijdens haar race.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:07 schreef Arcee het volgende:
Eerlijk is eerlijk, met die supertijd van Kok op de klokken was dat een dijk een race van Leerdam.
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat switchen van baan, is dat ooit eens fout gelopen? kan toch niet anders.
https://www.youtube.com/watch?v=XjEjXo2Yf5Y&t=2380squote:Op maandag 9 februari 2026 18:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Sven Kramer. Al was dat vooral het niet switchen.
Volgende keer verwacht ik wat beters vriendquote:Op maandag 9 februari 2026 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vol met kennis dit topicquote:Op maandag 9 februari 2026 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Top 3 werd ook de top 3
DAMN
[ afbeelding ]
Bert is al jaren een professionele troller. Geen eerlijke competitie.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:10 schreef Red_85 het volgende:
Ik hoop dat ze die maaldering helemaal de tyfus in irriteert.
Bommenlegger.
Ja hoor.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat switchen van baan, is dat ooit eens fout gelopen? kan toch niet anders.
Landverrader.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bert is al jaren een professionele troller. Geen eerlijke competitie.
Kenners op het FOK! forumquote:Op maandag 9 februari 2026 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Top 3 werd ook de top 3
DAMN
[ afbeelding ]
Is ook wel logisch ergens, als Milanese:quote:Op maandag 9 februari 2026 19:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die wordt continue gedraaid (als het om Freed from Desire gaat).
En toch doet het wel wat met mensen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:12 schreef RipCity het volgende:
maak je toch niet zo druk om alles wat er online gaande is joh
En de pers natuurlijk weerKut generatie.
Ik mis het schaatsen op zo'n mooie buitenbaan welquote:Op maandag 9 februari 2026 19:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
https://www.youtube.com/watch?v=XjEjXo2Yf5Y&t=2380s
Watquote:Op maandag 9 februari 2026 19:12 schreef mario390 het volgende:
wanneer hier somige van haar houden,hoezo plaatsten julie geen foto van jutta?? moet ik de oostenrijker maken
Dat was serieus, ik snap dat ze het vast wel spelen bij bv de tour de france, maar dat is altijd zo lang na de wedstrijd dat ik dat nooit hoor. En ik kan me ook niet herinneren dat ik het ooit hoor na de Ronde van Vlaanderenquote:
Maar dat is OS dat is anders, buiten het normale wielrennen. dan heb je de medailles de dag erna pas. Dat kijk ik meestal nietquote:Op maandag 9 februari 2026 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel in Parijs klonk nochtans 2x Belgisch volkslied
Beetje sneu hè, als je alles maar uitvent via social media.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sneer naar de pers, netjes hoor Joetta
Kill en attack.quote:
Gelukkig zijn we na de OWS van haar afquote:Op maandag 9 februari 2026 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sneer naar de pers, netjes hoor Joetta
MOEDERHARTquote:Op maandag 9 februari 2026 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
"ALS JE JE HART VOLGT KOMT HET ALTIJD GOED"
Alles moet clinisch en gecontroleerd tegenwoordig.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mis het schaatsen op zo'n mooie buitenbaan wel
Wel eerlijker zo.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alles moet clinisch en gecontroleerd tegenwoordig.
Gelijke omstandigheden is wel zo eerlijk.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alles moet clinisch en gecontroleerd tegenwoordig.
Kwalitatief waren de 3 en 5 afgelopen weekend ook al van een fantastisch niveauquote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
Leuk hoor die lange afstanden de afgelopen dagen maar iets als deze 1000 meter is natuurlijk helemaal genieten. Grandioos dit!
En dan vind ik qua korte afstanden de 1000 meter vrouwen nog wel het minst boeiend, want in de breedte kwalitatief toch wel matig hoor. Als je dat dan weer vergelijkt met de 5000 mannen bijvoorbeeld...
Jaquote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo plaatst niemand hier en foto van jutta wanneer zij winnt?
Belgen zijn ook best goed in korfbalquote:Op maandag 9 februari 2026 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie Nederlanders zijn wel goed in schaatsen.
vind ik wel tof, dat een land zo uitblinkt in een discipline
Daar zit Lollobrigida vast nog een keer op de brommerquote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef kilon het volgende:
Er bestaat nu wel een redelijke kans dat alle afstanden een OR krijgen, zeker met Stolz dat er nog aankomt. Of is het niveau op de 5 km vrouwen niet zo hoog?
2 koningen samen Koning der Nederlanden en Koning van Youtubequote:
1500 vrouwen ook nog wel afwachtenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef kilon het volgende:
Er bestaat nu wel een redelijke kans dat alle afstanden een OR krijgen, zeker met Stolz dat er nog aankomt. Of is het niveau op de 5 km vrouwen niet zo hoog?
Mwah die OR's op de 5000 meter bij de vrouwen en 10000 meter bij de mannen staan wel heel erg scherp. Veel scherper dan op de 3000/5000.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef kilon het volgende:
Zijn we wel gewend dat belgen niet veel bijdragen aan de olympische spelen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij de HEMA hebben ze al een aantal jaar een heel sterk marketing team zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |