Iefquote:Op maandag 9 februari 2026 19:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sommigen Belgen kennen het Franse volkslied van buiten, dus nee, heel gek is het niet.
Nee hoor, is toch handig voor als men Vlaanderen opeens toch weer bij Nederland voegt.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het vreemd om als Belg, het Nederlands volkslied van buiten te kennen?
Jutta gaat daar gewoon nog zilver halen hoorquote:Op maandag 9 februari 2026 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Knap gedaan allebeiHad liever de volgorde andersom gezien maar okee. Femke pakt de 500 en daar is Jutta nergens.
Dat doet 10 jaar Matje met julliequote:Op maandag 9 februari 2026 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoor je wat vaker dan de Barbasonnequote:Op maandag 9 februari 2026 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zowel bij schaatsen als veldrijden regelmatig te horenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beetje wel... wij als diknekken zouden het Belgische volkslied niet eens herkennen....quote:Op maandag 9 februari 2026 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schulting loopt er ook altijd mee. Als iemand me uit kan leggen wat daar mooi aan is dan hou ik me aanbevolen.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe die van jullie gaat , want bij wielrennen spelen ze dat nooitquote:Op maandag 9 februari 2026 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stukje tokkie.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schulting loopt er ook altijd mee. Als iemand me uit kan leggen wat daar mooi aan is dan hou ik me aanbevolen.
Die wordt continue gedraaid (als het om Freed from Desire gaat).quote:
Ik had Leerdam.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Kok wel op 1 in de prono, misschien was dat zo gek nog niet.
Wel in Parijs klonk nochtans 2x Belgisch volksliedquote:Op maandag 9 februari 2026 19:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe die van jullie gaat , want bij wielrennen spelen ze dat nooit
Jij negeert god?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe die van jullie gaat , want bij wielrennen spelen ze dat nooit
Olympisch kampioen ben je voor de eeuwigheid.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:59 schreef kilon het volgende:
[..]
En toch maar 1 keer individueel olympisch goud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |