Die heeft donderdag de Super-G nog. Tenminste ik neem aan dat als je met een gescheurde kruisband kunt skiën, dat het met een gebroken been dan ook moet kunnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Staat nu wel al boven Vonn in de all-time medaillespiegel
Er zijn best veel grote schaatsers die op de OWS maar weinig klaargemaakt hebbenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:59 schreef kilon het volgende:
[..]
En toch maar 1 keer individueel olympisch goud.
Rintje Ritsma...quote:Op maandag 9 februari 2026 19:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er zijn best veel grote schaatsers die op de OWS maar weinig klaargemaakt hebben
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die heeft donderdag de Super-G nog. Tenminste ik neem aan dat als je met een gescheurde kruisband kunt skiën, dat het met een gebroken been dan ook moet kunnen.
Dit.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:00 schreef heywoodu het volgende:
Commentator hou toch je harses tijdens de aankondiging van de kampioene man, ongelooflijk
Zwaar irritant ja.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:00 schreef heywoodu het volgende:
Commentator hou toch je harses tijdens de aankondiging van de kampioene man, ongelooflijk
altijd nog Belg wordenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Natuurlijk als je steenrijk bent kan je.. (vul aan)
Als ze een rit in deze lijn kan rijden, is ze topfavoriet in mijn ogen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:58 schreef Faraday01 het volgende:
Als we naar de 1500 kijken, zie ik het met deze 28.6 slotronde ook wel zitten voor Kok voor een medaille
Sommigen Belgen kennen het Franse volkslied van buiten, dus nee, heel gek is het niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het vreemd om als Belg, het Nederlands volkslied van buiten te kennen?
Je act wordt vermoeiendquote:Op maandag 9 februari 2026 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het vreemd om als Belg, het Nederlands volkslied van buiten te kennen?
De loting zal niet top zijn in ieder geval.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als ze een rit in deze lijn kan rijden, is ze topfavoriet in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |