Die deed het met Tiger Woods, dat is wel een andere categorie dan Sjeek Paulquote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef WAvanBuren het volgende:
“Wordt in 1 adem genoemd met Lindsey Vonn”![]()
![]()
![]()
Kan makkelijk binnen 3 uurquote:Op maandag 9 februari 2026 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Zwanger binnen drie maanden confirmed.
Hopelijk lukt het voor haar.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Zwanger binnen drie maanden confirmed.
Die heeft donderdag de Super-G nog. Tenminste ik neem aan dat als je met een gescheurde kruisband kunt skiën, dat het met een gebroken been dan ook moet kunnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Staat nu wel al boven Vonn in de all-time medaillespiegel
Er zijn best veel grote schaatsers die op de OWS maar weinig klaargemaakt hebbenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:59 schreef kilon het volgende:
[..]
En toch maar 1 keer individueel olympisch goud.
Rintje Ritsma...quote:Op maandag 9 februari 2026 19:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er zijn best veel grote schaatsers die op de OWS maar weinig klaargemaakt hebben
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die heeft donderdag de Super-G nog. Tenminste ik neem aan dat als je met een gescheurde kruisband kunt skiën, dat het met een gebroken been dan ook moet kunnen.
Dit.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:00 schreef heywoodu het volgende:
Commentator hou toch je harses tijdens de aankondiging van de kampioene man, ongelooflijk
Zwaar irritant ja.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:00 schreef heywoodu het volgende:
Commentator hou toch je harses tijdens de aankondiging van de kampioene man, ongelooflijk
altijd nog Belg wordenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Natuurlijk als je steenrijk bent kan je.. (vul aan)
Als ze een rit in deze lijn kan rijden, is ze topfavoriet in mijn ogen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:58 schreef Faraday01 het volgende:
Als we naar de 1500 kijken, zie ik het met deze 28.6 slotronde ook wel zitten voor Kok voor een medaille
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |