Alles moet clinisch en gecontroleerd tegenwoordig.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mis het schaatsen op zo'n mooie buitenbaan wel
Wel eerlijker zo.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alles moet clinisch en gecontroleerd tegenwoordig.
Gelijke omstandigheden is wel zo eerlijk.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alles moet clinisch en gecontroleerd tegenwoordig.
Kwalitatief waren de 3 en 5 afgelopen weekend ook al van een fantastisch niveauquote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
Leuk hoor die lange afstanden de afgelopen dagen maar iets als deze 1000 meter is natuurlijk helemaal genieten. Grandioos dit!
En dan vind ik qua korte afstanden de 1000 meter vrouwen nog wel het minst boeiend, want in de breedte kwalitatief toch wel matig hoor. Als je dat dan weer vergelijkt met de 5000 mannen bijvoorbeeld...
Jaquote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo plaatst niemand hier en foto van jutta wanneer zij winnt?
Belgen zijn ook best goed in korfbalquote:Op maandag 9 februari 2026 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie Nederlanders zijn wel goed in schaatsen.
vind ik wel tof, dat een land zo uitblinkt in een discipline
Daar zit Lollobrigida vast nog een keer op de brommerquote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef kilon het volgende:
Er bestaat nu wel een redelijke kans dat alle afstanden een OR krijgen, zeker met Stolz dat er nog aankomt. Of is het niveau op de 5 km vrouwen niet zo hoog?
2 koningen samen Koning der Nederlanden en Koning van Youtubequote:
1500 vrouwen ook nog wel afwachtenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef kilon het volgende:
Er bestaat nu wel een redelijke kans dat alle afstanden een OR krijgen, zeker met Stolz dat er nog aankomt. Of is het niveau op de 5 km vrouwen niet zo hoog?
Mwah die OR's op de 5000 meter bij de vrouwen en 10000 meter bij de mannen staan wel heel erg scherp. Veel scherper dan op de 3000/5000.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef kilon het volgende:
Zijn we wel gewend dat belgen niet veel bijdragen aan de olympische spelen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo dat was mijn bijdrage voor deze OWS
Bij de HEMA hebben ze al een aantal jaar een heel sterk marketing team zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |