Alles moet clinisch en gecontroleerd tegenwoordig.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mis het schaatsen op zo'n mooie buitenbaan wel
Wel eerlijker zo.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alles moet clinisch en gecontroleerd tegenwoordig.
Gelijke omstandigheden is wel zo eerlijk.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alles moet clinisch en gecontroleerd tegenwoordig.
Kwalitatief waren de 3 en 5 afgelopen weekend ook al van een fantastisch niveauquote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
Leuk hoor die lange afstanden de afgelopen dagen maar iets als deze 1000 meter is natuurlijk helemaal genieten. Grandioos dit!
En dan vind ik qua korte afstanden de 1000 meter vrouwen nog wel het minst boeiend, want in de breedte kwalitatief toch wel matig hoor. Als je dat dan weer vergelijkt met de 5000 mannen bijvoorbeeld...
Jaquote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo plaatst niemand hier en foto van jutta wanneer zij winnt?
Belgen zijn ook best goed in korfbalquote:Op maandag 9 februari 2026 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie Nederlanders zijn wel goed in schaatsen.
vind ik wel tof, dat een land zo uitblinkt in een discipline
Daar zit Lollobrigida vast nog een keer op de brommerquote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef kilon het volgende:
Er bestaat nu wel een redelijke kans dat alle afstanden een OR krijgen, zeker met Stolz dat er nog aankomt. Of is het niveau op de 5 km vrouwen niet zo hoog?
2 koningen samen Koning der Nederlanden en Koning van Youtubequote:
1500 vrouwen ook nog wel afwachtenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef kilon het volgende:
Er bestaat nu wel een redelijke kans dat alle afstanden een OR krijgen, zeker met Stolz dat er nog aankomt. Of is het niveau op de 5 km vrouwen niet zo hoog?
Mwah die OR's op de 5000 meter bij de vrouwen en 10000 meter bij de mannen staan wel heel erg scherp. Veel scherper dan op de 3000/5000.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef kilon het volgende:
Zijn we wel gewend dat belgen niet veel bijdragen aan de olympische spelen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo dat was mijn bijdrage voor deze OWS
Bij de HEMA hebben ze al een aantal jaar een heel sterk marketing team zitten.quote:
Toch hebben ze wel wat kanshebbers op goud deze OSquote:Op maandag 9 februari 2026 19:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zijn we wel gewend dat belgen niet veel bijdragen aan de olympische spelen.
Ik moest ook een beetje kotsen toen ik dat hoorde. Ik werd er gewoon ongemakkelijk van,quote:
Ik ben allesbehalve blij met haar gouden medaille maar ik geloof absoluut niet dat er sprake is van zoiets.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:18 schreef Jahr00n het volgende:
Dit gunt niemand haar
Waarschijnlijk heeft die gozer van haar een dopingdokter ingeschakeld
Jij dan ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 februari 2026 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Jaren geleden zag ik al als een van de eerste op dit forum haar potentie toen ze 16 jaar oud was en er zo mooi en aantrekkelijk uit zag, toen concureerde ze nog met Joy Beune, maar dit voelt dus ook een beetje als mijn eigen gouden medaille.
dat is een fotosoep van een foto met Poetler in Sochi 2014quote:Op maandag 9 februari 2026 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
2 koningen samen Koning der Nederlanden en Koning van Youtube
Dr. Ferrari.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:18 schreef Jahr00n het volgende:
Dit gunt niemand haar
Waarschijnlijk heeft die gozer van haar een dopingdokter ingeschakeld
Reclame van de Hema is ook vaak geniaalquote:Op maandag 9 februari 2026 19:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de HEMA hebben ze al een aantal jaar een heel sterk marketing team zitten.
Door haar rijkdom misschien heeft ze meer budget om dingen te verbeteren (niet dopings gewijs)quote:Op maandag 9 februari 2026 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve blij met haar gouden medaille maar ik geloof absoluut niet dat er sprake is van zoiets.
Een OR vind ik altijd zo'n non-record.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef kilon het volgende:
Er bestaat nu wel een redelijke kans dat alle afstanden een OR krijgen
Vind hem wel terecht eigenlijk. Gewoon prima recordje gepakt. En Nederland Helemaal Oranje. Op een P3 na.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:20 schreef heywoodu het volgende:
'Zilver met een gouden randje' is echt wat anders, Bert.
Goud met een mani randje.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Jaren geleden zag ik al als een van de eerste op dit forum haar potentie toen ze 16 jaar oud was en er zo mooi en aantrekkelijk uit zag, toen concureerde ze nog met Joy Beune, maar dit voelt dus ook een beetje als mijn eigen gouden medaille.
Deze post leest niet heel lekker.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:12 schreef mario390 het volgende:
wanneer hier somige van haar houden,hoezo plaatsten julie geen foto van jutta?? moet ik de oostenrijker maken
Die ook jaquote:Op maandag 9 februari 2026 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Reclame van de Hema is ook vaak geniaal
Mwah, ik geloof ook niet dat dat zó veel verschil maakt en de andere Nederlandse sporters hoeven ook niet te trainen op Friese doorlopers.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Door haar rijkdom misschien heeft ze meer budget om dingen te verbeteren (niet dopings gewijs)
Oke moet jij weten.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een OR vind ik altijd zo'n non-record.
Ben je nu voor Angel Daleman?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik schat doordat ze het met eigen sponsoren moet doen i.p.v. een echte ploeg ze eerder minder dan meer budget heeft dan de anderen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Door haar rijkdom misschien heeft ze meer budget om dingen te verbeteren (niet dopings gewijs)
Eens. Eigenlijk gaat alles om hem.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks ook nog een interview met Jake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |