Landverrader.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bert is al jaren een professionele troller. Geen eerlijke competitie.
Kenners op het FOK! forumquote:Op maandag 9 februari 2026 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Top 3 werd ook de top 3
DAMN
[ afbeelding ]
Is ook wel logisch ergens, als Milanese:quote:Op maandag 9 februari 2026 19:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die wordt continue gedraaid (als het om Freed from Desire gaat).
En toch doet het wel wat met mensen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:12 schreef RipCity het volgende:
maak je toch niet zo druk om alles wat er online gaande is joh
En de pers natuurlijk weerKut generatie.
Ik mis het schaatsen op zo'n mooie buitenbaan welquote:Op maandag 9 februari 2026 19:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
https://www.youtube.com/watch?v=XjEjXo2Yf5Y&t=2380s
Watquote:Op maandag 9 februari 2026 19:12 schreef mario390 het volgende:
wanneer hier somige van haar houden,hoezo plaatsten julie geen foto van jutta?? moet ik de oostenrijker maken
Dat was serieus, ik snap dat ze het vast wel spelen bij bv de tour de france, maar dat is altijd zo lang na de wedstrijd dat ik dat nooit hoor. En ik kan me ook niet herinneren dat ik het ooit hoor na de Ronde van Vlaanderenquote:
Maar dat is OS dat is anders, buiten het normale wielrennen. dan heb je de medailles de dag erna pas. Dat kijk ik meestal nietquote:Op maandag 9 februari 2026 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel in Parijs klonk nochtans 2x Belgisch volkslied
Beetje sneu hè, als je alles maar uitvent via social media.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sneer naar de pers, netjes hoor Joetta
Kill en attack.quote:
Gelukkig zijn we na de OWS van haar afquote:Op maandag 9 februari 2026 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sneer naar de pers, netjes hoor Joetta
MOEDERHARTquote:Op maandag 9 februari 2026 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
"ALS JE JE HART VOLGT KOMT HET ALTIJD GOED"
Alles moet clinisch en gecontroleerd tegenwoordig.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mis het schaatsen op zo'n mooie buitenbaan wel
Wel eerlijker zo.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alles moet clinisch en gecontroleerd tegenwoordig.
Gelijke omstandigheden is wel zo eerlijk.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alles moet clinisch en gecontroleerd tegenwoordig.
Kwalitatief waren de 3 en 5 afgelopen weekend ook al van een fantastisch niveauquote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
Leuk hoor die lange afstanden de afgelopen dagen maar iets als deze 1000 meter is natuurlijk helemaal genieten. Grandioos dit!
En dan vind ik qua korte afstanden de 1000 meter vrouwen nog wel het minst boeiend, want in de breedte kwalitatief toch wel matig hoor. Als je dat dan weer vergelijkt met de 5000 mannen bijvoorbeeld...
Jaquote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo plaatst niemand hier en foto van jutta wanneer zij winnt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |