kan hij alweer vast voedsel hebben?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks ook nog een interview met Jake.
Welkom bij Marioquote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze post leest niet heel lekker.
ja sorry dat ik oostenrijker niet perfect nederlands typ maar julie zijn niet echt vriendlijk met juttaquote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze post leest niet heel lekker.
Aan de ene kant zijn het leuke beelden, maar tegelijkertijd vind ik het wel iets triests hebben. Vooral omdat ze de NOS medewerkers zelf (Schut in dit geval) zelf zelden in beeld brengen.quote:
En dan niet op Henryquote:
Dat bedoel ik ook te zeggen en zeker voor de 5000m mannen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kwalitatief waren de 3 en 5 afgelopen weekend ook al van een fantastisch niveau
Met een snor kun je likken en kriebelen tegelijk, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:24 schreef Makamba_ het volgende:
Dus nu kan Leerdam eindelijk beginnen met kinderen baren voor haar lieve vriend.
Volgens mij doen ze dat standaard wel, met Sedoc toen ook met Schippuuuuuuurrrsssss en Bonevacia met Bolquote:
Vast weer een een of andere 17 jarige Noorse die vervelend gaat doen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:25 schreef hhh38 het volgende:
Overigens is er een goede kans dat 5 van de 6 vrouwen uit de top 6 niet meer meedoen volgende keer.
Concurrentie voor Kok komt hoogstens uit eigen land.
Mooie reden voor een bezuiniging.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat standaard wel, met Sedoc toen ook met Schippuuuuuuurrrsssss en Bonevacia met Bol
Hoog tijd dat we Das Lied der Deutschen weer eens gaan horen in de schaatshal.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vast weer een een of andere 17 jarige Noorse die vervelend gaat doen.
Ik ben hier niet om seksuele voorlichting te geven dus geef je volledig gelijk!quote:Op maandag 9 februari 2026 19:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Met een snor kun je likken en kriebelen tegelijk, dus dat komt wel goed.
De nieuwe Jens Bodenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hoog tijd dat we Das Lied der Deutschen weer eens gaan horen in de schaatshal.
Ik kan me niet eens een Noorse herinneren op de korte afstanden die echt meedeed om de prijzenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En bijpassende uitspraken. En het bijpassende idee dat ze nog helemaal ‘hip’ en met de tijd is,quote:Op maandag 9 februari 2026 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wust heeft echt een huismoeder vibe
Bij de vrouwen is de kans op talentvolle Noren niet zo grootquote:Op maandag 9 februari 2026 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja die gaat niet lekker slapenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:24 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Takagi ook wel even opkijkt van deze tijd van Kok voor de 1500, die zit er bijna 1,5 seconde achter
Maar zilver met een gouden rand is meer voor als iemand echt totaal onverwacht een medaille pakt en ook brons al fantastisch was geweest. Zilver is natuurlijk mooi voor Kok, maar verre van onverwacht, ze had zelfs vooraf een niet onrealistische kans op goud. Een Isabelle van Elst die zilver pakt, dat zou nou zilver met een gouden randje zijnquote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind hem wel terecht eigenlijk. Gewoon prima recordje gepakt. En Nederland Helemaal Oranje. Op een P3 na.
Gaat Joeta er meteen mee kappen na deze OWS denk je? Sowieso geen nieuwe Olympische cyclus neequote:Op maandag 9 februari 2026 19:25 schreef hhh38 het volgende:
Overigens is er een goede kans dat 5 van de 6 vrouwen uit de top 6 niet meer meedoen volgende keer.
Concurrentie voor Kok komt hoogstens uit eigen land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |