Goud met een mani randje.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Jaren geleden zag ik al als een van de eerste op dit forum haar potentie toen ze 16 jaar oud was en er zo mooi en aantrekkelijk uit zag, toen concureerde ze nog met Joy Beune, maar dit voelt dus ook een beetje als mijn eigen gouden medaille.
Deze post leest niet heel lekker.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:12 schreef mario390 het volgende:
wanneer hier somige van haar houden,hoezo plaatsten julie geen foto van jutta?? moet ik de oostenrijker maken
Die ook jaquote:Op maandag 9 februari 2026 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Reclame van de Hema is ook vaak geniaal
Mwah, ik geloof ook niet dat dat zó veel verschil maakt en de andere Nederlandse sporters hoeven ook niet te trainen op Friese doorlopers.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Door haar rijkdom misschien heeft ze meer budget om dingen te verbeteren (niet dopings gewijs)
Oke moet jij weten.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een OR vind ik altijd zo'n non-record.
Ben je nu voor Angel Daleman?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Jaren geleden zag ik al als een van de eerste op dit forum haar potentie toen ze 16 jaar oud was en er zo mooi en aantrekkelijk uit zag, toen concureerde ze nog met Joy Beune, maar dit voelt dus ook een beetje als mijn eigen gouden medaille.
Ik schat doordat ze het met eigen sponsoren moet doen i.p.v. een echte ploeg ze eerder minder dan meer budget heeft dan de anderen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Door haar rijkdom misschien heeft ze meer budget om dingen te verbeteren (niet dopings gewijs)
Eens. Eigenlijk gaat alles om hem.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks ook nog een interview met Jake.
kan hij alweer vast voedsel hebben?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks ook nog een interview met Jake.
Welkom bij Marioquote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze post leest niet heel lekker.
ja sorry dat ik oostenrijker niet perfect nederlands typ maar julie zijn niet echt vriendlijk met juttaquote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze post leest niet heel lekker.
Aan de ene kant zijn het leuke beelden, maar tegelijkertijd vind ik het wel iets triests hebben. Vooral omdat ze de NOS medewerkers zelf (Schut in dit geval) zelf zelden in beeld brengen.quote:
En dan niet op Henryquote:
Dat bedoel ik ook te zeggen en zeker voor de 5000m mannen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kwalitatief waren de 3 en 5 afgelopen weekend ook al van een fantastisch niveau
Met een snor kun je likken en kriebelen tegelijk, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:24 schreef Makamba_ het volgende:
Dus nu kan Leerdam eindelijk beginnen met kinderen baren voor haar lieve vriend.
Volgens mij doen ze dat standaard wel, met Sedoc toen ook met Schippuuuuuuurrrsssss en Bonevacia met Bolquote:
Vast weer een een of andere 17 jarige Noorse die vervelend gaat doen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:25 schreef hhh38 het volgende:
Overigens is er een goede kans dat 5 van de 6 vrouwen uit de top 6 niet meer meedoen volgende keer.
Concurrentie voor Kok komt hoogstens uit eigen land.
Mooie reden voor een bezuiniging.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat standaard wel, met Sedoc toen ook met Schippuuuuuuurrrsssss en Bonevacia met Bol
Hoog tijd dat we Das Lied der Deutschen weer eens gaan horen in de schaatshal.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vast weer een een of andere 17 jarige Noorse die vervelend gaat doen.
Ik ben hier niet om seksuele voorlichting te geven dus geef je volledig gelijk!quote:Op maandag 9 februari 2026 19:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Met een snor kun je likken en kriebelen tegelijk, dus dat komt wel goed.
De nieuwe Jens Bodenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hoog tijd dat we Das Lied der Deutschen weer eens gaan horen in de schaatshal.
Ik kan me niet eens een Noorse herinneren op de korte afstanden die echt meedeed om de prijzenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vast weer een een of andere 17 jarige Noorse die vervelend gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |