Volgens mij heeft ze dat al aangekondigd in 1 of andere gare Jake Paul docuquote:Op maandag 9 februari 2026 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat Joeta er meteen mee kappen na deze OWS denk je? Sowieso geen nieuwe Olympische cyclus nee
Die kapt er mee. Grootste doel bereikt, nu helemaal op de glamour-toer en kappen met dat inspannende schaatsgedoe. En kindjes werpen natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat Joeta er meteen mee kappen na deze OWS denk je? Sowieso geen nieuwe Olympische cyclus nee
Waarom kijken jullie die onzin?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat al aangekondigd in 1 of andere gare Jake Paul docu
Volgens Sjeek wel:quote:Op maandag 9 februari 2026 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jutta zoekt zelf graag de aandacht op.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En toch doet het wel wat met mensen.
Kijk dat zijn vragen die ik graag beantwoord ziequote:Op maandag 9 februari 2026 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie die onzin?
Kans ook wel aanwezig dat ze er even tussenuit gaat, de relatie stukloopt en ze toch in 2028 weer terugkomt met het oog op de volgende OSquote:Op maandag 9 februari 2026 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat al aangekondigd in 1 of andere gare Jake Paul docu
Edel Therese Hoisethquote:Op maandag 9 februari 2026 19:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens een Noorse herinneren op de korte afstanden die echt meedeed om de prijzen
je mag wel Duits praten hoor, dat kunnen we wel lezen.. Of gewoon ai vertalenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja sorry dat ik oostenrijker niet perfect nederlands typ maar julie zijn niet echt vriendlijk met jutta
Mehquote:Op maandag 9 februari 2026 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens Sjeek wel:
https://www.hln.be/meer-s(...)%2Fwww.google.com%2F
Heeft Anni eigenlijk kinderen met Ids?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:29 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Gunda Niemann-Stirnemann, geboren Kleemann.
Zou het ook bizar vinden, maar je weet het nooit met dit soort lui.quote:
Anni heeft kinderen. En is getrouwd met Ids. Daar laten we het maar bij.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft Anni eigenlijk kinderen met Ids?
Als ze het echt volledig door kan trekken wel, maar dat lukt ook regelmatig niet.. maar dit oogde wel heel sterk ja, helemaal met Bowe zo ver in de achtergrondquote:Op maandag 9 februari 2026 19:31 schreef Remco het volgende:
Hoe Kok rijdt doet me echt aan Stolz denken, vooral de rust die ze heeft op de 1000 in vergelijking met de 500.
Ja, maar doen aan ijshockeyquote:Op maandag 9 februari 2026 19:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft Anni eigenlijk kinderen met Ids?
?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Anni heeft kinderen. En is getrouwd met Ids. Daar laten we het maar bij.
Hij is ook Europees kampioen allround geweest.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Btw Tuitert die de vraag over met druk omgaan beantwoord met zn ene succesje in zn loopbaan. Staat naast de grootste olympier aller tijden en voorbeeld van met druk omgaan en pieken, die er beetje half bijstaat.
Gaaf!quote:Op maandag 9 februari 2026 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, maar doen aan ijshockey
ik benal 10 jaren op Fokquote:Op maandag 9 februari 2026 19:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
je mag wel Duits praten hoor, dat kunnen we wel lezen.. Of gewoon ai vertalen
Tuitert is sympathieke vent en mag m graag, maar NOS/Tuitert mag ook wel iets meer Wust aan het woord latenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij is ook Europees kampioen allround geweest.
Is misschien wat te lang doorgegaan met allrounden; die 10k werd nooit wat. Maar de tijden waren nog anders. Allrounden was in NL heilig destijds.
Tuitert is ondanks alle tegenslag (valpartijen, blessures) toch altijd door blijven gaan. En heeft de hoofdprijs gepakt. Niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |