Ik kan hier ook wel mee ja.quote:
Dat zeker niet nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen medalje, dat zagen we toch niet aankomen.
Het zat er al jaren aan te komen. Hopeloos ouderwetse instelling in Nederland terwijl ze om ons heen wel innoveren.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:20 schreef DrMarten het volgende:
De arrogantie van het Nederlandse schaatsen vakkundig om zeep
Memmen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:21 schreef Vlinder het volgende:
Shit, 4e. Dat is zuur
Wel een mama op het podium.for the memmies!
Dat zag er idd niet goed uitquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:21 schreef raptorix het volgende:
Heeft het kind het overleeft of een dwarsleasy?
Dat is mij vorige week gebeurd, monitor die van de muur viel. Had eigenlijk een weekje moeten wachten. En Erben zit te huilen.quote:
Zelfde plek als op het OKT 1500 meterquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:21 schreef Piperidine het volgende:
Dus OKT en Beune komt als een boemerang terug.
Ik dacht wel dat het van de dames moest komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:21 schreef Gremen het volgende:
Lekker voor het moraal van de Nederlandse ploeg
Eens.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer voor Joy, die dames van Anema kan ik niet rouwig om zijn
Jillert verdient een boycotquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Team Anema faalt toch wel een stukje harder dan Beune hier...
Hopelijk heeft die dan ook een dik toto formulier ingevuldquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:22 schreef Pino112 het volgende:
We feliciteren @:DeeBee die als enige gelooft in Lollo op 1
Dat wel ja, wel jammer van Ragne.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou, al het cynisme opzij, toch een erg mooie gouden medaille.
De dames gun ik het wel maar voor de zelf verklaard topcoach Anema is het prima zo.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaquote:
Eens. Waarbij denk ik als Beune tegen Lollo of Wiklund had gereden wel nog brons had gehad.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel erg benieuwd naar Ghiotto nuquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:23 schreef TheVulture het volgende:
Blijft wel bizar hoe het thuisvoordeel hier vleugels geeft
Nee, ergens onderweg meegenomenquote:
Einde Jetten 1quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er al kamervragen gesteld?
Bestaan er uberhaupt nog schaatsbanen in NL buiten heerenveen en Utrecht (?) om?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:22 schreef kilon het volgende:
[..]
Het zat er al jaren aan te komen. Hopeloos ouderwetse instelling in Nederland terwijl ze om ons heen wel innoveren.
Wiklund was favoriet, maar realistisch gezien waren 2 medailles goed mogelijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:23 schreef chufi het volgende:
Hoeveel medailles hadden we ingeschat ?
NOSquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef DrMarten het volgende:
"Ze maken alle 3 kans"
Topvoorspelling
Maltais heeft niet bepaald pech met de loting.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Waarbij denk ik als Beune tegen Lollo of Wiklund had gereden wel nog brons had gehad.
Van wie anders?quote:
Krijg je ervan als je het OKT op ander soort ijs houdt dan op de Spelen.quote:
Als Team NL fors scoort, dan is schaatsen een kneutersport.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou, al het cynisme opzij, toch een erg mooie gouden medaille.
Gewoon met de temperatuur spelen.quote:
Da, da, dat is zeker jammer.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef Szura het volgende:
Overigens wel jammer dat Erben nu niet in de tv-uitzending zit, die had de boel verbaal verbouwd
Irene Schouten.quote:
Schouten.quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:26 schreef 3rr0r het volgende:
Is dit OS schaatsen of The Oprah Winfrey Show?
Die is op dit moment op jacht naar Jillert.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef Szura het volgende:
Overigens wel jammer dat Erben nu niet in de tv-uitzending zit, die had de boel verbaal verbouwd
Iedereen die deze gouden medaille had voorspeld was ook compleet voor gek verklaard hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef DrMarten het volgende:
"Ze maken alle 3 kans"
Topvoorspelling
Grappig. Ireen is Ireen, maar bij Irene heb ik een heel ander gezicht?quote:
Het kan beiden waar zijn. Het is een C-sport én Nederland is uiterst conservatief. Ook in de A-sport van het voetbal trouwens (direct oud-internationals aanstellen als baas van organisatie van 400 fte).quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als Team NL fors scoort, dan is schaatsen een kneutersport.
Als de sport toch internationaler blijkt te zijn of te worden, is Team NL een faalploeg.
Klaag klaag klaag.
Toch schijnen we hiero in NL best gelukkig te zijn, volgens de jaarlijkse cijfers.
Lollerdelollerdelol.
Dick lijkt me een prima vent waarmee je een biertje kan drinken als buurmanquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:26 schreef DrMarten het volgende:
Dick Schoof hoeft zich iig even niet zorgen te maken dat ie een winnaar moet bellen die vervolgens geen idee heeft wie hij ook alweer is
Waarom zou die bellen? Hij zit daar.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:26 schreef DrMarten het volgende:
Dick Schoof hoeft zich iig even niet zorgen te maken dat ie een winnaar moet bellen die vervolgens geen idee heeft wie hij ook alweer is
Den Haag is er ook nog.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt nog schaatsbanen in NL buiten heerenveen en Utrecht (?) om?
Nee. Lollo tegelijkertijd ook niet. Al was die uiteraard heel erg goed. Maar die had tegen Weidemann denk ik wel een seconde langzamer gereden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maltais heeft niet bepaald pech met de loting.
En je vriendin dan? Weinig vertrouwen heb jij.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:22 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk nu al dat dit mijn favoriete goud van de Spelen wordt, wat gaaf![]()
Noren op iedere afstand een betere schaatser?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef Shreyas het volgende:
Een moeder van 35 jaar oud sloopt de gehele Nederlandse ploeg. Beschamend hoe de Nederlandse vrouwen hier gereden hebben. En niemand interesseert het ook wat, allemaal lachende gezichten, geen van de drie echt teleurgesteld over de absolute wanprestatie die ze hier hebben neergezet. Totaal gebrek aan topsportmentaliteit. Ik hoop dat dit geen voorbode is van de rest van het toernooi.
Meltdown.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef Shreyas het volgende:
Een moeder van 35 jaar oud sloopt de gehele Nederlandse ploeg. Beschamend hoe de Nederlandse vrouwen hier gereden hebben. En niemand interesseert het ook wat, allemaal lachende gezichten, geen van de drie echt teleurgesteld over de absolute wanprestatie die ze hier hebben neergezet. Totaal gebrek aan topsportmentaliteit. Ik hoop dat dit geen voorbode is van de rest van het toernooi.
Ik had Lollo wel als dark horse... Maar zeker niet als favoriet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iedereen die deze gouden medaille had voorspeld was ook compleet voor gek verklaard hoor.
1 sneeuwstorm die net op het juiste moment stopt en Bruna kan gewoon goud winnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En je vriendin dan? Weinig vertrouwen heb jij.
Onlyfanzen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:28 schreef RipCity het volgende:
Ga maar weer snapchatten Joy Beune
-10.000 volgers
Topsportmentaliteit en growth mindset zit niet of je gaat janken bij verliesquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef Shreyas het volgende:
We hadden op z'n minst brons moeten pakken man.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Noren op iedere afstand een betere schaatser?
Of gesmolten sneeuw en dan rollerenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1 sneeuwstorm die net op het juiste moment stopt en Bruna kan gewoon goud winnen.
Kleine kans, in de Playboy liet ze al niks zienquote:
In het pak genaaid!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Schaatsers in Milaan op medaillejacht in 'revolutionaire hybride outfit'
Ach Bert van der Tuuk
Ok Shreyas.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef Shreyas het volgende:
Op het schavot!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Ach Bert van der Tuuk
Die Italiaanse dame was een minder grote kanshebber dan Wiklund. Waarom kan zij wel pieken en de beste ter wereld verslaan terwijl de drie Nederlandse vrouwen dramatisch rijden en niemand het ook erg lijkt te vinden?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Topsportmentaliteit en growth mindset zit niet of je gaat janken bij verlies
Dat ja. En ook een slechte loting.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef DeLuna het volgende:
Tja. 3:58 is ook niet ranzig slecht ofzo. Die 3:54 had ik niet aan zien komen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Ach Bert van der Tuuk
Het enige wat wel een terugkerend patroon is is de rotzooi van Jillert die alleen levert op de kwalificatietoernooien in eigen land en niet bij de eindtoernooien.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:30 schreef Redefine het volgende:
Ik zie hier wel weer een hoop onzin voorbijkomen hoor. Dit is meer een fluke dat er geen medaille is gewonnen dan dat het door beleid etc. komt. Maar nee hoor opeens zag men dit al aankomen
Vond haar dit jaar zo matig, dacht misschien met geluk nog brons bij de massastart. En dan deze tijd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik had Lollo wel als dark horse... Maar zeker niet als favoriet.
Beune reed niet dramatisch. Wel iets minder. De rest wel. Maar dat is Anema troepquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die Italiaanse dame was een minder grote kanshebber dan Wiklund. Waarom kan zij wel pieken en de beste ter wereld verslaan terwijl de drie Nederlandse vrouwen dramatisch rijden en niemand het ook erg lijkt te vinden?
Irene Schouten moet hier smakelijk om lachen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het enige wat wel een terugkerend patroon is is de rotzooi van Jillert die alleen levert op de kwalificatietoernooien in eigen land en niet bij de eindtoernooien.
3:54 is een heel sterke tijd op deze baan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef DeLuna het volgende:
Dit is precies mijn punt. In het verleden konden ook de Nederlandse schaatssters boven zichzelf uitstijgen en pieken op het juiste moment. Nu was Joy Beune maar heel gemiddeld en de andere twee waren ronduit slecht.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef DeLuna het volgende:
Omdat ze thuis schaatst en ultiem gepiekt heeft naar dit toernooi.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die Italiaanse dame was een minder grote kanshebber dan Wiklund. Waarom kan zij wel pieken en de beste ter wereld verslaan terwijl de drie Nederlandse vrouwen dramatisch rijden en niemand het ook erg lijkt te vinden?
Italie heeft gewonnen en Canada drie, dus het helpt welquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Ach Bert van der Tuuk
Ik ben homo dus maakt me niet heel erg uit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Kleine kans, in de Playboy liet ze al niks zien
Dit was slecht hé?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Bert er met gestrekt been in.
Ja. Groenewoud wacht sowieso nog steeds op haar eerste medaille op een traditioneel onderdeel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het enige wat wel een terugkerend patroon is is de rotzooi van Jillert die alleen levert op de kwalificatietoernooien in eigen land en niet bij de eindtoernooien.
Nou onze schaatssters waren verrassend. Verrassend slecht alleen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Toby56 het volgende:
Ireen Wüst was in 2006 ook geen favoriet.
Achtereekte heeft ook eens goud gewonnen.
Niemand had gedacht dat Van Gennip de Oostduitsers kon verslaan.
Wotherspoon won nooit goud.
Dan Jansen pas op z'n laatste 1000 meter (een afstand waar hij de schurft aan had).
Et cetera.
Op de OS kun je verrassingen verwachtingen.
Zelfs van buitenlandse schaatsers.
Wie had je hier anders willen zien?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral plekken blijven uitdelen op basis van n kwalificatietoernooi van 1 dag
Hoorn, Alkmaar, Amsterdamquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Den Haag is er ook nog.
En Breda en Deventer dacht ik ook
Nouja, de afgelopen 3 spelen dan. Tot en met 2010 was Nederland zeker niet dominant tijdens de Spelen en ging het vaker mis dan goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is precies mijn punt. In het verleden konden ook de Nederlandse schaatssters boven zichzelf uitstijgen en pieken op het juiste moment. Nu was Joy Beune maar heel gemiddeld en de andere twee waren ronduit slecht.
Gezien de vorm van Conijn en heel team Anema; neequote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Maken we op de 5.000 nog enige kans op een medaille bij de dames (bij de heren ook trouwens)?
men wil graag weten of Joy een goeie opening heeftquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben homo dus maakt me niet heel erg uit.
Natuurlijk! Ik kom af en toe bij de scheg, in Deventer, kwartiertje met de trein voor mij. En de Jaap Eden baan in Amsterdam is ook bekend. In Enschede heb je er ook een, maar er zijn er veel meer.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt nog schaatsbanen in NL buiten heerenveen en Utrecht (?) om?
FTFY!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
3:54 is een heel sterke tijd op deze baan.
Vooral dit ja, een herhaling van de afgelopen 3 spelen was nooit realistisch.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, de afgelopen 3 spelen dan. Tot en met 2010 was Nederland zeker niet dominant tijdens de Spelen en ging het vaker mis dan goed.
Het mag ook wel weer eens een keer.
Ja dat dus. Vooral Marijke viel zwaar tegen. Merel heeft de 5 km nog, die haar beter ligt. Maja, het zou wel wat zijn als Lollo die ook pakt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beune reed niet dramatisch. Wel iets minder. De rest wel. Maar dat is Anema troep
Bij de heren normaliter niet. Bij der vrouwen kunnen beiden medailles winnen. Maar je beiden bij Anema.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Maken we op de 5.000 nog enige kans op een medaille bij de dames (bij de heren ook trouwens)?
Qua seks maak ik een uitzondering voor vrouwen, ik laat het spoedig weten!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
men wil graag weten of Joy een goeie opening heeft
Sowieso een sterke tijd ja, maar nog meer op deze baan.quote:
Ik herinner me dat men in 1998 provisorisch dingetjes op het pak ging plakken. Dat ging helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vermoed dat er nog strips op dat pak moeten en condoomschaatsen eronder
Dit heb je naar beneden afgerond. Wat een ergernis dit gezemel tijdens de rit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
De NOS die het 100000 keer benoemt was toch nog niet genoeg
Ze is de afgelopen 2 jaar de beste van de wereld op de 1500, maar daar rijdt Groenewoud nu in haar plaats.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is Beune een beetje goed in de laatste rondes, of is ze eigenlijk beter in een 1500 meter?
Denk het ook niet nee, lang geleden dat we op de lange afstanden niet meer dan een outsider zijn op de Spelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Gezien de vorm van Conijn en heel team Anema; nee
Het is meer een probleem dat er daardoor dubbel gepiekt moet worden. Moet het OKT verder van de Spelen af of juist dichterbij? Of is die anderhalve maand ervoor wel gewoon goed?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie had je hier anders willen zien?
3:58 op een laaglandbaan is niet slecht.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou onze schaatssters waren verrassend. Verrassend slecht alleen.
Amsterdam, Alkmaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je kunt Lollo nu wel met pen voor goud opschrijven op de 5000mquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja dat dus. Vooral Marijke viel zwaar tegen. Merel heeft de 5 km nog, die haar beter ligt. Maja, het zou wel wat zijn als Lollo die ook pakt.
Bij de heren niet en hij de dames moeten we het hebben van Anema troep, dus na vandaag denk ik ook van niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef Pedroso het volgende:
De killermentaliteit ontbrak volledig. Na de tijd van Lollobrigida hadden we ook schaatssters kunnen hebben die er in gingen van: Zo, die is van mij, die ga ik slopen in plaats van: oh oh, wat is ze verrassend goed zeg, laat maar dan, dit wordt hem niet deze Spelenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lollo rijdt ook gewoon een tijd die de rest compleet lamlegt dat helpt dan ook niet mee in het geval van Beune, Conijn en Groenewoud hebben beide gewoon een kutrace.
Buitenlanders raakten wel helemaal in paniek van de strips, die helemaal geen effect hadden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik herinner me dat men in 1998 provisorisch dingetjes op het het pak ging plakken. Dat ging helemaal nergens over.
T/m 2010 viel de helft van de Nederlanders wel flink tegen ja. Daarna reed iedereen steeds op het niveau van ervoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, de afgelopen 3 spelen dan. Tot en met 2010 was Nederland zeker niet dominant tijdens de Spelen en ging het vaker mis dan goed.
Het mag ook wel weer eens een keer.
Als Groenewoud een vent is dan meldt ze zich nu meteen af voor de 1500m.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze is de afgelopen 2 jaar de beste van de wereld op de 1500, maar daar rijdt Groenewoud nu in haar plaats.
Laat @kjeld het maar niet weten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Qua seks maak ik een uitzondering voor vrouwen, ik laat het spoedig weten!
Esmee Visserquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Toby56 het volgende:
Gold eveneens voor Uytdehaaghe in 2002.
Dan Jansen pas op z'n laatste 1000 meter (een afstand waar hij de schurft aan had).
Et cetera.
Nou, nee. Beune had gewoon harder moeten rijden op het OKT.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als Groenewoud een vent is dan meldt ze zich nu meteen af voor de 1500m.
In deze vorm appeltje eitje voor Lollo.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja dat dus. Vooral Marijke viel zwaar tegen. Merel heeft de 5 km nog, die haar beter ligt. Maja, het zou wel wat zijn als Lollo die ook pakt.
Dat is wel mooi ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:35 schreef heywoodu het volgende:
Dit is ook waarom het zo tof is dat het hele medal plaza concept de prullenbak in is gegooid nu, gelijk na de wedstrijd is zo veel intenser![]()
Achtereektequote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Esmee Visser
Timmer (3x)
Fitzrandolph
Tuitert
VdVelde
Kim
Brodka
Waarbij vooral 2014 echt heel wonderlijk was. De laatste jaren was het in de breedte heel goed, maar ben je ook al geholpen door Massastart en goede resultaten bij het shorttrack.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vooral dit ja, een herhaling van de afgelopen 3 spelen was nooit realistisch.
De twaalf jaar hiervoor was het geen probleem. Maar ik denk wel dat ze moeten gaan kijken of het tegenwoordig nog wel qua timing goed is.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is meer een probleem dat er daardoor dubbel gepiekt moet worden. Moet het OKT verder van de Spelen af of juist dichterbij? Of is die anderhalve maand ervoor wel gewoon goed?
Maar dat is wat ze deden er werd weggegaan op de tijd van Lollo, je onderschat hoe goed die tijd is dit is de tweede tijd ooit op een laaglandbaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De killermentaliteit ontbrak volledig. Na de tijd van Lollobrigida hadden we ook schaatssters kunnen hebben die er in gingen van: Zo, die is van mij, die ga ik slopen in plaats van: oh oh, wat is ze verrassend goed zeg, laat maar dan, dit wordt hem niet deze Spelen
Zonder meer.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Esmee Visser
Timmer (3x)
Fitzrandolph
Tuitert
VdVelde
Kim
Brodka
Wat heeft zij een energie verspild aan dat gejank dat ze zich niet kwalificeerde op de 1500m. Die energie had ze beter in de 3000m kunnen steken. En als je dat niet kan, meld je dan gewoon af.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, nee. Beune had gewoon harder moeten rijden op het OKT.
We hebben 3 spelen lang alles gewonnen met hetzelfde concept...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is meer een probleem dat er daardoor dubbel gepiekt moet worden. Moet het OKT verder van de Spelen af of juist dichterbij? Of is die anderhalve maand ervoor wel gewoon goed?
Dat jongetje is bijna drie en ze benoemen het ook al drie jaar elke race van haarquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit heb je naar beneden afgerond. Wat een ergernis dit gezemel tijdens de rit.
Eens hoor, al kwam dat niet door de troep van Jillert. Incidenteel wel, maar hij heeft te vaak schaatsers die op de titeltoernooien niet pieken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:38 schreef franklop het volgende:
[..]
We hebben 3 spelen lang alles gewonnen met hetzelfde concept...
Schoutenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens hoor, al kwam dat niet door de troep van Jillert.
Ja en Bergsma. Verder kan ik zo niemand bedenken.quote:
Beter wordt het nietquote:
Eerder Kok imho. Die een fluke 1500m rijdt op een baan die notmaal gesproken beter is dan deze.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Yep, dubbele piek werkt prima. Dan willen sommigen dat schaatsers in alle WB-wedstrijden top zijn...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:38 schreef franklop het volgende:
[..]
We hebben 3 spelen lang alles gewonnen met hetzelfde concept...
Als je zo uithaalt op de 3 en de rest op straatlengte rijdt...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
2 flukes , ze rijdt begin dit seizoen al dat BR op Thialf.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerder Kok imho. Die een fluke 1500m rijdt op een baan die notmaal gesproken beter is dan deze.
Dat zal wel niet gebeuren, want dan krijgt Rijpma-De Jong, uit haar eigen team, een grote concurrent.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerder Kok imho. Die een fluke 1500m rijdt op een baan die notmaal gesproken beter is dan deze.
Hey ouwe, je vergeet Annie Borckinkquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Toby56 het volgende:
Gold eveneens voor Uytdehaaghe in 2002.
Et cetera.
Met andere woorden, onze drie schaatssters, die allemaal midtwintig zijn en in de kracht van hun leven, zijn fysiek allemaal minder dan een vrouw van 35 jaar die al een baby heeft gehad? Denk je dat werkelijk?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is wat ze deden er werd weggegaan op de tijd van Lollo, je onderschat hoe goed die tijd is dit is de tweede tijd ooit op een laaglandbaan.
Dat geldt niet voor team Anema.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, dubbele piek werkt prima. Dan willen sommigen dat schaatsers in alle WB-wedstrijden top zijn...
Deze baan is vooralsnog sneller dan Thialf.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou Groenewoud in ieder geval sieren om de 1500m plek op te geven na deze wanprestatie. Die heeft daar, net als Kok op deze baan, niets te zoeken. OKTgod.
Qua baan heeft Groenewoud er zeker wel wat te zoeken. Maar in deze dal vorm dan weer totaal niet. Die wordt dan zo 12e.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou Groenewoud in ieder geval sieren om de 1500m plek op te geven na deze wanprestatie. Die heeft daar, net als Kok op deze baan, niets te zoeken. OKTgod.
Landsbelang gaat voor. Rintje moet zsm ingrijpen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren, want dan krijgt Rijpma-De Jong, uit haar eigen team, een grote concurrent.
Lollo reed enorm agressief en vol power, daarmee sprong ze er echt uit. Dit beloof wat voor de 5Kquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De killermentaliteit ontbrak volledig. Na de tijd van Lollobrigida hadden we ook schaatssters kunnen hebben die er in gingen van: Zo, die is van mij, die ga ik slopen in plaats van: oh oh, wat is ze verrassend goed zeg, laat maar dan, dit wordt hem niet deze Spelen
Ja, maar ik doel meer op dat Thislf meer glij ijs is dan dit waar sprinters snelheid kunnen behouden en hier waarschijnlijk de laatste ronde stuk gaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 flukes , ze rijdt begin dit seizoen al dat BR op Thialf.
Welnee, dat was een zekerheidje!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:41 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hey ouwe, je vergeet Annie Borckink
Had Lollo anders geen last van.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, maar ik doel meer op dat Thislf meer glij ijs is dan dit waar sprinters snelheid kunnen behouden en hier waarschijnlijk de laatste ronde stuk gaan.
Wat weet jij nou van presteren joh, jij lult al jarenlang uit je nek.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met andere woorden, onze drie schaatssters, die allemaal midtwintig zijn en in de kracht van hun leven, zijn fysiek allemaal minder dan een vrouw van 35 jaar die al een baby heeft gehad? Denk je dat werkelijk?
Als dat zo is kunnen we ons beter volledig terugtrekken van de Olympische Spelen totdat we onze voorbereiding weer op orde hebben.
Of zou dit ook vooral een mentaliteitskwestie kunnen zijn dat zij voor volk, vaderland, man en kind er echt alles uit wilde halen om hier een resultaat neer te zetten? Joy Beune zei vooraf al: Niets moet, maar als ik iets win is het mooi meegenomen. Kijk dat is het verschil.
Ja die heeft niet zo sterk afgebouwd nee, een beetje zoals Raf, Wes en Theo.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sow, zapte net ff naar Eurosport, gaat Kromo de nieuwe Erica Terpstra worden?
Ik ben het hier wel mee eensquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zij is net ook MOEDER geworden hèquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sow, zapte net ff naar Eurosport, gaat Kromo de nieuwe Erica Terpstra worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |