Grappig. Ireen is Ireen, maar bij Irene heb ik een heel ander gezicht?quote:
Het kan beiden waar zijn. Het is een C-sport én Nederland is uiterst conservatief. Ook in de A-sport van het voetbal trouwens (direct oud-internationals aanstellen als baas van organisatie van 400 fte).quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als Team NL fors scoort, dan is schaatsen een kneutersport.
Als de sport toch internationaler blijkt te zijn of te worden, is Team NL een faalploeg.
Klaag klaag klaag.
Toch schijnen we hiero in NL best gelukkig te zijn, volgens de jaarlijkse cijfers.
Lollerdelollerdelol.
Dick lijkt me een prima vent waarmee je een biertje kan drinken als buurmanquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:26 schreef DrMarten het volgende:
Dick Schoof hoeft zich iig even niet zorgen te maken dat ie een winnaar moet bellen die vervolgens geen idee heeft wie hij ook alweer is
Waarom zou die bellen? Hij zit daar.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:26 schreef DrMarten het volgende:
Dick Schoof hoeft zich iig even niet zorgen te maken dat ie een winnaar moet bellen die vervolgens geen idee heeft wie hij ook alweer is
Den Haag is er ook nog.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt nog schaatsbanen in NL buiten heerenveen en Utrecht (?) om?
Nee. Lollo tegelijkertijd ook niet. Al was die uiteraard heel erg goed. Maar die had tegen Weidemann denk ik wel een seconde langzamer gereden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maltais heeft niet bepaald pech met de loting.
En je vriendin dan? Weinig vertrouwen heb jij.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:22 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk nu al dat dit mijn favoriete goud van de Spelen wordt, wat gaaf![]()
Noren op iedere afstand een betere schaatser?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef Shreyas het volgende:
Een moeder van 35 jaar oud sloopt de gehele Nederlandse ploeg. Beschamend hoe de Nederlandse vrouwen hier gereden hebben. En niemand interesseert het ook wat, allemaal lachende gezichten, geen van de drie echt teleurgesteld over de absolute wanprestatie die ze hier hebben neergezet. Totaal gebrek aan topsportmentaliteit. Ik hoop dat dit geen voorbode is van de rest van het toernooi.
Meltdown.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef Shreyas het volgende:
Een moeder van 35 jaar oud sloopt de gehele Nederlandse ploeg. Beschamend hoe de Nederlandse vrouwen hier gereden hebben. En niemand interesseert het ook wat, allemaal lachende gezichten, geen van de drie echt teleurgesteld over de absolute wanprestatie die ze hier hebben neergezet. Totaal gebrek aan topsportmentaliteit. Ik hoop dat dit geen voorbode is van de rest van het toernooi.
Ik had Lollo wel als dark horse... Maar zeker niet als favoriet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iedereen die deze gouden medaille had voorspeld was ook compleet voor gek verklaard hoor.
1 sneeuwstorm die net op het juiste moment stopt en Bruna kan gewoon goud winnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En je vriendin dan? Weinig vertrouwen heb jij.
Onlyfanzen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:28 schreef RipCity het volgende:
Ga maar weer snapchatten Joy Beune
-10.000 volgers
Topsportmentaliteit en growth mindset zit niet of je gaat janken bij verliesquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef Shreyas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |