We hadden op z'n minst brons moeten pakken man.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Noren op iedere afstand een betere schaatser?
Of gesmolten sneeuw en dan rollerenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1 sneeuwstorm die net op het juiste moment stopt en Bruna kan gewoon goud winnen.
Kleine kans, in de Playboy liet ze al niks zienquote:
In het pak genaaid!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Schaatsers in Milaan op medaillejacht in 'revolutionaire hybride outfit'
Ach Bert van der Tuuk
Ok Shreyas.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef Shreyas het volgende:
Een moeder van 35 jaar oud sloopt de gehele Nederlandse ploeg. Beschamend hoe de Nederlandse vrouwen hier gereden hebben. En niemand interesseert het ook wat, allemaal lachende gezichten, geen van de drie echt teleurgesteld over de absolute wanprestatie die ze hier hebben neergezet. Totaal gebrek aan topsportmentaliteit. Ik hoop dat dit geen voorbode is van de rest van het toernooi.
Op het schavot!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Ach Bert van der Tuuk
Die Italiaanse dame was een minder grote kanshebber dan Wiklund. Waarom kan zij wel pieken en de beste ter wereld verslaan terwijl de drie Nederlandse vrouwen dramatisch rijden en niemand het ook erg lijkt te vinden?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Topsportmentaliteit en growth mindset zit niet of je gaat janken bij verlies
Dat ja. En ook een slechte loting.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef DeLuna het volgende:
Tja. 3:58 is ook niet ranzig slecht ofzo. Die 3:54 had ik niet aan zien komen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Ach Bert van der Tuuk
Het enige wat wel een terugkerend patroon is is de rotzooi van Jillert die alleen levert op de kwalificatietoernooien in eigen land en niet bij de eindtoernooien.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:30 schreef Redefine het volgende:
Ik zie hier wel weer een hoop onzin voorbijkomen hoor. Dit is meer een fluke dat er geen medaille is gewonnen dan dat het door beleid etc. komt. Maar nee hoor opeens zag men dit al aankomen
Vond haar dit jaar zo matig, dacht misschien met geluk nog brons bij de massastart. En dan deze tijd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik had Lollo wel als dark horse... Maar zeker niet als favoriet.
Beune reed niet dramatisch. Wel iets minder. De rest wel. Maar dat is Anema troepquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die Italiaanse dame was een minder grote kanshebber dan Wiklund. Waarom kan zij wel pieken en de beste ter wereld verslaan terwijl de drie Nederlandse vrouwen dramatisch rijden en niemand het ook erg lijkt te vinden?
Irene Schouten moet hier smakelijk om lachen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het enige wat wel een terugkerend patroon is is de rotzooi van Jillert die alleen levert op de kwalificatietoernooien in eigen land en niet bij de eindtoernooien.
3:54 is een heel sterke tijd op deze baan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef DeLuna het volgende:
Dit is precies mijn punt. In het verleden konden ook de Nederlandse schaatssters boven zichzelf uitstijgen en pieken op het juiste moment. Nu was Joy Beune maar heel gemiddeld en de andere twee waren ronduit slecht.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef DeLuna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |