Omdat ze thuis schaatst en ultiem gepiekt heeft naar dit toernooi.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die Italiaanse dame was een minder grote kanshebber dan Wiklund. Waarom kan zij wel pieken en de beste ter wereld verslaan terwijl de drie Nederlandse vrouwen dramatisch rijden en niemand het ook erg lijkt te vinden?
Italie heeft gewonnen en Canada drie, dus het helpt welquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Schaatsers in Milaan op medaillejacht in 'revolutionaire hybride outfit'
Ach Bert van der Tuuk
Ik ben homo dus maakt me niet heel erg uit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Kleine kans, in de Playboy liet ze al niks zien
Dit was slecht hé?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Bert er met gestrekt been in.
Ja. Groenewoud wacht sowieso nog steeds op haar eerste medaille op een traditioneel onderdeel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het enige wat wel een terugkerend patroon is is de rotzooi van Jillert die alleen levert op de kwalificatietoernooien in eigen land en niet bij de eindtoernooien.
Nou onze schaatssters waren verrassend. Verrassend slecht alleen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Toby56 het volgende:
Ireen Wüst was in 2006 ook geen favoriet.
Achtereekte heeft ook eens goud gewonnen.
Niemand had gedacht dat Van Gennip de Oostduitsers kon verslaan.
Wotherspoon won nooit goud.
Dan Jansen pas op z'n laatste 1000 meter (een afstand waar hij de schurft aan had).
Et cetera.
Op de OS kun je verrassingen verwachtingen.
Zelfs van buitenlandse schaatsers.
Wie had je hier anders willen zien?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral plekken blijven uitdelen op basis van n kwalificatietoernooi van 1 dag
Hoorn, Alkmaar, Amsterdamquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Den Haag is er ook nog.
En Breda en Deventer dacht ik ook
Nouja, de afgelopen 3 spelen dan. Tot en met 2010 was Nederland zeker niet dominant tijdens de Spelen en ging het vaker mis dan goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is precies mijn punt. In het verleden konden ook de Nederlandse schaatssters boven zichzelf uitstijgen en pieken op het juiste moment. Nu was Joy Beune maar heel gemiddeld en de andere twee waren ronduit slecht.
Gezien de vorm van Conijn en heel team Anema; neequote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Maken we op de 5.000 nog enige kans op een medaille bij de dames (bij de heren ook trouwens)?
men wil graag weten of Joy een goeie opening heeftquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben homo dus maakt me niet heel erg uit.
Natuurlijk! Ik kom af en toe bij de scheg, in Deventer, kwartiertje met de trein voor mij. En de Jaap Eden baan in Amsterdam is ook bekend. In Enschede heb je er ook een, maar er zijn er veel meer.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt nog schaatsbanen in NL buiten heerenveen en Utrecht (?) om?
FTFY!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
3:54 is een heel sterke tijd op deze baan.
Vooral dit ja, een herhaling van de afgelopen 3 spelen was nooit realistisch.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, de afgelopen 3 spelen dan. Tot en met 2010 was Nederland zeker niet dominant tijdens de Spelen en ging het vaker mis dan goed.
Het mag ook wel weer eens een keer.
Ja dat dus. Vooral Marijke viel zwaar tegen. Merel heeft de 5 km nog, die haar beter ligt. Maja, het zou wel wat zijn als Lollo die ook pakt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beune reed niet dramatisch. Wel iets minder. De rest wel. Maar dat is Anema troep
Bij de heren normaliter niet. Bij der vrouwen kunnen beiden medailles winnen. Maar je beiden bij Anema.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Maken we op de 5.000 nog enige kans op een medaille bij de dames (bij de heren ook trouwens)?
Qua seks maak ik een uitzondering voor vrouwen, ik laat het spoedig weten!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
men wil graag weten of Joy een goeie opening heeft
Sowieso een sterke tijd ja, maar nog meer op deze baan.quote:
Ik herinner me dat men in 1998 provisorisch dingetjes op het pak ging plakken. Dat ging helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vermoed dat er nog strips op dat pak moeten en condoomschaatsen eronder
Dit heb je naar beneden afgerond. Wat een ergernis dit gezemel tijdens de rit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
De NOS die het 100000 keer benoemt was toch nog niet genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |