Ze is de afgelopen 2 jaar de beste van de wereld op de 1500, maar daar rijdt Groenewoud nu in haar plaats.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is Beune een beetje goed in de laatste rondes, of is ze eigenlijk beter in een 1500 meter?
Denk het ook niet nee, lang geleden dat we op de lange afstanden niet meer dan een outsider zijn op de Spelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Gezien de vorm van Conijn en heel team Anema; nee
Het is meer een probleem dat er daardoor dubbel gepiekt moet worden. Moet het OKT verder van de Spelen af of juist dichterbij? Of is die anderhalve maand ervoor wel gewoon goed?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie had je hier anders willen zien?
3:58 op een laaglandbaan is niet slecht.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou onze schaatssters waren verrassend. Verrassend slecht alleen.
Amsterdam, Alkmaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt nog schaatsbanen in NL buiten heerenveen en Utrecht (?) om?
Je kunt Lollo nu wel met pen voor goud opschrijven op de 5000mquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja dat dus. Vooral Marijke viel zwaar tegen. Merel heeft de 5 km nog, die haar beter ligt. Maja, het zou wel wat zijn als Lollo die ook pakt.
Bij de heren niet en hij de dames moeten we het hebben van Anema troep, dus na vandaag denk ik ook van niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Maken we op de 5.000 nog enige kans op een medaille bij de dames (bij de heren ook trouwens)?
De killermentaliteit ontbrak volledig. Na de tijd van Lollobrigida hadden we ook schaatssters kunnen hebben die er in gingen van: Zo, die is van mij, die ga ik slopen in plaats van: oh oh, wat is ze verrassend goed zeg, laat maar dan, dit wordt hem niet deze Spelenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lollo rijdt ook gewoon een tijd die de rest compleet lamlegt dat helpt dan ook niet mee in het geval van Beune, Conijn en Groenewoud hebben beide gewoon een kutrace.
Buitenlanders raakten wel helemaal in paniek van de strips, die helemaal geen effect hadden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik herinner me dat men in 1998 provisorisch dingetjes op het het pak ging plakken. Dat ging helemaal nergens over.
T/m 2010 viel de helft van de Nederlanders wel flink tegen ja. Daarna reed iedereen steeds op het niveau van ervoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, de afgelopen 3 spelen dan. Tot en met 2010 was Nederland zeker niet dominant tijdens de Spelen en ging het vaker mis dan goed.
Het mag ook wel weer eens een keer.
Als Groenewoud een vent is dan meldt ze zich nu meteen af voor de 1500m.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze is de afgelopen 2 jaar de beste van de wereld op de 1500, maar daar rijdt Groenewoud nu in haar plaats.
Laat @kjeld het maar niet weten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Qua seks maak ik een uitzondering voor vrouwen, ik laat het spoedig weten!
Esmee Visserquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Toby56 het volgende:
Ireen Wüst was in 2006 ook geen favoriet.
Gold eveneens voor Uytdehaaghe in 2002.
Achtereekte heeft ook eens goud gewonnen.
Niemand had gedacht dat Van Gennip de Oostduitsers kon verslaan.
Wotherspoon won nooit goud.
Dan Jansen pas op z'n laatste 1000 meter (een afstand waar hij de schurft aan had).
Et cetera.
Op de OS kun je verrassingen verwachtingen.
Zelfs van buitenlandse schaatsers.
Nou, nee. Beune had gewoon harder moeten rijden op het OKT.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als Groenewoud een vent is dan meldt ze zich nu meteen af voor de 1500m.
In deze vorm appeltje eitje voor Lollo.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja dat dus. Vooral Marijke viel zwaar tegen. Merel heeft de 5 km nog, die haar beter ligt. Maja, het zou wel wat zijn als Lollo die ook pakt.
Dat is wel mooi ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:35 schreef heywoodu het volgende:
Dit is ook waarom het zo tof is dat het hele medal plaza concept de prullenbak in is gegooid nu, gelijk na de wedstrijd is zo veel intenser![]()
Achtereektequote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Esmee Visser
Timmer (3x)
Fitzrandolph
Tuitert
VdVelde
Kim
Brodka
Waarbij vooral 2014 echt heel wonderlijk was. De laatste jaren was het in de breedte heel goed, maar ben je ook al geholpen door Massastart en goede resultaten bij het shorttrack.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vooral dit ja, een herhaling van de afgelopen 3 spelen was nooit realistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |