ik hoop het die zijn helemaal gek geworden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Ja, de VS gaat keihard uitgejoeld worden
Ik wou ongeveer zelfde typen...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:31 schreef Redefine het volgende:
De EBU draait even het geluid van het publiek weg.
Haha, ik hoorde echt wat geboe en toen verdween hetquote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:31 schreef Redefine het volgende:
Voor AZ dit weekendquote:
Ice is natuurlijk wel nodig op een beetje winterspelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:31 schreef TLC het volgende:
Dus de US of A mag wel ICE sturen maar Iran mag niet hun revolutaire garde ? Beetje meten met twee maten
Make Greenland Great Again!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Vance denkt nu dat dit Groenland is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach jee, weer tegen Ajax.quote:
De een staat op een terreurlijst en de ander nietquote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:31 schreef TLC het volgende:
Dus de US of A mag wel ICE sturen maar Iran mag niet hun revolutaire garde ? Beetje meten met twee maten
Scherp coco!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ice is natuurlijk wel nodig op een beetje winterspelen.
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Ze heeft het nog wel een beetje naar haar zin geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ze heeft het nog wel een beetje naar haar zin geloof ik.Tof man heywoodu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Ze heeft het nog wel een beetje naar haar zin geloof ik.Waar zit jij nu ergens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ze heeft het nog wel een beetje naar haar zin geloof ik.Likekanonnetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
OBS bedoel jequote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:31 schreef Redefine het volgende:
Ze heeft het nog wel een beetje naar haar zin geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Dan werkt de grap nietquote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Fantaquote:
Bij zo'n beetje elke sport wel.quote:
Komt allemaal dankzij de Tinshein swimming pool.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:32 schreef Redefine het volgende:
Kazachstan profiteert de laatste jaren wel flink van de Russische boycot.
Cola zero, ik ben aan het afvallenquote:
Dit schiet echt niet op.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:34 schreef Strani het volgende:
We zijn op de helft van het aantal landen.
Waterquote:
Vertalingen zijn raar.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wij noemen dat toch Kirgizië ??en niet Kirgiestan??
Theequote:
Ze worden nu al wat sneller er doorheen gejaagd.quote:
Water.quote:
Bestaat dat nog?quote:
Weinig mensen vinden het lekker.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Underrated drankje. Wel alleen IJSKoud
Yup, die moeten toch wel een medaille kunnen pakken bij een van de glijbaan-onderdelenquote:
Naar een snor kijken ipv Beune en Schultingquote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:34 schreef RipCity het volgende:
Nou was leuk maar dit duurt te lang.Ga naar VI.
Prima af en toe.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weinig mensen vinden het lekker.
Cassis.
Voelt altijd een beetje als Fristi bestellen in een restaurant...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cassis.
Oh ja gifje alvast klaarzetten.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Naar een snor kijken ipv Beune en Schulting
Let maar eens op.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, die moeten toch wel een medaille kunnen pakken bij een van de glijbaan-onderdelen
Of Witte Wijnazijn.quote:
Ik vind cassis ook lekker. drink het wel niet vaak....quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cassis.
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Baltische staten zijn trouwens fantastisch qua vakantiebestemming
Lekker inderdaadquote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cassis.
Ik bestel ook rustig een fristi als ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Voelt altijd een beetje als Fristi bestellen in een restaurant...
Dat je denkt: mag dit nog na m'n 11'de
Catalonië?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:38 schreef Strani het volgende:
Na Noord Macedonië zometeen komt pas echt een verrassend land.
Of appelmoes.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Voelt altijd een beetje als Fristi bestellen in een restaurant...
Dat je denkt: mag dit nog na m'n 11'de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |